[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RoboticFreeze w 01 Mar 2012, 23:32

Znów coś się spiepszyło, dzieje się tak od przedwczoraj po zainstalowaniu najnowszych sterowników graficznych, może ktoś miał taki problem i potrafi to rozwiązać?

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S7, 2395.00 mhz, 109-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30215 files cached 33 archives, 5010Kb memory used.
Init FileSystem 2.604715 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4007172 K], reserved[72056 K], committed[115012 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9650 K], process heap[783 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5087 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* GPU driver: 8.17.12.9573
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1762 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 12
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 12
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1274 ms]
"e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 130064 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    1119 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 1355 ms
* phase cmem: 120982 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 379 ms
* phase cmem: 108151 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 108151 K
Wczytywanie zapisanej gry "freedom_06_tfw_a.save-swq4633.sav"...
* Loading spawn registry...
* 10999 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 20975 objects are successfully loaded
stack trace:

0023:07711290 xrGame.dll, CDialogHolder::shedule_Scale()
0023:0771165B xrGame.dll, CDialogHolder::shedule_Scale()
 
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.


Za ten post RoboticFreeze otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative igla2008.
RoboticFreeze
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 26 Lut 2012, 16:24
Ostatnio był: 05 Mar 2012, 21:56
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez xar w 02 Mar 2012, 01:00

Wszystko pięknie ładnie, jedynie co mnie irytuje, że gra się zacina, miga obraz na czarno na 2-3 sek albo po prostu ścina i nagle się odblokowuje i tak w kółko, jakoś bez tego moda gra nawet nie zadławiła się raz porządnie a teraz...Może jakąś konkretną opcje graficzną zmniejszyć co by powodowała taką niekomfortową grę ?

PS. Próbowałem szukać rozwiązania w tym temacie ale nie chciało mi znaleźć takiego więc napisałem.

Edit. Ustawiłem na minimalnych i też ostro ścina, co prawda rzadziej ale ścina :|
Edit2. Nie mogę rekrutować nikogo, gdzie jest wg taka opcja bo podchodziłem do byle kogo i nic a myślałem że będzie taka opcja w dialogach :/ ??
Windows 7 Ultimate 64bit SP1/Gigabyte GA-B85M-D3H B85/Seagate Barracuda 2TB/Intel Core i5 4460 3.2 GHz/Kingston HyperX Fury Black CL10 8GB DDR3 1600 MHz/Palit GeForce GTX960 2GB DDR5/LG GH24NSC0/BE Quiet Pure Power BQT-L8-600W
xar
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 15 Sty 2008, 01:19
Ostatnio był: 22 Gru 2015, 20:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 02 Mar 2012, 07:27

:arrowu: Może za mało RAMU lub procek wolny?
Ale generalnie TFW w pewnych miejscach się tnie i do trzeba się przyzwyczaić. Smoqu kiedyś tłumaczył dlaczego.
Rekrutować możesz w bazach frakcyjnych (jeśli przynależysz do danej frakcji) i w składzie pociągów, jeśli jesteś samotnikiem. Musisz też mieć już odpowiednią reputację.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Mar 2012, 10:03

@ RoboticFreeze - Możesz zwiększyć pamięć wirtualną. Nie dam głowy, że pomoże, ale na pewno nie zaszkodzi. Google powinno ci powiedzieć jak to zrobić.

@ xar - Oczywiście, że gra bez moda będzie chodzić gładko i pięknie. Możesz bawić się ustawieniami grafiki do woli, nic to nie pomoże. Tu chodzi o procesor i ram. xRay jest przystosowany do głównie oskryptowanej rozgrywki, gdzie większość wydarzeń jest zależna od poczynań gracza. W TFW jest zupełnie odwrotnie. Zona sobie żyje własnym życiem i procesor musi to uciągnąć, w związku z czym, 3/4 rozwiązań na optymalizację z waniliowego Czystego Nieba możemy wyrzucić do kosza. Nawet jeśli masz super-extra czterordzeniowy procek, to i tak mało to pomoże, gdyż xRay słabo radzi sobie z wielowątkowością. Ściny pewnie najczęściej pojawiają się, jak zbliżasz się do bazy, albo większego skupiska stalkerów. Dzieje się tak, bo wtedy stalkerzy znajdują się w polu widzenia gracza, i doczytywane są niezbędne informacje, tj. model, broń, moduły AI, i wiele innych pierdół. Jakby tego nie było, to zamiast jednej ścinki, miałbyś non stop spadek o 20-40 FPS.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez xar w 02 Mar 2012, 12:43

jalkavaki <<<

Tzn zrobiłem misje dla Powinności do momentu jak zostałem ich przyjacielem (są na zielono) podszedłem do tego całego szefa no i mnie przyjął a mimo wszystko dalej nie mogę nikogo "rekrutować". Zająłem z 2 miejsca, obroniłem jakieś i pokazało mi się że koleś "Mrówka" czy ktoś chce ze mną pogadać, tylko teraz nie wiem gdzie on może być a w PDA tego nie ma.

smoq2 <<<

Obawiałem się że właśnie taka jest przyczyna tego, sam się domyślałem, ale wolałem się upewnić i dzięki za potwierdzenie i tak w kompa trzeba będzie zainwestować niedługo :wink: albo chociaż w te 2 GB ramu.

Edit. Zapomniałem napisać że zmniejszyłem "Rozszerzone pełne oświetlenie dynamiczne" na "Pełne oświetlenie dynamiczne" i gra działa znacznie lepiej bo wcześniej tylko same detale i nic nie dawało, może komuś to pomoże.
Ostatnio edytowany przez xar, 02 Mar 2012, 12:52, edytowano w sumie 1 raz
Windows 7 Ultimate 64bit SP1/Gigabyte GA-B85M-D3H B85/Seagate Barracuda 2TB/Intel Core i5 4460 3.2 GHz/Kingston HyperX Fury Black CL10 8GB DDR3 1600 MHz/Palit GeForce GTX960 2GB DDR5/LG GH24NSC0/BE Quiet Pure Power BQT-L8-600W
xar
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 15 Sty 2008, 01:19
Ostatnio był: 22 Gru 2015, 20:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 02 Mar 2012, 12:49

Xar Mrówka jest w składzie.. na samym końcu od wejścia... a twój kompan znajduje się w głównej bazie powinności na tym samym piętrze co dowódca powinności stoi tam i musisz z nim zagadać.. A trzeciego kompana dostaniesz jak zdobędziesz 9000XP i weźmiesz umiejętność dowódcy..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive xar.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 02 Mar 2012, 13:18

Tak jak pisze igla2008 z tym że musisz zdobyć jedną bazę żeby zwerbować mrówkę.
Spadnięty napisał(a):Po przejęciu pierwszej bazy kup dodatkowy pancerz twojej frakcji i idź do składu na wysypisku, tam możesz zwerbować mrówkę. Po wbiciu 9000 exp i wybraniu umiejętności dowódca możesz sobie zwerbować u przywódcy frakcji kolejnego kompana, furgona bodajże.
A jeśli zginie, to się nie odrodzi bo umarł.


A jeśli zginie, to się nie odrodzi bo umarł :E Za to dam mu kozaka :wink:
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez xar w 02 Mar 2012, 14:30

Czyli jak zginie którykolwiek z kompanów to już nowych nie będę mógł mieć ? (w sensie że przyjdę w to samo miejsce gdzie stał ten pierwszy). Jeszcze jedno pytanko jak zwiększyć limit jednostek frakcji ? Bo chyba z tego co pamiętam to przyniosłem jakieś skrzynie do handlarza i się zwiększało ale nie jestem pewien a teraz już takiej misji nie mogę dostać po dołączeniu do frakcji.

igla2008 <<<

Dzięki za pomoc :wódka: dla Ciebie :D

smoq2 <<<

Naprawdę przydałoby się zrobić jakiś Poradnik/Faq bo jeżeli ktoś ma teraz przelecieć np. 310 stron tego tematu żeby znaleźć odpowiedz na swoje pytanie to mu gratuluje z góry :E ja mam tak, że zawsze na upartego czegoś szukam, ale przeważnie jest jakieś większe "Info" więc nie zadaje głupich pytań w tym przypadku jak dzisiaj w zasadzie to wg nie zadaje :D.
Windows 7 Ultimate 64bit SP1/Gigabyte GA-B85M-D3H B85/Seagate Barracuda 2TB/Intel Core i5 4460 3.2 GHz/Kingston HyperX Fury Black CL10 8GB DDR3 1600 MHz/Palit GeForce GTX960 2GB DDR5/LG GH24NSC0/BE Quiet Pure Power BQT-L8-600W
xar
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 15 Sty 2008, 01:19
Ostatnio był: 22 Gru 2015, 20:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 02 Mar 2012, 16:24

U góry jest opcja szukaj wpisujesz co cię interesuje i już obszar poszukiwań zawęża się do paru/parunastu podtytułów... Co do skrzynek to są to zadania dla Samotników nie możesz ich wykonać jak już dołączysz do frakcji gdyż potem dostajesz do wykonania zadanie zdobycie baz cudzych frakcji oraz ważnych punktów.. A liczebność frakcji zwiększasz zajmując punkty zasobów (fioletowe) oraz bazy ..


Za :wódka: dzięki
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

XRay Engine

Postprzez Majcher w 02 Mar 2012, 18:14

Witam!
Mój problem polega na tym, że gry uruchamiam grę stalker clear sky wyskakuje okienko ''Xray Engine a crash detected by bug trap''. Z ''uruchomienia'' jest tylko okienko z stalkerem (tym co szczela do nie wiadomo czego), a przechodząc już do techniki to instalowałem moda Faction War jedną z pierwszych wersji.
PS: to tekst erroru

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : E:\priquel\sources\gold\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 443
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'zero_immunities'

Uwagi moderatora:

Logi [code] to raz, a dwa to takie pytania zadaje się w temacie moda. - Wheeljack
Wchodzi stalker do autobusu, a tam kontroler.
Bez obaw prawdziwi faceci nie boją się wchodzić od tyłu...-Zulus
Awatar użytkownika
Majcher
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 22 Paź 2009, 20:19
Ostatnio był: 16 Lut 2017, 22:30
Miejscowość: Czerwone oko jestem wysoko
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Mar 2012, 20:53

Na pierwszej stronie, zaraz pod linkami z modem, w sekcji "LINKI DO PLIKÓW", masz taki jebitnie wielki napis "!!! CZYTAJ:" i przycisk "Pokaż". Naciśnij przycisk i zastosuj się do tej jakże prostej instrukcji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RoboticFreeze w 02 Mar 2012, 22:23

@smoq2 niestety zwiększenie pamięci wirtualnej nie pomogło, reinstalacja moda też nie, czy to może być wina sterowniików?
RoboticFreeze
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 26 Lut 2012, 16:24
Ostatnio był: 05 Mar 2012, 21:56
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości