[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sitter w 25 Lut 2012, 15:21

Error przy wczytywaniu obojętnie jakiej zapisanej gry
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
Awatar użytkownika
Sitter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 20 Maj 2011, 13:39
Ostatnio był: 24 Kwi 2013, 17:06
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Lut 2012, 15:28

Wklej też kilka linijek wyżej z loga. Tam powinien być opis błędu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 25 Lut 2012, 15:29

proszę bardzo Smoq ten sam bug:
Kod: Zaznacz wszystko
* Game Igla_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\igla_quicksave.sav'
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: se_obj is nil!
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:


tak zakończyła się próba założenia Bułata... przy okazji da się zwiększyć liczbę pancerzy dla danej frakcji ?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Lut 2012, 15:48

Tylko raz, czy więcej?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 25 Lut 2012, 16:05

igla2008 trzy rodzaje spokojnie wystarczą, zawsze można sobie coś dokupić, choć ja skomplikował by sprawę z kombinezonami dzieląc je bardziej niż teraz na typowo do badania anomalii i do celów bojowych , łączył by je dopiero odpowiednio zmodyfikowany exo lub dodany hełm. Wtedy przydało by się więcej kombinezonów, obecnie nie odczuwam takiej potrzeby.

Napisze jak ja widzę rozwój fabuły w TFW, oczywiście nic nie narzucam twórcą moda i korzystam z oczywistych wzorców.

Tocząca się wojna w Zonie między frakcjami i ciężkie straty Czystego Nieba w centrum Zony doprowadziły do wzrostu siły Monolitu (wzbogaconej o sprzęt i kombinezony CN), to oni kontrolują tereny za mostem "Czerwony Las". Po zdobyciu przez naszego bohatera max punktów, dostali byśmy specjalne zadanie do którego potrzebne będzie odszukanie leśnika (musi być samotnikiem, unikniemy wielu problemów jakie mają gracze frakcyjni z odwiedzinami u niego). Czerwony Las w tym czasie jest siedliskiem mutantów i renegatów, co jest wynikiem toczących się wojen. Leśnik w zamian za udzielenie nam informacji będzie wymagał wykonania zadań pobocznych w Czerwonym Lesie (ważniejszych lokalizacjach) i sprzętu (np.doborowej strzelby myśliwskiej lub mosina z lunetą i "skrzynkę" wódy :wink: ). Informacje jaką oferuje nam w zamian Leśnik to przejście do Prypeci omijające most (lub ułatwiające jego zdobycie) można wykorzystać przejście przez anomalie na czołgu.
Żeby zachować spójność przebiegu fabuły dla graczy frakcyjnych i samotników zadania muszą być takie same może z jednym wyjątkiem ,gracze frakcyjni musieliby dodatkowo obsadzać (ważniejsze) zdobyte posterunki. swoimi załogami, tak jak odbywa się to do tej pory. Posterunki tylko te na trasie były by premiowane . Samotnicy natomiast mają mają dotrzeć do tego samego celu w mniej skomplikowany sposób .
Limańsk teren Monolitu, mutanty nie atakowały by monolitu a przeważały by tam szczury i groźniejsze mutanty, zadanie które by nas tam ciągnęło to zdobycie informacji na temat prac nad niewidzialnością kombinezonów monolitu.
Jak wy to widzicie ?
Ostatnio edytowany przez duty, 25 Lut 2012, 16:32, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Super Felek w 25 Lut 2012, 16:20

Wszystko ok aż do momentu z niewidzialnym pancerzem :facepalm: .
Po 1. Niewidzialny pancerz to przesada.
Po 2. Jeśli gramy samotnikiem czemu miały by interesować te informacje ? (Ktoś nam to zleca czy co ? )
Reszta jak mówiłem jest dobra ale to :arrowu: :|
Awatar użytkownika
Super Felek
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 21 Lut 2012, 12:55
Ostatnio był: 09 Mar 2012, 15:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 25 Lut 2012, 16:53

<Mi ten pomysł nie za bardzo się podoba.. może lepiej by było że dostajemy od naszego dowódcy frakcji rozkaz objęcia dowództwa nad oddziałem np: 15-20 ludzi i idziemy z nimi do centrum zony. Wszystko zależy jednak od Smoqa i nie widzę sensu co by było gdyby .. każdy przecież może stworzyć moda gdzie będzie miał tak jak lubi :)

Co do Pancerzy do 3 to trochę mało :/ 4-5 to już lepiej no i jeśli można to Smoq mógłby dodać że każdy kombinezon (neutralny oczywiście) można by było przerobić na kolory swojej frakcji )

P.S Smoq u mnie bug się nie powtórzył więcej..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 25 Lut 2012, 16:55

Z tego co wiem to smqu ma już pomysł na zejefajną jak dla mnie fabułę z monolitem w roli głównej.
Nieraz o tym wypowiadał się na forum, tylko brakuje mu grafika by stworzył komiks, taki jak w CoP na końcu gry. Nie mylę się ? :wink:

@Edit igla2008 masz racje to dobra wola autora, że spełnia nasze zachcianki.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 25 Lut 2012, 17:11

1. Niewidzialny pancerz , nie koniecznie musi być funkcjonalnym kombinezonem , chodziło mi raczej o informacje na temat jego budowy na jakimś pendrive, ale było by o co się bić
.2.Dla kasy! Wysoka nagroda za zdobycie takiej informacji dla dowolnej frakcji lub samych samotników, cena to np: równowartość exo.

Inne zadanie może być zabicie głównego kapłana monolitu, zdobycie następnych ważnych informacji np: Działka Gaussa.

Odział 15-20 ludzi to przypomina wyprawę CN

Coś mi się z tym komiksem kojarzy, smqu2 pewnie ma plan , inaczej by się za to nie zabierał, ale skoro dalszy rozwój fabuły stoi w miejscu, to warto dyskutować. A może coś się urodzi ...
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Lut 2012, 18:35

Jak napisał ghostdead, fabuła jest gotowa. Jedyne czego brakuje, to grafika który zrobi wstawki "komiksowo-filmowe", i weny żeby ją wklepać do gry.

Pancerzy jest 7 dla Czystego Nieba i 4 dla każdej frakcji. Rozpiska:

Czyste Niebo:

Klasa 1 - CS-3 / "Wschód Słońca" Czystego Nieba
Klasa 2 - CS-1 / SEVA w kolorach CN
Klasa 3 - Wzmocniona Kamizelka CS-2
Klasa 4 - Kombinezon Eksperymentalny CS-4 / Egzoszkielet Czystego Nieba

Opór:

Klasa 1 - Kurtka
Klasa 2 - "Wschód Słońca"
Klasa 3 - SEVA
Klasa 4 - Egzoszkielet

Powinność:

Klasa 1 - PS5-M "Wszechstronna ochrona"
Klasa 2 - PS5-Md "Wszechstronna ochrona"
Klasa 3 - Pancerz PSZ-9d
Klasa 4 - Egzoszkielet Powinności

Najemnicy:

Klasa 1 - Kombinezon najemników
Klasa 2 - "Wschód Słońca" Najemników
Klasa 3 - SEVA Najemników
Klasa 4 - Egzoszkielet Najemników

Wolność:

Klasa 1 - PS5-M "Wszechstronna ochrona" (Tu dodamy jeszcze "Powiew Wolności")
Klasa 2 - PS5-Md "Wszechstronna ochrona"
Klasa 3 - Kombinezon "Strażnik Wolności"
Klasa 4 - Egzoszkielet Wolności

Bandyci:

Klasa 1 - Kurtka bandyty
Klasa 2 - Kamizelka kuloodporna Bandytów
Klasa 3 - Beryl Bandytów
Klasa 4 - Egzoszkielet Bandytów
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Jacobek w 25 Lut 2012, 19:01

Hej, trochę się już pogubiłem czytając dyskusję w tym temacie. Smoq mówił, że wprowadził jakiegoś fiksa, związanego z tym że zabici stalkerzy na pozycjach obronnych w bazie są ciągle zastępowani nowymi.

1. Jest gdzieś link do tego fiksa?
2. są jeszcze jakieś fixy, czy do całego kompletu wystarcza mod 3.7 + patch 3.7.1 ??

Pozdrawiam
Jacobek
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 20 Lut 2012, 18:21
Ostatnio był: 19 Mar 2013, 21:38
Frakcja: Zombie
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Xen w 25 Lut 2012, 19:07

@Jacobek - W Readme pisano, że strażnicy w bazie są nieśmiertelni. Czy raczej chodzi ci o tych, którzy stoją tak rekreacyjnie przy ognisku i ich zabija helikopter?

@Smoq - Ty dajesz linki do nowej wersji moda w ostatnim komentarzu, czy modyfikujesz pierwszy post dodając nową wersję?

Teraz będzie 3.7.1 Nie? :)
Awatar użytkownika
Xen
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 13 Lut 2011, 12:34
Ostatnio był: 08 Sie 2024, 14:39
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 116

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości