[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 12 Lut 2012, 17:54

Też miałem ten błąd tylko, że w Skłądzie. To jest błąd losowy.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 12 Lut 2012, 18:30

O ja chwile człowieka nie było a tu tyle pomysłów.. Już uściślam mój pomysł Smoq.. po zdobyciu np 4500XP nasz bohater byłby neutralnie nastawiony do wojska, niektórzy żołnierz mogli by nam sprzedać swoją broń (pytanie tylko czy jest możliwość wyposażenia ich w coś w miarę dobrego). Śmigłowce wojskowe nie atakowały by nas. To tyle co do tego pomysłu.

A i jeszcze jedno wpadło mi do głowy:
Dekoder(lub jakaś inna nazwa) powiedzmy że od 8000XP) Nasz bohater potrafi czytać korespondencje śmigłowców i rozkodowywać kody ich systemów co w skrócie oznacza że po każdym przelocie śmigłowca przez powiedzmy sobie 5-10 minut cała mapa danej lokacji była by dla nas widoczna (czyli gdzie przeciwnik, mutanty oraz anomalie).

Można by to było ująć w jednej gałęzi umiejętności związanych z Wojskiem.
To tak ode mnie.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nuclear_twister.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 12 Lut 2012, 18:52

@ igla2008 podsunąłeś mi niezły pomysł :)

Radiooperator - bohater jest w stanie nadać sygnał alarmowy na częstotliwościach wojskowych, dzięki czemu nad dany obszar zostaje wysłany uzbrojony helikopter wojskowy. Dodatkowo taki śmigłowiec przyleci tylko jeżeli pogoda na to pozwoli i w ciągu ostatniej godziny (wg czasu w stalkerze) nie leciał tamtędy helikopter. System łamania częstotliwości wojskowych ładowałby się 20h od ostatniego użycia co również by ograniczało loty śmigłowców. 4 albo 5 lvl bo to spore ułatwienie wbrew pozorom.

Zapytacie jaki to ma sens? Zauważyliście kilka dużych stad mutantów (albo np Chimerę, Kontrolera i Burera w kupie), nadajemy sygnał i heja. Wojsko odwala za nas robotę :D To samo podczas szturmu czy obrony ważnych punktów. Wzywamy helikopter, chowamy się tak żeby nie mógł nas ostrzelać, i po kolei "pykamy" kolejnych wrogich stalkerów. Nie będą się ruszać więc łatwiej będzie ich zdjąć.


I coś bardziej abstrakcyjnego:
Odporność psychiczna - postać nie ma problemów ze wzrokiem pojawiających się przy wszelkich objawach broni psionicznej. Dokładnie rzecz ujmując przy Kontrolerze i Psychopsie nie telepie obrazem, po wejściu w anomalię psioniczną nie dwoi się w oczach, no i oczywiście podczas emisji też widzimy normalnie (nie liczę trzęsienia się obrazu, gdyż jak mniemam, jest to efekt wstrząsów sejsmicznych wywołanych przez emisję).
Oczywiście wszelkie obrażenia od tych psionicznych szmerów-bajerów pozostają bez zmian :). To by mogło być wyżej jeśli chodzi o poziom np na 4lvl (nie podam ile exp bo nie wiadomo jak smoq2 zareaguje na prośbę o zwiększenie ilości poziomów).
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Platfus w 12 Lut 2012, 18:59

Od jakiegoś czasu zaczyna mnie wywalać do pulpitu podczas używania radia. zdarzyło mi się podczas zajmowania punktu zasobu.

Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 2271 ms
* phase cmem: 379335 K
* [win32]: free[1024328 K], reserved[87708 K], committed[985052 K]
* [ D3D ]: textures[138092 K]
* [x-ray]: crt heap[379335 K], process heap[267623 K], game lua[120856 K], render[2898 K]
* [x-ray]: economy: strings[18472 K], smem[9559 K]
* MEMORY USAGE: 383531 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21106 objects are successfully saved
* Game Konrad_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users.windows\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\konrad_quicksave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [21539] of parent [256547792]
! ERROR: SV: can't find children [26156] of parent [253990848]
! Can't find texture 'ui\radio_pda2'
! ERROR: SV: can't find children [28558] of parent [408980704]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21168 objects are successfully saved
* Game Konrad_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users.windows\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\konrad_quicksave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [28672] of parent [408980704]
! ERROR: SV: can't find children [28928] of parent [408980704]
! ERROR: SV: can't find children [29184] of parent [408980704]
! ERROR: SV: can't find children [29539] of parent [408980704]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\defend_task_check.script:116: attempt to index global 'loc_squad' (a nil value)
 

stack trace:


btw: I czemu tam pisze że nie może odnaleźć dziecka :P
Platfus
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 31 Lip 2010, 15:17
Ostatnio był: 11 Maj 2019, 04:08
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Lut 2012, 20:43

Dobra, koniec z perkami bo robi się burdel! Na dodanie tych wszystkich pomysłów stracił bym resztę życia!

Ukrócam temat, bo okazało się, że levele mogą być tylko 4, gdyż stalker rozpoznaje tylko 4 rangi:

1. Nowicjusz
2. Doświadczony
3. Weteran
4. Mistrz

Zapomniałem, że właśnie dlatego zrobiłem system z 4 levelami. Oczywiście można to podzielić, gdyż system działa niezależnie, ale samemu to będę ten system rozbudowywał przez następne 10 lat. Musiałem wybrać pewne pomysły, i na tym kończymy:

Przy 1500 XP do aktualnych perków dodamy:


nuclear_twister napisał(a):Przemytnik - postać gracza wie gdzie można schować różne fanty w związku z czym znajdowanie kasy czy wyposażenia jest bardziej dochodowe (ilość znajdowanej kasy i amunicji większa o 10%). Po zdobyciu 25000exp lvl5 tylko nie wiem czy fabularnie (nie wiemy czy po przejściu fabuły jest freeplay) dałoby radę do tylu dociągnąć. Zamiennie z:

Przepatrywacz - Postać potrafi rozpoznać tajne skrytki w związku z czym znaleziska w schowkach są o poziom lepsze (tyczy się to broni, kombinezonów i artefaktów znajdowanych w schowkach). Wada - przy mniejszej ilości ciał zdobywamy informacje o schowkach (10% mniej informacji).


Pedofil48 napisał(a):Pojętność (najlepiej na 1 lub 2 poziomie) - gracz zdobywa o 20% więcej XP.


Przy 4500 XP tak do aktualnych dodamy:

- Siła perswazji połączona z Charyzmą od nuclear_twister

no i oczywiście jeszcze to:

viewtopic.php?f=48&t=9412&start=3360#p202186

I tak zajmie mi to, hmm... Z miesiąc?

Jeżeli chcecie mieć resztę, to ktoś musi nauczyć się Lua, bo zanim ja sam dodam przejścia, nowe klasy dla NPC, poprawie im AI, potem jeszcze nowe perki, a potem zacznę jeszcze przerabiać cały system XP, to będzie dawno koniec świata i sobie nie pogracie. :P

I powtarzam, żeby nikt nie czuł się urażony:

Pomysły nie są złe, są świetne! To ja nie nadążam z ich analizowaniem, a co dopiero gdybym miał je wprowadzać.

---------------


Aktualności:

Właśnie dodaję mapy do aktualnie zablokowanych przejść. System będzie prosty, kupujemy mapę, używamy jej jak każdego innego przedmiotu, mapa znika, a przejście jest otwarte w obie strony. Są dwa szkopuły:

- Mapy będą drogie, około 10000 za przejście.
- Z przejść może tylko korzystać gracz Samotnik i kompani. Grając frakcyjnym z tymi przejściami rozwaliłoby nam cały system.

Dodamy też dwa nowe przejścia:

Dolina<>Magazyny
Jantar<>Magazyny
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nuclear_twister.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 12 Lut 2012, 21:05

mały off:
Witam wszystkich ponownie po mojej dwu dniowej nieobecności... obóz zimowy i te inne kadrowe sprawy ZHP... urwanie głowy. "Opiekowanie" się osobami w wieku gimnazjalnym nie należy do łatwych zadań...


wracając do tematu...
klasy, nowe perki - świetny pomysł. Chociaz jak czytałem te 5 stron to też pomyślałem o czymś takim jak mistery do CoP'a (ktoś już to pisał) czyli wybór podstawowych zmian aktora i podstawowego ekwipunku - ale Smoq2 już to odrzucił :P

smoq2 napisał(a):Dodamy też dwa nowe przejścia:

Dolina<>Magazyny
Jantar<>Magazyny

A wszystkie poprzednie wrócą? :)
las<>jantar
dolin<>kordon
bagna<>agroprom
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Lut 2012, 21:33

@ Juraszka - Tak, nie wiemy tylko gdzie dać punkty przejścia w Dolinie do Magazynów i w Magazynach do Doliny, ale coś się wymyśli. ;)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 12 Lut 2012, 21:58

smoq zerknij na mojego wczesniejszego loga pliz
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 12 Lut 2012, 22:27

Smoq a może to przejście niech będzie w tunelu w bazie Wolności. Proszę bardzo Nuclear. :E
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pedofil48 w 12 Lut 2012, 22:31

A nie można by dodać jakiegoś perka do wyboru na początek, na pierwszym poziomie?

A, i dzięki za użycie mojego perka! :D
Awatar użytkownika
Pedofil48
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 05 Lut 2012, 19:59
Ostatnio był: 12 Lut 2012, 22:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 13 Lut 2012, 00:05

smoq2 napisał(a):@ Juraszka - Tak, nie wiemy tylko gdzie dać punkty przejścia w Dolinie do Magazynów i w Magazynach do Doliny, ale coś się wymyśli. ;)


Jak narazie pochodziłem po dolinie i mam dwie opcje dla przejść do Magazynów. Dam w spoilerze bo trochę długie:
:

2 możliwe lokalizacje przejść:
Image

OPCJA 1: Tunel którym w oryginalnej wersji gry najemnicy dostawali się do doliny
Image

OPCJA 2: Wyjście nieznanego tunelu nad bagnami w centrum lokacji
Image


A jeżeli chodzi o drogę powrotną:
:

Można by punkt przejścia do Doliny Mroku dać na obszarze bariery. To dałoby by wizję w której bohater idzie przez nieobecną w CS lokacje RADAR. A dalej idzie do opuszczonego bunkra w północno-wschodniej części lokacji. Tylko ta teoria upada gdy przypomnimy sobie że Emiter na radarze jest jeszcze aktywny:
Image
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Lut 2012, 10:27

To ma ktoś ten opis do lunetki mosina? Bo ciągle nie mam pomysłu co tam wpisać.

Co do przejść:

W Dolinie już mamy dobre miejsce do ulokowania przejścia.
Gorzej z Magazynami... Jak się odwrócimy, to widać że tunel w bazie Wolności jest zawalony, więc to odpada. Północno-wschodni róg mapy to tzw. Barriera i droga ta jest pod działaniem mózgozwęglacza. Też odpada. Latam kamerą po mapie, ale nie widzę żadnych wyjść z kanałów, czy choćby kratki, która mogłaby służyć jako przejście do innego poziomu. A tu jeszcze muszę poszukać miejsca gdzie wsadzić przejście do Jantaru...
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości