[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 10 Lut 2012, 10:34

andwis napisał(a):Witam
Również proszę o aktualizację linków na pierwszej stronie, bo przeczytanie 278 stron żeby znaleź dobrego linka powoduje trochę frustracji.

Wystarczy przeczytać "tylko" 50 stron, a w ogóle linki nie zostały zaktualizowane bo od jakiegoś czasu mod jest robiony "w szarzy" czyli co patch są dodawane nowe opcje... jeszcze jedna opcja nie do końca działa, jeszcze nie było dokładnych testów a już jest dodawany kolejny smaczek tak więc w TFW jest teraz dużo bugów i wymaga testów, a najlepiej to robią osoby które są w temacie... oczywiście może niezarejestrowany śledziłeś temat ale skoro prosisz o linki tzn. że nie śledziłeś a więc nie wiesz co ostatnio powoduje błędy i co jest teraz głównie testowane (mam na myśli bazę oporu w Koronie a raczej tych nieszczęsnych strzelców/strażników - o zgrozo, dlaczego akurat musiałem zrobić save akurat tam!).

Powiem tylko, że zaczynają mnie irytować posty z prośbą o linki, od osób które dopiero co się zarejestrowały... ba... doro92 umieścił niedawno linki i są na poprzedniej stronie - na samej górze, co oznacza, że nasz kolega andwis nawet nie przeczytał jednej strony, więc gdzie tu mówić o 5-10 stronach wstecz które wypada przeczytać przed wypowiadaniem się na dany temat - nawet jeśli to prośba o pomoc

tak więc:
PRZESTAŃCIE PROSIĆ Smoq'a O UMIESZCZENIE LINKÓW NA PIERWSZEJ STRONIE
jak uzna, że obecna wersja jest wystarczająco stabilna to sam umieści.


Dalej... to ze strzelnicą POTWIERDZAM - nasza broń znika (podobnie jak kiedyś znikały dodatki po przełożeniu broni do slotu nr 2) - jest to spowodowane slotami i niedostosowanym skryptem strzelnicy do naszych nowych slotów.
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 10 Lut 2012, 13:03, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, bloodrise, Pedofil48.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 10 Lut 2012, 10:46

:arrowu: Brawa :E

Jak niech ktoś może jaką frakcją już było grane, dlatego żeby sprawdzić czy na innych frakcjach nie ma błędów. Ja już skończyłem samotnikiem (mam ponad 9000 XP) i nie ma już błędów.

@ Smoq: Czy macie już gotowe pliki na te nowe przejścia? Jeżeli nie to poczekamy, jeżeli macie to czy możesz je udostępnić do testów?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 10 Lut 2012, 11:24

Zgadzam się :) Smoq problem rozwiązany :P Wczytałem poprzedni save i poszło.. tylko mówię ze czasami działa czasami nie i warto na tą sprawę rzucić okiem..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 10 Lut 2012, 12:33

Przejścia już są już gotowe. :E Z mapami będzie gorzej, ale też damy sobie radę. :) Mapy będą we pendrive'ach :) - Mamy model, mamy ikonę, czemu nie użyć?
Będzie można je kupić w składzie po nabiciu 40% żółtego paska z samotnikami.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez andwis w 10 Lut 2012, 13:29

@Juraszka
Posty należy czytać ze zrozumieniem
NIE prosiłem o linki bo te sam znalazłem, od doro92, po przeczytaniu wybiórczo około 40 stron. Prosiłem o aktualizację linków na pierwszej stronie.
Pozdrawiam i dziękuję za moda

Za ten post andwis otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative igla2008.
andwis
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 10 Lut 2012, 01:57
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 02:22
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Anubis w 10 Lut 2012, 13:41

smoq2 Mam problem jestem w czerwonym lesie i kiedy przez nieuwagę wpadłem w anomalie wyrzuciło mnie do pulpitu, najgorsze jest to że akurat wtedy zrobił mi się save po każdym ponownym wczytaniu jest to samo 2-3 sekund i wyrzuca do pulpitu. Poniżej wrzucam loga:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: .... - clear sky\gamedata\scripts\corpse_monitor.script:613: attempt to call method 'section_name' (a nil value)
 

stack trace:
Awatar użytkownika
Anubis
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 07 Lut 2012, 02:30
Ostatnio był: 09 Kwi 2012, 17:07
Miejscowość: Ręczno
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez piahu w 10 Lut 2012, 14:05

Bugtrap przy zdobywaniu bazy na bagnach, powtarza sie.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\radio.script:680: attempt to index upvalue 'close_smarts' (a nil value)
 

stack trace:



Save:
http://www19.zippyshare.com/v/29536723/file.html
Awatar użytkownika
piahu
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 03 Gru 2011, 21:38
Ostatnio był: 31 Sie 2012, 22:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 10 Lut 2012, 16:16

Ehh, muszę jak najszybciej zrobić ten update pierwszej strony, bo ludzie ciągle przesyłają mi to samo...
Postaram się dzisiaj zrobić te przejścia i wrzucę wszystko na pierwszą stronę. Na szczęście te mapy są jednorazowego użytku, więc sam będę mógł to zdebuggować. Poza tym wszystko już jest poprawione. Nawet (chyba) C stack overflowy.

Tymczasem w naszej stoczni powstał nowy ambitny projekt...

Przy dopracowywaniu AI walki, zauważyłem pewien potencjał owego skryptu. Mianowicie, skrypt napisany jest tak, aby (między innymi) dostosowywał styl walki stalkera do broni, którą nosi. Snajperki zostają bardziej z tyłu, zatrzymują się i kucają kiedy dostrzegą wroga aby zwiększyć celność i wykorzystać przewagę, którą daje dystans. Karabiny szturmowe walczą w stylu "dwa kroki do przodu, jeden do tyłu", a strzelby chcą jak najszybciej dostać się do pozycji wroga, ale jednocześnie nie oddalając się zbytnio od reszty oddziału.
No to tak patrząc na to pomyślałem - Czemu nie podzielić stalkeów na klasy? Zwiększy to możliwość manewrowania parametrami, i przy okazji doda trochę więcej taktyki do rozgrywki. Od razu mówię, że nie będzie to obecne w następnej wersji. Zaczniemy nad tym pracować, po dopracowaniu obecnej.


Więc, odpisując na maila od klienta, wymyśliłem (zamiast myśleć co powinienem mu odpisać) takie o to klasy:

Snajper

- Kiedy się nie rusza to jego celność wzrasta 6x.
- Strzela tylko w trybie pojedynczym.
- Korzysta tylko karabinu myśliwskiego z celownikiem optycznym albo karabinów snajperskich.
- Nosi maksymalnie pancerz 1 klasy.
- Stara się utrzymać dystans od celu.
- Jeżeli cel jest blisko to używa pistoletu.


Żołnierz wsparcia

- Używa karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych lub mosina bez celownika optycznego.
- Stara się nacierać na swój cel w stałym tempie, nie tracąc zbytnio celności, ale też nie zostawać zbytnio w tyle.
- Jeżeli jego broń posiada granatnik, to go używa jeżeli nie zagraża to przyjaciołom. Po tym też można go rozpoznać.
- Nosi maksymalnie pancerz 3 klasy.

*Standardowy typ żołnierza, jaki znamy do tej pory.


Szturmowiec

- Nosi zawsze najmocniejszy pancerz jakim dysponuje jego frakcja.
- Korzysta ze strzelb i amunicji śrutowej.
- Ma dwukrotnie zwiększone zdrowie.
- Stara się jak najszybciej dotrzeć do celu alby maksymalnie wykorzystać siłę swojej broni oraz zwiększoną wytrzymałość. Powoduje to, że bardzo szybko porusza się po polu bitwy. Nie jest jednak samobójcą. Jeżeli otrzymuje obrażenia, to stara się ukryć tak samo jak inni.


Medyk

- Jeżeli żyje, to wszystkim członkom jego oddziału (tylko oddziału, a nie wszyscy przyjaźni) szybciej regeneruje się zdrowie. 2% na sekundę dla szturmowca, i 4% dla reszty.
- Nosi maksymalnie pancerz klasy 2.
- Używa pistoletów maszynowych.
- Stara się utrzymać dystans od celu, jednak nie może pozwolić aby zostawili go w tyle.


Specjalista

- Nosi maksymalnie pancerz klasy 2.
- Używa noktowizora i pistoletu półautomatycznego lub pistoletu maszynowego z tłumikiem, przez co w nocy jest praktycznie nie do zauważenia.
- W dzień walczy podobnie jak żołnierz wsparcia, natomiast w nocy podobnie do szturmowca.
- Bardzo szybko biega.



No to tak to wygląda. Klasy będą przypisywane "slotowo":

2 osobowy oddiał - 0 slotów
3 osobowy oddział - 1 slot
4 osobowy oddział - 1-2 slotów (losowo)
5 osobowy oddział - 2 sloty

Czyli przy 5 osobowym oddziale może być:

1x Szturmowiec, 1x Medyk, 3x Żołnierz wsparcia.

Ponieważ klasy do slotów będą dobierane losowo, nic nie stoi na przeszkodzie by powstał oddział np. dwóch medyków i dwóch żołnierzy wsparcia. Wtedy mamy bardzo szybko regenerujący się oddział o przeciętnych możliwościach bojowych.
Ostatnio edytowany przez smoq2, 10 Lut 2012, 17:01, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 10 Lut 2012, 16:36

:arrowu: Ciekawie i dobrze pomyślane, to mi pachnie trochę Battlefield'em 2 :P

Smoq: Nie żebym się czepiał, ale czy rozwiązaliście problem dla tekstury radia? (Jakoś nie znalazłem dopowiedzi), jeżeli tak to poszukam, jeżeli natamiast, nie to:

Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'ui\radio_pda2'
Czy aby Wam tesktury nie zabrakło?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 10 Lut 2012, 16:54

@ Junx - No tak trochę zgapimy. :E Tak, tekstura jest poprawiona, ale skoro nie wpływała bezpośrednio na rozgrywkę, to nie wrzucałem jej specjalnie do neta jako fix. Będzie w następnej wersji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 10 Lut 2012, 21:05

Smoqu a można by zrobić z tymi klasami tak że nasi kompani też mają swoje klasy, np: Mrówka:Medyk i robi to ca standardowy medyk albo trochę lepiej. A także(Zapożyczone z moda Misery od CoP ale takie jakie masz zamiar wprowadzić dla NPC) Klasy naszego bohatera czyli:

Snajper: Zwiększone obrażenia ze snajperek,Dostaje większą celność każda snajperka w jego rękach mniej się psuje i wolniej oraz zostają jej zwiększone parametry. Poza tym jego szybkość męczenia i sprintu oraz życia pozostaje bez zmian. Ma np 5% szans na natychmiastowe zabicie strzałem ze snajpery. Później jak wybierze sobie po zdobyciu 15000XP(chyba) i wybierze sobie tego bonusa: cichego zabójce wzrasta mu %

Żołnierz wsparcia: Podobnie jak u snajpera tyle że z karabinami maszynowymi oraz pistoletami maszynowymi lecz celność jest zmieniona w obsługę(Czas powrotu broni do podstawowej pozycji). Trochę szybciej się męczy i wolniej sprintuję ale za to ma trochę więcej życia(wytrzymałości). Ma np 5% szansy na automatyczne namierzenie w głowę (podobnie jak u snajpera tyle że po wybraniu bonusa żołnierz wzrasta%

Szturmowiec: Podobnie jak u reszty tyle że ze strzelbami lecz większa obsługa zamieniona jest w mniejszy odrzut.
Szybciej się meczy i sprintuje od żołnierza wsparcia ale za to ma więcej dużo życia. Ma np 5% na natychmiastowe zabicie każdej istoty że śrutu ale jak wybierze bonus Myśliwy to % wzrasta tylko do mutantów oraz pancerze które nosi wolniej się zużywają i dają większą odporność na ataki mutantów i kule.

Medyk: Podobnie jak Żołnierz wsparcia lecz tylko pistolety maszynowe i także ma większą obsługę broni. Trochę szybciej sprintuję oraz wolniej się męczy ale za to ma mniej życia. Ma zwiększoną regenerację zdrowia i leczenie ran a apteczki, bandaże i antirady bardziej efektywnie na niego działają. Jeżeli pomoże jakiemuś stalkerowi który jest samotnikiem który jest ciężko ranny dostanie od 500-1250 rubli, gdy to będzie członek jego frakcji to w bazie nagroda od 1000-1500. W jego otoczeniu członkowie frakcji leczą się w tempie 2% na 1 sec.

Specjalista: Podobnie jak reszta tylko że z broni o tłumiku(także zamontowanym) a wyjątkiem jest ta snajperka z tłumikiem. Zamiast obsługi zwiększona celność, bardzo szybki, normalny poziom męczenia się i życia. Ma np 40% szans że po niecelnym strzale przeciwnicy nie usłyszą tego wystrzału (Musi być to pocisk wystrzelony z broni z tłumikiem jeżeli da się tak zrobić)oraz 5% szans na natychmiastowe zabicie po postrzale pistoletem z tłumikiem do tego jego wrogowie muszą strzelać do niego z bliższej odległości.

Machine gunner: Podobnie jak reszta tylko tyczy broni używającej pocisku do R-P oraz zamiast celności zwiększona szybko-szczelność. Szybciej się męczy, w miarę wolniejszy sprint ale za to więcej hp. Ma np 5% szans na natychmiastową śmierć przeciwnika od 1 postrzału, dodatkowo zadawane mu obrażenia od kul i mutantów oraz granatów zmniejszają się o np 5%.

Jeżeli chcesz to mogę opisać klasy pod kątem jakiego wybrać i historii Durada.

P.S. czy 4% na sec leczenie medyka to nie za dużo bo np: strzelamy do jednego i zadajemy 30% obrażeń przeładujemy broń i zmieniamy pozycje co zajmuje około 5 sec a on przez ten czas ma już aż 90% zdrowia?
Nie lepiej zmniejszyć to u wszystkich 2 a u szturmowca 1?
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Anubis w 10 Lut 2012, 21:25

:arrowu: Jestem za gra będzie bardziej urozmaicona i ciekawsza :arrowu:
Mam też problem z sejwem tak jak pisałem wyżej, dobrze mi szło bo zdobyłem wszystkie Frakcje ale nie zwiedzałem czerwonego lasu i gdy tam wpadłem w anomalie gra się zapisała w tym samym momencie i dosłownie po paru sekundach wyskoczył bug, kiedy próbowałem wczytać grę ponownie działo się tak samo a wcześniejsze sejwy pokasowłem zostawiłem tylko ten jeden teraz wiem że to błąd smoq2 dałbyś radę rzucić okiem na tego loga i jakoś zaradzić?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: .... - clear sky\gamedata\scripts\corpse_monitor.script:613: attempt to call method 'section_name' (a nil value)
 

stack trace:
Awatar użytkownika
Anubis
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 07 Lut 2012, 02:30
Ostatnio był: 09 Kwi 2012, 17:07
Miejscowość: Ręczno
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości