[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 05 Lut 2012, 15:13

Smoq łap save: http://www.fileserve.com/file/TMtDGgU/savedgames.rar

TYLKO SIĘ NIE ŚMIAĆ Z USTAWIEŃ! TFWSettings tak ustawiłem bo tak mi wygodnie, a poziom trudności początkujący, bo to save zrobione chwile przed sieką w Składzie (ja na wszystkich) :E

Tak więc Smoqu, dlaczego aby móc wyłączyć AI frakcji, to trzeba mieć minimum tą jedną bazę wroga zdobytą?


Mam bugi radia...
-Brak tekstury ekranu głównego radia (rozdzielczość ekranu 800x480 :E ) - nadal
-Nie można wyłączyć automatycznego wysyłania pomocy, po ustawieniu na NIE, jak wyjdziemy z radia i wejdziemy, to opcja powraca na TAK.
-nie można wysłać za pomocą radia jednostek do punktów na wysypisku (brak lokacji "wysypisko" w radiu)
(stanowcze utrudnienie korzystania z radia! - żeby wysłać jednostki z Jantaru na Wysypisko, to muszę wcześniej posłać ich na przejście (bo najbliżej) i iść po nich i "ręcznie" posłać na dany punkt, tak samo ma się poruszanie po wysypisku)


Wyjaśni mi ktoś zasady walki w offline? bo przed chwilą jeden oddział oporu wyeliminował 3 moje pełne skład... które na dodatek się broniły... ŻAL!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 05 Lut 2012, 16:57

Nie, z tymi pijawkami to nie może być przypadkowy bug. Już przy trzeciej z rzędu mi się to zdarza.To musi być "błąd w mutancie". Da się coś z tym zrobić?

Jeszcze coś: po zabiciu tych pijawek mam 2 napisy: "pijawka 0%" i "otrzymano XP:18", i one nie znikają.
http://imageshack.us/photo/my-images/86 ... 22gar.jpg/
Potem polowałem na nibyolbrzyma i cały czas było "pijawka 0%" i "otrzymano XP:18". To ma związek z tym bugiem?
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 17:18

A ja dla odmiany mam problem z odnalezieniem dzieciaka :D

Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 453051 K
* [win32]: free[2377776 K], reserved[155392 K], committed[1661072 K]
* [ D3D ]: textures[411594 K]
* [x-ray]: crt heap[453051 K], process heap[10044 K], game lua[103774 K], render[8074 K]
* [x-ray]: economy: strings[19032 K], smem[10222 K]
* MEMORY USAGE: 462593 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! ERROR: SV: can't find children [51277] of parent [1492595712]
stack trace:



Sprzedawałem sprzęt w bazie oporu.

Kolejny ciekawy log w tych samych okolicznościach, z tą różnica, że ledwo kliknąłem "Handluj" (Umieszczam link bo strasznie długi log, a dosyć niecodzienny, a nie mieści się w poście :P:

http://www.wupload.com/file/2659189612/xray_twister.log

EDIT: Co do pijawek to ich ubiłem już spokojnie ze 30 sztuk, a może nawet więcej, a żadnego błędu nie uświadczyłem. Czy to przy jakiejś konkretnej pijawce się dzieje? Bo teraz są 3 różne :)
Ostatnio edytowany przez nuclear_twister 05 Lut 2012, 17:49, edytowano w sumie 2 razy
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 17:45

Omijać pijawki!

Czasami przy podmianie modeli gdy umiera, to update alife'u się zawiesza i robi się burdel. Na razie starajcie się je omijać z daleka, a ja zobaczę co jest grane.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 05 Lut 2012, 18:29

OK. uważać na predatory! :). Zauważyłem, że taka pijawkowa akcja powoduje lawinę błędów, np: "ekran" krwawienia nie znika, przy wczytywaniu sava = robaczek, nie mogłem nawet przejść z wysypiska do Doliny (wyszedłem za miejsce "przejścia" i nic).
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 05 Lut 2012, 18:34

@ Smoq: Dwa pytania:

1. Czy poziom trudności zależy od "poziomu" mutantów? Jeżeli tak to nic, jeżeli nie to chimera coś za łatwa jest, magazynek z SPAS12 i jej nie ma.

2. Czy planujecie dać trochę "życia" do Czerwonego Lasu, grając samotnikeim tam straszne pusto jest.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 18:38

To ja taką zawieche systemu miałem po walce z Wolnością o Północny posterunek na Wysypisku. Po obronieniu przeze mnie punktu moim kompanom zawiesił się ciężar wyposażenia i tak biedny Mrówka w kiepskim kombinezonie bez ulepszeń dźwigał ok 70kg sprzętu i nawet zadyszki nie dostał :P

Nie zgłaszałem bo po wczytaniu i ponownym rozegraniu bitwy błąd się nie powtórzył. Widzę jednak, że jest jakiś babol, który powoduje tego typu zachowania w modzie.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 20:13

Jest! Znalazłem! Już wiem co było źle z pijawkami. :) Ponieważ podczas śmierci pijawka zamienia się z jednego obiektu na drugi, wyświetlacz życia mutantów szukał informacja na temat poziomu zdrowia tej niewidzialnej pijawki, która została usunięta z gry. Ponieważ funkcja zwracała "pusty" wynik, cały system się zatrzymywał.

Tu jest fix:

http://www.fileserve.com/file/v9dwCA9/f ... sucker.rar

Wrzucić pliki do gamedata/scripts!

Teraz zobaczę co z tą teksturą radia.

[EDIT]

Niestety nie wiem co jest z tą teksturą radia...

U mnie działa wszystko na wszystkich ustawieniach.
Kto ma problem z wyglądem radia oprócz Juraszki?

Skrypt poprawiający błędy w działaniu (nie wyglądzie) radia, które zgłosił Juraszka:

http://www.fileserve.com/file/SpdWV4F/radio.script
Ostatnio edytowany przez smoq2, 05 Lut 2012, 20:29, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pedofil48 w 05 Lut 2012, 20:26

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\defend_task_check.script:116: attempt to index global 'loc_squad' (a nil value)


Wywala mnie do pulpitu bez żadnej prawidłowości, dość często (w ciągu półtorej godziny miałem to ze 3 razy). Zaczęło się dopiero po dołączeniu do Wolności. Poza tym mod zaje*****, tylko trochę pusto na początku, brakuje jakichś miejsc, które nie byłyby bazami lub punktami do zdobycia, ale to w końcu jeszcze beta.

Uwagi moderatora:

Logi w [code][/code]
Awatar użytkownika
Pedofil48
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 05 Lut 2012, 19:59
Ostatnio był: 12 Lut 2012, 22:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 20:33

@ Pedofil48 Bodajże 2 strony wcześniej smoq2 zapodał hotfixa na twoją dolegliwość :) Sam miałem z tym problem i od tamtego momentu wszystko elegancko.

Co do wyglądu radia to jeśli idzie o to jakby menu główne to u mnie jest jednolite tło (jakieś takie kijowe) i napisy. Żadnej tekstury czy czegoś. Czy ten pierwszy fix z twojego ostatniego posta poprawia tez mojego buga? :) Pytam bo jest tam coś o jakimś soldier'ku co by pasowało właśnie do mojego buga :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 20:38

@ nuclear_twister - A ten twój błąd się powtarza? Jeśli tak to save ślij. :P

A tylko z menu głównym jest problem?

[EDIT]

HAH! No tak... Radio używa 3 plików tekstur, a ja w patchu wrzuciłem tylko 2 :E Sorki, mój błąd. Nie jest to priorytet, więc naprawimy dopiero w patchu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 20:44

No jak dotąd 3 razy próbowałem i za każdym razem ten sam efekt... Skończę defragmentację i sprawdzę ostatni raz a jak się błąd powtórzy to podepnę pod tego posta save.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości