[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 31 Sty 2012, 13:20

@ igla - Napisałem w poprzednim poście dlaczego.

@ Junx - Nie rozumiesz do końca działania trybu online i offline. Po pierwsze, to jeżeli gonić miałby nas NPC, który już wcześniej istniał, to skrypt musiałby non-stop sprawdzać gdzie gracz jest i korygować cel podróży tego NPC. Teraz, pozostaje pytanie, czy kiedykolwiek taki oddział by gracza dogonił. NPC w trybie offline potrafią się poruszać straszliwie wolno.
Oczywiście, pełno graczy byłoby wnerwionych gdy są w trakcie przejmowania bazy Wolności, a tu wpadają samotnicy i grożą śmiercią.
Albo głupio by to wyglądało, gdyby zaatakowali nas w środku bazy Powinności, czy Składu, bo oczywiście reszta NPC na to nie zareaguje.

Nie wiem, muszę nad tym pomyśleć. Nie wiem też, czy chce mi się robić coś takiego, bo sam skrypt sterujący napastnikami to pikuś. Problem z resztą Zony, na którą też musi to jakoś oddziaływać.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 31 Sty 2012, 13:37

Miałem przed chwilą taką akcję:

Idę zdobyć powinnością północne wyjście z Wysypiska - wszystko pięknie ładnie. Załatwiam z daleka kilku niemilców (przy okazji przyszedł oddział samotników - nie drasnąłem go), podchodzę do punktu z drużyną swoich i dokańczamy dzieła (moich zostało dwóch).
I teraz zaczyna być dziwnie: zadanie się nie zalicza, a moi i samotnicy siedzą w pozycjach obronnych wokół punktu. Podchodzi kolejny mój oddział i nagle wszyscy jego członkowie znikają, a potem co kilka sekund z powietrza pojawiają się ich puste trupy, przy okazji indykator ich dowódcy kilka razy zmienia pozycję na minimapce, lecz go tam nie ma. (Tych dwóch co przeżyło pierwszy szturm, nie zniknęło).
Poczekałem jeszcze i obroniłem punkt przed dwoma wrogimi oddziałami, ale dalej nie zaliczało. Przy okazji wszystkie przechodzące teamy samotników zatrzymywały się przy tym punkcie i zamierały w pozycjach obronnych obok reszty. Tak z szesnastu gości w sumie.

Gram na 3.6.4 kontynuując z 3.6.1.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 31 Sty 2012, 13:40

@ Rieekan - Save'a mi wyślij gdzie to się dzieje.

Save'y !!!!!! Jak tylko dzieją się dziwne rzeczy to zapisywać !!!!!!!
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 31 Sty 2012, 14:15

Oczywiście, pełno graczy byłoby wnerwionych gdy są w trakcie przejmowania bazy Wolności, a tu wpadają samotnicy i grożą śmiercią.

1. W sumie trochę by to było wnerwiające, ale patrzeć z drugiej strony trzeba by było troszkę więcej działań taktycznych żeby się bronić z dwóch stron :wink:

Albo głupio by to wyglądało, gdyby zaatakowali nas w środku bazy Powinności, czy Składu, bo oczywiście reszta NPC na to nie zareaguje.


2. Jak mnie pamięć nie myli właśnie na składzie są Wrodzy NPC (dokładnie po przyłączeniu się do frakcji lub wojskowi w barze) i w bazach by nie można było używać broni (o ile by to wyszło), ale poza nią tak, wykonalne to jest?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 31 Sty 2012, 14:25

Jaaaaa!!! Miałem naprawić przejścia a jeszcze bardziej je skopałem.... Małe słówko "not" w złym miejscu, i już cała funkcja działa inaczej. No nic, poprawiamy. Patch za niedługo. Na szczęście dostałem save'a od Rieekana i mam na czym testować. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 31 Sty 2012, 16:27

znam ten ból... :P

powiem więcej, czasami możesz źle jedną literę wpisać i już wszystko się wali!

a co da patch? co jest nie tak z tymi przejściami?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 31 Sty 2012, 17:46

Gram już w moda od pewnego czasu i nasuwa mi się jedno pytanko czy w tym modzie znajdę G36, PKM , Działko EM1 lub FN F2000. A jeśli tak to gdzie ?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 31 Sty 2012, 18:00

Działka EM1 i FN F2000 nie widziałem, ale g36 i pkm się zdarzają w schowkach. Raz znalazłem egzoszkielet najemników :D
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 31 Sty 2012, 18:14

No to ja też dam propozycje opisu :D
Kod: Zaznacz wszystko
Optyka Mosin
Luneta Optyczna wykonana przez rzemieślników Zony. Jest ona dedykowana do karabinu wyborowego Mosin Nagant.  Układ soczewek daje użytkownikowi X-krotne powiększenie obrazu. Instalacja celownika wymaga specjalnej modyfikacji górnej szyny wyżej wymienionego karabinu.


I od razu zapytam i może załapie się do koncertu życzeń:
Istnieje jakiś sposób przywrócenia broni z waniliowego Czystego Nieba. Zauważyłem że w grze nie ma kilku broni takich jak modułowy FT200M, Granatnik RG-6 (Bulldog), czy Trofiejnym AK-74 (ten pod nabój PKMu). Można by wypuścić jakąś łątkę która by je przywróciła?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 31 Sty 2012, 18:20

Działka EM1 to chyba smoq2 bardzo nie lubi. FN F2000 też chyba nie przypadł mu do gustu :D Tak więc ich nie ma (dlatego nie ma go też na liście spawnera do wersji 3.0 - choć częściowo dlatego, że powodował błędy). A co do tej kasy, to może niech zostanie tak, jak było? Czyli te naszywki po 100 RU czy tam 200. I skąd byśmy wiedzieli, ile dany NPC może od nas kupić, skoro nie widać jego ilości kasy? A z tymi stalkerami, co chcą nas zabić, to może by stworzyć nową frakcję, która co jakiś czas spawniła by jakiś oddział, który by za nami latał i strzelał :E Coś jak ten oddział Alpha, co jest np. w SGM CoP.
Choć i tak jest parę drażniących rzeczy, może już mnie nie dobijajcie z jakimiś elitarnymi najemnikami, którzy chcą mnie zabić. Chimera wystarczy :(
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 31 Sty 2012, 18:24

Oto patch 3.6.5:

http://www.wupload.com/file/2656368302/ ... patch5.rar

Mirror1 - http://www.fileserve.com/file/4SbkpEQ/T ... patch5.rar

Patch jest do wersji 3.6.4, i nie dam głowy, (a raczej dam, że nie będzie) że będzie działał ze starszymi wersjami.

- Naprawia błędy z NPC przy przejściach.
- Odblokowuje oddziały, które nie chcą się ruszyć z miejsca.
- Dodaje możliwość zbierania siana od poległych stalkerów.

Jeżeli nakładacie patcha na wersję starszą niż 3.6.4 to robicie to we własnym zakresie i proszę mi tu nie pisać wtedy o błędach, bo będę szukał nieistniejących problemów.

@ Rieekan - Po zaaplikowaniu patcha twój save powinien już działać. Poczekaj tylko chwilkę, bo to nie Powinność i Samotnicy się zablokowali, tylko oddział Bandytów w Dolinie Mroku. Dojdą w 1-2 minut i jak wszystkich rozwalisz to będzie ok.
Ostatnio edytowany przez smoq2, 31 Sty 2012, 20:28, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 31 Sty 2012, 19:41

Może ktoś przerzucić patcha na jakiś inny serwer bo ten każe mi sporo czekać na pobranie - to tylko 1.50MB a czekać musze godzine. Znajdzie się jakiś dobry człek??
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości