[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez jalkavaki w 17 Lis 2012, 23:39

W PDA jest.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez djcycu w 18 Lis 2012, 00:12

W plecaku masz eksperymentalny PDA i to w nim znajdziesz encyklopedię. Klikasz dwukrotnie i voila.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez noisy w 21 Lis 2012, 11:17

Linki nie działają czy ma ktoś aktualny namiar gdzie można pobrać moda?
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Ardas w 25 Gru 2012, 21:47

Witam. Moda nie można pobrać, pokazuje jakiś błąd z wersją angielską, na rosyjskiej także. Wrzuciłby go ktoś znów? Z góry dzięki.

- - -

Znalazłem 1.6 w tych postach. Powiem wam, tak się nigdy nie czułem w Stalkeru. Spotkanie pijawki w Kordonie, na początku gry, to przeżycie inne, niż w oryginale. Tam wystarczyło nawalać, bo miałeś x50 apteczek, a tu dwa ciosy i leżysz. Wyceniono apteczki i bandaże, jedzenie nie przywraca zdrowia, ciągle brak kasy. I to mi się podoba. Tego brakowało wcześniej. Teraz, zamiast przeć do przodu jak Rambo, często staram się omijać większe grupy mutantów/wrogów. Zaczynam myśleć, jak przeżyć. Prawdziwy Stalker. :)
Czekam na rozwinięcie, z nowymi mapami(Np dodanie zatonu, zamiast kordonu i bagien, przywrócenie laboratoriów).
Jedyne co mi się nie spodobało, to obniżona celność wrogów. Miałem takie wrażenie z Renegatami, którzy ledwo mnie trafiali. Jednak wiem, że to chyba zrobiono specjalnie, ze względu na podniesiony poziom freeplay.
Co dodaje 1.8? Są to znaczące zmiany? W 1.6 chyba brak zachowań stalkerów(Badanie anomalii itd).

Uwagi moderatora:

Nie pisz posta pod postem, usuń poprzedni i napisz nowy albo podbij temat. - Wheeljack
Ardas


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Dziki Napr w 07 Lut 2013, 13:19

Witajcie

Na moim kompie te linki do downloadu nie działały, więc poszperałem w necie i znalazłem
OGSM 1.8 Community Edition : http://chomikuj.pl/jurcek/Gry/S.T.A.L.K ... 153483.exe
Pobranie za 2zł jak ktoś nie ma konta.
1.8 CE dodaje ino pare dialogów i CHYBA usuwa niektóre questy. POWTARZAM CHYBA.

P.S. Mógłby ktoś spolszczyć 1.8 CE? :wódka:
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Rumcajs93 w 07 Lut 2013, 13:27

Poszukaj we wcześniejszych postach. Ja gdzieś w temacie wstawiałem polonizacje do OGSM 1.8. Nie wiem może jeszcze będzie aktualny link.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Dziki Napr w 07 Lut 2013, 13:33

Normalną polonizację to mam. Chodzi mi o community edition bo przy niektórych dialogach wyskakują jakieś ,,krzaczki'' :!:
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Rumcajs93 w 07 Lut 2013, 15:59

A weź sprawdź to. Odkopałem na swoim kompie..
http://www.speedyshare.com/Ehy4A/Polonizacja-OGSM-1.8.rar
Tutaj krzaczki są chyba tylko w mapie PDA - bo nie wiedziałem gdzie są pliki odpowiedzialne za te napisy.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Dziki Napr w 07 Lut 2013, 16:10

Z tamtąd mam to spolszczenie. A w PDA są krzaczki bo brak danych. Nic dziwnego. Podczas dialodu z handlarzem Czystego - ,,Masz coś specjalnego'' (czy jakoś tak)
a on na to odpowiada krzaczkami.
:edit
1.8 CE dodaje nowe opowieści
UNIA ZNACZY ZWIĄZEK
Awatar użytkownika
Dziki Napr
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Maj 2012, 18:33
Ostatnio był: 15 Gru 2013, 21:39
Miejscowość: stacja Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Kashim w 15 Mar 2013, 17:59

Mam pytanie też macie taki problem że np Sunrise suit nie da się naprawić? troche mnie to wkurza bo nie mam narazie kasy na kupno nowego a ten ulepszyłem za całą kase a nie chce mi się zaczynać od nowa z podobnym modem gdyż nie wiem czy tam jest free gameplay i mam dość zaczynania gry po raz 30 z powodu błędu moda. Da się jakoś zrobić żeby można było to naprawić?
Kashim
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 01 Cze 2012, 14:21
Ostatnio był: 19 Mar 2013, 23:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Pangia w 15 Mar 2013, 21:53

Może to dlatego:
12. Wprowadzono brak możliwości naprawy broni lub kamizelek/kombinezonów, jeśli mechanik nie umie ich udoskonalać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Shaker279 w 18 Mar 2013, 13:12

Mam problem na bagnach ponieważ żaden z oddziałów czystego niebie nie chce pójść na plac maszynowy i nie mam jak zakończyć zadania "Utrzymaj punkt do przybycia pomocy".
:

I po co to czytasz i tak nie znajdziesz tu nic mądrego
Awatar użytkownika
Shaker279
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 25 Cze 2012, 19:17
Ostatnio był: 27 Wrz 2013, 17:14
Miejscowość: I tak nie zansz tego zadupia
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości