[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Sty 2012, 20:00

Właśnie o to chodzi, że nie są osobnym elementem. Każdy hełm po założeniu podmienia pancerz. Dla gracza wygląda to jakby zakładał osobny element ubrania jednak tak na prawdę to zamienia się pancerz podstawowy na pancerz z parametrami podstawowymi + parametrami hełmu. Czyli jak gracz nosi sobie kurtę (ID: novice_outfit) to po założeniu hełmu zamienia się ona na kurtkę z hełmem (np. ID: novice_outfit_gas_mask) i skrypt dodaje "fikcyjną" ikonkę do "fikcyjnego" slotu na hełmu. Takie małe czary mary. Inaczej nie dało by się tego zrobić gdyż CS nie ma slotu na hełmy, a takiego się dorobić nie da. Ja jedynie zrobiłem sprytną imitację.

Niestety nie da się hełmów "wyłączyć" tak żeby móc grać na dłuższą metę, bo trzeba by je wyciąć ze wszystkich plików gdzie się tylko nie pojawia o nich wzmianka.

Tak jak napisałem wcześniej, może uda mi się coś z tym zrobić, ale szanse są nikłe.

[EDIT]

To celownik do Mosina. Beta...
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 15 Sty 2012, 20:10

Wystawie i kilku miejscach, typu hufiec i harcówki szczepu do którego należę, puszki z napisem "zrzutka na nowy komputer dla Juraszki", może za pół roku się uzbiera połowa chociaż... :E

Smoqu... wierzę w Ciebie, jeżeli coś z tym zrobisz, to wysyłam pocztą sześciopak browarów! - obiecuje na moje ledwo zaliczone programowanie, że jak zrobisz coś z tym wczytywaniem to masz sześciopak browarów z dedykacją "dla najlepszego moderatora w Polsce"!

Smoqu właśnie sobie tak gram w tego modzika (wczytywanie trwa do 2 minut i 30 sekund - czyli tak średnio, w porównaniu z 30 sekundami max) i zauważyłem że przy każdym etapie jest wczytywanie tej bazy danych... czy nie dałoby się aby ta baza była wczytana przy uruchomieniu gry lub wczytaniu pierwszego save?
I żeby zostawały dopiero usunięte przy wyjściu z gry...?
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 15 Sty 2012, 20:39, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 15 Sty 2012, 20:37

A ja z zapytaniem, gdzie znajdują się w gamedata opcje TFW? I czy można je zmienić, tak aby po rozpoczęciu nowej gry nie trzeba było znów ich ustawiać.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 15 Sty 2012, 21:10

Jest też bug który wprawdzie nie powoduje zawieszania się gry, ale jest dość wyraźny. Mianowicie czasami, jak podniesiesz jakiś przedmiot który chciałby również podnieść członek jakiejś frakcji, to zamiast typowej gadki, biedny człek po prostu biega za nami i celuje do nas z broni, ale nie pojawia się dialog.

Gdy tak się stanie, to jeżeli np. wyciągniemy broń to okienko dialogowe wprawdzie się pojawi, ale będzie "mrugać" a kursor z każdym "mrugnięciem" będzie wracał na środek ekranu, co uniemożliwia wybranie jakiejkolwiek opcji z dialogu. Można z tego wyjść klikając ESC lub można spróbować odejść kawałek aby się okno dialogowe zamknęło.

Co ciekawe, jeżeli takiego biegającego za nami jegomościa zaprowadzimy w pobliże oddziału wrogiej frakcji, to ani on nie widzi przeciwników, ani oni jego nie traktują jak wroga.

Nie przeszkadza to za bardzo w graniu, bo często się to nie trafia, ale jednak. JA tak już miałem dwa razy, a nie gram oszałamiająco długo :wink:
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 15 Sty 2012, 22:15

ja mam bardzo ciekawe niedociągnięcie... skład to teren neutralny, nie? a co jeśli dostanę zadanie zabicia stalkera który akurat w składzie siedzi? jeżeli go zaatakujesz masz na głowie samotników z całego składu...

Oczywiste rozwiązanie to poczekać aż odejdzie, ale ile to zajmie skoro właśnie przybył do składu?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 15 Sty 2012, 22:21

Eee... ja takiego ubiłem w składzie, ale to on wystrzelił do mnie pierwszy... reszta tylko patrzyła jak mu ładnie oddaje. Nikt pretensji nie zgłaszał :E
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 15 Sty 2012, 22:50

rozwiązałem trochę inaczej, na solo poszliśmy przed skład :E
wybiegłem poza teren składu, a on za mną... później już nikt się nie czepiał że go zabiłem (on mnie nie ranił!)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 15 Sty 2012, 23:09

Pograłem 2 godziny - Beta bardzo stabilnie u mnie działa, nawet po lekkich modyfikacjach mojego autorstwa- zwiększenie obszaru alife + spawn_radius i trochę zmian w uzbrojeniu frakcji (tyle umiem :P).

Jedyne zauważone niedociągnięcie to to że lunetka do mosina "zgubiła" gdzieś swój opis.
No i chyba coś zaszwankował fragment odpowiedzialny za generowanie zadań Zabicia Stalkera od Samotników, mianowicie miałem możliwość wzięcia zlecenia na Najebnika - specjalnego handlarza. Nawet chłopaka docenić nie mogli - dawali za niego tylko 3500Rubli :D
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 15 Sty 2012, 23:28

moje pierwsze zadanie "Zabij stalkera" wyglądało tak że ja byłem w podstawowym pancerzu i strzelbą myśliwską i kilkoma pociskami, i oczywiście to co na starcie się ma... a zadanie dostałem fajne za 3k rubli... okazało się że gość jest w Egzo... ale miał tylko mp5, tylko albo aż - czułem się jakbym walczył z jakimś bosem, pół bagien obszedłem z nim w czasie walki :E

PISZĘ PONOWNIE:
Smoqu właśnie sobie tak gram w tego modzika (wczytywanie trwa do 2 minut i 30 sekund - czyli tak średnio, w porównaniu z 30 sekundami max) i zauważyłem że przy każdym etapie jest wczytywanie tej bazy danych... czy nie dałoby się aby ta baza była wczytana przy uruchomieniu gry lub wczytaniu pierwszego save?
I żeby zostawały dopiero usunięte przy wyjściu z gry...?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 16 Sty 2012, 19:17

Ktoś już tu wcześniej miał podobny problem: save z Kordonu nie wczytuje się. Jest Klient:Synchronizacja i tak cały czas, nawet HDD już nie chodzi. Dzieje się tylko przy próbie wczytania własnego save. Przy quick lub auto save nie stwierdziłem takich problemów.
I co z tymi ustawieniami TFW?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 16 Sty 2012, 19:48

Już kilka osób ma problemy z kordonem(ja miałem na 3.0)
A co konkretnie o ustawienia pytasz?


Da się jakoś łatwo dodać(do TFW) celownik z ruchomym zoomem?
SVD ma duże przyblizenie, czasem troche za duże.
Ostatnio edytowany przez SkullDagger, 16 Sty 2012, 20:40, edytowano w sumie 1 raz
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 16 Sty 2012, 20:27

Nie wiem czy to bug, czy tak ma być, ale po włączeniu noktowizora na hełmie wojskowym obraz się "rozdwaja" czy jak kto woli rozmywa. Niby człowiek ma noktowizor i w nocy powinno dawać to przewagę, ale przez to rozmycie obrazu kiepsko się walczy, a cele są kompletnie niewyraźne.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość