[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 12 Sty 2012, 20:36

Jasne, dawaj. Chętnie zobaczymy, co tam zrobiłeś? I skoro to już gotowe, to ile czasu zajmie Ci włączenie fabuły.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 12 Sty 2012, 20:52

Ponawiam posta bo już strona przeskoczyła:

Mam pytanie... czy przy odczuwaniu głodu i senności na prawdę musi być ten efekt "migotania" przed oczyma?
chodzi o to rozjaśnianie obrazu... bo rozmazywanie jest ok, zaciemnianie też super ale komu jak jest głodny lub niewyspany robi się jasno przed oczyma? (pomijam fakt że ułatwia to czasami walkę w nocy, bo w tym momencie na kilka sekund rozjaśnia się ekran i w nocy wszystko widać jak za dnia)

Wyeliminowałeś skutki obecności kontrolera? (filoet, "szum w głowie" i latający ekran) albo chociaż naprawiliście to żeby po zabiciu kontrolera przestawało się tak dziać? (lub jak się jest poza jego zasięgiem widzenia)

Co do tych emisji... może dałoby się zrobić coś ala Oblivion Lost do SoCa?
Czyli, żeby się schować przed emisją to wystarczy mieć większą powierzchnię nad głową, natomiast wyjście poza schronienie powoduje napromieniowanie a nie jak w CS śmierć - osobiście nie widziałem kodu za to odpowiedzialnego więc nie wiem jak to wygląda od strony technicznej
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 12 Sty 2012, 21:26

Generalnie popieram to co Juraszka napisał. A z tym kontrolerem to jest bug silnika gry. Gdy jesteśmy w polu oddziaływania kontrolera i wtedy zginiemy to po loadzie cały czas będziemy mieli ten efekt nawet jak gadzinę ubijemy. Sposób na to jest taki, by albo przejść na inną planszę, albo quicksave, zakończ grę (w menu) wczytaj ostatni zapis. Po takim zabiegu bug znika.
Zauważyłem to i w SoC i w CS i w wielu modach do jednego i drugiego.
EDIT: Jasne smoqu, podziel się kolejną wersją.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez coper w 12 Sty 2012, 21:27

Jeśli znowu coś zle wkleiłem to proszę nie krzyczeć :)
Kod: Zaznacz wszystko
Application: XRay Engine
Computer: KOMPUTER_XP
User: coper
Date: Thursday, January 12, 2012 6:58:00 PM

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "E:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
Line          : 180
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)



System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.
coper
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 13 Mar 2010, 20:30
Ostatnio był: 12 Sty 2012, 22:56
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 12 Sty 2012, 21:33

masz patch 1.5.10? :-|
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez coper w 12 Sty 2012, 21:35

naturalnie...zanim zainstalowałem przeczytałem instrukcje...to był szybki save i on szwankuje automatyczne widze ze działają
coper
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 13 Mar 2010, 20:30
Ostatnio był: 12 Sty 2012, 22:56
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 12 Sty 2012, 22:14

u mnie właśnie szybki działa bez zarzutu... hmmm... nie wiem przeczytaj

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log


daj całego loga zgodnie z instrukcją... Smoq coś wymyśli

- - -


ja mam w takiej lokalizacja jak jest w FAQ...
C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs

tak więc musisz poszukać...
osobiście polecam reinstal na planie:
De instalacja S:CS > uruchomienie komputera ponownie > instalacja S:CS > Instalacja patcha > instalacja TFW > instalacja patcha TFW
Ostatnio edytowany przez Wheeljack, 12 Sty 2012, 23:43, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez coper w 12 Sty 2012, 22:18

wykasowałem poprzedniego posta z lokalizacją log,a ponieważ znalazłem tam gdzie być powinien...padło na oczęta...ale mam teraz problem z opaleniem powyższego pliku...próbuje mi otworzyć poprzez visual c++ a to coś z kolei chce keya...mam chyba wersje trial...pieprzo... microsoft
coper
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 13 Mar 2010, 20:30
Ostatnio był: 12 Sty 2012, 22:56
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Sty 2012, 22:18

@ Juraszka - Nie ruszam emisji. Boli mnie głowa od samego patrzenia na ten skrypt. Jak już powiedziałem, nie ma możliwości za pomocą skryptów sprawdzić czy gracz ma siatkę terenu nad głową czy nie. Jedynym wyjściem jest bawienie się w dodawanie nowych tzw. space_restrictor - takich niewidzialnych brył używanych do określania czy gracz lub npc znajduje się w danym miejscu. Problem w tym, że trzeba je dodawać ręcznie albo przez level editor albo przez all.spawn, nie wiem które trudniejsze. Nie zamierzam tego już więcej ruszać. Kontroler zostaje jaki jest. Niestety nie wiem nawet jak usunąć owy szum i zniekształcenie obrazu. Wygląda na to, że jakiekolwiek zmiany w sekcjach odpowiedzialnych za ten efekt w configu kontrolera powodują błędy. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to zrobić czysty Post Process Effector, który byłby odpalany zamiast tego z szumem. Problem polega na tym, że edytor do PPE ma tylko Dezowave i za cholerę się nie podzielą.

@ coper - Powinieneś mieć log jeszcze w osobnym pliku *.log znajdujący się w miejscach podanych w pomarańczowej ramce na górze. Plik *.log powinien się odpalać z notatnika bez problemu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 12 Sty 2012, 22:31

@ Smoq2 - rozumiem, sam zacząłem przeglądać te wszystkie pliki i uważam że i tak już wystarczająco dużo zrobiliście... mamy 2012 rok, pierwszy post o TFW był w 2008... zobacz ile lat, ile pracy i jakie wyniki :)
A miała to być mała poprawka tylko dla Oporu w CS, a wyszło że mamy prawie nową grę na silniku S:CS :)
Kontroler jest błędem gry i trzeba z nim żyć, bywa.... a co do emisji to chyba umiem ogarnąć umysłem to o czym mówisz, ja w prostej platformówce w c++ mam problemy z dodaniem bryły a co dopiero czegoś takiego w Stalku.

Chyba można już to powiedzieć... zrobiliście wspaniałą robotę - czas na ostatnie poprawki, fabułę i napisy końcowe (bez możliwości ominięcia!) a po nich ewentualny freeplay... :)
Nie wiem jak inni na to patrzą ale jakbym miał was kiedyś spotkać to wszyscy macie po :wódka: ode mnie



ok a teraz zjeb*** te miłe słowa i zapytam się... kiedy wrzucasz następną betę :D
i rozumiem że wersja full będzie miała numerek 1.0 (jak to Notch czy tam Jeb zrobili z Minecraft'em)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Sty 2012, 22:49

Nowa beta będzie jutro. Muszę przekopiować pliki do skompilowania installek ze starego kompa. No i oczywiście dużo czasu zajmie też readme, ale jutro powinna być. Ostatnia wersja będzie 1.0 RC.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 12 Sty 2012, 23:53

Fajnie będzie jutro w robocie myśleć o tym, że po powrocie będzie czekało coś nowego :D
Pytanie: czy pijawka w trybie "predator" w ogóle jest do ubicia? Pytam, bo coś jeszcze ani jednej nie udało mi się ściągnąć inaczej jak z bliska ze śrutówki. A próbowałem już niejednokrotnie z dystansu za pomocą karabinu snajperskiego.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości