[SZUKAM] mod na ulepszanie bez pendriv'ów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [SZUKAM] mod na ulepszanie bez pendriv'ów

Postprzez piotrek922 w 24 Sie 2011, 21:59

Wciąż to samo, a może to wina random moda... + kilka innych komplikacji.. textur i moich udogodnień. :P

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [SZUKAM] mod na ulepszanie bez pendriv'ów

Postprzez scigacz1975 w 24 Sie 2011, 22:04

**rwa mać - to czemu tego od razu nie napisałeś ??? - mam nadzieję że zapisałeś poprzednie pliki żeby sobie przywrócić. Jak chcesz mieć to co usiłowałem Ci podesłać to zmień sobie nazwę gamedaty z randomem na np. gamedata-random i ściągnij to http://www.forum.stalker.com.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=12557&sid=ebfa124842e6abf8a877b3f4086160ef - tyle że nowa gra konieczna

Edit: Jeżeli mimo wszystko chcesz mieć ulepszenia broni i pancerzy bez ograniczeń to musisz teraz sam trochę pogrzebać.

1 - otwierasz po kolei pliki broni które Ci podesłalem - te ktore są w moim gamedata\configs\weapons i w drugim oknie identyczny plik broni z randoma. Następnie kopiujesz z mojego pliku z bronią sekcję:
na przykładzie abakana:

Kod: Zaznacz wszystko
upgrades                = up_gr_a_abakan, up_gr_b_abakan, up_gr_c_abakan, up_gr_d_abakan, up_gr_e_abakan, up_gr_f_abakan, up_gr_g_abakan, up_gr_h_abakan, up_gr_i_abakan, up_gr_j_abakan


oraz

Kod: Zaznacz wszystko
fire_dispersion_base    = 0.7        ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)
control_inertion_factor = 1.4f

;îňäŕ÷ŕ
cam_relax_speed          = 10     ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_relax_speed_ai       = 360
cam_dispersion           = 0.1     ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ďĺđâűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc       = 0.6      ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćävě âvńňđĺëîě
cam_dispersion_frac      = 0.7    ;ńňâîë áóäĺň ďîävěŕňüń˙ íŕ cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle            = 10.0       ;ěŕęńčěŕëüívé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz       = 5.0      ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz      = 0.6    ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

zoom_cam_relax_speed         = 10       ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai      = 360
zoom_cam_dispersion          = 0.1
zoom_cam_dispersion_inc      = 0.5
zoom_cam_dispersion_frac     = 0.7
zoom_cam_max_angle           = 5.0
zoom_cam_max_angle_horz      = 5.0
zoom_cam_step_angle_horz     = 0.5
fire_dispersion_condition_factor = 5.5


i wklejasz to do pliku z randoma (zamieniając z istniejącą sekcją). Tylko sobie nie pomyl plików.

2 - Jak już wszystko przekopiujesz to usuwasz z mojego katalogu weapons wszystkie pliki oprócz weapon_upgrades.ltx, upgrades_properties.ltx, delayed_action_fuse.ltx i katalogu upgrades. Poza tym usuwasz z gamedaty (mojej) katalogi textures i sounds.
3 - Resztę przerzucasz do randoma podmieniając pliki. Powinno być ok.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 24 Sie 2011, 22:20, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive piotrek922.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [SZUKAM] mod na ulepszanie bez pendriv'ów

Postprzez piotrek922 w 24 Sie 2011, 22:12

Tak patrze na tą twoją komplikacje i chyba na tym spocznę bo w randomie mam buga który mnie często nęka a czasami ponowne wczytanie nie zadziała np. pierwszy raz na wysypisku kiedy od jednego stalkera trzeba było odgonić ślepe psy, jak on przeżył i w chwili kiedy miał opowiedzieć o kle jest bug a jak odczytam to z jego PDA (czyli musi zginąć) to jest normalnie. Albo na agropromie jak grupa powinności ma mnie doprowadzić do ich bazy ten kapitan oddziału to też bug a jak go mutanty zabiją to odrazu mi się zaznacza na PDA gdzie mam iść i fabuła leci a to jest bardzo Wkur%@&$ące. Oby w "CS Fun" nie było bugów.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [SZUKAM] mod na ulepszanie bez pendriv'ów

Postprzez scigacz1975 w 20 Wrz 2011, 10:04

W każdym modzie zdarzają się bugi (ludzie są tylko ludźmi i czasami czegoś nie dopatrzą) - dobry mod to taki który ma ich mało :E
Ostatnio podbity przez scigacz1975, 20 Wrz 2011, 10:04
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Poprzednia

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości