[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 25 Lis 2011, 21:38

Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:212: C stack overflow
 

stack trace:



Co jakiś czas wywala z tym błędem.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 26 Lis 2011, 23:42

Nie wiedziałem, czy napisać tu czy na PW, ale w końcu napiszę tutaj.
Ostatnio wziąłem parę zleceń na Mózgi Chimery, bo płatne prawie 5 baksów za sztukę (dwie).
No i teraz 4 dzień chasam po Zonie z Mrówką i znalazłem tylko jedną, bo sama na mnie wpadła :E .
Sprawdzam wszystkie mutanty w PDA, biorę wszystkie questy z cyklu "oczyść pobliski obszar" i ni cholery żadnej znaleźć nie mogę, a jak samotnicy napiszą, że jakąś widzieli, to jest to na 2 końcu Zony i jak tam wpadam to zwierzę już padnięte, a item zabrany. Wiem, że to najgroźniejszy mutant w Strefie, ale żeby tak rzadko trafiany? To już Nibyolbrzyma łatwiej "uświadczyć" (widziałem dwóch :D ).
Czy te rzadkie mutanty nie mogą się częściej pojawiać? Albo czy nie można by oznaczyć na PDA typu mutanta?
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 27 Lis 2011, 08:32

kiedy można spodziewać sie kolejnej wersji bo troche suchotą wieje :d
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 27 Lis 2011, 11:32

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 2027.00 mhz, 65-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29918 files cached 29 archives, 5297Kb memory used.
Init FileSystem 1.889069 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1985848 K], reserved[23232 K], committed[88008 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10182 K], process heap[711 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6048 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:6E9]: NVIDIA GeForce 9300M GS
* GPU driver: 7.15.11.7585
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1510 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x800
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1280x800
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [263 ms]
"c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 129858 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    465 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 495 ms
* phase cmem: 120776 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 247 ms
* phase cmem: 107922 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 107922 K
Wczytywanie zapisanej gry "lenovo_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 25616 objects are successfully loaded
* Game lenovo_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\lenovo_quicksave.sav' (16.903s)
* phase time: 16903 ms
* phase cmem: 171040 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 55 ms
* phase cmem: 171068 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 171101 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 171101 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4743 ms
* phase cmem: 237747 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 373 ms
* phase cmem: 238873 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 64110 verts, 2003 Kb
* [Loading VB] 26096 verts, 815 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 15473 verts, 483 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 57946 verts, 1810 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 786576 indices, 1536 Kb
* phase time: 97 ms
* phase cmem: 239092 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 42 ms
* phase cmem: 244321 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 244353 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\red_forest\level.hom
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 244505 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 244505 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 244505 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 764, 298652 K
* t-report - lmap: 6, 6144 K
* phase time: 986 ms
* phase cmem: 273127 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 273127 K
* [win32]: free[991904 K], reserved[69900 K], committed[1035284 K]
* [ D3D ]: textures[342379 K]
* [x-ray]: crt heap[273127 K], process heap[6171 K], game lua[117751 K], render[137 K]
* [x-ray]: economy: strings[20328 K], smem[1084 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
* MEMORY USAGE: 340124 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Can't find texture 'loner_wide'
stack trace:

001B:049883FF xrGame.dll
001B:04972265 xrGame.dll
001B:01C8A5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:01C8A898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:01C820A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:01C8AAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:01CC9DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()

W Czerwonym Lesie przy strzelaniu do psychopsa (a raczej jego imitacji). Za każdym razem.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 27 Lis 2011, 11:52

@dagorladCS
Może spróbuj w ustawieniach zwiększyć do maksimum respawn mutantów - zwiększy się prawdopodobieństwo trafienia na chimerę, Albo możesz oszukiwać i spawnować chimery 15m od siebie - ale nie jestem pewien czy w tym przypadku będziesz mógł zabrać mózg, bo gra może "wykryje oszustwo".
A i jeszcze podwyższaj swoją rangę - wtedy dostaniesz lepiej płatne zlecenia na groźniejsze potwory - może wtedy trafisz na chimerę.

@Jalkavaki
Z tego co pamiętam Czerwony Las był i nadal jest pełen bugów, a to się pewnie zmieni dopiero w wersji z fabułą, u mnie jak chciałem zdobyć ostatnie dwa punkty zasobów to zawsze spotykał mnie wypad do pulpitu.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lis 2011, 14:30

@ jalkavaki - Pierwszy błąd, który zgłosiłeś jest już naprawiony, jednak na fixa będzie trzeba poczekać do kolejnej wersji. Czerwony Las natomiast jest jeszcze "niewygładzony", lepiej unikać pojawiania się w tym miejscu. Walczymy z bugami w tym miejscu jak się da.

@ dagorladCS - Niestety zlecenia na tą akurat zwierzynę są tak dobrze płatne tylko i wyłącznie dlatego, że tak trudno ją znaleźć. Jednak możesz pytać się samotników "Co nowego w Zonie?". Może akuratnie trafisz o info na temat chimery. Informacja tego typu jest zawsze o ciągle "grasującym" jeszcze stworzeniu.

@ bloodrise - Nie wiemy

-----------------------------------------

A teraz z innej beczki... Zawsze nam się podobało UI inwentarza z SoC z ikoną przedstawiającą gracza w danym ubraniu oraz dokładny opis statystyk pancerza po prawej od tej ikony, więc zrobiliśmy mały projekt:

http://img822.imageshack.us/img822/7340/uiproject.jpg

Brakuje nam jednak kilku ikonek do poszczególnych pancerzy (zielone i białe):

http://img846.imageshack.us/img846/2940 ... anarmo.jpg

Jako, że nasz grafik zapadł się pod ziemię, chciałbym się zapytać, czy ktoś podjąłby się zrobienia owych ikonek?
Jeśli tak to mogę podesłać plik dds z ikonami.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dagorladCS.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 29 Lis 2011, 19:31

a niedałoby się czasem "wyciągnąć" tych obrazków z modów do Shadow of Chernobyl.
w modach AMK (Tajne Ścieżki 2 | Narodnaya Soljanka) znajdziesz obrazki do egzoszkieletów wolności, powinności, clean sky, bandytów i monolitu.
I możesz jeszcze tam znaleźć coś na Naukowy kombinezon Clean Sky, oraz Sunrise'y najemników i Clean Sky
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 29 Lis 2011, 20:42

Smoqu, fajny pomysł z tym UI. Tylko jak macie zamiar połączyć to z hełmami?
Jak odnosisz się do moich propozycji, które wcześniej dałem?
I takie pytanie: czy handlarze frakcyjni po osiagnięciu przez samotnika statutu przyjaciela frakcji (członkowie są na zielono) oferują sprzęt dostępny tylko tej frakcji? Chodzi głównie o kombinezony.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 29 Lis 2011, 23:07

u mnie nie handlarze frakcyjni po zdobyciu przyjaznych stosunków dali mi jedynie rabat na wyposażenie,
a w sumie byłoby to niezłym pomysłem żeby po zdobyciu zaufania móc zakupić frakcyjny pancerz, ale jedynie naukowy i ten "podstawowy" - chociaż i tak zawsze można przerobić swój pancerz u technika ale to dodatkowe koszty

I od razu propozycja - czy samotni stalkerzy nie mogli by używać pancerzy wojskowych - w końcu to jest dziwne że te te pancerze są dostępne w sprzedaży u samotników ale nikt ich nie nosi.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez piotrkol7 w 01 Gru 2011, 11:45

Mi się spodobał ten pomysł z podglądem pancerza.
Moda sobie ściągnąłem, za parę godzin przetestuję, bo teraz nauka );
Awatar użytkownika
piotrkol7
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 25 Lis 2010, 21:06
Ostatnio był: 21 Lis 2020, 16:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 01 Gru 2011, 20:56

Mam pytanko.. Czy będzie możliwe zbieranie pancerzy po trupach?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 01 Gru 2011, 22:01

Witam po dłuuuugiej nieobecności ;)

@ up. Tu zacytuję cytat (mniej więcej): Wiesz jak to by zachwiało gospodarką Zony - Smoq, kilkadziesiąt stron wcześniej. Tak wiec nie.
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości