[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez cremaster w 28 Maj 2012, 22:19

Witam!
Wyskakuje mi taki bugtrap po przejsiu od lesnika (czerwony las) do magazynow


Kod: Zaznacz wszystko
User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
Line          : 180
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\bind_anomaly_zone.script:83: attempt to index local 'art' (a nil value)


Jakies pomysly?
CS+ OGSM 1,8

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code]. - Wheeljack
cremaster
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Sie 2009, 12:43
Ostatnio był: 23 Cze 2016, 06:01
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez hoszin w 18 Cze 2012, 12:11

A menu główne wyświetla wam się poprawnie?
U mnie jest jak by z 4 części, górny lewy róg wyświetla tło jakie powinno być na całym obrazie; dolna lewa strona wyświetla ekran z gry jeśli podczas grania włączę [esc] albo szum( jak przy telewizorze na nie ustawionym kanale) i na tym tle są napisy z menu ciężko je zobaczyć; na dalszej części wyświetla fragment ze starego menu ( część fabryki) i po prawej na górze kolejny fragment z gry. W menu opcji czy wczytaj/zapisz już jest wszystko normalnie.
Awatar użytkownika
hoszin
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 18 Cze 2012, 12:04
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 10:45
Miejscowość: Ćmielów
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Hrothgar w 29 Cze 2012, 11:40

ściągam angielską wersję i spolszczenie. Czy zadziała w takiej kombinacji, czy muszę męczyć się z cyrylicą?
Hrothgar
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Sty 2012, 12:45
Ostatnio był: 21 Lip 2012, 20:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez r_populik w 29 Cze 2012, 21:05

@Sivert - przecież Hrothgar pisze o ściąganiu moda, więc jakie piractwo ?!
@Hrothgar - skoro ściągasz angielską wersję i spolszczenie, to skąd wzięła ci się cyrylica ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez kupiszczan123 w 05 Lip 2012, 10:19

Mam problem, otóż gram tylko na modzie OGSM i gdy gadam z Ojcem Walerianem gdzie mogą być kumple Chaleckiego to wywala mnie do pulpitu bez loga. Dodadkowo po włączeniu menadżera zadań pisz że S.T.A.L.K.E.R jest włączoy i działa sprawnie!

Mam patch 1.5.10, pobrałem wersje angielską i spolszczenie i do tej rozmowy wszystko było sprawnie. Sprzęt w podpisie. ZA POMOC :wódka: GWARANTOWANY!

EDIT :arrowl: Mam 4gb ram ddr3 Kingstone 1333MhZ
Windows 7 Ultimate 64bit SP1 Nivida Ge Force GTX 960 2GB Intel Core i5 650 3.2GHz
Awatar użytkownika
kupiszczan123
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 16 Cze 2012, 22:13
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 02:41
Miejscowość: Tam gdzie nadzieja już umarła
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Soviet w 05 Lip 2012, 10:40

Pirat czy oryginał?
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Gorianov w 05 Lip 2012, 13:02

Gdyby miał pirata to by nie odpalił OGSM, od tego zacznijmy.
Może coś źle zainstalowałeś, pamiętam że jak grałem to miałem wersję 1.7 a spolszczenia już nie, bo podobno są przez niego wyloty.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 41

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez kupiszczan123 w 06 Lip 2012, 19:25

Dziękuje za szybką próbę pomocy, ale problem ustąpił. Ponownie pobrałem OGSM v1.8 i wrzuciłem spolszczenie. Teraz działa wszystko ok tyle że trzeba zacząć od nowa grę :( .
Windows 7 Ultimate 64bit SP1 Nivida Ge Force GTX 960 2GB Intel Core i5 650 3.2GHz
Awatar użytkownika
kupiszczan123
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 16 Cze 2012, 22:13
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 02:41
Miejscowość: Tam gdzie nadzieja już umarła
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Beziele w 06 Lip 2012, 20:34

Twórca moda odwalił kawał dobrej roboty (również autorowi spolszczenia należy sie flaszka :D)

Nie powiem poziom robi sie wygórowany, kilka metrów od tej wieży w prologu spotkałem chimere.Mój odruch to oczywiście ucieczka ;3
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Eff3ctiv3 w 08 Lip 2012, 13:09

Czy ten mod ruszył coś w kwestii wojny frakcji?
Eff3ctiv3
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 30 Cze 2012, 15:20
Ostatnio był: 17 Cze 2013, 18:49
Miejscowość: Варшаве
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez GhostRider44 w 08 Lip 2012, 13:32

:arrowu: Widzę większą inteligencję NPCów i możemy kupić przenośne radio. Poza tym raczej nie.
Haraszo kartoszki!

Za ten post GhostRider44 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Eff3ctiv3.
Awatar użytkownika
GhostRider44
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Sty 2011, 12:30
Ostatnio był: 04 Mar 2023, 09:25
Miejscowość: Domek w wiosce kotów, Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 149

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Eff3ctiv3 w 08 Lip 2012, 13:44

Zawsze to coś. W czystej wersji ciężko było utrzymać dany punkt. Ulepszone SI i radio na pewno się przyda.

Mam pytanie odnośnie instalki tego moda. Jest on po rosyjsku, a problem w tym, że jestem w momencie wyboru jakiś rzeczy, które mają być zainstalowane, a które nie. Nie wiem teraz co wybrać.
Eff3ctiv3
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 30 Cze 2012, 15:20
Ostatnio był: 17 Cze 2013, 18:49
Miejscowość: Варшаве
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość