[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Rumcajs93 w 07 Lut 2012, 19:12

Panowie ja nie potrzebuje instrukcji krok po kroku. Potrzebuje tylko informacje o lokalizacji tego pliku z dialogiem u handlarza. Wszystkie inne spolszczenia są do starszych wersji i tutaj nie pokrywają wszystkiego.

Jest jakaś możliwość żeby te dialogi były w plikach st_quests_[lokacja].ltx?
A i czy czasem nie istnieje tryb w którym można by obserwować z jakich plików gra korzysta podczas dialogów?

---------
EDIT: Dialog z handlarzem odnaleziony i spolonizowany :D
:

Image


Teraz Jeden z ostatnich elementów: PDA dodane przez twórców moda aktualnie wygląda tak:
Image
Tutaj jestem kompletnie zagubiony, przeszukałem już chyba wszystko i już nigdzie nie ma żadnej cyrylicy. Może ktoś coś wie gdzie szukać napisów do zakładek?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez darkatraz w 13 Lut 2012, 18:37

Witam. Czy znalazłeś już te zakładki w PDA i je przetłumaczyłeś :?: :?:

Tak z ciekawości. Ty robisz tłumaczenie do wersji 1.6 czy finalnej 1,7 :?: :?:
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Rumcajs93 w 14 Lut 2012, 14:03

PDA zrobiłem w 97%. Teraz zachodzę w głowę ile to człowiek może błedów narobić w tłumaczeniu...
Polonizacje robię do 1.7

-------------
EDIT:

Fatal Error po zakończeniu głównej linii fabularnej dla wszystkich save'ów po CEJ

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M6/S2, 2794.00 mhz, 62-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29079 files cached 34 archives, 4603Kb memory used.
Init FileSystem 1.201209 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2002084 K], reserved[23876 K], committed[71128 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8844 K], process heap[665 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4256 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:944E]: ATI Radeon HD 4730 Series
* GPU driver: 8.14.1.6091
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1260 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 7
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 7
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [457 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 123636 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    934 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 978 ms
* phase cmem: 114554 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 167 ms
* phase cmem: 101404 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 101404 K
Wczytywanie zapisanej gry "mariusz_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11690 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 23209 objects are successfully loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... - clear sky\gamedata\scripts\ogsm_rt_manager.script:49: attempt to index a nil value
 

stack trace:

Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez bartlomieju1 w 12 Mar 2012, 17:51

Gram w Clear Sky już bardzo bardzo długo. Mam parę ważnych save'ów ale nagle po ich wczytaniu stalker mi się nagle wyłącza. Weszłem w loga a tam takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...r. - clear sky\gamedata\scripts\smart_terrain.script:629: attempt to index local 'job' (a nil value)
 
bartlomieju1
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Paź 2010, 16:00
Ostatnio był: 04 Paź 2012, 21:11
Miejscowość: Żagań
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez karol2033 w 13 Mar 2012, 13:01

Mam parę ważnych save'ów ale nagle po ich wczytaniu stalker mi się nagle wyłącza.


mod wymaga nowej gry usuń moda to save powinny sie normalnie wczytywać
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez bartlomieju1 w 13 Mar 2012, 17:11

Ale to są właśnie save'y z tym modem.
bartlomieju1
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Paź 2010, 16:00
Ostatnio był: 04 Paź 2012, 21:11
Miejscowość: Żagań
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez karol2033 w 13 Mar 2012, 21:50

a dodawałeś jakiegoś moda podczas gry ? albo zmieniales ustawienia w opcjach bo ja mam tak ze jak gram z modami i zmienie ustawienia to podczas wczytywania tez mnie wywala.
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez komaroo w 04 Kwi 2012, 21:46

Hej, ktoś potrafi mi powiedzieć jak usunąć ewentualnie zablokować opcję spania w OGSM??

- - -

Mam zamiar dodać możliwość znajdywania kamizelek z Ogsm-a do TFW, ale tam jest problem ze spaniem, jak żywcem wrzuce mu script o nazwie ogsm.script plus marauder.script

Uwagi moderatora:

Nie pisz posta pod postem. - Wheeljack
komaroo
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 04 Kwi 2012, 21:36
Ostatnio był: 18 Wrz 2013, 13:51
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -3

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Rumcajs93 w 10 Kwi 2012, 21:47

Mam coś dla ludzi odważnych. W dzisiejszym dniu zostałem poinformowany o wydaniu nowej wersji OGSM oraz jednocześnie zmotywowany do zrobienia dawno zapomnianej polonizacji.
Oto efekt świeża polonizacja OGSM 1.8 - Jedyne czego nie przetłumaczyłem to 6 z 18 opowieści stalkerów podczas grze. Wiecej elementów niespolonizowanych nie pamiętam.
Tu jest Link: http://speedy.sh/uZBQZ/Polonizacja-OGSM-1.8.rar

Nawet nie zdążyłem tego cuda przetestować, ale chyba nigdzie nie zrobiłem błedów.Instalujecie na własną odpowiedzialność.
Ta polonizacja to mój debiut w modowaniu S.T.A.L.K.E.R.a - tak więc poróbcie kopię dla bezpieczeństwa własnego.

Nowa poprawiona trochę wersja przeze mnie - nie sprawdzałem, czy działa ale powinna być OK. Ale ostrzegam to wersja dla hardkorów :P
http://speedy.sh/xFDKF/Polonizacja-OGSM-1.8.rar
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez legoras w 12 Kwi 2012, 12:29

Spolszczenie działa jak marzenie :E

Najlepsze jest to iż widze teksty których wcześniej nie mogłem, czy to w "czystej" ruskiej wersji czy w zangielszczonej - misje/przedmioty które były modyfikowane/dodane w OGSM były u mnie nie wyświetlanie... wyświetlała się jedynie nazwa pliku czy coś takiego gdzie znajduje się dany opis :mad:
Teraz wszystko się poprawnie wyświetla!
Thx.

Jedyne co drażni to, dwa opisy lokacji na mapie - spolszczona i "krzaczkowata", możliwe że to nawet nie wynika z spolszczenia.
legoras
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 09 Kwi 2012, 15:36
Ostatnio był: 12 Mar 2013, 20:54
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Rumcajs93 w 12 Kwi 2012, 17:03

Akurat tych farfocli nie mogę znaleźć. Nie wiem czemu ale te opisy pobierają tekst z dwóch źródeł (plików) - jedna część jest z "standardowego" pliku znanego Mi już z OGSM 1.6. A drugiej części opisów do teraz znaleźć nie mogę.
Ale to chyba jest dodatkowy przypis - określenie szczególniejszych punktów - baz, obozowisk przejść czy ważniejszych punktów.

A tak poza tym to w końcu ktoś renegatów strzelać nauczył :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez EvilKenivil w 08 Maj 2012, 14:05

1. Czy istnieje możliwość ulepszenia u któregoś z techników kombinezonu SSP-99M, który można zakupić od naukowców? Mam ciągły problem z przeciążeniem ponieważ noszę 70kg ekwipunku, a przy zakładaniu tego kombinezonu udźwig powraca mi do podstawowych 50kg.

2. Rumcajs93 czy przyjmujesz uwagoi odnośnie spolszczenia? Zauważyłem kilka błędów różnej maści w opisach, ale nie wiem czy je teraz odnajdywać jeśli nie jesteś zainteresowany ich poprawą.
EvilKenivil
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 08 Maj 2012, 13:55
Ostatnio był: 11 Maj 2012, 16:51
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość