[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 05 Wrz 2011, 20:48

@smoqu - też sądziłem, że będzie to samotny cel. Niestety szedł w obstawie trzech kumpli. I wszyscy na raz nagle zaczęli do mnie strzelać (mimo braku zaczepki z mojej strony). Jeśli były by to dwa oddziały (samotnik i ta trójca) to powinien zaatakować mnie tylko ten jeden. Prawda li czy bzdury plotę?
A. I czy na stałe już NPC będą mieli ten sam asortyment na sprzedaż? Bo przyznam szczerze, że przydało by się jakieś urozmaicenie (np.naboje, apteczka, antyrady, czasem jakaś broń).
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 05 Wrz 2011, 21:04

Dzięki
ustawiłem na 400m i akcję są ,że strzela się do małych kropek (inni npc też) więc jest czad na maxa :p
Npc chowający się za osłoną w wejściu do magazynów wojskowych bo wolnościowcy prują z opuszczonego gospodarstwa :p
I czy można jakoś zwiększyć ilość osób w frakcji? Niekoniecznie drogą uczciwości :p np.: gdzieś w plikach nadpisać ,że po zdobyciu bazy dochodzi 40 oddziałów? (zabawa Powinnością :P)
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 05 Wrz 2011, 21:17

Z tego co tu czytam to zapowiada się ciekawie to utrudnienie napadu na bazę frakcji. Mam takie pytanie czy będzie coś takiego że gdy zdobędziemy jakąś baze to kiedyś jakaś inna frakcja na nią napadnie? Dobrze by było gdyby inne frakcje próbowali odbić główną baze naszej frakcji (oczywiście nie zbyt często żeby nie było jak w podstawce) albo po prostu inną. Bo gdy przejmiemy całą zone to mam poczucie swobody że już nikt mi jej nie odbierze, zostaje tylko misje od samotników a z wojen by się przydała obrona od czasu do czasu.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 05 Wrz 2011, 22:09

Frakcję cały czas walczą przykładowo ja walczę powinnością w magazynach (z wolnością) a przejścia z Wysypiska co chwilę zmieniają właściciela. Raz padnie powinność i stoją 2 odziały oporu a raz będzie odwrotnie (zdarza się ,że twoja frakcja poradzi sobie bez ciebie, np.: ja na podbój jantaru nie zdążyłem :P )
Oczywiście punkty są losowo co jakiś czas atakowanie przez mutanty/monolit/renegatów/wojsko.
Przed helikopterem uciekają :P W nowej wersji ma być fabuła z Limańskiem i elektrownią (trailery :p )
smoq sugeruję zwiększyć ilość poziomów i exp. za heli i bazę.
150XP za helikopter to chyba trochę mało.. (tyle co za zwykłe zadanie lub chimerę)
a za zdobycie bazy tylko 300? Niestety ta gra ma w sobie mało strategi i raczej nie wchodzi się do bazy wroga
z 4 oddziałami. Jak masz 2 ze sobą to masz z górki...
Po za tym to miodnie. Czekam na pełną!
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 06 Wrz 2011, 14:49

Frakcję cały czas walczą przykładowo ja walczę powinnością w magazynach (z wolnością) a przejścia z Wysypiska co chwilę zmieniają właściciela. Raz padnie powinność i stoją 2 odziały oporu a raz będzie odwrotnie (zdarza się ,że twoja frakcja poradzi sobie bez ciebie, np.: ja na podbój jantaru nie zdążyłem :P )
Oczywiście punkty są losowo co jakiś czas atakowanie przez mutanty/monolit/renegatów/wojsko.


To tak przyczółki są atakowane i można je stracić ale czy zdobyta bazę kiedyś można? Bo zdaje mi się że jak ją zdobędziemy to mamy ją zaklepaną na amen.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 06 Wrz 2011, 16:13

zdobytą bazę można stracić ale jest to praktycznie nie do wykonania przez "samą" frakcje bez pomocy Durada (czyt. gracza) ponieważ frakcja w celu zdobycia jakiejś pozycji atakuję ją max 2 oddziałami (przynajmniej tak mi sie wydaje), a podczas gdy w obronie bazy staje drużyna złożona z 4-5 oddziałów. To jest dwukrotna przewaga liczebna. Na dodatek defensywa bazy ma umocnione pozycje obronne. Także bez gracza frakcja zdziała niewiele
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 11 Wrz 2011, 01:01

Niekoniecznie, ja byłem świadkiem jak powinność zalała 4 oddziałami Jantar (czyt. poprzednie kilka postów)
Ale raczej żeby to się stało twojej bazie to chyba musiał byś całkowicie olać wojnę frakcji i zostawić kumpli na pastwę losu na baardzo długo.
------------------------------
I jeszcze jedno pytanie do smoqa:
czy moglibyście postawić punkty zasobów na wysypisku?
Np.: na złomowisku? (idealne miejsce)
I jeszcze jedna sprawa: prosiłbym o zmianę punktu zasobów w diabelskim obozowisku (co daję jedna duża anomalie w największej i najniebezpieczniejszej dziurze w czerwonym lesie?)
Sugerowałbym przestawić ten punkt do chatki leśnika (a raczej przed nią.)
Z powodu wieży, dwóch innych budynków, niezłego obozu z przyczepą :P oraz samochodów porozrzucanych tu i tam.
------------------------------
smoq@ kolejne pytanie:
gdzie są linijki odpowiedzialne za uzbrojenie frakcji?
próbowałem kierować się mod.stalker.pl i viewtopic.php?f=68&t=6441
niestety nie mogę znaleść w character_desc_marsh linijki suples ani w npc_prfile
proszę o pomoc (oraz pełną wersję :p )
------------------------------
Sorry za double
ale chciałbym poznać odpowiedź

Uwagi moderatora:

To kopiujesz wcześniejszego posta, usuwasz i wklejasz w nowym. A tak to my musimy to robić za Ciebie. Warn za lenistwo.
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Wrz 2011, 14:49

czy moglibyście postawić punkty zasobów na wysypisku?


Nie. Wysypisko działa jak hub dla wszystkich innych lokacji. Nie można ustawić tam na środku żadnych oddziałów frakcyjnych bo będą co 5 sekund wybijani.

I jeszcze jedna sprawa: prosiłbym o zmianę punktu zasobów w diabelskim obozowisku (co daję jedna duża anomalie w największej i najniebezpieczniejszej dziurze w czerwonym lesie?)


Artefakty? Z tego frakcje chyba czerpią największe zyski? Odp: Nie

gdzie są linijki odpowiedzialne za uzbrojenie frakcji?


configs/misc/weapon_tiers.ltx. Jest to specjalny system napisany tylko pod TFW aby bronie były przypisywane losowo dla każdego NPC więc nie znajdziesz o tym żadnego tutka. Miłego kminienia.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sosna.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 11 Wrz 2011, 17:24

dzięki
------------
po zabawie z broniami dla czystego nieba odpalam nową grę i....
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'WP_AK74'
 

szukałem wszędzię bawiłem się tylko w tier
sprawdziłem wszystko dokładnie jednak cały tier jest dobrze zrobiony
patrzyłem także na plik w_ak74 i też nic
przerabiałem też fn2000 , zmieniłem w nim schemat naprawy, może to powoduje bugtrapa??
wstawiłem:
Kod: Zaznacz wszystko
upgrades                = up_gr_a1_g36, up_gr_b1_g36, up_gr_c1_g36, up_gr_d1_g36, up_gr_e1_g36, up_gr_e2_g36, up_gr_e3_g36, up_gr_a2or3_g36, up_gr_b2or3_g36, up_gr_c2or3_g36, up_gr_d2or3_g36, up_gr_a4_g36, up_gr_b4or5_g36, up_gr_c4_g36, up_gr_d4_g36
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_akm74
;-------------------------------------------------------------------------------

jest to schemat g36
bo słyszałem ,że są problemy z przeróbkami fn2000 (nie mam oryginalnych wersji schematów fn2000 ,zapomniałem o plikach zapasowych)
----------------------------
przywróciłem folder weapons do poprzedniego stanu
ale nowa gra i tak nie działa
(ten sam log)
za to mogę wczytać
OCB?
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sh4dow w 11 Wrz 2011, 19:04

Po pierwsze witam bo to moj pierwszy post tutaj na forum :)

Po drugie mam problem bo jak wchodze dzo czerwonego lasu robie pare krokow i gra zalicza zwieche :( i tak sie dzieje za kazdym razem nieststy.

Po trzecie to chcialbym sie dowiedziec czy z tym modem dzialaja inne takie jak absolute nature i structures, albo complete ?

Generalnie bardzo zaciekawil mnie ten mod bo jest w nim ten aspekt ktory w orginalnym jest bardzo skopany czyli wojna pomiedzy frakcjami, ale mialem juz kilka razy tak ze sie NPC zacieli i mozna bylo czekac godzinami i nie przychodzili. Takze moj kompan tak niefortunnie zaklinowal sie w drzwiach chaty, jako ze komenda przesun sie nie dzialala ani nic innego a nie bylo innej drogi no coz.. musial zginac :P

Kolejne moje pytanie to jak to jest z przejmowaniem punktow tutaj? dostaje questa zeby sie gdzies udac zabic przeciwnikow i utrzymac punkt wiec to robie wzywam przez radio posilki ktore po jakims czasie przybiegaja, najczesciej jest tez proba odbicia punktu wiec zabijam wszystkich ale za kazdym razem jak sie oddale tylko i jest kolejna proba odbicia to go trace i tak ciagle w kolko... co zrobic zeby utrzymac dany punkt ? da sie tam jakos ufortyfikowac czy jak ?
GA-M720-US3|AMD Phenom II X4 940BE@3,6GHz+Karakorum+NF-S12B FLX|2x2GB 800MHz Patriot 4-4-4-12
ASUS GTX 275@720/2600/1525|Audigy 2 SE@X-FI Xtreme
WD 3200AAKS 320GB|Chieftec 550W|Win7 64bit|Samsung 2333SW|CM Dominator
Quod Me Nutrit Me Destruit==>xfire - 23Slawek<==
Awatar użytkownika
Sh4dow
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 10:55
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 00:24
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 12 Wrz 2011, 18:10

Witamy, witamy.
Co do Absolutów to obecna wersja TFW zawiera jesienną wersję z wersji 2.0. Możesz oczywiście zainstalować Nature jeszcze raz wybierając taką scenerię jaką będziesz chciał. Co do Structures to nie pamiętam czy już są użyte ale również możesz zaistalować je ponownie. TFW zawiera również zintegrowany AtmosFear 1.3.

Co do zwiechy to przeczytaj pomarańczową ramkę u góry strony i podaj loga z wylotu.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Wrz 2011, 14:02

Sosna napisał(a):
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'WP_AK74'


Wpisałeś gdzieś w weapon_tiers.ltx "WP_AK74" (klasa obiektu) a powinno być "wpn_ak74" (sekcja obiektu). Jeżeli nie wiesz jaka jest sekcja danej broni, to otwierasz plik weapons\w_[broń].ltx i patrzysz co jest napisane w nawiasach kwadratowych *[]. W tym przypadku znajdziesz w weapons\w_ak74.ltx coś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_ak74]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params


To co jest podkreślone to jest właśnie sekcja danego obiektu i właśnie sekcje masz wpisywać w weapon_tiers.ltx

Ehh, może od razu opisze jak działa plik. Zaoszczędzimy czasu...

Więc tak... Masz sekcje resource_to_tier:

Kod: Zaznacz wszystko
[resource_to_tier]
0 = tier1
1 = tier1
2 = tier2
3 = tier2
4 = tier3
5 = tier3
6 = tier4
7 = tier4
8 = tier5
9 = tier5
10 = tier6
11 = tier6
12 = tier7
13 = tier7
14 = tier7
15 = tier7
16 = tier7


Oznacza ona z którego "tieru" ma być losowana broń przy odpowiedniej ilości zasobów (ciemnoniebieskich punktów). Np. Jeżeli Powinność posiada 6 punktów zasobów to patrzymy "6 = tier4" czyli tier4. Powinność ma sekcje dolg, czyli szukamy dolg_tier4.

Kod: Zaznacz wszystko
[dolg_tier4]

;primary_weapons
wpn_spas12      = ammo_12x70_buck
wpn_groza      = ammo_9x39_ap, silencer, 20, scope, 20
wpn_wincheaster1300   = ammo_12x70_buck
wpn_abakan      = ammo_5.45x39_ap, silencer, 20, launcher, 20, scope, 20

;secondary_weapons
wpn_pb         = ammo_9x18_pmm
wpn_fort      = ammo_9x18_pmm

grenade         = grenade_f1


Teraz patrzymy na to tak:
primary_weapons czyli broń główna. Przy spawnowaniu stalkera skrypt wybierze losowo jedną z broni głównych którą stalker będzie dzierżył. W tym wypadku SPAS12, Groza, Wincheaster 1300 lub Abakan. Po znaczku "=" wpisujemy jaka amunicja ma być używana do broni. Naturalnie należy sprawdzić czy dana broń może strzelać z amunicji którą chcemy przypisać bo inaczej będzie burdel. Po przecinku (",") wpisujemy dodatki (znowu oczywiście tylko takie które dana broń może używać) w postaci haseł (silencer - tłumik, launcher - wyrzutnik granatów, scope = celownik optyczny) oraz szanse na pojawienie się dodatku na broni. Czyli:

Kod: Zaznacz wszystko
wpn_abakan      = ammo_5.45x39_ap, silencer, 20, launcher, 20, scope, 20


Oznacza, że stalker, w tym wypadku Powinnościowiec, który zespawnuje się z Abakanem ma 20% szansy na to, że jego broń będzie miała tłumik, 20% na wyrzutnik granatów, i 20% na celownik, więc np Jeśli wpiszemy wszędzie 100 to każdy Powinnościowiec z Abakanem, kiedy Powinność posiada 6 lub 7 punktów zasobów będzie miał wszystkie dodatki na swojej broni.

secondary_weapons działa identycznie. Jest to po prostu druga broń którą ma mieć stalker.

Kod: Zaznacz wszystko
grenade         = grenade_f1


Oznacza jaki granat ma dostać stalker, ale jest tylko 25% na to, że go w ogóle dostanie. Nie radzę nic tu mieszać, chyba że znowu chcemy być zasypywani deszczem granatów.

W miarę zrozumiałe?

Uwagi:

- Jeżeli któraś broń wymaga zainstalowania modyfikacji aby dany dodatek był "zakładalny", skrypt sam wyszuka jaka to modyfikacja i sam ją automatycznie zainstaluje.

- Jeżeli żaden dodatek nie zostanie wylosowany i broń będzie zespawnowana bez dodatków, to zawsze jest 35% szansy na to, że skrypt doda do broni którąś z jej podstawowych modyfikacji.

- Tiery z sekcją general i arttrader są używane przez Samotników, patrole Monolitu oraz Renegatów. Wojskowi oraz Zombi mają bronie przypisane standardowo w character_desc_general.xml.

- To czy wpiszemy daną broń jako broń główną czy drugorzędną to tak na prawdę nie ma znaczenia. Skrypt czytający plik traktuje każdy pistolet jako broń drugorzędną, a każdą inną broń jako główną.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości