[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Stalkerka91 w 24 Cze 2011, 11:10

to jest to co jest na samym koncu?

Kod: Zaznacz wszystko
[1632]=[soldier_3_move_15_fired]
! attempt to use non-existent INFOPORTION [val_freedom_base_under_attack]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...e.r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_follower.script:726: attempt to index local 'active_weapon' (a nil value)
 

stack trace:



to wlasciwie error juz z przejmowania bazy w DM, tez crashuje
Stalkerka91
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 22:10
Ostatnio była: 05 Wrz 2011, 00:26
Kozaki: -2

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 24 Cze 2011, 12:59

Kilka kryjówek.

:

-Przystanek autobusowy.
-current_smart=esc_smart_terrain_5_10
-level_vertex_id=337427

-Winda.
-current_smart=esc_smart_terrain_5_9
-level_vertex_id=286804, 274933, 318475

-Tunek na lewo od Kuzniecowa w ShoC.
-current_smart=esc_smart_terrain_4_8
-level_vertex_id=194566

-Stare gospodarstwo.
-current_smart=esc_smart_terrain_5_7
północny budynek:
-level_vertex_id=319624, 314947, 321501, 314000, 308368, 301847
południowy:
-level_vertex_id=285138, 302774, 308347, 307396, 313977, 320532
głównie przedziały po obu stronach budynku.

-Ruiny gospodarstwa.
-current_smart=esc_smart_terrain_6_6
-level_vertex_id=473417, 469420

-Odległy posterunek.
-current_smart=esc_smart_terrain_5_2
-level_vertex_id=345203


to chyba wszystkie większe budynki w Kordonie, prócz bazy wojskowej.

Edit:

Tylko jak to będzie dokładnie wyglądać? Jak grupa npc będzie w zasięgu takiego punktu to polecą tam, a jak jeden zajmie miejsce to reszta poszuka innej kryjówki, czy wszyscy się skotłują w jednym punkcie?
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 24 Cze 2011, 16:20

O ile wiem - wszyscy wpakują się na jeden punkt, pytałem o to samo.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jaras76 w 25 Cze 2011, 01:37

Wersia lite jest dostosowana do słabszych komputerów. Różnice są w grafice pomiędzy wersjami modów?
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 25 Cze 2011, 10:03

Tak, wersja lite nie posiada AtmosFear'a, który ulepsza grafikę i system pogodowy.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Cze 2011, 13:15

@ Stalkerka91 - Pobierz fixa stąd: http://www.megaupload.com/?d=WMQTY9DF i wrzuć do gamedata/scripts nadpisując oryginalny plik. Powinno pomóc.

@ Rieekan - Wojskowi będą nosili tylko podstawowe wersje broni. Powinność to jednak moim zdaniem frakcja a nie wojsko. Wydaje mi się, że przypominają bardziej grupkę milicji niż wojsko gdzie każdy sam dba o własny ekwipunek. Poza tym, gracz też jak jest w Powinności to musi sam o siebie zadbać, więc raczej będą oni mieli też modyfikowane bronie jak reszta.

Co do punktów których szukasz, to działają one raczej obszarowo niż punktowo. Wiem, dziwnie to brzmi, ale w praktyce wygląda to tak, że w promieniu 1-2 metrów od każdego punktu może schować się dowolna ilość stalkerów. Widziałem jak na 1 punkt wlazło piętnastu.

-----------------------------------------------

No to dzięki matekfpol i Rieekan mamy już punkty AI w Agropromie i Kordonie. Ja jeszcze spisałem punkty dla Wysypiska, Bagien i Jantaru. Zostaje tylko spisać punkty w Dolinie Mroku i Magazynach Wojskowych. Czerwony Las i Limansk można sobie odpuścić bo nie będzie tam patroli powietrznych.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 25 Cze 2011, 21:58

Żaden problem. Swoją drogą, przed chwilą hasałem szczęśliwy po Jantarze, kilka razy nawet podskoczyłem a wtedy bum - ścinka przez sekundę i powiadomienie "Mrówka zginął". Faktycznie, nie ma go na mapie ale w tym miejscu gdzie go ostatnio widziałem śladu brak. Znalazłem go kilkanaście metrów dalej. Błąd teleportu?
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 26 Cze 2011, 16:12

@Smoq- co do tej bazy CN- ze składu da się tam wejść przez przewodnika. Ale z bazy żołnierze CN nie wyjdą z bazy, więc jakbyś się nie starał, zadania nie zaliczy, nawet jeżeli zajmiemy punkt, nie doczekamy pomocy...

Kod: Zaznacz wszystko
stack trace:

001B:048283FD xrGame.dll
001B:04812265 xrGame.dll
001B:0270A5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:0270A898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:027020A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:0270AAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:02389DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()


Walka z psychopsem, kordon, nasyp kolejowy.
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Cze 2011, 21:16

@ KPBMacho - Opis nic mi nie mówi... Powtarza się?

-----------------------------------------

Rieekan wysłał mi punkty z Doliny Mroku. Zostały tylko magazyny wojskowe.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 26 Cze 2011, 21:44

czy będzie można znajdować jakieś pancerze przy zabitych, no bo właściwie zabitego teoretycznie można pozbawić kamizelki /już uszkodzonej/ itp.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Cze 2011, 22:00

@ Victor0 - Niestety nie. Zbyt bardzo ułatwiłoby to rozgrywkę.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 26 Cze 2011, 22:18

@smoq

Nie walczyłem drugi raz z nim, zabili go Samotnicy.

A teraz 2 rzeczy warte naprawy bo ułatwiają rozrywkę jak ch.. eee Bandyta :E


- Posterunek Wojskowy- z Sako TRG-22 i trochę ammo (jedyną wadą cena) wybiłem 1.5 lvl (lepiej za zadania placą) na wojskowych...przydali by im się snajperzy, albo jak dodasz to po zabiciu iluś tam może przylatywać Heli.

- Kolejny "genialny" pomysł kogoś z GSC Na Wysypisku , ale bardziej ułatwia w Jantarze jest taki bajer, że przed wysokimi punktami jest promieniowanie. Ale góra pas 2-3 metry. Wystarczy sprint i w Jantarze można prawie wszystko górą obejść i ułatwić sobie gre kosztem paczki leków przeciwpromiennych... Dało by się dać w takich miejscach promieniowanie, a nie tylko na granicy?
Ostatnio edytowany przez KPBMacho, 26 Cze 2011, 22:43, edytowano w sumie 1 raz
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości