[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Cze 2011, 23:47

@ tiruriru - Zawsze z tym samym logiem? Patch 1.5.10 zainstalowany? Patch do TFW zainstalowany? Nie ma żadnych cracków?

I przede wszystkim zainstaluj wersję "Lite", bo zwykła zamęczy ci komputer.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Soma w 06 Cze 2011, 12:12

Hejka,mała prośba,mogliście by zuploadować jescze raz wersje "Lite"? Ponieważ w Winrarze mi pisze że archiwum uszkodzone.
"Forget the past, carry the future."

Soma
Wygnany z Zony

Posty: 58
Dołączenie: 20 Maj 2011, 09:09
Ostatnio był: 07 Maj 2012, 19:51
Miejscowość: Baza FOXHOUND / Alaska
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 06 Cze 2011, 12:56

@ Soma - Archiwum jest ok. Ściągnij z innego mirrora.

@ Victor0 - Trzy razy wytłukłem tych bandytów i nic się nie stało. Powiedz mi, czy jak zabiłeś z 2 lub 3 z nich to anulowały ci się zadania aby przyłączyć się do frakcji albo zostać Samotnikiem?

[EDIT]

Wiadomość dla mniej obeznanych z TFW: Handlarze frakcyjni też oferują misję, ale tylko samotnikom.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez patryk38832 w 06 Cze 2011, 17:25

Zamówiłem u handlarza Najebnika egzoszkielet "Czystego Nieba" i towar miałem odebrac po 5 dniach.
Wiadomośc na PDA od handlarza dostałem dopiero po 7 dniach, że towar jest do odbioru, czyli "Nowe zadanie odbierz zamówiony towar" i odrazu dostałem drugą wiadomośc "Zadanie anulowane".Po kolejnej dobie handlarz Najebnik wysłał wiadomośc, mniej więcej taką: że ze mnie kiepski klient i przy następnym zamówieniu weżmie to pod uwagę.Wcześniej zamówiłem karabin snajperski i tranzakcja odbyła się bezproblemowo.
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 06 Cze 2011, 20:40

@ patryk38832 - Masz jakiś save gdzie jeszcze czekasz na zrealizowanie zamówienia? Jak tak to poproszę na maila. Plik *.sav i *.tfw. Chyba wiem w czym problem, ale potrzebuje do testów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez patryk38832 w 06 Cze 2011, 22:11

Niestety odinstalowałem całą gre i zacząłem od nowa, zapisy też zostały usunięte.Jak tylko uzbieram trochę kasy, to zamówie u handlarza jeszcze raz.Gdyby sytuacja powtórzyła się, to ten "save" postaram się wysłac.
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 07 Cze 2011, 07:58

@ Victor0 - Trzy razy wytłukłem tych bandytów i nic się nie stało. Powiedz mi, czy jak zabiłeś z 2 lub 3 z nich to anulowały ci się zadania aby przyłączyć się do frakcji albo zostać Samotnikiem?

Dokładnie tak jak mówisz. Może to jakiś kłopot z moja instalką. Choć niewiem dlaczego ale Wysypisko jest w mojej wersii problematyczne. Ciągle mi coś wiesza lub przycina. Na innych lokacjach nie mam tego problemu. Znowu na wysypisku, pod bazą stalkerów w trakcie strzelaniny z Wolnością, :

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [gar_smart_terrain_1_5_kamp_2_task] is inaccessible for object [sim_default_loner_130975]

Uwagi moderatora:

Logi w CODE / A nie w [YouTube] :E
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Cze 2011, 10:58

@ Victor0 - No akuratnie to mają się anulować. Jak byś mi powiedział, że nic takiego nie widziałeś, to bym wiedział, że właśnie to powoduje błąd. Widzisz, problem jest w tym, że u mnie wszystko działa. Może przeinstaluj jeszcze raz całą grę.

Na błędy typu "any vertex in patrol path [*] is inaccessible for object [*]" nie ma rady. Funkcja która określa drogę do jakiegoś punktu dla NPC w Czystym Niebie coś nawala, a jest to funkcja "silnikowa" więc nie mam możliwości jej edycji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez tiruriru w 07 Cze 2011, 11:23

smoq2 napisał(a):@ tiruriru - Zawsze z tym samym logiem? Patch 1.5.10 zainstalowany? Patch do TFW zainstalowany? Nie ma żadnych cracków?

I przede wszystkim zainstaluj wersję "Lite", bo zwykła zamęczy ci komputer.

Nigdy nie oglądałem loga. Restart gry i grałem dalej.
Czasem wywala i pojawia się okienko xrengine żeby wysłać błędy, a czasem bez żadnych komunikatów.

Patch 1.5.10 zainstalowany. Patch do TFW też. Legalny CD więc cracków nie ma.
Spróbuję wersji Lite.

Log z wczoraj. Gra wywala się natychmiast po załadowaniu sejwa.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S6, 2562.00 mhz, 36-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30166 files cached 29 archives, 5345Kb memory used.
Init FileSystem 1.540831 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1955780 K], reserved[25140 K], committed[116168 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10146 K], process heap[674 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5819 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:65C]: NVIDIA Quadro FX 770M
* GPU driver: 8.17.12.6776
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2018 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [701 ms]
"c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 129821 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    2301 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2520 ms
* phase cmem: 120738 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 778 ms
* phase cmem: 107833 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 227 ms
* phase cmem: 107833 K
Wczytywanie zapisanej gry "killer_08_tfw_a.save-cvu9506.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22762 objects are successfully loaded
* Game killer_08_tfw_a.save-cvu9506 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\killer_08_tfw_a.save-cvu9506.sav' (12.589s)
* phase time: 12588 ms
* phase cmem: 170784 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 996 ms
* phase cmem: 170838 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 783 ms
* phase cmem: 170871 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 189 ms
* phase cmem: 170871 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3876 ms
* phase cmem: 240570 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 549 ms
* phase cmem: 241580 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 14563 verts, 455 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 32654 verts, 1020 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60931 verts, 1904 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 346542 indices, 676 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 18028 verts, 211 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048440 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 20934 indices, 40 Kb
* phase time: 1200 ms
* phase cmem: 241765 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 230 ms
* phase cmem: 246092 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10614 v(20), 5612 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(207K), IB(32K)
* phase time: 351 ms
* phase cmem: 246112 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\darkvalley\level.hom
* phase time: 288 ms
* phase cmem: 246485 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 381 ms
* phase cmem: 246485 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 836 ms
* phase cmem: 246485 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1136, 498477 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 5544 ms
* phase cmem: 274392 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 824 ms
* phase cmem: 274392 K
* [win32]: free[683228 K], reserved[59628 K], committed[1354232 K]
* [ D3D ]: textures[543229 K]
* [x-ray]: crt heap[274392 K], process heap[8509 K], game lua[81404 K], render[127 K]
* [x-ray]: economy: strings[19935 K], smem[1084 K]
! Can't find texture 'wpn\wpn_pms'
* MEMORY USAGE: 340484 K
* End of synchronization A[1] R[1]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\sim_squad_generic.script:869: attempt to index a nil value
 

stack trace:

tiruriru
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 05 Cze 2011, 23:24
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 23:54
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Cze 2011, 13:38

Wyślij mi tego save'a na maila oki? [email protected]

Naprawię od ręki. ;)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez tiruriru w 08 Cze 2011, 02:07

Zainstalowałem Lite. Wywala się znacznie rzadziej. Tak co około 40 minut :)
Dziś wysypało się tak
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 541
[error]Description   : c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

stack trace:
tiruriru
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 05 Cze 2011, 23:24
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 23:54
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Soma w 08 Cze 2011, 08:28

"Not enough storage"...chłopie,co ty masz na dysku!? xD Nie no,wedug mnie masz za mało miejsca na RAM-ie/dysku miękkim(znaczy twardym).
"Forget the past, carry the future."

Soma
Wygnany z Zony

Posty: 58
Dołączenie: 20 Maj 2011, 09:09
Ostatnio był: 07 Maj 2012, 19:51
Miejscowość: Baza FOXHOUND / Alaska
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości