[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KOSHI w 20 Maj 2011, 14:32

smoq2 napisał(a):W międzyczasie, wykopałem na dysku bardzo stary projekt. Mianowicie, mieliśmy pomysł na serię akcesoriów, które wchodziłyby w slot pistoletu, ale jeszcze w tamtych zamierzchłych czasach nie znałem się aż tak dobrze na pisaniu skryptów ...


Wg. mnie tak jak ktoś już pisał pomysł ten to trochę takie S-F. Jeśli drugi slot to ja bym widział w tym miejscu 2 broń takie jak w Zew Prypeci, detektora wtedy można by używać, ale bez pistoletu. Podejrzewam, że nie jest to jednak łatwe, dodatkowo trzeba by panel postaci przerobić, bo tam większe bronie nie wejdą. Ewentualnie mogło by być miejsce na artefakt, z tym że dawałby on jakieś premię na jakiś czas, ale po użyciu wyczerpywałby swoją energię i znikał. Wiąże się to oczywiście z przeróbką plików od artefaktów, ewentualnie stworzeniem nowych, b. rzadko pojawiających się w anomaliach. Jakoś łatwiej bym to przełknął niż taki stabilizator nadgarstkowy.

Do smoq2:

Jest szansa na pojawienie się w TFW kwaśnych i radioaktywnych deszczów skoro już adaptowaliście do moda AtmosFear?

I pytanie z innej beczki, może ktoś pomoże.

Co zrobić, żeby frakcyjni mechanicy mogli ulepszać wszystkie bronie i pancerze dostępne w modzie?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 19:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 20 Maj 2011, 14:38

Plik zawierający listy przedmiotów które mogą być ulepszanie przez mechaników to gamedata/configs/misc/stalkers_upgrade_info.ltx
Otwieramy go za pomocą notatnika i szukamy listy mechanika która nas interesuje. Np. Mechanik powinności to [agr_duty_base_mechanic] i dopisujemy przedmiot do listy pod tą nazwą.

Znak ";" oznacza, że wszystko co znajduje się w tym samym wierszu po nim, nie jest brane pod uwagę.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 20 Maj 2011, 15:25

W wersji TFW Litle nie mogę isć spać. Użycie śpiwora powoduje jego konsumpcię. Coś nie tak robie czy co ?
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 20 Maj 2011, 15:36

Ale jak to? Po prostu ci znika z ekwipunku? Normalnie to się klika i wyskakuje takie okienko z opcjami do wyboru. Niby korzystam z wersji pełnej, ale nikt się na to nie skarżył, a te dwie wersje różnią się tylko brakiem zintegrowanego AtmosFear. Wątpię, żeby autor celowo zmienił przedmiot na taki do jedzenia. Próbowałeś na nowo moda zainstalować?; albo zacząć nową grę?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Maj 2011, 15:55

@ Victor0 - Przeinstaluj grę, albo najlepiej zrób format. Jak używasz cracka to go nie używaj. Masz problem z systemem albo z wersją gry. Na bank nie jest to wina moda.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Neavy w 20 Maj 2011, 16:56

W opcjach moda, opcja bodajże "Szansa na atak mutantów w nocy" chyba nie działa. Zmieniłem na 100%, zrobiłem liczbę stad na rejon 9, a w nocy zaatakowało mnie tylko stado mięsaczy :(
Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 20 Maj 2011, 17:09

Jakiś czas temu smoq pisał, że aby odczuć zmiany trzeba grać jeszcze kilka godzin po zmianie, czy coś takiego.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Maj 2011, 17:13

@ Neavy - Działa, działa. Tylko oznacza ona co innego. Ustawienie jej na 100% nie oznacza, że na 100% gdzieś nastąpi atak mutantów na oddział twojej frakcji. Ta opcja działa w taki sposób, że jeżeli mutanty migrując natrafią na punkt zajęty przez ludzi, i jest ona ustawiona na np. 50%, to jest 50% szansy, że mutanty nie zdecydują się ominąć takiego punktu(zachowanie standardowe), tylko zaatakują obecnych tam stalkerów. Jak widzisz, do tego muszą być żywe stada mutantów gdzieś na mapie, oraz muszą być w stanie migrowania. Można to tłumaczyć w taki sposób, że zwiększając te opcje (dzień/noc) po prostu zwiększasz agresywność mutantów. Nie tyczy się to tylko gracza czy tylko jego frakcji, ale jest ogólny modyfikator AI mutantów/zombie i skutki zwiększenia tej opcji mogą odczuć też frakcje kontrolowane przez CPU. Ustaw na 100%, a gwarantuje ci, że po 2-3 nocach będziesz w nocy dostawał komunikat co minutę, że któryś z twoich oddziałów jest atakowany. Wiem bo dodałem te opcje właśnie dlatego, że ludzie się skarżyli na częste ataki i konieczność odbijania 100 posterunków po każdej nocy.

Wygląda na to, że muszę zmienić opis tych opcji, bo aktualny jest niedokładny.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Macieyerk w 21 Maj 2011, 08:09

Nie dałoby się połączyć tego moda z full upgrades for weapons and armors?Znalazłem na S.filefront,a to ,że dodałeś kilka nowych broni i kombinezonów powoduje że i to i to nie działa (żaden bugtrap gra się nie włącza.)
AMD Phenom II X2 545-2GB DDR3 1333mhz,Gigabyte MA790XT-UD4P-Sapphire ATI HD5850 Extreme-Samsung SpinPoint F3 500GB+Seagate Barracuda 12 500GB w Raid 0-Napęd Samsung SH-S223C-Chieftec 500W CTG-80P-Obudowa Cooler Master Elite 430.PS3 Slim 250GB ,XBOX 360 Xenon 20GB
Awatar użytkownika
Macieyerk
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 11 Paź 2008, 08:12
Ostatnio był: 07 Kwi 2016, 00:20
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez STALKER zoom w 21 Maj 2011, 15:17

Witam. Mam taki problem otóż nie moge strzelić do jakiego kolwiek mięsacza zaraz wyskakuje bugtrap
TU mam kawałek ale nie wiem czy to jest potrzebne:
Kod: Zaznacz wszystko
! attempt to use non-existent INFOPORTION [ui_talk_show]
! Can't find texture 'loner_wide'
stack trace:

001B:04E8DD19 xrGame.dll
001B:04EB2699 xrGame.dll

dodam ze jak nie byłem samotnikiem problemu nie było.
Za pomoc dam kozaka.

Jakie kombinezony zostały dodane?
Ja widziałem tylko ten najemnika.

Uwagi moderatora:

Logi w CODE...
STALKER zoom
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 20 Mar 2011, 16:28
Ostatnio był: 05 Wrz 2011, 16:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Maj 2011, 16:14

@ STALKER zoom - Bardzo istotna sprawa. Jeśli to nie problem to wyślij mi save(*.sav i *.tfw) na [email protected] gdzie błąd się powtarza z opisem gdzie problematyczne mięsacze się znajdują i z czego do nich strzelasz.

Lista dodanych kombinezonów:

:

- Kombinezon najemników
- "Wschód Słońca" najemników
- SEVA najemników
- Egzoszkielet najemników

- Wzmocniony kombinezon bandytów (brązowa wersja kombinezonu najemników)
- Beryl bandytów
- Egzoszkielet bandytów

- SEVA Powinności
- Egzoszkielet Powinności

- SEVA Wolności

- "Wschód Słońca" Czystego Nieba
- SEVA Czystego Nieba
- Wzmocniona kamizelka CS-2
- Eksperymentalny kombinezon CS-4
- Egzoszkielet Czystego Nieba

(Aktualnie niedostępne dla gracza)

- Kombinezon Monolitu
- SEVA Monolitu
- Pancerz Monolitu
- Egzoszkielet Monolitu


@ Macieyerk - Czy ten mod polega na tym, że wszystkie ulepszenia są dostępne od początku? Jeżeli tak, to z takim modem można sobie "zepsuć" broń/pancerz. Choć system modyfikowania broni polega na tym, że większość wartości jest dodawane/odejmowane do podstawowych parametrów przedmiotu, część z nich jest najzwyczajniej nadpisywana. Oznacza to, że zakupienie pierw droższych modyfikacji a dopiero później tańszych może w rzeczywistości obniżyć parametry przedmiotu. Jako modder z długim stażem, mogę chyba pozwolić sobie na wyrażenie opinii, że autor owego moda "full upgrades for weapons and armors" wykonał go nie bacząc na konsekwencje.
Ostatnio edytowany przez smoq2, 21 Maj 2011, 18:17, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive STALKER zoom.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 21 Maj 2011, 17:37

smoq2 napisał(a):@ Macieyerk - Czy ten mod polega na tym, że wszystkie ulepszenia są dostępne od początku? Jeżeli tak, to z takim modem można sobie "zepsuć" broń/pancerz.

A więc to działa tak, że jedno ulepszenie nie wyklucza drugiego i można zainstalować wszystkie dostępne dla broni dodatki.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości