* [x-ray]: economy: strings[20742 K], smem[28815 K]
! [LUA][ERROR] esc_smart_terrain_3_16 setup_logic() - job == nil
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...r. - clear sky\gamedata\scripts\xrs_dyn_music.script:411: attempt to index local 'st' (a nil value)
stack trace:
* [x-ray]: economy: strings[20824 K], smem[36225 K]
stack trace:
0023:03FBD2CF xrGame.dll
0023:041460B8 xrGame.dll
kiedy plus/minus planujecie wydanie wersji z fabułą? Kończę akurat jednego moda do SoC i nie wiem czy poczekać na TFW czy może jeszcze jest czas na przerobienie innego moda do SoC?
Czasu montowania celownika nie da się zmienić
smoq2 napisał(a): Dzisiaj udało nam się w końcu pozbyć tych durnych błędów "C stack overflow" a to wielkie osiągnięcie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości