[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pz6 w 14 Maj 2011, 12:52

Wybaczcie moją nieuwagę ,wrzucam informacje :

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 3006.00 mhz, 63-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29461 files cached 35 archives, 5052Kb memory used.
Init FileSystem 1.632649 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1999300 K], reserved[24652 K], committed[73136 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9570 K], process heap[670 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5625 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Głośniki (SB Audigy)
SOUND: OpenAL: cant create context for
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
3. Głośniki (SB Audigy), Spec Version 1.1 (default) eax[4] efx[no] xram[no]
4. Cyfrowy interfejs audio (SB Audigy), Spec Version 1.1  eax[4] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\gry\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[e:\gry\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[d:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:402]: NVIDIA GeForce 8600 GT
* GPU driver: 8.17.12.6658
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 999 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [434 ms]
"e:\gry\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 126975 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    1840 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1893 ms
* phase cmem: 117892 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 432 ms
* phase cmem: 104535 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 104535 K
Wczytywanie zapisanej gry "loner_12_tfw_a.save-gol3533.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 23322 objects are successfully loaded
stack trace:

001B:03621290 xrGame.dll
001B:0362165B xrGame.dll
 
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.

Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 14 Maj 2011, 13:01

@pz6
viewtopic.php?f=48&t=9412&p=123425&#p123425 Tutaj masz odpowiedź na ten problem. Odpowiedź dotyczy poprzedniej wersji, ale przyczyna jest taka sama. Musisz kupić nowy magazyn :E Chyba coś z pamięcią. Ile masz RAMu?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pz6 w 14 Maj 2011, 13:18

2GB i nigdy nie miałem problemu tego typu dopiero przy tym modzie działam na patchu 2.5 i wersji 1.5.10 , zobaczę pokminię może coś się zrobi , na początku myślałem że to przez łączenie sobie elementów poszczególnych modów albo to że staram się czasami całe połączyć jeżeli jest to w ogóle możliwe .
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 14 Maj 2011, 13:47

To wszystko wyjaśnia. Przydało by się więcej RAMu, ale może wystarczy pobrać najnowszą wersję moda ( 2.8 ) i patcha 2.8.8 - tam nie powinno tego być. Linki są na pierwszej stronie tematu. I najlepiej pobierz wersję "Lite"
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 14 Maj 2011, 14:32

Gram obecnie w tego moda jest trudny oraz ciekawy i bez większych wad, ale ma poważny i denerwujący problem mianowicie chodzi o to, że jestem samotnikiem i robię zadania w każdej frakcji byłem na Wysypisku było wszytko ok zanim poszedłem na Magazynów zrobiłem zadania u wolności i najemników nie zabijając żadnego stalkera oprócz monolitu. Wracam do Wysypiska na skład po zadania a tam niespodzianka zaatakowali mnie trzej samotnicy bez powodu (broń schowana była) i musiałem wczytać save'a bo był zgon na miejscu po wczytaniu znowu było to samo :mad: . Da się jakoś zrobić żeby tego nie było błędu. Miałem już drugi raz coś takiego i też miałem to samo po wczytaniu. Miał ktoś coś podobnego :?:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 14 Maj 2011, 17:04

@ nuclear_twister - Niestety, miejsca osłony są elementami terenu. To że widzisz skrzynie, nie znaczy, że jest ona odpowiednio "oznaczona" jako miejsce za którym NPC może się schować. Dodawanie jednego takiego punktu to jakieś 15 min. Jedna skrzynia wymagałaby takich 4, aby NPC wiedział gdzie są ścianki. Trzeba by nałożyć na nowo takie punkty(minimum po 4) na każde drzewo, skrzynie, wrak, ścianę w grze. Idealne warunki do gry, jednak nie wiem czy silnik by wytrzymał taki natłok obiektów. Poza tym sam to rok chyba bym to robił. Odpowiedź chyba jest jasna. Jakby ktoś mi przygotował tego typu oznaczania wszystkich miejsc na wszystkich mapach, chętnie bym napisał AI, które by je sprytnie wykorzystywało.

@ pz6 - Nowy sprzęt najwyraźniej potrzebny. Możesz jednak spróbować:
1. na nowo zainstalować CS
2. później patcha 1.5.10
3. rozpocząć nową grę
4. zamknąć grę
5. zainstalować TFW
6. zainstalować patcha do TFW.

@ Junx - Poczekaj aż sobie pójdą, bo pewnie to są samotnicy co łażą po Zonie. Na chwilę obecną lepszej rady nie mam.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 14 Maj 2011, 17:22

smoq2 A gdzie znajdę jakieś już gotowe tego typu osłony? Może jak sobie kiedyś w wolnej chwili przeanalizuję jak to wygląda to będę w stanie chociaż troszkę pomóc :) Może bym coś zdążył zrobić zanim wyjdzie finalna wersja moda :)

A co do ilości takowych to nie uważam aby był sens robienia czegoś takiego dla każdego drzewa w czerwonym lesie itp :) Ale przydałoby się aby w punktach do przejęcia i okolicy było po prostu więcej takich osłon.


Wywaliło mnie parę sekund po quicksave'ie
Kod: Zaznacz wszystko
* 24298 objects are successfully saved
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
stack trace:

0023:040C83FD xrGame.dll
0023:040B2265 xrGame.dll
0023:01FBA5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
0023:01FBA898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
0023:01FB20A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
0023:01FBAAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
0023:01F59DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()


Udało wam się coś ustalić w kierunku wyeliminowania tego błędu? Jest o tyle irytujący, że jest w całkowicie losowym momencie (przynajmniej z punktu widzenia rozgrywki).

Kod: Zaznacz wszystko
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
! Can't find texture 'loner_wide'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:162: C stack overflow
 

stack trace:
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 14 Maj 2011, 20:28

A używasz przypadkiem mojego dodatku ( Władca Zony do TFW ) i czy wcześniej miałeś już takie wypady? Jest mi to potrzebne, bo ktoś w wątku o moim dodatku ma identycznego loga, co ty - wywaliło go w Jantarze.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 14 Maj 2011, 21:18

Nie mam nic poza pełnym TFW (z AtmosFear czyli :) ). Błąd był już na tym modzie wcześniej co sam Smoq2 podsumował, iż nie mogą nic zrobić z tym w tej chwili bo nie znaleźli przyczyny tego błędu.


A teraz dla odmiany błąd podczas rozmowy z jakimś samotnikiem.

Kod: Zaznacz wszystko
 ERROR: SV: can't find children [34094] of parent [669524784]
! Can't find texture 'loner_icon'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....e.r. - clear sky\gamedata\scripts\tfwdialogs.script:112: attempt to index field 'data' (a nil value)
 

stack trace:


I kolejny Bug do kolekcji :) Tym razem zaatakowały mnie szczury w północno-zachodniej części wysypiska.

Kod: Zaznacz wszystko
* MEMORY USAGE: 464196 K
* End of synchronization A[1] R[1]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : callback_rotation
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line          : 32
[error]Description   : _valid( *parameter->m_rotation )
 

stack trace:
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 14 Maj 2011, 23:59

@ nuclear_twister - Tak, już prawie udało nam się zlokalizować przyczynę błędów typu CSO. Na oficjalnym forum GSC można zobaczyć nasze starania. Niestety jest to dość trudne i brzmi dość absurdalnie, ale udało nam się sfabrykować warunki gdzie błąd się powtarza tylko na jednej maszynie należącej do jednego z użytkowników tego właśnie forum. Testuje on moje poprawki i zdaje mi relacje. Niestety jednak powoduje to lekkie rozciągnięcie czasowe.
Co do "osłon" ("smart_covers" używając terminologii moddingu stalkera), to najłatwiej byłoby posiedzieć nad tym przy edytując mapę w SDK. Ja jednak jedyny sposób jaki znam na dodawanie tego typu obiektów, bo to też obiekt, choć niewidzialny, to edycja all.spawn, a SDK omijam szerokim łukiem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 15 Maj 2011, 01:07

Mam też problem z Najebnikiem. Zamówiłem u niego ok 5 rano Egzoszkielet Czystego Nieba i powiedział że będzie miał zamówienie za ok 4 dni i się odezwie. Poszedłęm do handlarza do bazy CN sprzedać fanty po czym za każdym razem jak chcę iść do Najebnika po egzo (na mapie w PDA mam zaznaczone zadanie odbioru zamówienia) i korzystam z usług przewodnika (jestem na bagnach on w magazynach wojskowych) dostaję wiadomość, że interesy ze mną to piiiiiiiiiiiiiiiiip żart i tyle widziałem sprzęt. Z samotnikami żyję tak dobrze jak to tylko możliwe.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Maj 2011, 08:15

Otwórz scripts/special_loner_trader.script w notatniuku, i zmień wszystkie math.min na math.max. Powinno pomóc.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości