[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 07 Maj 2011, 14:08

Teoretycznie można by, ale wątpię, żeby autorowi chciało się specjalnie dla nas łączyć skrypt ( bo inaczej się nie da ). W sumie to nie jest dużo roboty. Ja też chciałbym, żeby był zintegrowany jakiś spawner, ale to dosyć nierealistyczne. Ale do zabawy fajne. A co do tych broni i innych z TFW, to można je łatwo dodać do pliku Władcy Zony. Po prostu w odpowiednim skrypcie dodajesz nowe przedmioty. Wiem, bo sam niedawno się bawiłem spawnerem na modzie, który dodaje nowe bronie. A z pogodą nie powinno być problemów ( raczej ). Jeśli te nowe pliki pogody coś zmieniają, to spawner ustawi zmienioną pogodę. A jeśli dodaje nową, to spawner po prostu nie będzie miał jej na liście. Tak mi się wydaje. Nie jestem tego pewny.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KOSHI w 07 Maj 2011, 23:47

Komu można sprzedać naszywki frakcyjne? Gram jako Samotnik i trochę tego już uzbierałem, w wersji 2.5 sprzedawałem je bodajże w składzie handlarzowi, teraz tego nie skupuje. Zostało to wycofane czy jak?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 19:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 07 Maj 2011, 23:58

Dalej mu je sprzedajesz, ale musisz mieć powyżej 1500exp i w miarę dobre stosunki z samotnikami.
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 08 Maj 2011, 01:51

Spróbowałem pocisnąć powinnością. Na początku świetna frakcja, a potem... Coś tu nie gra.. Mam 90pkt a bandyci 80 i za żadne skarby nie mogę ich z bazy z magazynów wydusić! Troszkę balansu by się przydało.
Powinność 90PKT:
-Obokany/kalachy/strzelby
- pancerz początkowy i z zamkniętym tlenobiegiem

Bandyci80pkt:
- tundery/ SA VAL/strzelby
- beryl

Coś tu chyba nie gra. Nie wspominając o Iporze którzy z 68pkt. biegają ze wschodem słońca i Snip. SA(chyba).

Bandyci po pewnym czasie są nie do pokonania, no chyba że trainer sobie wrzucę.

A teraz podsumujmy. Wiele razy grałem od nowa. Zazwyczaj te same frakcje wygrywały. Bo jak wiemy walki trwają 1vs1.

Czyste Niebo - Opór, zawsze wygrywa opór.
Wolność - Bandyci - Zawsze Bandyci, no chyba że to ja gram wolnością :) . Może raz wygrała z bandytami sama.
Powinnośc - Najemnicy - Często powinność, a czasem nawet i najemnicy wygrywają.

Co mnie irytuję, to fakt, że kiedy walczę z jakąś frakcją, załóżmy powinność - najemnicy. Po tym jak wygrywam, zostają 2 dominujące frakcję. Jak? Kiedy?? Nic nie widziałem, a w końcu klonowanie npc mam 900sek. Swoje normalnie.

Jedynie czego brakuję to balansu nie tylko w wyposażeniu, ale i stosunkach. Trochę głupawo, Załóżmy, że zostały 3 frakcję:Powinność, Bandyci i opór. Dlaczego Bandyci i Opór leci na mnie? Super by było jakby kolejność atakowania frakcji nie była ustawiona :-/
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KOSHI w 08 Maj 2011, 09:13

Szarlej napisał(a):Dalej mu je sprzedajesz, ale musisz mieć powyżej 1500exp i w miarę dobre stosunki z samotnikami.


To dziwne, bo mam 2600xp i stosunki na 6 kresek, czyli na równo, co jest zaznaczone przyjaciel i dalej się nie da tego sprzedać. Więcej kresek też nie mogę osiągnąć, biorę zlecenia od samotników i ten pasek ani drgnie dalej. Chyba, że mnie ktoś oświeci jak to zrobić i gdzie sprzedać ten naszywki, bo są normalnie na czerwono i handlarz tego nie chcę.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 19:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Marcinez w 08 Maj 2011, 09:31

O tych naszywkach było wcześniej :facepalm: .W tej wersji samotnicy nie mogą sprzedawać naszywek. Zostanie to naprawione w następnej wersji.
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 18 Lip 2023, 13:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 08 Maj 2011, 12:37

we składzie kupują naszywki tylko jeśli jesteś opornikiem .A co do bilansu frakcji .... u mnie jest tak ...
opór zawsze dostaje szybki i sromotny wpi***** od czystego nieba i za 2-3 dni są na wysypisku .Najemnicy są zawsze miażdżeni bo muszą walczyć też z zombiakami .wolność ma dziwnie bo zazwyczaj się blokują z bandytami na wejściu do magazynów armijnych i wolność wcieka do składu przez czerwony las ... czyste niebo zazwyczaj się blokuje z bandytami ew czyste niebo wygrywa .Więc bym się z tobą Gandzio nie zgodzę .
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 08 Maj 2011, 13:48

Ja powiem tak.
Z reguły bandyci są u mnie najpotężniejszą frakcją i jeszcze mi się nie zdarzyło żebym nie musiał ich bazy zajmować osobiście, ale nie potrafią zdominować Powinności czy Oporu.
Powinność częściej wygrywa z najemnikami chociaż to u mnie nie jest regułą i jest ciężka do pokonania póki nie zdobędzie się z 6-8 i więcej punktów zasobów (zależy od aktualnej frakcji jaką gram).
Najemnicy jak się wbiją na Agroprom to masakrują Powinność w moment i ostro prą dalej.
Wolność na ogół ma problemy z wyjściem z magazynów ale się trzyma jakoś.Nie miałem jeszcze przypadku żeby zajęli czyjąś bazę jako nie moja frakcja.
Czyste niebo dostaje w 80% przypadków wpieprz (przez to że ma mniej liczne oddziały jak mniemam) a nawet jeśli nie to się u mnie dostali max do Kordonu i to tylko kiedy ja kosiłem Opór a oni w międzyczasie im bazę zaatakowali.
Opór szybko zyskuje na sile ale nie daje rady Powinności. Dosyć ciężko się ich pozbyć z Kordonu jak zdominują CN.
Tak sytuacja wygląda u mnie.

Zastanawiałem się też, bo kiedyś znalazłem takiego moda, czy wchodziłoby w grę dodać babki do zony? :) Nie mówię, że jako regularnego soldata ale jako jakieś specyficzne postaci. Czy w Zonie nie ma miejsca dla bezwzględnych i pozbawionych skrupułów kobiet? Jakieś morderczynie które uciekły z paki czy cuś :)
Albo jako jakiś grajek w składzie czy innym miejscu (można by upchnąć do handlarza schowanego pod budynkiem B Agropromu i tworzyliby ładną parkę :D) bo fajną melodyjkę znalazłem:

http://www.speedyshare.com/files/28355517/_.mp3

PS: Gdzie można zmienić kompanom ile pocisków i w jakich odstępach czasowych mają wystrzelić na konkretnych dystansach? Co do normalnych stalkerów to wiem gdzie to się znajduje w pliku m_stalker ale nie mogę znaleźć tego odpowiednika dla kompanów. Chciałem im nieco zwiększyć liczbę pocisków na krótkie dystanse i zmniejszyć na dalekie (zmniejszając w ten sposób ich skuteczność podczas walki np PKM na dalekim dystansie).


Wywałka w sumie bez powodu. Zbierałem sprzęt od poległych i poszedłem do handlarza pod Agropromem B i w tym momencie CTD.

Kod: Zaznacz wszystko
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [46268] of parent [681843536]
! ERROR: SV: can't find children [46238] of parent [681595472]
! ERROR: SV: can't find children [46248] of parent [682924048]
! ERROR: SV: can't find children [46365] of parent [848376032]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: error in error handling
 

stack trace:



A to przy próbie wczytania gry.

Kod: Zaznacz wszystko
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
! [LUA][ERROR] There is no section [special_loner_saddam] in point_table! [CRITICAL!!!]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 742
[error]Description   : illegal instruction
 

stack trace:
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 09 Maj 2011, 18:31

Chodzi mi m.in. o balast w wyposażeniu powinnosc powinna biegac z tunderami i VLA z tyloma pkt. Jesli nawet nie ft200m i km'eami (cos jak ckm, zapomnialem nazwy) .
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 10 Maj 2011, 14:40

@ STALKER zoom & juraszka93 - Nie planujemy dodawać żadnych "Spawner Modów" i raczej nie zmienimy zdania. Nie jest to jednak jakieś karkołomne zadanie i jestem pewien, że jak finalna wersja wyjdzie to pojawią się tego typu połączenia.

@ Gandzia - Punkty w tabeli z frakcjami nie oznaczają ich siły tylko ilość (żywych) członków, a wyposażenie frakcji rośnie wraz z punktami zasobów frakcji gracza, żeby wrogie frakcje ciągle stanowiły wyzwanie. Nie byłoby sensu w tym, jakby gracz zdobył 12 punków zasobów i atakował z 2 oddziałami uzbrojonymi w EXO i Sig550 np. Opór z obrzynami i AK74u, tylko dlatego, że Opór posiada tylko 1 niebieski punkt.
Nie zawsze zostają 2 dominujące frakcje jak jedną się wybije. Mogą zostać 2, a mogą też zostać wszystkie. Jak już pisałem jest to element zupełnie losowy i nie ma tutaj nic więcej wpływu. Scenariusze wyglądają mniej więcej tak jak ten przykład:

:

Dla gracza w Najemnikach jak pokona Powinność lub dla gracza w Powinności jak pokona Najemników:

33% szansy na to, że w tym samym czasie Bandyci pokonają Wolność.
33% szansy na to, że w tym samym czasie Wolność pokona Bandytów.
34% szansy na to, że obie frakcje pozostaną w grze.

33% szansy na to, że w tym samym czasie Opór pokona Czyste Niebo.
33% szansy na to, że w tym samym czasie Czyste Niebo pokona Opór.
34% szansy na to, że obie frakcje pozostaną w grze.


Frakcje nie "lecą" tylko na ciebie. Walczą też ze sobą tylko raczej tego nie zauważyłeś. Frakcja sterowana przez PC wybiera losowo cel z punktów, które są interesujące i graniczą z jej terytorium, więc jeżeli zająłeś większość wyjść z wysypiska, to będą próbowali się wydostać atakując właśnie ciebie, bo akuratnie jesteś po drodze.
A ciężko jest, bo ma być ciężko. :)

@ nuclear_twister - Są modele kobiet pasujące do CS. Np. porty z Half Life 2. Jednak zrobione są brzydko i średnio mi pasują.
Kompani korzystają z tych samych wartości co zwykli stalkerzy, tj. jeżeli zmieniłeś te wartości w [stalker] to dotyczy to też kompanów.
Ten drugi błąd co wkleiłeś to pojawia się za każdym razem kiedy chcesz wczytać tego save'a?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez adamosen w 10 Maj 2011, 16:30

Mam pytanie czy można połączyć TFW z Spawnerem?
adamosen
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 24 Sie 2010, 18:10
Ostatnio był: 29 Wrz 2016, 20:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 10 Maj 2011, 16:33

smoq2 napisał(a):@ STALKER zoom & juraszka93 - Nie planujemy dodawać żadnych "Spawner Modów" i raczej nie zmienimy zdania. Nie jest to jednak jakieś karkołomne zadanie i jestem pewien, że jak finalna wersja wyjdzie to pojawią się tego typu połączenia.
Czytaj ze zrozumieniem...
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości