[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez affliction w 03 Mar 2010, 01:38

Przechodzę ponownie grę - jednak tym razem z zainstalowanym modem OGSM (wer. aktualna).
Ogólnie patrzać - tak powinien wyglądać Stalker: Clear Sky od początku :) Mam tylko kilka uwag:

- jestem w Czerwonym lesie - i do tej pory nie uświadczyłem ani jednej emisji! Nie wiem czy to tylko bład, czy mod usuwa ten element z gry... czego w takim wypadku nie rozumiem.
- w grze występują różne typy zmodyfikowanej broni, które mają dziwne nazwy "ak_74_spectrum_3" itp i kórych nie można poddać żadnej modyfikacji. Nie rozumiem sensu istnienia takich modeli.
- podobnie jak wyżej, wiele jest nieprzetłumaczonych fragmentów - zarówno w opisach obiektów, funkcji jak i w dialogach - i nie chodzi mi o polskie tłumaczenie. Niefajnie to wygląda.
- strzał w głowę to strzał w głowę - powinien zdejmować odrazu, niezależnie od pancerza. W większości przypadków działało to sprawnie, jednacz czesto zdażało mi sie wpakować całą zawartość magazynka w głowe, by położyć oponenta.

Bardzo spodobały mi się zmiany w wojnie frakcji - teraz to one naprawde walczą! Tak powinno być w orginalnym CSe. A wyeliminowany oponent do "zera" zostaje wyłączony z gry całkowicie.
Dodatkową zaletą jest poprawione AI postaci - naprawdę świetnie zrobione. W ciemnościach nie widzą, a strzelają wyłacznie do ostatnio dostrzeżonego celu, można ich wreszcie podchodzić w ciszy bez ryzyka że wykryją nas "piątym zmysłem". Może poza tymi "homming granades" które trafiają z precyzja godną podziwu.

Ogólnie bardzo podobają mi się zmiany - nie widać ich gołym okiem, ale grając człowiek odczuwa, że jest znacznie lepiej :) Przez całą grę miałem może 2 bug trapy podczas ładowania się regionu, czyli całe nic.

Powinni tylko usunąć te zbędne dodatkowe bronie i przedmioty, które mają "niezindytyfikowane_nazwy_własne_4" :) Psuja wrażenie.

Ponadto - osoby, które stworzyły spolszczenie do tego moda - powinni zaktualizować pliki do najnowszej wersji, postarając się o wyświetlanie wszystkich polskich nazw, bo mod jest naprawdę tego warty.
ImageImage
Awatar użytkownika
affliction
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 10 Wrz 2009, 10:54
Ostatnio był: 31 Sty 2016, 10:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Stalker932 w 16 Mar 2010, 17:28

jak na razie mod działa bez bugtrapów, ooprócz tego że podzczas snu mnie raz do windy wywaliło ale to wszystko. mod jest super!
Stalker932
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 22 Lut 2010, 19:46
Ostatnio był: 06 Maj 2010, 12:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez djcycu w 17 Mar 2010, 00:29

Kolego dwa oczka wyżej: Po nazwie Old Good Stalker Mod spodziewać można się tylko jednego... Powrotu do rozgrywki podobnej do Cienia Czarnobyla tak więc emisje zostały wycięte :) I z jednej strony dobrze... Denerwowalo to w najmniej odpowiednim momencie. Z drugiej tak jakoś zbyt bezpiecznie... Ale nie narzekajmy :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Achow.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez The Witcher w 17 Mar 2010, 12:14

Można by się zająć spolszczeniem najnowszej wersji, ale tylko jeśli jest "zangielszczenie". (nie wiem czy jest, bo dawno w moda nie grałem.)
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 02 Lip 2024, 16:33
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Artur1021 w 20 Mar 2010, 20:26

Często mam błędy aplikacji jak kogoś zabije. Poprostu aplikacja xEngine.exe przestała działać. Wie ktoś może w czym problem? patch 1.5.10.

Mianowicie gra mi się wyłącza jak trafiam renegata w płaszczu
Artur1021
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Sty 2010, 00:31
Ostatnio był: 10 Kwi 2010, 13:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez LordDino w 01 Maj 2010, 08:13

Mała prośba mod mi się crashuje nie wiadomo dlaczego (znaczy, podobno źle wpływa nowa wersja lepiej mieć starszą). I tu moja prośba mógłby ktoś wrzucić adres do starszej wersji nie 090809 byłbym wdzięczny.

Znalazłem w temacie te linki już nie trzeba. Teraz zainstalowałem wsio jak radził kolega na poprzedniej stronie i wywala mnie przy ładowaniu pewnie przez inna wersję. Oto log
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'nuts'
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Karlos18 w 14 Maj 2010, 21:14

Podacie mi link do "pełnego" spolszczenia do OGSM?
Przeleciałem cały temat i nic ; (
Awatar użytkownika
Karlos18
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 10 Maj 2010, 19:22
Ostatnio był: 03 Lip 2011, 16:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez caleb59 w 14 Maj 2010, 21:32

Pełnego nie ma - jest tylko takie pod starą wersje OGSM: http://www.speedyshare.com/files/224355 ... er_Mod.rar
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2690
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 01 Lip 2024, 14:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Karlos18 w 14 Maj 2010, 21:37

Czyli ? którą wersje OGSM'a dokładnie muszę wgrać?

Uwagi moderatora:

A ja myślisz pamiętam? :-/ Wrzuciłem to co miałem na HDD... - caleb59
Awatar użytkownika
Karlos18
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 10 Maj 2010, 19:22
Ostatnio był: 03 Lip 2011, 16:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Karlos18 w 14 Maj 2010, 21:42

w końcu ty jesteś admem no nie? xD
Dobra zrobię to na własną ręke .
(spróbuje z patchami ze strony ogsmmod.ru) :E
Awatar użytkownika
Karlos18
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 10 Maj 2010, 19:22
Ostatnio był: 03 Lip 2011, 16:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez lukass w 14 Maj 2010, 21:45

Tutaj jest wątek ze spolszczeniem i link do właściwej wersji - viewtopic.php?f=48&t=5762

Uwagi moderatora:

@lukass nie fail'uj - to jest stara i nieaktualna wersja moda - fakt, że być może pod tę wersję było robione spolszczenie ale wiele poprawek i uaktualnień nie jest w niej zawarte... - caleb59
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez caleb59 w 14 Maj 2010, 21:46

@Karlos18: Moderatorem...
A tak BTW nie mam w obowiązku znać na pamięć każdego moda czy też każdego linka do tematów na forum...
Co do spolszczenia to pamiętam, że działało też z najnowszą wersją moda ale pojawiały się nieścisłości i braki w tłumaczeniu z racji nowości jakie wprowadzały poszczególne nowsze patche do moda - projektem zajmowali się @Michu i @The Witcher ale wraz z nowymi poprawkami (było ich kilka od czasów OGSM 1.0) porzucili aktualizacje spolszczenia i zostało to co jest...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2690
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 01 Lip 2024, 14:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości