[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Kwi 2011, 22:46

Ceny są takie jakie są na wymogi rozgrywki. Szczerze, to mało mnie obchodzi ile kosztuje egzoszkielet w rzeczywistości, który i tak prawdopodobnie nie istnieje. Ważne aby w grze nie spadał z nieba po 5 minutach, ani żeby nie trzeba na niego zarabiać 5 lat.

@ Gandzia - Wyłącz dynamiczną muzykę.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 25 Kwi 2011, 22:56

A no fakt. Czasem jednak wystarczy dokładnie przeczytać.. :facepalm:

Kolejna fala:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: C stack overflow
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 26 Kwi 2011, 09:06

A ja mam propozycję "lekkiej" zmiany moda. Trochę dziwna sprawa z Bandytami. Stalkerzy chodzą tam do nich handlować(a przecież ich okradają(?)). Moim zdaniem lepiej by było jakby stanowili frakcję coś jak samotnicy. Chodzą okradają, zabijają, strzelają, giną :E
Ogólnie wrogowie, lecz możesz im zapłacić i puszczą cię wolno, w innym wypadku... Stracisz trochę krwi :)

Pomysł ogólnie dobry, tylko niech to nie będzie tak jak w waniliowym CS, że ci zabierają całą kasę.
Ja właśnie zacząłem grać - te patche podmieniły pliki i teraz jestem śmiertelny (!!!), ale da się przeżyć. Na razie zero błędów... a w sumie był jeden. Wziąłem od tego gościa w wagonie w składzie zadanie Zabij stalkera i przy wychodzeniu ze składu komp mi się zaciął, musiałem go resetować przyciskiem... Ale to niekoniecznie wina moda. W logu nic nie miałem.
I nie dało by się zmienić zasady wykonywania w/w zadania? Bo mój cel siedział sobie przy ognisku razem z Matrix'em, BJ'em i Wheeljack'iem. I jak go zabiłem, to oni zaczęli do mnie strzelać i musiałem ich zabić... Jak samotnicy mi to zlecają, to... inni samotnicy nie powinni być na mnie źli za to, że wykonuję dla nich misje.
[EDIT]
Czemu Mrówka nie chciał strzelać do kontrolera? Miał opcję wal bez rozkazu i tryb ofensywny. A stał, i patrzył jak potworek mnie atakował... I przez Mrówkę straciłem trochę reputacji u samotników, bo jak zabiłem stalkera, to chyba inny samotnik zrobił się wrogi, ale nie jestem pewien - to Mrówka go zabił... Normalnie chyba kompani nie strzelają do ludzi ze swoich frakcji, no nie?
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 26 Kwi 2011, 11:38, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 26 Kwi 2011, 09:19

Smoqu pomyliłeś się... ja nie podałem jako pierwszy fragmentu tego kodu co określa ilość pocisków w serii! Tak trochę trudno mi sprawdzić kto to był, lecz na pewno nie ja
(ja tylko dałem ustawienia które wydały mi się odpowiednie - czyli mało i rzadko na dystans oraz dużo i często z bliska)

Smoqu pewnie to byłoby dużo robot ale mam podobne zdanie jak chodzi o bandytów... Frakcja Bandytów lub Bandyci trochę dziwnie brzmi, Lepiej Frakcja Renegatów czy Renegaci, i to ich logo z skorpionem :) tylko że trzeba byłoby im zrobić pancerze bo jak wiedzą wszyscy ich modele to pomieszanie wszystkich frakcji co przy zrobieniu z nich frakcji zamiast bandytów doprowadziłoby do dziwnej sytuacji różnorodności.
Natomiast Bandyci powinni działać jak samotnicy ale w momencie jak nas spotkają to wołają o kasę.

I pójdę o zakład że zaraz zacznie ktoś krzyczeń "Ja gram bandytami i okradam samotników, nie odbierajcie tej możliwości!"...dlatego proponowałem przywrócić jeszcze jeden etap w którym można byłoby zrobić "bazę" Renegatów.
A moje propozycje to:
-Bar + Rostok
-Martwe miasto
-Generatory
-Czarny Las\Radar


PS. Napisałem powyższego posta, lecz zapomniałem o tym w jakiej części historii TFW jest umieszczone (pomiędzy CS a SoC) czyli Stierlok jeszcze nie wyłączył Mózgozwęglacza (który jest umiejscowiony w preferowanej przeze mnie lokacji - Czarny Las\Radar)
Oczywiście znam chyba odpowiedz Smoqa - lepiej dokończyć to co mamy a później dodać nową frakcję (jako dodatek) a jeszcze później możliwość tworzenia własnej frakcji.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez D4Rk w 26 Kwi 2011, 11:12

Bardzo ciekawy pomysł z tym żeby renegaci mieli bazę gdzieś w jakimś obszarze gdzie nie ma go w normalnym CS'ie.
Mam pytanie, nie jestem zbyt daleko w podboju moją frakcją ale czy przywróciliście gauss'a?
Jak nie to można by było przywrócić i np. żeby czyste niebo miało gauss'a trzeba by było zdobyć jakiś obszar blisko czernobyla. Jakieś labolatorium czy co i tam po jakimś czasie by opracowali gauss. Myśle że to by było dobre ponieważ w ShoC w opisie gaussa nie ma napisane kto go stworzył.
Drugie pytanie bardzo, ale to bardzo bym chciał gdybyście dodali PDA takie jak było w ShoC w CS jest dodany w modyfikacji OGSM więc może jakoś tak można by było dodać? Napewno milej by się spędzało czas przy ognisku.
Trzecie pytanie chodzi o monolit.W wersji finalnej, będzie można do nich dołączyć?
Czwarte pytanie, dodacie potem jakieś nowe obszary do CS?

Powiem wam że ten mod jest super : ) Tylko brakuje mi właśnie tego co zadałem w moich pytaniach czyli gauss,PDA i nowe obszary.

Jak te pytania się powtórzyły to przepraszam bardzo.
:

Hihah.... Ale będzie Fajniee!
D4Rk
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 10 Lut 2008, 17:20
Ostatnio był: 18 Wrz 2011, 19:29
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 26 Kwi 2011, 11:51

@D4Rk
Gaussa sam możesz sobie dodać do handlarza - nie wiem czy w fabule będzie można gdzieś to zdobyć
PDA raczej nie będzie-smoq mówił ( pisał ), że już nic nie będzie dodawał, tylko wrzuci fabułę
Nowe obszary-jak wyżej
Do monolitu będzie można się przyłączyć w wersji finalnej.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Marcinez w 26 Kwi 2011, 12:17

Ja zauważyłem bardzo wkurzającą rzecz, która była już w poprzednich wersjach. Kiedy stalker sprzedaje jakiś przedmiot np. Grawi to kiedy go zabijemy on go nie ma. W najnowszej wersji będzie to poprawione?
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 18 Lip 2023, 13:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Los Bobos w 26 Kwi 2011, 12:44

Dlaczego po zainstalowaniu patcha nadal jest napisane w menu 2.8.5?
Los Bobos
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 09 Lip 2010, 21:40
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 08:00
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 26 Kwi 2011, 12:57

Los Bobos napisał(a):Dlaczego po zainstalowaniu patcha nadal jest napisane w menu 2.8.5?

Autor zapomniał zmienić.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 26 Kwi 2011, 14:09

Oczywiście. że nie całej kasy, jakieś 5tyś rubli. Np. Stali by na jakiś przejściach, a w ruchu, jakbyś się pojawił w promieniu 10m od nich i uciekniesz to Cię gonią i strzelają.
Oczywiście frakcja, która przechodzi przez posterunek, otworzy ogień do bandytów.
Renegaci mogli by nosić płaszcze jak bandyci, a później brązowo-czerwony pancerz, ala powinności.
A ich baza powinna się znajdować w Czerwonym Lesie, pancerze by tym bardziej pasowały.

Oczywiście to tylko pomysły. Niech Smoq powie co o tym myśli.
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 26 Kwi 2011, 14:13

albo na szaro/jasnoszaro i dać im tą dolinę mroku
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 26 Kwi 2011, 14:22

W Dolinie mroku byli by nadal bandycie, jak w shocku. Ich teren byłaby dolina mroku i pojawiali by się śladowo na wysypisku. W inne tereny by się nie przedarli.

Jest też 2 możliwość mieli by wszędzie małe bazy, z których by byli wytępiani :E
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości