[S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Sie 2011, 15:50

Na bagnach na sam początek (przy wieży przy pierwszym wyjściu - przed emisją) jest kilka zombi, połamańcow, kotków i ze dwie pijawki - luzik :E . Potem już normalnie mają powyznaczane swoje strefy - na bagnach są jeszcze 3 takie strefy. Na pozostałych lokacjach też jest po parę takich stref. Ogólnie dość wesoło więc na początek dostajesz specjalny AK na nab. kal. 7.62x39 (te od kałasza) i kilka innych pierdół (dość przydatnych) :wink:
Tylko nie zapomnij po otrzymaniu sprzętu od handlarza wyjąć broń (można swobodnie chodzić po bazach z bronią) - zapisać grę - wyłączyć CS-a - odpalić od nowa i wczytać sejva. Zawsze po otrzymaniu sprzętu jest mały ala-bug - nie widać giwery tylko sam celownik. Jak zrobisz ten myk z sejvem i wyjściem to później jest normalnie i już potem nie występuje.

Burery są dopiero od wysypiska - chimer nie ma :-/ (nie było w paczce - psikro :( )
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez Igi07 w 25 Sie 2011, 18:02

Słuchaj mam jeszcze jedno pytanie, jak zmienić ekwipunek na starcie i ten od handlarza? Bo ten kombinezon wschód słońca to ochronę przed anomaliami na maksa. Wiem, że to ma być ułatwienie rozgrywki, ale dla mnie to przesada(nie bierz tego sobie do serca oczywiście :wink: ). Za odpowiedź oczywiście :wódka: :wink: .

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Sie 2011, 18:44

1. Ekwipunek na starcie (usunięcie stalker_outfit) - otwierasz gamedata\configs\gameplay\character_desc_general.xml - na początku pliku masz taką sekcję:

:

Kod: Zaznacz wszystko
    <team>Actor</team>
    <supplies>
      [spawn] \n
               device_torch \n
               wpn_binoc \n
         af_eye \n
         stalker_outfit \n
             </supplies>

    <money min="10000"  max="10000"  infinitive="0"/>


zmień sobie na taką:

:

Kod: Zaznacz wszystko
    <team>Actor</team>
    <supplies>
      [spawn] \n
               device_torch \n
               wpn_binoc \n
             </supplies>

    <money min="1000"  max="1000"  infinitive="0"/>


2. zmiana ekwipunku od handlarza
otwierasz gamedata\scripts\dialogs_marsh.script - na początku masz sekcję:
:

Kod: Zaznacz wszystko
function tutorial_give_equipment(first_speaker, second_speaker)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "ammo_7.62x39_fmj", 10)
    dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_addon_grenade_launcher")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_ak7c")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_sig220")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "ammo_11.43x23_fmj", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "ammo_vog-25", 3)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_addon_scope")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_knife")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "detector_advanced")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "bandage", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "medkit", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "antirad", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_addon_silencer", 2)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "grenade_rgd5", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "grenade_f1", 5)
end


w niej zmieniasz ekwipunek od handlarza - tylko uważnie wpisuj bo jak się pomylisz to będzie bugami sypać
możesz ewentualnie zmienić tą sekcję na taką:

:

Kod: Zaznacz wszystko
function tutorial_give_equipment(first_speaker, second_speaker)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "ammo_12x70_buck", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_toz34")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_pm")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "ammo_9x18_fmj", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "wpn_knife")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "detector_simple")
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "bandage", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "medkit", 5)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "grenade_rgd5", 3)
   dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "novice_outfit")
end


dostaniesz na początek p-62 + 50 szt. amunicji zwykłej, TOZ-a 34 + 50 szt. śrutowej, 5 apteczek, 5 bandaży, 3 granaty rgd-5, kurtkę kota i podstawowy detektor. No i good luck :E

Aha - musisz oczywiście zacząć grę od nowa :!:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez piotrek922 w 25 Sie 2011, 20:32

A ja mam takie pytanko co do ulepszania. Czy w bazach można ulepszać (bez penów i wykluczeń już wiem) wszystkie bronie czy tylko te które można było w oryginale ulepszać.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Sie 2011, 20:43

Tylko te co w oryginale. Te nowe oznaczone sierpem albo znaczkiem nato już mają polepszone statystyki. Jedynie egzo powinności można ulepszyć z dodatków. Chociaż pracuję nad upgradem dla pozostałych.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez piotrek922 w 25 Sie 2011, 20:56

Jak narazie obejdzie sie z upgarda tych "nowych" z siperem chodzi mi o te standardowe bo z tego co wiadomo to np takiego pkm nie wszędzie można ulepszyć wystarczy żeby wszędzie można by ulepszać te z podstawki.

MATKO ŚWINTA :D

jak zobaczyłem parametry kombinezonów i broni to aż zamarłem... wszystko wychodzi poza skale... dało by się tak bardziej realnie? bo to jest takie ułatwienie jakiego świat nie widział chyba że ustawione jest tak że np. mutanty mocniej atakują i gdy ja bym pozamieniał to wszystko to żeby sie nie okazało że byle pierdoła mnie rozwala, żeby to wszystko było tak w miare a nie każda broń jest i tak prawie najlepsza, może jeszcze 1000000 na kulki w pancerzach i śluz... spawnowanie kasy i itemów... z tego korzystać aż bym nie chciał ale kusi bo co to za gra jak ma sie wszystko najlepsza na początku no chyba że wrogowie mają to samo :D

Uwagi moderatora:

Nie wiem po co było to powiększenie tekstu, poprawiam. - Wheeljack

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Sie 2011, 21:10

Akurat te z podstawki można ulepszyć nie tylko u mechaników, ale także u leśnika i u dowódcy oddziału CS w Limańsku - powinieneś być usatysfakcjonowany :E :wink:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez piotrek922 w 25 Sie 2011, 21:11

Tak jestem :D gdyby nie to co wyżej wymieniłem było by idealnie.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Sie 2011, 21:43

Nawet w egzo ulepszonym na maksa + ten artefakt dostępny na początku - 1 strzał często kończy się killem. Tylko Ci się wydaje że jest łatwo :wink:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez piotrek922 w 25 Sie 2011, 21:52

pewnie dlatego że parametry broni też są Wyyyyyyyyysokie ale z anomaliami to chyba martwić sie nie musze... one broni nie używają :P Jak by zmniejszyć parametry broni to by 1 strzał i by dedu nie było. pewnie cały magazynek.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 27 Sie 2011, 13:16

http://62298.file4u.pl/download/2706458/cs__fun_outfit_fix.7z - podmień sobie te pliki to już nie będziesz taki odporny

Natomiast co do broni - musiałbyś też trochę pozmieniać staty amunicji. Ale najpierw rzuć koło siebie granat RGD-5 (ten najsłabszy) - zobaczysz co będzie. Zresztą dlatego nazwałem moda CS Fun - to ma być zabawa z elementami realizmu.

Edit: Jeżeli chcecie sobie trochę utrudnić "życie" to zróbcie to:

1. Zapisz grę i zamknij CS, następnie otwórz user.ltx - przed sekcją ai_use_torch_dynamic_lights on dajcie enter (żeby utworzyć nowy wiersz) i w powstałe miejsce wklejcie to:
Kod: Zaznacz wszystko
ai_aim_max_angle 14.6
ai_aim_min_angle 0.824
ai_aim_min_speed 19.
ai_aim_predict_time 0.094


2. otwórz plik weapons.ltx (w katalogu configs\weapons) i znajdź sekcję hit_probability_max_dist = 50 - zmień tę wartość na 80

3. otwórz plik alife.ltx (w katalogu configs) i zmień wartość switch_distance ze 150 na 300
następnie otwórz plik smart_terrain.script (w katalogu gamedata\scripts) i znajdź sekcję respawn_radius - zmień jej wartość na 290 - gdyby gra zaczęła się ciąć należy zmniejszyć te wartości do np. 250 i 240


Po zastosowaniu powyższych gra zyska na atrakcyjności - NPC będą mogli was zdjąć z karabinu z lunetką z 80 metrów, będą reagować dużo szybciej i celniej, NPC i mutanty będą się respawnować w większej odległości (to akurat ułatwienie - będzie ich można wykryć z większej odległości - coś dla snajperów)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez Igi07 w 03 Wrz 2011, 14:34

Ścigacz mógłbyś podać jakie pliki odpowiadają za faction commander, ponieważ interesuje mnie to najbardziej. Za odpowiedź poleci oczywiście :wódka: :wink: .

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości