[Shoker Mod] 1.9 Beta

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Junx w 13 Kwi 2012, 12:08

Nowsza wersja moda z Zew Prypeci, w wersji dla Czystego Nieba listy broni nie znalazłem, ale pewno jest większa jak do CoP. Dodane są nowe elementy jak i poprawione błędy z podstawki:

Wersja: Stalker CS 1.5.10
Autor moda: Shoker Mod Team

Mod:
Przed instalacją (plik .exe): 644 Mb
Po instalacji: ~1.3 Gb


Autorzy:

* Shoker - kierownik projektu, pomysł, configs, skrypty
* Ricochet (LanceW) - modele, bronie, lokacje, YouTube-kanał
* [N ^ M] == 96 == - testowanie, Wsparcie
* Senator - Doskonały model do pracy w terenie
* PETER1 r. - Doskonałe tekstury, logo moda

Screeny:

:

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image


Download:
Mod
Mini Fix


Źródło: http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=12152
Ostatnio edytowany przez Junx 14 Wrz 2012, 21:48, edytowano w sumie 4 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GhostRider44, Ranger801.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez PeterHD w 13 Kwi 2012, 15:18

Zna ktoś rosyjski? Nie ogarniam opisu moda, a wujek google podaje mi wyrazy z sufitu.
Czy wiecie że do następnej odpowiedzi na post przeskakujesz wciskając spację?
PS. Dziękuję za picie kozaków Zwinniakowi.
Gratulacje panowie, jesteśmy na mistrzach
:

http://mistrzowie.org/361231
Awatar użytkownika
PeterHD
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 02 Paź 2011, 14:16
Ostatnio był: 29 Lip 2014, 23:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 4

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Wheeljack w 13 Kwi 2012, 15:59

Zaiste miniaturki milordzie.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Wczoraj, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Junx w 13 Kwi 2012, 16:14

Takie były takie dałem. Jeżeli ktoś chce to u źródła są większe screeny.

Edit: Opis już jest po polsku.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez eryk09pk w 14 Kwi 2012, 15:31

Dał by ktoś rade to przetłumaczyć
eryk09pk
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 08 Paź 2010, 16:34
Ostatnio był: 15 Wrz 2012, 12:58
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez GhostRider44 w 25 Kwi 2012, 20:35

Powie mi ktoś skąd wziąć tłumaczenie? Chociaż na angielski. Może też być sama obsługa cyrylicy w grze.
Haraszo kartoszki!
Awatar użytkownika
GhostRider44
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Sty 2011, 12:30
Ostatnio był: 04 Mar 2023, 09:25
Miejscowość: Domek w wiosce kotów, Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 149

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Junx w 01 Lip 2012, 16:09

Mod działa bez problem z AF :D

Image

Wystarczy pierw Shoker mod zainstalować a potem zamienić pliki nowa gra się uruchamia i nie ma na chwilę obecną błędów.

PS. Należy grę uruchamiać przez S.T.A.L.K.E.R. Shoker Mod bo przez skrót błąd występuje.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Rumcajs93 w 08 Lip 2012, 22:59

No, a czy ten mod dodaje coś więcej od nowych broni?
Może jakieś zmiany w AI NPC'ków, albo nowe elementy fabuły??
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Junx w 08 Lip 2012, 23:11

Na chwilę grania co zauważyłem w modzie:
- Są nowe bronie i pancerze [zestawy naprawcze]
- Nowe jedzenie, miny, artefakty
- Encyklopedia [a'la SoC]
- W zachowaniu NPC zauważyłem, że podczas przeładowania broni chowają się za "czymś", więc coś tam jest zmienione
- Dynamiczne wiadomości
- Zmieniony spawn mutantów

Coś tam się zmienia, ja nie mam jak go sprawdzać bo w "swoim" się bawię.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Rumcajs93 w 07 Sie 2012, 22:29

Ściągnąłem modyfikację i jak narazie mogę dodać od siebie kilka informacji:
Stan przedmiotów w grze po wprowadzeniu modyfikacji wygląda mniej więcej tak:
- lista uzbrojenia wzrosła do 84:
    1 karabin p-panc.,
    2 wyrzutnie rakiet,
    3 granatniki ręczne,
    12 pistoletów,
    1 pistolet automatyczny,
    1 miotacz ognia,
    13 strzelb,
    9 karabinów wyborowych,
    2 działka EM,
    1 broń elektryczna,
    3 pistolety maszynowe,
    23 karabiny szturmowe,
    6 karabinów maszynowych,
    1 nieznana mi wogóle broń,
    1 rodzaj min p-panc.,
    5 rodzajów granatów ręcznych.
- 28 rodzajów amunicji
- liczba kombinezonów wzrosła do ok. 40 (przeniesione z OGSM 1.8) +1 kamizelka taktyczna (dodaje kieszenie szybkiego dostępu tylko nie patrzyłem jeszcze co to zmienia)
- ok. 70 artefaktów (oryginalne, modyfikaty, dodane przez moda)

Co do pozostałych kwestii:
- 1 nowa postać (pilot Sokolov)
- narazie dopatrzyłem się 4 nowych kwestów (trzy u Tyczkowa i jeden u nowej postaci) - więcej bym się nie spodziewał bo podglądałem pliki gry
- dodana encyklopedia żywcem przeniesiona z OGSM
- bardzo rozbudowany system expienia oraz rozwoju umiejętności [40 perków, każdy trzypoziomowy] - można rozwinąć praktycznie wszystko od zadawanych obrażeń z określonego typu broni, określonego celu aż po chwilowy GODMOD.
- dodany został śpiwór

Jeden z większych plusów modyfikacji to zmiana ustawień schowków - są już zapełnione przed kupnem informacji o nich. Czyli jeżeli przypadkowo znajdziemy na naszej drodze jakiś schowek to śmiało możemy go opróżnić. Sprawdza się nawet na schowkach z pendrive'ami.
Jeszcze jutro dorzucę kilka screenshotów z początku rozgrywki. A tak wogóle to modyfikację polecam.

Tylko jedno małe pytanie - czy da się zwiększyć wytrzymałość NPC, bo na chwilę obecną jest to totalny hardcore (dziki tratują stalkerów jak pachołki, a stado psów jest w stanie położyć oddział złożony z 4 bandytów)

_____
Screeny:
Przed rozpoczęciem gry widzimy takie cudo:
Image

Rozpoczynamy grę i po wczytaniu save widzimy takie coś:
Image

Nowy PDA i perki:
Image Image

Każda broń podniesiona z ziemi lub pancerz zdjęty z trupa dostaje specjalne oznaczenie oraz zużywa się dużo szybciej niż broń zdobyta ze schowka lub od handlarza:
Image

Możliwości ustawienia dynamicznych anomalii dały taki efekt na bagnach:
Image Image

Dodano sporo nowych tekstur które sprawiły że według mnie gra wygląda lepiej:
Image Image

W opcjach można wreszcie bez kombinowania ustawić tryb trzecioosobowy:
Image

Dla tych co dotrwali do końca mojego postu dorzucam moją polonizacje. Zawiera liczne błędy ale chyba powinno się dać grać bez większych problemów. U mnie nie wywoływała żadnych błędów:
http://www.sendspace.pl/file/9df5a71ad7010e0fee32258
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez SkullDagger w 19 Sie 2012, 02:31

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... sky\gamedata\scripts\sim_faction_brain_human.script:228: attempt to index field 'ENABLED_SMARTS' (a nil value)
 



Taki błąd podczas pierwszego ładowania gry, wcześniej pisalo ENABLED_SMARTS, ale zmienilem na enabled, nie pomogło.
Zainstalowalem fixa i spolszczenie
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Rumcajs93 w 19 Sie 2012, 16:23

Skull tu masz nową wersje polonizacji z wieloma poprawkami. Nieprzetłumaczone zostało chyba tylko jedno zdanie (nie mogę znaleźć go w plikach) :D
http://www.sendspace.pl/file/aeafef4941b57344fa00c73/polonizacja-sm-v1-9

A i mam poważny problem w czasie pierwszej wizyty w Czerwonym Lesie i komp mi chyba nie wyrabia. Po zliwidowaniu zasadzki podchodzę do tunelu, zaczynają się wybuchy i po chwili gra się ścina i nic nie można zrobić. Pomaga jedynie CTRL+ALT+DEL. Co dziwne log jest pusty, a menedżer zadań pokazuje 80% zapełnienie pamięci, to może być jeszcze coś z modem nie tak?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości