[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez MrFler w 21 Sie 2024, 16:37

Kolejny epicki odkop :P... Jakoś tak po obejrzeniu Deep Deva ze Stalkera 2, pomyślałem, że wrócę sobie do uniwersum... Pograłem chwile w Cień Czarnobyla, ale to nie było to... no i znów padło na TFW XD... Póki co kumpluje się z Oporem, Najemnicy gryzą glebę po udanym ataku Powinności, a ja się zastanawiam, czy jednak nie skumplować się z Czystym Niebem :P...
Ale poza tym to wzięło mnie na przemyślenia w związku z samym TFW... I o ile wiem, że część społeczności czeka na dodanie Monolitu do TFW jako frakcji grywalnej (swego czasu smoqowi wysłałem nawet zarys fabularny jak można by do tak hermetycznej frakcji dołączyć), ale tak po latach zdobywania zony doszedłem do wniosku, że ten mod potrzebuje czegoś innego. Czegoś co przytrzyma graczy na dłużej, co poprawi "replayability" moda i zwalczy monotonię, czyli nowe zadania, aktywności i mechaniki:
1. Bunkier naukowców - dorzuciłbym opcję eskorty grupy naukowców do zbierania próbek. Żeby nie było to tylko w Jantarze, Sacharow zlecałby nam zadanie spotkania z grupą w jednej z baz (z wyłączeniem Bandytów), skąd musielibyśmy ich eskortować na wyznaczone pole anomalii, gdzie prowadziliby pomiary, po czym mielibyśmy ich odstawić ponownie do bazy, z której ruszyliśmy. Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Powinność, Czyste Niebo.
2. Podobne zadanie do poprzedniego moglibyśmy też dostawać od respiącej się losowo (max 1 naraz) grupy naukowców "w terenie". Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Powinność, Czyste Niebo.
3. Jako bandyta mielibyśmy szansę otrzymać zadanie wytropienia wcześniej wspomnianej grupy i wyeliminowania jej w celu przejęcia pozyskanych próbek (artefaktów). Taka grupa składałaby się z 1-2 naukowców i 3-4 członków losowej frakcji (wyłączając Bandytów i domyślnie wrogie frakcje).
4. Ratunek - Chcąc nieco lepiej wykorzystać Monolit i Renegatów, co jakiś czas frakcje mogłyby nas prosić o odbicie zakładnika z rąk wcześniej wymienionych frakcji. Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Samotnicy, Opór, Wolność.
5. Wydarzenia dynamiczne - Powiązane z komunikatami radiowymi. Co jakiś czas, gdy ekipa prosi o pomoc bo została zaatakowana, możemy otrzymać zadanie wsparcia jej w walce. Poza tym jeżeli sami trafimy na grupę związaną walką z mutantami lub domyślnie wrogimi frakcjami, Ci również mogą (w formie zadania) poprosić w wsparcie. Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Samotnicy, Opór.
6. Grupy specjalne - Obecnie tylko 2 maja jakiś wpływ na grę - Najebnik i Pawlowicz. Łopata co prawda wprowadza nas "do zony", ale po tym jego rola się kończy. Można by spróbować grupie Łopaty i pozostałym, skoro już są, dać jakieś funkcje.
7. Reprezentanci frakcji w Składzie - szczerze, to im dałbym wszystkie zadania, które dają nam handlarze w bazach frakcji. Od początku wydawało mi się dziwne, że to właśnie handlarze zlecają nam zadania frakcyjne.

Wszystkie w/w elementy to tylko sugestie, jak ktoś ma lepsze, to niech się nimi podzieli :)

max1071 napisał(a):jak na razie was wszystkich pozdrawiam i przepraszam za niepowodzenie

Przekuj każde niepowodzenie w lekcję, by kolejnym razem odnieść sukces.
If you see the flash, it's already too late...
"Go out there and give them hell, you were born to do this"
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky The Faction War - Kompani - skąd i kiedy "zdobyć" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=9412&start=7956#p274865

Za ten post MrFler otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
MrFler
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 30 Paź 2011, 15:12
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 13:30
Miejscowość: Złocieniec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 21

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 02 Paź 2024, 07:56

Było wiele ciekawych planów rozwoju tego moda. Uważałem, że miał on jako jeden z niewielu tego typu mega potencjał. Można było go super rozwinąć. Niestety autor dawno zarzucił rozwój tego cuda baa nawet się tu już od wielu lat nie pojawia.
Powstała oczywiście wersja rozwojowa ale okazała się... no właśnie wiadomo czym.
Generalnie stracona szansa na super moda.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Poprzednia

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości