Kolejny epicki odkop
... Jakoś tak po obejrzeniu Deep Deva ze Stalkera 2, pomyślałem, że wrócę sobie do uniwersum... Pograłem chwile w Cień Czarnobyla, ale to nie było to... no i znów padło na TFW XD... Póki co kumpluje się z Oporem, Najemnicy gryzą glebę po udanym ataku Powinności, a ja się zastanawiam, czy jednak nie skumplować się z Czystym Niebem
...
Ale poza tym to wzięło mnie na przemyślenia w związku z samym TFW... I o ile wiem, że część społeczności czeka na dodanie Monolitu do TFW jako frakcji grywalnej (swego czasu smoqowi wysłałem nawet zarys fabularny jak można by do tak hermetycznej frakcji dołączyć), ale tak po latach zdobywania zony doszedłem do wniosku, że ten mod potrzebuje czegoś innego. Czegoś co przytrzyma graczy na dłużej, co poprawi "replayability" moda i zwalczy monotonię, czyli nowe zadania, aktywności i mechaniki:
1. Bunkier naukowców - dorzuciłbym opcję eskorty grupy naukowców do zbierania próbek. Żeby nie było to tylko w Jantarze, Sacharow zlecałby nam zadanie spotkania z grupą w jednej z baz (z wyłączeniem Bandytów), skąd musielibyśmy ich eskortować na wyznaczone pole anomalii, gdzie prowadziliby pomiary, po czym mielibyśmy ich odstawić ponownie do bazy, z której ruszyliśmy. Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Powinność, Czyste Niebo.
2. Podobne zadanie do poprzedniego moglibyśmy też dostawać od respiącej się losowo (max 1 naraz) grupy naukowców "w terenie". Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Powinność, Czyste Niebo.
3. Jako bandyta mielibyśmy szansę otrzymać zadanie wytropienia wcześniej wspomnianej grupy i wyeliminowania jej w celu przejęcia pozyskanych próbek (artefaktów). Taka grupa składałaby się z 1-2 naukowców i 3-4 członków losowej frakcji (wyłączając Bandytów i domyślnie wrogie frakcje).
4. Ratunek - Chcąc nieco lepiej wykorzystać Monolit i Renegatów, co jakiś czas frakcje mogłyby nas prosić o odbicie zakładnika z rąk wcześniej wymienionych frakcji. Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Samotnicy, Opór, Wolność.
5. Wydarzenia dynamiczne - Powiązane z komunikatami radiowymi. Co jakiś czas, gdy ekipa prosi o pomoc bo została zaatakowana, możemy otrzymać zadanie wsparcia jej w walce. Poza tym jeżeli sami trafimy na grupę związaną walką z mutantami lub domyślnie wrogimi frakcjami, Ci również mogą (w formie zadania) poprosić w wsparcie. Dodatkowa premia za członkostwo we frakcji: Samotnicy, Opór.
6. Grupy specjalne - Obecnie tylko 2 maja jakiś wpływ na grę - Najebnik i Pawlowicz. Łopata co prawda wprowadza nas "do zony", ale po tym jego rola się kończy. Można by spróbować grupie Łopaty i pozostałym, skoro już są, dać jakieś funkcje.
7. Reprezentanci frakcji w Składzie - szczerze, to im dałbym wszystkie zadania, które dają nam handlarze w bazach frakcji. Od początku wydawało mi się dziwne, że to właśnie handlarze zlecają nam zadania frakcyjne.
Wszystkie w/w elementy to tylko sugestie, jak ktoś ma lepsze, to niech się nimi podzieli
max1071 napisał(a):jak na razie was wszystkich pozdrawiam i przepraszam za niepowodzenie
Przekuj każde niepowodzenie w lekcję, by kolejnym razem odnieść sukces.