[SZUKAM] Ułatwiony start

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[SZUKAM] Ułatwiony start

Postprzez franki w w 04 Sty 2012, 20:12

szukam moda który na początku gry w czystym niebie dają nam AK/47 (ten mniejszy)i ,kombinezon wschód słońca.
jak znajdziecie coś to dajcie link :D
jak pomogłem to chyba nie pożałujesz kozaczka :)
franki w
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 01 Sie 2011, 18:28
Ostatnio był: 07 Sty 2012, 16:01
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -8

Reklamy Google

Re: Ułatwiony start

Postprzez scigacz1975 w 04 Sty 2012, 20:20

Możesz to zrobić sam - proste jak drut.

Ewentualnie jeżeli nie wiesz jak to napisz jaką masz wersję gry.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Ułatwiony start

Postprzez r_populik w 04 Sty 2012, 20:26

Nie gram w CS, ale jeżeli jest analogicznie jak w COPie to zajrzyj tu: http://mod.stalker.pl/index.php?title=E ... na_starcie
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Ułatwiony start

Postprzez WheeljackSPW w 06 Sty 2012, 13:11

Nie jest.
Robi się to tak jak tu viewtopic.php?f=68&t=6373 z tą różnicą, że edytujemy plik dialog_marsh.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Ułatwiony start

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2012, 13:32

Zgadza się @Wheel ale sposób z CoP - a też działa.

Kiedy edytujesz dialog_marsh.script dostajesz lepsze rzeczy fabularnie czyli od handlarza, kiedy edytujesz character_desc_general.xml masz te rzeczy od razu w ekwipunku. Ja polecam połączenie czyli lepsze graty dać w pliku dialog_marsh natomiast w character_desc_general.xml zmienić sobie gotówkę na początek (jak znajdziemy wintara to będzie za co go naprawić)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości