I na moje screeny przyszedł czas. Szataniści w zonie prowadzili okultyzm. Tutaj stalker zapragnął tańczyć breakdance Gdy Sienia "to" zobaczył to go zamurowało Kto lepszy? Barman wreszcie zmienił tabliczkę Napromieniowany kamień Mutant poznany dogłębniej
Ostatnie szlify...Miejscami może wydawać się szaro i ponuro, ale znaczna część zrzutów to cykl między niebiem pochmurnym/deszczowym(można zauważyć po teksturze słońca i gradiencie, który dla każdej pogody jest inny) z resztkami światła słonecznego(tudzież mgły)
17.IX.2012
Kilka nowych screenów, zrobionych w godzinach około siódmej rano oraz dziewiętnastej...Najgorsze chyba(dopracowanie oświetlenia) już za mną. Pozostało skomentowanie zupełnie nowych odgłosów natury, stworzenie mip-mapów dla pewnej części tekstur(thx CC za naprowadzenie ) no i ogólnie sprawdzenie pod najmniejszym kątem czy wszystko jest dopracowane jak powinno.
A poniżej zlepek screenów przedstawiający losowy cykl pogodowy(tutaj bodajże screeny z 36 godzin czyli półtora dnia). Każdego dnia pogoda jest inna, tak więc nie wiadomo na jaką trafimy... Zrzuty robione co godzinę/półtorej/dwie(oraz momentami dłużej...) tak więc wybaczcie za pewną chaotyczność
TAJAG JUDYN HAZBAZ SEKODYN!
Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Zastanawiałem się co zrobić z DL3. W świetle Ukrytych Ścieżek(z których pochodzą wszystkie screeny z powyższego posta) AA wygląda biednie i chyba po prostu zrobię Autumn Aurorę od nowa, dopracowaną do tego stopnia, że nie będę wrzucał żadnych dodatków/patchy. Zadanie będę miał ułatwione, bo nie będę robić wszystkiego od podstaw jak robiłem teraz, lecz poprzenoszę co się da i maksymalnie wybalansuję mod pod podstawkę. Dopiero teraz zauważyłem, jak AA jest niedopracowana(nad Ukrytymi Ścieżkami pracuję jakby nie patrząc ponad rok) i ile w niej śmieci(zbędnych tekstur jest niemalże gigabajt) dlatego ciężko mi trochę z tą myślą. Pożyjemy, zobaczymy- ale na pewno nie zostawię tego tak, jak jest teraz.
Ostatnio edytowany przez vandr, 18 Wrz 2012, 08:24, edytowano w sumie 1 raz
AA jest straszliwe w stalkerze, bo... użyta metoda cieniowania, dająca świetne wyniki, jak na tamte czasy, była kompletnie niekompatybilna z ówczesnymi silnikami AA wbudowanymi w karty.