Nowe screeny?

Chór Armii Czerwonej skończył się na Kill 'Em all - pomyślał rozczarowany Naznaczony.

Postprzez Touchdown w 26 Sty 2007, 12:07

Konjad napisał(a):Screen 11 pokazuje jak ograniczone bêd± rozmowy. Co¶ mi siê wydaje, ¿e STALKER bêdzie ¶mieciem dziêki brakowi RPG w nim :<


Twoja wypowied¼ (szczególnie w odniesieniu do wspomnianego screen'a) nie ma ¿adnego sensu. :)
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Reklamy Google

Postprzez mons w 26 Sty 2007, 13:55

tak btw. to wola³ bym ¿eby tekstu nie by³o za ma³o (oblivion) ale i nie za du¿o (morrowind) Przy nim, to mo¿na usypiac normalnie... i te¿ tak czyni³em :D. zieww...
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez ponio11 w 26 Sty 2007, 14:47

Screeny baardzo dobre.Znakomicie wygladaja na zewnatrz.Ciekawi mnie tylko celownik ;/czy bedzie mozna go zmienic bo jest troche irytujacy :P .

Edit: Na tej stronie jest okolo 100 dodanych nowych screenow z 25.01.07
Kod: Zaznacz wszystko
http://www.gamekult.com/images/J000014268/p1/
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 15:31
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Postprzez Pipboy w 26 Sty 2007, 16:26

Hehehe fajnie siê misje pocz±tkowe prezentuj±: kill,kill,kill,kill... :|
Image
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Postprzez ponio11 w 26 Sty 2007, 16:35

To zapewne tylko z samego poczatku misje tego beda wymagac :D W koncu jakos bron bedzie trzeba zdobyc i inne przydatne przedmioty,bo startuje sie z nozem oczywiscie i czyms jeszzce .
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 15:31
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Postprzez Pipboy w 26 Sty 2007, 16:43

Oby¶ mia³ racjê.BTW ciekawy jestem jak ró¿norodne wzglêdem siebie misje mo¿na porobiæ w strefie zamkniêtej dla cywili gdzie dzia³aj± tylko wojsko, stalkerzy, handlarze i naukowcy...
Image
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Postprzez mons w 26 Sty 2007, 17:36

hmm... w sumie dobre pytanie, nic oprócz misji strzelanych i skradankowych nie przychodzi mi do g³owy...
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez Konjad w 26 Sty 2007, 18:13

mons napisał(a):tak btw. to wola³ bym ¿eby tekstu nie by³o za ma³o (oblivion) ale i nie za du¿o (morrowind) Przy nim, to mo¿na usypiac normalnie... i te¿ tak czyni³em :D. zieww...


A mo¿e w Gothicu lub Planescape Torment rozmowy byly nudne? To nie jest kwestia ilo¶ci tekstu a jako¶ci. Np. w Gothicu rozmów by³o trochê (aczkolwiek nie du¿o), ale by³y ciekawe, w Planescape Torment jest chyba wiêcej tekstu ni¿ w jakiejkolwiek innej grze, a by³ on w nim "arcyciekawy" :> Ale to kwestia gustu... wolê poczytaæ i poodgrywaæ postaæ ni¿ postrzelaæ...

¯egnaj STALKERze, witaj... hmm... cholera, nie robi± ju¿ cRPG, a hack'n slash'e (vide £oblivion) :<

Ale do premiery i tak nie mo¿na byæ czegokolwiek pewnym :>
Image
Awatar użytkownika
Konjad
Stalker

Posty: 125
Dołączenie: 29 Sie 2005, 20:03
Ostatnio był: 27 Sie 2011, 16:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 26 Sty 2007, 19:10

Gdzie ty widzisz to kill,kill,kill,kill? No gdzie? To ¿e s± zadania, w których trzeba kogo¶ zabiæ to takie dziwne? A przypadkiem nie przeoczy³e¶, co OPRÓCZ TEGO trzeba zrobiæ?

Pozwolê sobie przypomnieæ, bo i tak wiem, do czego zmierzacie, ¿e ta gra nazywa siê S.T.A.L.K.E.R. £apiecie? S.T.A.L.K.E.R. Nie Fallout. S.T.A.L.K.E.R. to nie kolejna czê¶æ Fallouta, ani nastêpca Fallouta, ani zastêpca Fallouta. To S.T.A.L.K.E.R. a S.T.A.L.K.E.R. nie jest Falloutem. I nie wa¿cie mi siê krytykowaæ S.T.A.L.K.E.R.a za to, ¿e nie jest first-person-Falloutem, bo nigdy tak nie mia³o byæ.

mons
Za bardzo uogólniasz. Same misje strzelane i sk³adankowe to za ma³o powiedziane. Pod tym prostym schematem mo¿na tworzyæ bardzo rozbudowane scenariusze. Tak samo jak w DX mog³e¶ pomóc ludziom z Brooklynskiej stacji metra, naprawiaj±c ich ¼ród³o wody. Jak to uogólniæ te¿ wychodzi, ¿e musisz tylko nacisn±æ przycisk (tudzie¿ odkrêciæ zawór). A przecie¿ w czasie gry patrzy siê na to zupe³nie inaczej.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Pipboy w 26 Sty 2007, 21:50

Touchdown napisał(a):Gdzie ty widzisz to kill,kill,kill,kill? No gdzie? To ¿e s± zadania, w których trzeba kogo¶ zabiæ to takie dziwne? A przypadkiem nie przeoczy³e¶, co OPRÓCZ TEGO trzeba zrobiæ?


Na screenie nr 11 w po¶cie Szerna na stronie 23 tego tematu - ogólnie rzecz ujmuj±c :) Tak widzê ¿e jest tam te¿ co¶ w stylu "znajd¼ artefakt' ale nie w±tpiê ¿e bêdzie to wygl±daæ tak ¿e aby go zdobyæ/znale¼æ trzeba bêdzie odstrzeliæ parê mutantów/stalkerów.

Pozwolê sobie przypomnieæ, bo i tak wiem, do czego zmierzacie, ¿e ta gra nazywa siê S.T.A.L.K.E.R. £apiecie? S.T.A.L.K.E.R. Nie Fallout. S.T.A.L.K.E.R. to nie kolejna czê¶æ Fallouta, ani nastêpca Fallouta, ani zastêpca Fallouta. To S.T.A.L.K.E.R. a S.T.A.L.K.E.R. nie jest Falloutem. I nie wa¿cie mi siê krytykowaæ S.T.A.L.K.E.R.a za to, ¿e nie jest first-person-Falloutem, bo nigdy tak nie mia³o byæ.


Tak - Stalker to strzelanka z elementami RPG. Albo jak kto¶ woli cRPG. I dobrze o tym wiem tyle ¿e spróbuj mnie zrozumieæ: najpierw to mia³a byæ zwyk³a sieka w realiach Czarnobyla. Potem zrodzi³ siê pomys³ ¿eby zrobiæ z tego RPG - zreszt± mówiê Ci rzeczy które i tak ju¿ wiesz. Chodzi generalnie o to ¿e jako po grze RPG albo ju¿ "tylko" cRPG spodziewa³bym siê trochê bardziej zró¿nicowanych misji. Wiesz - Oblivion te¿ niby jest tylko cRPG ale misje tam (i fabu³a) wgniata w siedzenie i czego¶ podobnego wymagam od Stalkera je¿eli ju¿ go podpisuj± pod ta sam± kategoriê co wcze¶niej wspomniana gra.

Po prostu powiem Ci jak fan fanowi - czekam na grê 5 lat i wymagam. Je¿eli to ma byæ g³ownie strzelanina (ale nie mówiê ¿e tak jest) to mogli j± wydaæ ju¿ 3 lata temu.

Za bardzo uogólniasz. Same misje strzelane i sk³adankowe to za ma³o powiedziane. Pod tym prostym schematem mo¿na tworzyæ bardzo rozbudowane scenariusze. Tak samo jak w DX mog³e¶ pomóc ludziom z Brooklynskiej stacji metra, naprawiaj±c ich ¼ród³o wody. Jak to uogólniæ te¿ wychodzi, ¿e musisz tylko nacisn±æ przycisk (tudzie¿ odkrêciæ zawór). A przecie¿ w czasie gry patrzy siê na to zupe³nie inaczej.


No w³a¶nie - misja mo¿e siê opieraæ na wystrzelaniu oponentów czy przyci¶niêciu jednego przycisku - chodzi o to jak twórcy Ciê do tego umotywuj±. I ja nic nie bêdê mia³ do misji kill all the bastards je¶li motywem bêdzie jaki¶ "szczytniejszy" cel ni¿ tylko kasa/sprzet/artefakt.
Image
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Postprzez SzErN w 26 Sty 2007, 23:06

Ciekawy producent wódki w STALKER-ze :wink: :D
Image
Awatar użytkownika
SzErN
Tropiciel

Posty: 386
Dołączenie: 11 Lis 2005, 13:56
Ostatnio był: 05 Maj 2009, 23:21
Miejscowość: okolice Kobierzyc woj.Dolnoslaskie
Kozaki: 0

Postprzez Adelante w 27 Sty 2007, 02:04

Ciekawe, opis trunku powinien brzmieæ silny preparat dezynfekuj±cy lub ¶rodek czyszcz±cy- wybór nale¿y do ciebie :)
Jestem wymagaj±cy te screny nie zaskoczy³y mnie niczym trainer te¿, grafika nie jest taka soczysta jak to mówili wydawcy, narazie dostrzeg³em zwyk³± strzelankê...przecie¿ ta grafa to bêdzie chodziæ na ca³kiem ¶rednich kompach wystarczy poptrzeæ na te p³ytkie detale np. konary drzew wygl±da to jak gra Vitcong sprzed 3 lat... i to wszystko jest na Dx 9 ...Ale nie zmienia to faktu , ¿e nadal czekam na Stalkera !!!! To tyle
WAR, WAR NEVER CHANGES...
Awatar użytkownika
Adelante
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 15 Gru 2006, 18:52
Ostatnio był: 27 Sty 2007, 02:34
Miejscowość: Tychy
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Multimedia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość