Nowe screeny?

Chór Armii Czerwonej skończył się na Kill 'Em all - pomyślał rozczarowany Naznaczony.

Postprzez LPKorn3324 w 13 Cze 2006, 15:31

nie wiem czy btak mozliwosci wlaczenia aa nie wiaze sie z Deferred Shadingiem, a jezeli jest to hdr(bo na taki wyglada) to na 100% nie idzie odpalic aa.

Image

dla mnei najlepszy screen niesamowicie szczególowa textura scian.

Image

równiez szczekoopad ;) dla takich momentów w grze oddalbym wszystko :)

Image

za to w tym troszke przesadzono z hdr'em niebo jest za jaskarwe
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 13 Cze 2006, 15:48

Tak, Anti-aliasing nie dziala z Deffered Shadingiem. Na szczescie samo wygladzanie krawedzi bedzie, nawet przy wlaczonym HDR. Tyle tylko, ze nie bardzo sie to przyda przy screenshotach.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez LPKorn3324 w 13 Cze 2006, 15:51

touchdown jakim cudem to zrobia :D? bo jak dotad tylko ATi znlazlo patent na aa + hdr :]
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez KoweK w 13 Cze 2006, 16:03

Dla mnie to nic nowego bo screeny juz widzialem :) Ale przyznam ze jest super i gra wyglada wysmienicie!
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1473

Postprzez Touchdown w 13 Cze 2006, 16:04

Touchdown napisał(a):(...) Deffered Shading nie wspóldziala z antialiasingiem wspieranym przez sprzet obecnej generacji. Poniewaz nierówne krawedzie powstaja w skutek niezsynchronizowanych czestotliwosci kodowego sygnalu i nieciaglej reprezentacji polozenia pikseli, dobra alternatywa dla antialiasingu jest filtr o niskiej przepustowosci, czyli po prostu rozmycie (blurr). Jest to bezplatna w kwestii wydajnosci operacja w swiecie konsol, gdzie kazdy telewizor pracuje jak filtr niskiej przepustowosci, ale w przypadku PC sprawa wyglada inaczej. Rozwiazaniem jest zmiana czesci czestotliwosci sygnalu na krawedziach obiektów i pozostawienie reszty obrazu bez zmian. Jest to przeprowadzane w podobny sposób, co filtry Edge-Detection, uzywane w nie-fotorealistycznych aplikacjach. Aby naprawic antialiasing stosuje sie równiez Temporal Supersampling. (...)
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez limak122 w 13 Cze 2006, 16:05

Dlatego Radek góra :twisted:
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez LPKorn3324 w 13 Cze 2006, 19:52

hmmm no powiedzmy :D Temporal Supersampling to jest chyab wygladanie nierównomiernych powierzchni jak siarki plotów zgadza sie? tylko ze to pozera sporo gpu :D[/url]
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 13 Cze 2006, 20:23

LPKorn3324
To jest Transparency Supersampling, Anti-aliasing uwzgledniajacy krawedzie obiektów nie nalezacych do trójwymiarowej geometrii (tak jak mówisz, przykladowo siatki).
Temporal Supersampling to, o ile sie nie myle (w ogromnym uproszczeniu) Motion Blurr. Tak czy inaczej, na screenach wygladzania nie bedzie.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez limak122 w 14 Cze 2006, 15:41

Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec dalem to tu :D

http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria%5C ... 112625.jpg

Czy to jest Stalker czy tylko podobny hud??
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez KoweK w 14 Cze 2006, 15:44

To jest STALKER. To jest Multi Player i "player" wciagniety w anomalie. Widac ze to grafa ze "starego" STALKER'a.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1473

Postprzez limak122 w 14 Cze 2006, 15:47

http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=350&STR=2

Komentarz pod screenem ... O prosze, a jednak stalker pod DX10 :roll:
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez LPKorn3324 w 14 Cze 2006, 16:41

ten podpisa jak i sam screen wprowadzaja w blad. Po pierwsze stalkera nie bedzie pod dx 10, po drugie ten screen to zlepek 3 fotek przyjrzyj sie jak zmieniaja sie chmury i otoczenie
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Multimedia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość