Touchdown napisał(a):(...) Deffered Shading nie wspóldziala z antialiasingiem wspieranym przez sprzet obecnej generacji. Poniewaz nierówne krawedzie powstaja w skutek niezsynchronizowanych czestotliwosci kodowego sygnalu i nieciaglej reprezentacji polozenia pikseli, dobra alternatywa dla antialiasingu jest filtr o niskiej przepustowosci, czyli po prostu rozmycie (blurr). Jest to bezplatna w kwestii wydajnosci operacja w swiecie konsol, gdzie kazdy telewizor pracuje jak filtr niskiej przepustowosci, ale w przypadku PC sprawa wyglada inaczej. Rozwiazaniem jest zmiana czesci czestotliwosci sygnalu na krawedziach obiektów i pozostawienie reszty obrazu bez zmian. Jest to przeprowadzane w podobny sposób, co filtry Edge-Detection, uzywane w nie-fotorealistycznych aplikacjach. Aby naprawic antialiasing stosuje sie równiez Temporal Supersampling. (...)
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość