Kombinezon

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Kombinezon

Postprzez $n!p3r w 31 Sie 2009, 12:53

Witam! Mam pytanie, jak zrobić żeby w kombinezonie (np. płaszcz bandyty), wszystko było na maksa (chodzi o ilość ulepszenia, np jak jest kuloodporność 60 to żeby było 100/na maksa, i tak wszędzie.)
Proszę o odpowiedź :wódka:
"Я являюсь ветераном из Чернобыля!"
Image
Awatar użytkownika
$n!p3r
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Lip 2009, 09:33
Ostatnio był: 23 Maj 2010, 14:44
Miejscowość: Кордон -> Военная служба
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE]Kombinezon

Postprzez XRayKruk w 31 Sie 2009, 12:58

Jestem na tym forum nowy, ale w stalkera mam już sporo doświadczenia, więc na moddingu się znam i chyba moge pomóc :D .Aby zmienić właściwości jakiegokolwiek kombinezonu trzeba wejść w folder gamedata potem w config, misc i tam znajduje się plik outfits. Potem przy pomocy wiernego notatnika znajdujemy linijki z napisami i liczbami np:Shock 0.20 wszystkie wartości zmieniamy na dowolną liczbe i gotowe cieszymy się super kombinezonem :) .
Mędrca można rozpoznać po tym, że nazwie się głupcem.Głupca po tym że nazwie się mędrcem.
---------------------------------------------------------+
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
---------------------------------------------------------+
Awatar użytkownika
XRayKruk
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 31 Sie 2009, 12:17
Ostatnio był: 19 Gru 2009, 00:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 2

Re: Kombinezon

Postprzez $n!p3r w 31 Sie 2009, 13:01

Ok, dzięki wielkie za pomoc ale czy odpowiedni kombinezon ma nazwę w tych linijkach? Żeby nie było potem problemów :wink:
"Я являюсь ветераном из Чернобыля!"
Image
Awatar użytkownika
$n!p3r
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Lip 2009, 09:33
Ostatnio był: 23 Maj 2010, 14:44
Miejscowość: Кордон -> Военная служба
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Kombinezon

Postprzez XRayKruk w 31 Sie 2009, 13:03

Tak, każdy kombinezon jest oddzielony od siebie a na początku spoczywa jego nazwa domyślna.
Mędrca można rozpoznać po tym, że nazwie się głupcem.Głupca po tym że nazwie się mędrcem.
---------------------------------------------------------+
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
---------------------------------------------------------+
Awatar użytkownika
XRayKruk
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 31 Sie 2009, 12:17
Ostatnio był: 19 Gru 2009, 00:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 2

Re: Kombinezon

Postprzez $n!p3r w 31 Sie 2009, 19:50

A mam jeszcze jedno pytanie. Mimo że wszystkie liczby zwiększam na maksa (typu ogień:65978) to kuloodporność nadal pozostaje taka sama (11 :[). Gdzie w linijkach tesktowych (gamedata->configs->misc->outfit.ltx) znajduje się linijka kuloodporności. Bo ja osobiście, nigdzie nie mogę jej znaleźć :( proszę o pomoc :mad:
"Я являюсь ветераном из Чернобыля!"
Image
Awatar użytkownika
$n!p3r
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Lip 2009, 09:33
Ostatnio był: 23 Maj 2010, 14:44
Miejscowość: Кордон -> Военная служба
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Kombinezon

Postprzez kalash w 31 Sie 2009, 20:12

zmieniasz tylko to:
Kod: Zaznacz wszystko
; NO RESISTANCE
burn_protection             = 2,7
strike_protection             = 2.8
shock_protection             = 2.9
wound_protection            = 2.7
radiation_protection          = 2.6
telepatic_protection          = 2.9
chemical_burn_protection       = 2.6
explosion_protection          = 2.9
fire_wound_protection           = 2.7

Każdy odpowiada za coś inego
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: Kombinezon

Postprzez $n!p3r w 01 Wrz 2009, 13:57

Wiem, ale WSZYSTKO tam pozmieniałem i kuloodporność się nie zmieniła... :(
Edit:
Aha i ty masz w ogóle inaczej porozmieszczane linijki tekstowe, poza tym masz ich mniej niż ja :P
"Я являюсь ветераном из Чернобыля!"
Image
Awatar użytkownika
$n!p3r
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Lip 2009, 09:33
Ostatnio był: 23 Maj 2010, 14:44
Miejscowość: Кордон -> Военная служба
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Kombinezon

Postprzez The Witcher w 02 Wrz 2009, 20:53

Wszystko jest opisane tutaj.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Lis 2024, 12:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: Kombinezon

Postprzez $n!p3r w 05 Wrz 2009, 13:30

Tak, wiem, ale nie ważne co bym wpisał w linijce kuloodporności (wg tego opisu to fire_wound_protection czy jakoś tak) to i tak się nie zmienia i pozostaje tak samo chu*owa (11)... :(
Edit:
Wszystkie inne się zmieniają, tylko ta jedna, nie
"Я являюсь ветераном из Чернобыля!"
Image
Awatar użytkownika
$n!p3r
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Lip 2009, 09:33
Ostatnio był: 23 Maj 2010, 14:44
Miejscowość: Кордон -> Военная служба
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości