Klimat gry

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Klimat gry

Postprzez Barti13 w 27 Lip 2008, 12:11

podobno bedzie taki sam klimat jak z shadow of chernobyl ...wiec chcem zapytac czy w piwnicach , labolatorium jest strasznie ze w nocy az z krzesła mozna spasc :) ^^ i czy bedzie mozna w druzynie łazic nie samotnie ...??? prosze o odp ;P
Barti13
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 26 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 27 Lip 2008, 14:37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Crisu w 27 Lip 2008, 12:16

Tego to nie wiemy jeśli chodzi o Czyste Niebo.
Czy od razu z krzesła spaść? Każdy ma swoje fetysze...
Jednak mogę Ci zagwarantować, że gdy grasz po raz pierwszy to uważaj na Laboratorium X18 grając w nocy przy zgaszonym świetle. Oczywiście inne miejscówki także mają ten niesamowity klimat.

Pytasz czy będzie można bujać się po okolicy z grupką innych Stalkerów?
Jeśli zaimplementowany będzie odpowiednio dobry algorytm AI i do tego CO-OP to czemu nie. Póki co wiem tyle, że będzie można, ale nie przez cały czas, a w momencie wykonywanej misji.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Barti13 w 27 Lip 2008, 13:08

aha dzienki nei bo chodziło o klimat no gram.pl pisalo tak:
Ten sam niesamowity klimat znany z Cienia Czarnobyla

wiec... nie znam klimatu ale mysale ze stalker jest fajny i przypadł mi do gustu a w ogole 1 byla fajna i czy mutanty tak na powiezchni są straszne ?
Barti13
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 26 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 27 Lip 2008, 14:37
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 27 Lip 2008, 13:13

Czy straszne? Zależy gdzie, o jakiej porze i czy na modzie.

-Gdzie?
Czerwony Las... Wejdź, pobiegaj, a szybko wysnujesz stwierdzenie, że chcesz stamtąd jak najszybciej się zawijać. Zobaczysz dlaczego.

-O jakiej porze?
Najlepiej wybierz się na polowanie wieczorem lub w nocy.
Nigdy nie wiesz czy coś zaraz nie wyskoczy.

-Na modzie?
Tak, najlepiej grać w Stalker'a we wsparciu jakiegoś moda, np. ABC Inferno (tak się składa, że jest to "straszny" mod), Priboi Story czy Oblivion Lost.
W podstawowej wersji Stalker'a nie ma odblokowanych wielu rzeczy i w tym mutantów usuniętych przez autorów gry. Dostęp do nich umożliwiają jedynie mody.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Barti13 w 27 Lip 2008, 14:17

czyli jesli w clear sky tez sie nei zainstaluje m ody tez nie bedzei niekotrych mutantow?? bo kupuje se cealr sky EK wiec..

Napisz to jeszcze raz ale po Polsku bo ciężko zrozumieć o co chodzi i staraj się używać Polskich znaków. - V
Barti13
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 26 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 27 Lip 2008, 14:37
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 27 Lip 2008, 14:22

Boże, porażasz swoją dbałością o słowo pisane. Patrz co klikasz bo nie da się tego czytać.
Clear Sky z modami? Nie, w najbliższym czasie nie.
Powinni zamieścić wszystko co będzie potrzebne, a jeśli czegoś zabraknie...
To oczywistym faktem jest to, że zaraz wezmą się za to modderzy.

Mówiłem o modach do Stalker: Cień Czarnobyla. Wiele pousuwano...
Jednak zdaje mi się, że Clear Sky wystarczy w wersji Vanilla na długi, na prawdę długi czas.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Barti13 w 27 Lip 2008, 16:17

chodzi o to : że
jeśli jak bedzie clear sky i nie zainstaluje modow to nie bedzie niektórych potworow a po drugie bedzie czas szybko leciał w clear sky tak ze z 4 sec czekac i bedzie noc czy za pare minut ??bo troche chyba w shadow of chernobyl jak w nocy sie chodzilo bylo niebezpieczniej ??
Barti13
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 26 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 27 Lip 2008, 14:37
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 27 Lip 2008, 16:28

Ehh, czytaj może ze zrozumieniem.
Clear Sky prawdopodobnie będzie zawierać mutanty usunięte z ShoC'a.
Dlatego do CS'a nie będzie potrzeba przez jakiś czas modów.

O co Ci chodzi z tym czasem?
Wszystko będzie działać poprawnie, w 4 sekundy nie uzyskasz nocy.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Vaniol w 27 Lip 2008, 18:55

Ale ogólnie w całej zonie ma być mniej mutantów a więcej stalkerów. Co według mnie jest głupim posunięciem bo z czasem (SoC) powinno ich przybywać a nie ubywać. Chociaż to Zona, a tam łatwo można zmienić się w truchło.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 19 Sie 2024, 23:11
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Postprzez Crisu w 27 Lip 2008, 19:01

Jak dla mnie mutów w CS'ie może być więcej.
W końcu prequel Czyste Niebo to praktycznie wydarzenia z czasów sielanki.

Także Stalkerów powinno przybywać, Zona wtedy jest nadal niebezpiecznym terenem.
Ale jednak nie tak zabójczym co w ShoC'u.

Oczywiście nie chcemy przeludnienia. Klimat natomiast mogą spieprzyć wojny frakcji.
Owszem - dobry pomysł, ale nie za często. Nie chcę Unreal Tournament'a, a więcej sneakingu, eksploracji, odkrywania, grozy, niebezpieczeństwa...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Vaniol w 27 Lip 2008, 19:04

Jak dal mnie również ale sami twórcy mówili że mutantów będzie mniej a Zona będzie targana przez nieustanne wojny frakcji... mnie to nie przekonuje ale okej, bardziej liczę na ciekawie poprowadzoną fabułę niż same strzelanie do wrogiej frakcji.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 19 Sie 2024, 23:11
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Postprzez Terry w 27 Lip 2008, 20:03

Jak dla mnie mutantów może być mniej. Najlepiej dla mnie, aby pijawek nie było. Nie mam nerwów ze stali :wink: . Ale myślę, że będzie tak jak w SoC. Np. Agroprom po wykonaniu zadania ze skrytką Streloka u mnie był praktycznie pusty. Uważam, że jak się powykonywa te najważniejsze zadania dla frakcji i przejmą kontrolę nad terenem to nie powinno już być jatek. A mutantów może i mniej. Może się jeszcze "nie domutowały" :D
Image
"Nasi tak zwani przywódcy zniszczyli naszą kulturę...gospodarkę...
nasz honor! Oni zrujnowali nasz kraj więc my zrujnujemy ich!"
Awatar użytkownika
Terry
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 14 Cze 2008, 20:18
Ostatnio był: 21 Maj 2009, 17:55
Miejscowość: Legionowo
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 45 gości