Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Gawior25 w 30 Sty 2011, 13:39

Witam. Mam problem z Czystym Niebem.
Jak przechodzę do Kordomu, unikam CKM-u i biegnę w stronę lokacji z Sidorowiczem ( czy jakoś tak ), to wyrzuca mnie z gry ( bug ).
Jak przechodzę od drugiej strony ( od strony Parku Maszyn ), to jest OK i mogę chodzić po mapie, lae jak tylko zbliżę się w miejsce gdzie jest Sidorowicz ( jak zaczyna być widać tą bazę, osadę, czy gospodarstwo - jak zwał, tak zwał ), to też mnie wyrzuca z gry.

Wersja gry: "Platynowa Kolekcja"
Patch 1.5.10
Mody: na kasę ( gdzie zwykłą amunicja jest skupowana za duże pieniądze ), zwiększony udźwig i że każdy handlarz ma wszystko dostępne ( chyba Trader Mod )
System operacyjny: Windows MX 8.1 ( Win XP )
Konfiguracja sprzętowa: Phenom II 965 ( 3.6GHz ), GTX 460 768MB, 4 GB RAM Patriot, AsRock AOD790GX, Corsair TX650W, 6 HDD, X-Fi Xtreme Audio ( pod PCI ).

Sterowniki od karty graficznej najnowsze, od MB najnowsze dostępne, a od X-Fi najlepsze/ najbardziej optymalne dla XP ( nie wiem czy to akurat są najnowsze pod XP ).

Grę zaczynałem 5 razy od nowa, przeinstalowywałem grę itp. i zawsze wyrzuca mnie w tym samym momencie ( zbliżając się do tej konkretnej lokacji nieważna z której strony podchodzę ).

Wie może ktoś jaka może być tego przyczyna ?

Zaczyna mnie to trochę drażnić, bo nie po to kupiłem oryginała.
Czuję się trochę tak, jak by mi sprzedano niepełnowartościowy produkt - bubel.
Gawior25
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 30 Sty 2011, 12:42
Ostatnio był: 03 Mar 2011, 19:11
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez NeverDay w 30 Sty 2011, 13:47

usun mody moze to pomoze
Awatar użytkownika
NeverDay
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 29 Sty 2011, 18:36
Ostatnio był: 07 Lut 2011, 21:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Cienias w 30 Sty 2011, 13:51

Możesz podać log z Bugtrapa?
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Gawior25 w 30 Sty 2011, 18:56

Kod: Zaznacz wszystko
errorlog:

Application: XRay Engine
Computer: MX8PC
User: gawior
Date: Sunday, January 30, 2011 11:37:11 AM

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 443
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'supplies_start'



System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.

Registers:
----------------------------------------
EAX=1D637F08  EBX=0F196D90  ECX=1D637F10  EDX=1D637FFD
ESI=100486E0  EDI=13144960  FLG=00000216
EBP=0012A844  ESP=00129838  EIP=1001B944
CS=001B  DS=0023  SS=0023  ES=0023  FS=003B  GS=0000

CPU:
----------------------------------------
Number of Processors:  4
Processors Descriptions:
1. AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor
2. AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor
3. AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor
4. AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor

Operating System:
----------------------------------------
OS Version:    Windows XP Dodatek Service Pack 3
Build Number:  2600

Memory Usage:
----------------------------------------
Current Memory Load:         57%
Total Physical Memory:       3327 MB
Available Physical Memory:   1429 MB
Total Page File Memory:      4095 MB
Available Page File Memory:  3416 MB
Stack Trace: Interrupted Thread, TID: 3084
----------------------------------------
"L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
"L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001BBB3, xrDebug::fatal()+99 byte(s)
"L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll" at 001B:050868DF, CDialogHolder::shedule_Scale()+1899119 byte(s)
"L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll" at 001B:04FD4018, CDialogHolder::shedule_Scale()+1167784 byte(s)
 at 001B:2B08418B
 at 001B:EFBD7FEF

Stack Trace: Running Thread, TID: 2648
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802542, WaitForSingleObject()+18 byte(s)
"L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll" at 001B:003B87C4
"L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll" at 001B:003B6C0C, BT_MakeSnapshot()+339 byte(s)
"L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll" at 001B:003B6C56, BT_SehFilter()+11 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C864771, UnhandledExceptionFilter()+455 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C8438D2, ValidateLocale()+41178 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1040
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv" at 001B:72CB312A, midMessage()+840 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 2168
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 2096
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA98DF, DirectSoundCreate()+20900 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2896
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 2292
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA292B
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 2372
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\USER32.dll" at 001B:7E3695F9, GetLastInputInfo()+261 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll" at 001B:6D359A67
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 756
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C901046, RtlEnterCriticalSection()+70 byte(s)
 at 001B:0280E815

Command Line:
----------------------------------------
"l:\- gry -\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"

Current Directory:
----------------------------------------
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky

Environment Variables:
----------------------------------------
=::=::\
ALKY=C:\Program Files\Alky for Applications\Libraries\
ALLUSERSPROFILE=C:\Documents and Settings\All Users
APPDATA=C:\Documents and Settings\gawior\Dane aplikacji
CLIENTNAME=Console
CommonProgramFiles=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=MX8PC
ComSpec=C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Documents and Settings\gawior
LOGONSERVER=\\MX8PC
NUMBER_OF_PROCESSORS=4
OS=Windows_NT
Path=C:\Program Files\NVIDIA Corporation\PhysX\Common;C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem;C:\Program Files\Alky for Applications\Libraries\
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH
PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 16 Model 4 Stepping 3, AuthenticAMD
PROCESSOR_LEVEL=16
PROCESSOR_REVISION=0403
ProgramFiles=C:\Program Files
SESSIONNAME=Console
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\WINDOWS
TEMP=C:\DOCUME~1\gawior\USTAWI~1\Temp
TMP=C:\DOCUME~1\gawior\USTAWI~1\Temp
USERDOMAIN=MX8PC
USERNAME=gawior
USERPROFILE=C:\Documents and Settings\gawior
windir=C:\WINDOWS

Process: xrEngine.exe, PID: 3304, Modules:
----------------------------------------
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrEngine.exe, Base: 00400000, Size: 00128000
C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll (5.1.2600.5755), Base: 7C900000, Size: 000B4000
C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll (5.1.2600.5781), Base: 7C800000, Size: 000FD000
C:\WINDOWS\system32\AVIFIL32.dll (5.1.2600.5512), Base: 73AE0000, Size: 00017000
C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll (7.0.2600.5512), Base: 77C00000, Size: 00058000
C:\WINDOWS\system32\USER32.dll (5.1.2600.5512), Base: 7E360000, Size: 0009E000
C:\WINDOWS\system32\GDI32.dll (5.1.2600.5698), Base: 77F10000, Size: 00049000
C:\WINDOWS\system32\WINMM.dll (5.1.2600.5512), Base: 76B20000, Size: 0002E000
C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll (5.1.2600.5755), Base: 77DC0000, Size: 000AC000
C:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll (5.1.2600.5512), Base: 77E70000, Size: 00092000
C:\WINDOWS\system32\Secur32.dll (5.1.2600.5753), Base: 77FE0000, Size: 00011000
C:\WINDOWS\system32\ole32.dll (5.1.2600.5512), Base: 774D0000, Size: 0013D000
C:\WINDOWS\system32\MSACM32.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BD0000, Size: 00015000
C:\WINDOWS\system32\MSVFW32.dll (5.1.2600.5512), Base: 75B80000, Size: 00021000
C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll (6.0.2900.5686), Base: 7C9C0000, Size: 01805000
C:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll (6.0.2900.5512), Base: 00530000, Size: 0009D000
C:\WINDOWS\system32\COMCTL32.dll (5.82.2900.5512), Base: 5D520000, Size: 0009A000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll, Base: 10000000, Size: 00150000
C:\WINDOWS\system32\comdlg32.dll (6.0.2900.5512), Base: 76380000, Size: 00049000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll (1.2.2654.37769), Base: 003A0000, Size: 00030000
C:\WINDOWS\system32\WS2_32.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A50000, Size: 00017000
C:\WINDOWS\system32\WS2HELP.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A40000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\VERSION.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BF0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\WININET.dll (8.0.6001.18702), Base: 63000000, Size: 00150000
C:\WINDOWS\system32\Normaliz.dll (6.0.5441.0), Base: 003E0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\urlmon.dll (8.0.6001.18702), Base: 1A400000, Size: 00137000
C:\WINDOWS\system32\OLEAUT32.dll (5.1.2600.5512), Base: 77110000, Size: 0008B000
C:\WINDOWS\system32\iertutil.dll (8.0.6001.22867), Base: 40390000, Size: 001E8000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.4053_x-ww_e6967989\MSVCR80.dll (8.0.50727.4053), Base: 78130000, Size: 0009B000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\dbghelp.dll (5.1.2600.2180), Base: 59A60000, Size: 000A1000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCDB.dll, Base: 005D0000, Size: 00012000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrSound.dll, Base: 005F0000, Size: 00034000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\OpenAL32.dll (6.14.357.21), Base: 00640000, Size: 00010000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrAPI.dll, Base: 00660000, Size: 00006000
C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll (5.3.2600.5512), Base: 6D350000, Size: 00039000
C:\WINDOWS\system32\d3dx9_37.dll (9.22.949.2248), Base: 00680000, Size: 003B7000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\dvm.dll, Base: 00A40000, Size: 00051000
C:\WINDOWS\system32\IMM32.DLL (5.1.2600.5512), Base: 76360000, Size: 0001D000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.5512_x-ww_35d4ce83\comctl32.dll (6.0.2900.5512), Base: 773C0000, Size: 00103000
C:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll (6.0.2900.5512), Base: 5B1D0000, Size: 00038000
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\lgscroll.dll (4.24.99.0), Base: 01600000, Size: 00011000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.4053_x-ww_e6967989\MSVCP80.dll (8.0.50727.4053), Base: 7C420000, Size: 00087000
C:\WINDOWS\system32\NTMARTA.DLL (5.1.2600.5512), Base: 77680000, Size: 00021000
C:\WINDOWS\system32\SAMLIB.dll (5.1.2600.5512), Base: 71BA0000, Size: 00013000
C:\WINDOWS\system32\WLDAP32.dll (5.1.2600.5512), Base: 76F50000, Size: 0002D000
C:\WINDOWS\system32\msctfime.ime (5.1.2600.5512), Base: 75180000, Size: 0002E000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCPU_Pipe.dll, Base: 01A70000, Size: 0000A000
C:\WINDOWS\system32\HID.DLL (5.1.2600.5512), Base: 68DF0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\SETUPAPI.DLL (5.1.2600.5512), Base: 77910000, Size: 000F6000
C:\WINDOWS\system32\WINTRUST.dll (5.131.2600.5512), Base: 76C20000, Size: 0002E000
C:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll (5.131.2600.5512), Base: 77A70000, Size: 00096000
C:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll (5.1.2600.5512), Base: 77B10000, Size: 00012000
C:\WINDOWS\system32\IMAGEHLP.dll (5.1.2600.5512), Base: 76C80000, Size: 00028000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrRender_R2.dll, Base: 04C50000, Size: 000E7000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrParticles.dll, Base: 01AA0000, Size: 00018000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\lua.JIT.1.1.4.dll, Base: 01AD0000, Size: 00031000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\luabind.beta7-devel.rc4.dll, Base: 01B20000, Size: 00018000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll, Base: 04E40000, Size: 006CD000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrXMLParser.dll, Base: 01B60000, Size: 0000C000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrNetServer.dll, Base: 02880000, Size: 00017000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\ODE.dll, Base: 05510000, Size: 00031000
C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv (5.1.2600.5512), Base: 72CB0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\msacm32.drv (5.1.2600.0), Base: 72CA0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\midimap.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BC0000, Size: 00007000
C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll (5.3.2600.5512), Base: 73EA0000, Size: 0005C000
C:\WINDOWS\system32\CLBCATQ.DLL (2001.12.4414.700), Base: 76FC0000, Size: 0007F000
C:\WINDOWS\system32\COMRes.dll (2001.12.4414.700), Base: 77040000, Size: 000CD000
C:\WINDOWS\system32\KsUser.dll (5.3.2600.5512), Base: 73E70000, Size: 00004000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\wrap_oal.dll (0.0.0.0), Base: 05840000, Size: 0010C000
C:\WINDOWS\system32\d3d9.dll (5.3.2600.5512), Base: 4FD50000, Size: 001A6000
C:\WINDOWS\system32\d3d8thk.dll (5.3.2600.5512), Base: 6DED0000, Size: 00006000
C:\WINDOWS\system32\nvapi.dll (6.14.12.6658), Base: 0A6B0000, Size: 00203000
C:\WINDOWS\system32\d3dx9_31.dll (9.15.779.0), Base: 0AA20000, Size: 00267000
L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGameSpy.dll, Base: 0BDF0000, Size: 0001B000
C:\WINDOWS\system32\WSOCK32.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A70000, Size: 0000A000
C:\WINDOWS\System32\mswsock.dll (5.1.2600.5625), Base: 719F0000, Size: 00040000
C:\WINDOWS\system32\DNSAPI.dll (5.1.2600.5625), Base: 76F10000, Size: 00027000
C:\WINDOWS\System32\winrnr.dll (5.1.2600.5512), Base: 76FA0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\rasadhlp.dll (5.1.2600.5512), Base: 76FB0000, Size: 00006000
C:\WINDOWS\system32\hnetcfg.dll (5.1.2600.5512), Base: 66780000, Size: 00058000
C:\WINDOWS\System32\wshtcpip.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A30000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\PSAPI.DLL (5.1.2600.5512), Base: 76BE0000, Size: 0000B000


o to chodzi ?
Ostatnio edytowany przez Gawior25, 30 Sty 2011, 23:08, edytowano w sumie 1 raz
Gawior25
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 30 Sty 2011, 12:42
Ostatnio był: 03 Mar 2011, 19:11
Kozaki: 0

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Cienias w 30 Sty 2011, 19:08

Tak, o to, tylko błagam, zamknij go w "[code][/code]"! :D

Już biorę się do czytania.

Edit: Cóż... Nie wiele mi dało przejrzenie Bugtrapa, jestem raczej początkujący w "otwieraniu" S.T.A.L.K.E.R.'a, ale myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie wyłączenie modów i próba podejścia do Sidorowicza. Mod na kasę i na zwiększony udźwig na pewno nie miały na to wpływu. Może zmiana asortymentu handlarzy, ale to też wydaje mi się mało prawdopodobne.
Jeżeli to nie pomoże, pozostaje tylko reinstall...

Za ten post Cienias otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Bambosz107.
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Bambosz107 w 30 Sty 2011, 22:09

Ku*wa, Cienias, pojęcia nie masz żadnego w tej kwestii, a się wypowiadasz. To nawet nie jest log, o który chodzi! Nie zapis bugtrapa, a log gry należy podać. Cytuję:

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści loga błędu od linijki FATAL ERROR.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
Go Go Power Rangers!!

Za ten post Bambosz107 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cienias.
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Cienias w 30 Sty 2011, 22:11

Sądziłem że chodzi o fragment:
Kod: Zaznacz wszystko
Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "L:\- GRY -\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression : fatal error
Function : CInifile::r_section
File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
Line : 443
Description : <no expression>
Arguments : Can't open section 'supplies_start'
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Bambosz107 w 30 Sty 2011, 22:49

Generalnie tak, ale to nie ten log, to, co Ty podałeś to zrzut z bugtrapa, a nam chodzi tutaj o log znajdujący się w wymienionych przeze mnie folderach.



Autorze - buga powoduje najprawdopodobniej ten cały Trader Mod, spróbuj grać bez niego. Jeśli problem będzie nadal występował, to wywal wszystkie mody i później próbuj doinstalowywać je po kolei, aż dojdziesz do tego, który powoduje ten problem.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Cienias w 30 Sty 2011, 22:57

@ up
Dzięki za poprawienie mnie. Uratowałeś Gawiora. ;)

A co do rozwiązania problemu, to zaproponowałem podobne kilka postów wyżej. :P
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez Gawior25 w 30 Sty 2011, 23:13

Folder C:\Documents and Settings\All Users\documents\stalker-stcs\logs zawierał kilka plików o podobnej nazwie "xrey_gawior ... " i jeden plik tekstowy:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3492.00 mhz, 77-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26192 files cached 29 archives, 4207Kb memory used.
Init FileSystem 0.739289 sec
'xrCore' build 3487, Aug 21 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1993836 K], reserved[10264 K], committed[92988 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8152 K], process heap[2194 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4057 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "l:\- gry -\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[l:\- gry -\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:E22]: NVIDIA GeForce GTX 460
* GPU driver: 6.14.12.6099
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1248 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input:  1
Config-file [c:\documents and settings\all users\documents\stalker-stcs\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1


Czy tym razem to o to chodziło ?

Grę odpalę jakoś w tygodniu ( jak nie dopiero w sobotę/niedziele ), bo na granie mam mało czasu ( dom, praca itp. ), ale postaram się sprawdzić jutro grę po wywaleniu całego folderu "gamedata". Mam nadzieję że mogę go wywalić i próbować dalej z miejsca w którym zapisałem, a nie wywalić i zacząć grać od nowa.
Gawior25
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 30 Sty 2011, 12:42
Ostatnio był: 03 Mar 2011, 19:11
Kozaki: 0

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez jalkavaki w 30 Sty 2011, 23:59

A nie wyświetla się na górze tematu taka pomarańczowa ramka? Bo u mnie działa bez problemu. I tam wszystko jest wyjaśnione.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: Bug przy zbliżaniu się do lokacji z Sidorowiczem

Postprzez MatrixSTR w 31 Sty 2011, 04:35

Kod: Zaznacz wszystko
Arguments : Can't open section 'supplies_start'

Czyli jest uszkodzony plik handlu od Sidorowicza. Usuń plik
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\configs\misc\trade\trade_trader_esc.ltx
i powinno wszystko działać (chociaż nie będziesz miał u niego większego asortymentu)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości