XRay Engine - BugTrap

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Kontroler w 23 Gru 2009, 13:34

Też mam ten błąd tyle, że w czerwonym lesie gdy dostaje zadanie, że muszę iść do Lebiediewa. W połowie drogi zawsze w tym samym miejscu BugTrap i nieważne czy idę trochę dalej w innym miejscu. Jest po prostu jakby taka "ściana" i jak dojdę do tego pewnego momentu wywala!
Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

Reklamy Google

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez maciekkotecki4 w 30 Gru 2009, 00:01

Mam problem z bugtarpem. chodzę po magazynach wojskowych i co chwila pojawia mi się bugtrap i pisze:

FATAL ERROR

[error]Exression : fatal error
[error]Function : CDcriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\gold\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:973: bad argument #2 to 'format' (sting expected, got nill)

Mam wgranych kilka modów (na udźwig i handlarza CS).
Proszę o pilną pomoc.
kliknij
[img=http://game.khanwars.pl/signatures/pl/world_3/20701.jpg][/img]

Win XP Media Center Edition
Intel Pentium 4 2.93 GHz
NVIDIA GeForce 7300 GT
DDR 2 x 1024 MBytes
Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
Model MS-7211
Chipset VIA /I800 Pro/P4M800 CE/VN800/Cn7
maciekkotecki4
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Gru 2009, 23:46
Ostatnio był: 07 Lut 2010, 13:43
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Drakken w 30 Gru 2009, 00:30

Witam

Dorzucę swoje parę groszy :P.
Mi co jakiś czas wyskakuje bugtrap, gdy próbuje użyć śpiwora (mod na sen). Chwilowo mam problem z bug trapem i to dość denerwujący. Jestem na Wysypisku i mam częste bugtrapy podczas wczytywania tam gry. Teraz zapisałem przed powrotem do Kordonu, podczas zmiany lokacji wyskoczył bugtrap - pomyślałem trudno, wczytam grę, ale podczas wczytywania save'a PRZED zmianą lokacji także wyskoczył bugtrap ;/. Mam jeden zapisany pliczek, troszkę zacofany, ale to nic, bardziej martwi mnie to, że bugtrap może znowu wyskoczyć.

Z tego co wiem to w CS takie bugi są normalne, więc staram się nie denerwować tylko próbowac z nimi grać :P

Pozdro, Drakken

Edit: A jednak ciężko mi z nimi grać ... Zrobiłem na wysypisku 5 save'ów, każdy wczytywany - bug trap... Za daleko nie zajadę jeżeli tak będzie wyglądała moja rozgrywka :( .
Ostatnio edytowany przez Drakken, 30 Gru 2009, 18:05, edytowano w sumie 1 raz
Jeżeli ktoś wejdzie do Zony, wątpię by chciał wychodzić, a jeżeli już wyjdzie, zapewne będzie tęsknił ;).
Awatar użytkownika
Drakken
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 26 Gru 2009, 19:38
Ostatnio był: 31 Gru 2009, 12:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez atikabubu w 30 Gru 2009, 10:10

maciekkotecki4: ten bug został naprawiony przez patcha 1.5.10
Ostatnio grałem od bagien aż do CHAESu na 1.5.10 i żadnego zwisa ;)
(pomógł mi jeden patch mod :P )
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez maciekkotecki4 w 30 Gru 2009, 19:27

OK dzięki za pomoc, ale teraz przez tego moda nie moge uruchomić gry. XO
kliknij
[img=http://game.khanwars.pl/signatures/pl/world_3/20701.jpg][/img]

Win XP Media Center Edition
Intel Pentium 4 2.93 GHz
NVIDIA GeForce 7300 GT
DDR 2 x 1024 MBytes
Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
Model MS-7211
Chipset VIA /I800 Pro/P4M800 CE/VN800/Cn7
maciekkotecki4
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Gru 2009, 23:46
Ostatnio był: 07 Lut 2010, 13:43
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Drakken w 31 Gru 2009, 11:54

maciekkotecki4 napisał(a):ale teraz przez tego moda nie moge uruchomić gry. XO


Ale w sensie wczytać gry, rozpocząć nowej czy w ogóle podczas odpalania z pulpitu?
Jeżeli ktoś wejdzie do Zony, wątpię by chciał wychodzić, a jeżeli już wyjdzie, zapewne będzie tęsknił ;).
Awatar użytkownika
Drakken
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 26 Gru 2009, 19:38
Ostatnio był: 31 Gru 2009, 12:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez maciekkotecki4 w 03 Sty 2010, 21:02

Próbowałem wszystkie możliwe sposoby uruchomienia programu, i nic. Za każdym razem wyświetlał mi się tylko obrazek z napisem "S.T.A.L.K.E.R." ten co się zawsze na początku uruchamia, a potem na ułamek sekuny pojawiał się napis w białej ramce please wait, taki jak przy BugTrapie i potem nic. Odinstalowałem to, i mi zaczął chodzić, ale wróciłem do punktu wyjścia.
kliknij
[img=http://game.khanwars.pl/signatures/pl/world_3/20701.jpg][/img]

Win XP Media Center Edition
Intel Pentium 4 2.93 GHz
NVIDIA GeForce 7300 GT
DDR 2 x 1024 MBytes
Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
Model MS-7211
Chipset VIA /I800 Pro/P4M800 CE/VN800/Cn7
maciekkotecki4
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Gru 2009, 23:46
Ostatnio był: 07 Lut 2010, 13:43
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Poddaje się - bugtrap

Postprzez Rożek w 07 Sty 2010, 19:31

Próbowałem wszystkiego! Milion błędów za mną lecz tego nie dam rady sam rozwiązac, szukałem podobnych błędów, nic. Liczę na waszą pomoc.
Mam windows 7 x86, komputer mocno ponad spełnia wymagania gry.
Gra jest 100% orginał, mam ją ponad miesiąc a miałem z nią tyle problemów że nawet jej nie włączyłem > . >

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2534.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26073 files cached 28 archives, 4672Kb memory used.
Init FileSystem 1.307329 sec
'xrCore' build 3464, Jul 29 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1970120 K], reserved[24712 K], committed[102256 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7894 K], process heap[672 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3753 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:622]: NVIDIA GeForce 9600 GT
* GPU driver: 7.14.10.304
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1896 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
stack trace:

001B:035C46E4 xrRender_R2.dll

[error][ 126] : The specified module could not be found.

Rożek
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 07 Sty 2010, 19:24
Ostatnio był: 26 Sty 2010, 23:27
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Barman95 w 08 Sty 2010, 20:40

Masz problem z Shaderami spróbuj odpalić na DX 9.0c albo 8 . Wiem że grafika będzie gorsza ale jeżeli będzie działać to porostu niedorobiony Engine
M<3 ,Zona <3 ,Słoneczne pustkowia <3
Awatar użytkownika
Barman95
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 01 Sty 2010, 19:48
Ostatnio był: 07 Cze 2014, 14:53
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez maciekkotecki4 w 09 Sty 2010, 20:28

Ja miałem ten sam problem, więc zainstalowałem gre z płytki od kolegi i mi poszło.
kliknij
[img=http://game.khanwars.pl/signatures/pl/world_3/20701.jpg][/img]

Win XP Media Center Edition
Intel Pentium 4 2.93 GHz
NVIDIA GeForce 7300 GT
DDR 2 x 1024 MBytes
Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
Model MS-7211
Chipset VIA /I800 Pro/P4M800 CE/VN800/Cn7
maciekkotecki4
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Gru 2009, 23:46
Ostatnio był: 07 Lut 2010, 13:43
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Głuszec w 09 Sty 2010, 21:15

Miałem podobny problem w czerwonym lesie kiedy wracałem z magazynów i miałem iść po kompas. Jako że kupiłem platynową kolekcję więc miałem z dodatkową płytką ale nie wiedziałem po co ona. Tak więc pomyślałęm żeby sprawdzić. Okazało sie żę na płycie jest patch1.5.08. Po jego zainstalowaniu wszystko zadziałało.... no nie do końca bo zapisy nie działały na nowszej wersji i trzeba było grać od początku. Wniosek-jak ściągasz to odranu najnowszą wersję a jak masz płytę to instaluj z niej patche :)
Głuszec
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 11 Gru 2009, 23:46
Ostatnio był: 02 Lut 2013, 13:18
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Pyr0 w 14 Sty 2010, 21:23

Witam. Mam problem z stalke.. a co tam odrazu przejde do rzeczy.



FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_string
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 453
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find variable additional_inventory_weight in [af_compass]


stack trace:




Stało się tak od... od tak :o . Pograłem wszystko gites potem wyłączam grę.Ok. Godzinę później włączam a przy KLIENT: Synchronizacja PułapkaNaRobaki się pojawia . A więc proszę o pomoc. Mam kilka modów NIE ZMIENIAŁEM NIC!. Przedtem na TYCH SAMYCH modach grałem i wszystko dobrze chodziło. Jeszcze raz proszę o rozpatrzenie mojego problemu.

Z góry Dziekuję

Pyr0~

EDIT: Już nie trzeba sam sobie poradziłem :wink: , ale z góry dziękuję za dobre chęci :) .
"We believe in power of music to change lives" - Tim Mcllrath
Image
Windows 7 Home Premium 64bit
Intel Core i5 760/ 2.80 Ghz
Gigabyte Radeon HD5770 1024MB
Goodram 2x2GB
Awatar użytkownika
Pyr0
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 14:48
Ostatnio był: 25 Gru 2016, 16:07
Miejscowość: Piekary Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości