XRay Engine - BugTrap

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: bug trap

Postprzez MatrixSTR w 16 Lip 2010, 01:38

a jeśli chcesz żeby "admini byli Twoimi kumplami" to zakładaj takie tematy w "pytaniach i odpowiedziach" oraz podawaj loga...
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 12:26
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Reklamy Google

Re: bug trap

Postprzez strejlok w 16 Lip 2010, 08:47

tak raz wygrałem grę na patchu 1.5.01:/ a nie było podziem pyrpeci odrazu w elektrowni londowałem :( a jak zainstalowałem 1.5.10 to zaczoł wyskakiwać bug trap potem usunołęm grę wykasowałęm dziś wszystkie sevy i zobaczę czy na patch 1.5.08 tez tak bendzię jak tak to dam loga

------------

bez moda też mi wyskakiwał bug czynajmniej na patch1.05.10

--------------

xray_oskar_07_06_10_15_58_04.mdmp
plik MDMP
51KB
o to chodzilo

Uwagi moderatora:

Warn, regulamin pkt 5 - ati
strejlok
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 05 Lip 2010, 20:42
Ostatnio był: 20 Gru 2010, 19:35
Miejscowość: Dzicz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: bug trap

Postprzez mateszew w 16 Lip 2010, 09:53

(Dokumenty udostępnione/STALKER-STCS/logs) od linijki FATAL ERROR. :facepalm: plik ktory mozna otworzyc notatnikiem np.xray_mxpm.log (ty masz tylko inna nazwe oskar zamiast mxpm)
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: bug trap

Postprzez zabijak500600 w 24 Lip 2010, 13:49

Wczoraj kupiłem grę iza instalowałe.Dałem nową grę i po kilku minutach wyrzuca mnie z gry,zaraz potem pojawia się bug trap.
---------
Zainstalowałem patcha 1.05.10
---------
Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1

Uwagi moderatora:

Warn za brak edycji swoich postów! - caleb59
zabijak500600
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 24 Lip 2010, 13:30
Ostatnio był: 02 Sie 2010, 15:59
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: bug trap

Postprzez GaRRuSS w 24 Lip 2010, 14:22

Podaj loga. Może ustawienia graficzne masz za wysoko ustawione i komp ci nie wyrabia?
Awatar użytkownika
GaRRuSS
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 20:08
Ostatnio był: 31 Sie 2019, 06:12
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez kyle27 w 30 Lip 2010, 21:26

a ja grałem sobie spokojnie dopóki nie zachciało mi się zainstalować moda ATM Sleeping Bag 1.0.0b POL bo mnie łażenie w nocy wkurzało...
...i to był błąd życiowy bo od tego czasu miałem już kilka bug trapów podczas wczytywania gry
o odinstalowaniu moda nie było mowy bo wtedy nawet wcześniej działające sejwy dawały bug trapa
krótko mówiąc straciłem wszelkie zaufanie do zapisów, a poza tym nie wiadomo czego spodziewać się dalej
dodam że wykonałem już wszystko na bagnach, w kordonie, wysypisku i dolinie mroku więc łatwo się domyślić że wk...m się nie na żarty do tego stopnia że odinstalowałem grę, zainstalowałem na czysto i zaczynam od nowa, ale tym razem na poziomie mistrz
a do wszelkich modów zraziłem się śmiertelnie

PS.
żeby nie było wątpliwości grałem oczywiście na patchu 1.5.10

jeszcze jeden PS.
:

po akcji w pakamerze kła wszyscy kupcy nagle mieli zero kasy, co podejrzewam też jest objawem nieprawidłowego działania, podobnie jak to że opisy "artykułów żywnościowych" (kiełbasa, konserwy, gorzała itp.) zaczęły się pojawiać po angielsku a wszystko to po zainstalowaniu rzeczonego moda
kyle27
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 26 Lip 2010, 20:56
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 21:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Agares86 w 25 Sie 2010, 14:30

Witam. gram sobie od paru dni w czyste niebo na patchu 1.5.10 i wszystko pięknie ładnie i nagle gdy chce iść do wysypiska wyskakuje bug trap i błąd z plikiem xrgame.dll. nie wiem co z tym zrobić bo kompletnie nie widzi mi się rozpoczynanie gry od nowa. jak idę do jakiejś innej lokacji np bagna to gra śmiga. ale do wysypiska się nie da. zna ktoś jakieś rozwiązanie ?
Agares86
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Sie 2010, 14:22
Ostatnio był: 25 Sie 2010, 17:38
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez atikabubu w 25 Sie 2010, 14:37

mody? oryginał? czy może grasz na baterii od kalkulatora? :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 14:24
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Agares86 w 25 Sie 2010, 14:43

żadnych modów. oryginał. gram na full detalach bez ścinki chyba że promienie słoneczne są :P grę mam od premiery już przeszedłem nie raz bez żadnych problemów i pierwszy raz takie coś mi się dzieje

dodam jeszcze Exception Reason : xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "E:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll" at 001B:04EC486E

chciałbym poprawić loga ale nie ma u mnie linijki FATAL ERROR wiec dodałem całego loga jakiego mam

:

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2023376 K], reserved[18484 K], committed[55228 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8246 K], process heap[2186 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4083 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 6.14.10.7101
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1119 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file: e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1354 ms]
* MEMORY USAGE: 112847 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1345 ms]
"e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 127441 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 829 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 860 ms
* phase cmem: 118359 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 292 ms
* phase cmem: 103539 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 103539 K
Wczytywanie zapisanej gry "aaaaaaa.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22288 objects are successfully loaded
* Game aaaaaaa is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\aaaaaaa.sav' (6.118s)
* phase time: 6097 ms
* phase cmem: 155216 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 45 ms
* phase cmem: 155228 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 155261 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 155261 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5252 ms
* phase cmem: 248189 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 386 ms
* phase cmem: 249139 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 57837 verts, 677 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 284502 indices, 555 Kb
* phase time: 1143 ms
* phase cmem: 249445 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 132 ms
* phase cmem: 255531 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 72 ms
* phase cmem: 255547 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\escape\level.hom
* phase time: 76 ms
* phase cmem: 255997 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 255997 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 255997 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 942, 376012 K
* t-report - lmap: 9, 9217 K
* phase time: 8102 ms
* phase cmem: 286963 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 286963 K
* [win32]: free[858116 K], reserved[169496 K], committed[1069476 K]
* [ D3D ]: textures[421105 K]
* [x-ray]: crt heap[286963 K], process heap[537155 K], game lua[54899 K], render[187 K]
* [x-ray]: economy: strings[14740 K], smem[1219 K]
* MEMORY USAGE: 340251 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 22288 objects are successfully saved
* Game Agares_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\agares_autosave.sav'
- Disconnect
- Destroying level
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1404 ms]
"e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 194295 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 276 ms
* phase cmem: 194178 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 194178 K
Wczytywanie zapisanej gry "agares_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22288 objects are successfully loaded
* Game agares_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\agares_autosave.sav' (5.811s)
* phase time: 5808 ms
* phase cmem: 202460 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 202460 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 202494 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 202494 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4624 ms
* phase cmem: 287638 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 409 ms
* phase cmem: 288329 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb
* phase time: 917 ms
* phase cmem: 288460 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 94 ms
* phase cmem: 290912 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 61 ms
* phase cmem: 290912 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\garbage\level.hom
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 290980 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 290980 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 290980 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1103, 434777 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
* phase time: 2452 ms
* phase cmem: 316955 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 316955 K
* [win32]: free[772764 K], reserved[212480 K], committed[1111844 K]
* [ D3D ]: textures[447066 K]
* [x-ray]: crt heap[316955 K], process heap[555465 K], game lua[54657 K], render[2383 K]
* [x-ray]: economy: strings[14791 K], smem[6208 K]
stack trace:

001B:02A8486E xrGame.dll
001B:02A849D9 xrGame.dll
001B:02ADEEE1 xrGame.dll

[error][ 87] : Parametr jest niepoprawny.

Uwagi moderatora:

Źle! Popraw loga :D - ati
Agares86
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Sie 2010, 14:22
Ostatnio był: 25 Sie 2010, 17:38
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez seniu14 w 26 Sie 2010, 21:54

Pomocy ciągle mi wyskakuje bugtrap
Kod: Zaznacz wszystko
Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M4/S1, 2933.00 mhz, 101-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27323 files cached 34 archives, 4898Kb memory used.
Init FileSystem 2.619624 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1985604 K], reserved[16468 K], committed[95016 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8854 K], process heap[1536 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:393]: NVIDIA GeForce 7300 GT
* GPU driver: 6.14.10.9371
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 616 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
! Unable to find BonusPack1 entry in registry
! Unable to find BonusPack2 entry in registry
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
--unknown game type-artefacthunt
--unknown game type-capturetheartefact
--unknown game type-deathmatch
--unknown game type-teamdeathmatch
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
No new patches are available.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [2682 ms]
"d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1784 ms
* phase cmem: 110759 K
KLIENT: Łączenie z 77.50.106.216...
- IPureClient : created on port 5446!
* HOST #1: mp_limansk

* phase time: 17127 ms
* phase cmem: 110762 K
* [win32]: free[1790444 K], reserved[62000 K], committed[244644 K]
* [ D3D ]: textures[12043 K]
* [x-ray]: crt heap[110762 K], process heap[24686 K], game lua[3498 K], render[176 K]
* [x-ray]: economy: strings[4077 K], smem[1219 K]
! Failed to start client. Check the connection or level existance.
- Destroying level
! Unable to find BonusPack1 entry in registry
! Unable to find BonusPack2 entry in registry
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
No new patches are available.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1809 ms]
"d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1077 ms
* phase cmem: 108464 K
KLIENT: Łączenie z 95.143.216.103...
- IPureClient : created on port 5446!
* HOST #1: mp_military_1

BattlEye Client: Initialized
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 42356 ms
* phase cmem: 108609 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 506 ms
* phase cmem: 108609 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 2820 ms
* phase cmem: 135152 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 863 ms
* phase cmem: 135994 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 28158 verts, 879 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 48774 verts, 1524 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 7742 verts, 241 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 989946 indices, 1933 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 16266 verts, 190 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 727275 indices, 1420 Kb
* phase time: 1075 ms
* phase cmem: 136081 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 296 ms
* phase cmem: 137174 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 288 ms
* phase cmem: 137190 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\mp_military_1\level.hom
* phase time: 410 ms
* phase cmem: 137359 K
Wczytywanie obiektów SI...
* calculating checksum of level.geom
* phase time: 597 ms
* phase cmem: 137359 K
KLIENT: Odradzanie...
* connection sync: 0 ms
* phase time: 687 ms
* phase cmem: 137359 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 700, 239697 K
* t-report - lmap: 4, 4096 K
* phase time: 13674 ms
* phase cmem: 139192 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    7517 ms
* [prefetch] memory:  13327Kb
* phase time: 9331 ms
* phase cmem: 159084 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 757 ms
* phase cmem: 159084 K
* [win32]: free[1239524 K], reserved[166428 K], committed[691136 K]
* [ D3D ]: textures[348077 K]
* [x-ray]: crt heap[159084 K], process heap[415431 K], game lua[2821 K], render[184 K]
* [x-ray]: economy: strings[4222 K], smem[3324 K]
! WARNING: CL: server sent unknown receive reject message
! WARNING: dead player [52494][âŕń˙] can't take items [52498][mp_wpn_knife]
! WARNING: dead player [28929][XES 20] can't take items [28930][mp_wpn_knife]
! WARNING: dead player [28929][XES 20] can't take items [28940][mp_military_stalker_outfit]
! WARNING: dead player [46859][ňűäđ] can't take items [46856][mp_wpn_knife]
! WARNING: dead player [46859][ňűäđ] can't take items [46861][mp_military_stalker_outfit]
! ERROR: Actor [52494][âŕń˙] tries to reject item [52498][mp_wpn_knife] that has no parent
[k-34]äđîçä63 killed by 0 ĘŔĘ ...
! ERROR: Actor [28929][XES 20] tries to reject item [28940][mp_military_stalker_outfit] that has no parent
! ERROR: Actor [28929][XES 20] tries to reject item [28930][mp_wpn_knife] that has no parent
Řóěŕőĺđ[liga48] killed by Ěŕíńóđ ...
MAZOfakker killed by XES 20 ...
ňűäđ disconnected
! ERROR: Actor [46859][ňűäđ] tries to reject item [46861][mp_military_stalker_outfit] that has no parent
! ERROR: Actor [46859][ňűäđ] tries to reject item [46856][mp_wpn_knife] that has no parent
BattlEye Client: Initialized
jarecki661 connected
jarecki661 dołącza Najemnicy
Ěŕíńóđ killed by XES 20 ...
XES 20 killed Ěŕíńóđ z FT 200M
* MEMORY USAGE: 184684 K
* End of synchronization A[1] R[1]
stack trace:

001B:00936567 d3dx9_37.dll
001B:04AFE219 xrRender_R2.dll
 
[error][     259]    : Brak dalszych danych.



to moje log pomozcie
seniu14
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Sie 2010, 16:38
Ostatnio był: 29 Sie 2010, 14:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez WheeljackSPW w 26 Sie 2010, 23:34

a) Jaki patch?
b) Jakieś mody?
c) Gdzie to się dzieje?
Jeżeli nie masz patcha 1.5.10 to go instaluj i koniec dyskusji. :)
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez seniu14 w 27 Sie 2010, 11:29

a) patch 1.5.10
b) brak moda
c) zależy czasami dziejie się to podczas gry online< czasem przy włączaniu gry a czase podczas gry na poczatku w bazie czystego nieba
seniu14
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Sie 2010, 16:38
Ostatnio był: 29 Sie 2010, 14:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość