Mutanty

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: Mutanty

Postprzez mjn41 w 31 Lip 2012, 10:14

Serdeczne dzięki za odpowiedzi .
Kolejnym mutantem jest chimera.
Zacznijmy od pytań.
1. Jak wyobrażacie sobie chimerę przed mutacją ?
2. Jakie są jej słabe punkty ?
3. Jaką bronią najlepiej ją uraczyć ?
4. Jakie są zalety / wady tego mutanta ?
Gram w Czyste Niebo z modem Faction Wars , więć pojawią się mutanty znane z Zewu Prypeci.
Szrama zauważył kontrolera. Po tej przygodzie odstawił kozaki.

Za ten post mjn41 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive sergiej arwin.

mjn41
Wygnany z Zony

Posty: 14
Dołączenie: 30 Cze 2012, 10:50
Ostatnio był: 28 Sie 2012, 17:34
Miejscowość: Sosnowiec
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: Mutanty

Postprzez karol626 w 01 Sie 2012, 19:37

1.Ogólnie wygląda to jak jakiś drapieżnik, ale specem od biologii nie jestem.
2. Na pewno głowa, a właściwie głowy przócz tego nie mam żadnych pomysłów.
3. Sądze że dobrze jest jeżeli ją zobaczymy z daleka wpakować w nia troche ze snajperki(jeżeli posiadamy) oraz ja w Zew prypeci zawsze wybierałem się na nią z Gaussem xD, ale dobra będzie strzelba Eliminator może dużo nie bije dmg ale zato magazynek i szybkosztelność robi swoje. Rpg też się na da, ale nie próbowałem jeszcze.
4. Zaletą jest na pewno szybkość to to czyni chimere zabójczą jaki i jej pazury i skoki. Co do wad to nie przypominam sobie żadnych dawno z nią nie walczyłem.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: Mutanty

Postprzez Kalib99 w 01 Sie 2012, 20:22

1. Myślę że człowiek bo tylko jego mi przypomina
2. Jak kolega mówił głowa
3. Czymś z dużym magazynkiem i szybkostrzelnością
4. Uniki (skacze jak małpa :) )

Kalib99
Wygnany z Zony

Posty: 10
Dołączenie: 02 Maj 2012, 09:50
Ostatnio był: 10 Gru 2012, 21:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: -3

Re: Mutanty

Postprzez sergiej arwin w 07 Sie 2012, 09:43

1.chimera była prawdopodobnie wilkiem który urósł po mutacji.
2.jej głowy są czułym miejscem oraz brzuch
3.naboje śrutowe i spsa 14 pistolet kora 919 karabin szturmowy trs 301 lub jego czarny odpowiednik
4. wady-nie ma...
zalety-jest szybka,daleko skacze,zadaje mocne obrażenia.
chimera pewnie była wilkiem który po mutacji się powiększył oraz zdeformowała mu się głowa oraz wyrosła druga mniejszą powiększyły i nabrały większej siły tylne łapy "jak snorkowi nogi" dlatego tak skacze.ma bardzo dobry węch i słuch.ma wielkie wilcze pazury.
zrobiłem analizę chimery i jej ataki są ponad 30% skuteczniejsze niż innych mutantów.Z daleko umie cię usłyszeć i
zauważyć.Ma dużą odporność i jej skóra na plecach i nogach jest mocniejsza.Jest w takim stopniu smutowana że nie ma nawet sierści jest jedną najbardziej zmutowanych mutantów w zonie "jak pijawka i nibyolbrzym"
za trochę roboty i wysiłku prosiłbym o :wódka: ,ponieważ trochę czasu poświeciłem na badanie chimery.jaka amunicja na nią działa itp.a tak propo to czyste niebo to świetna frakcja mój brat ją uwielbia.Ja jestem wolnościowcem.ale dam ci kozaka bo fajny temat.i sam jestem ucieszony z moich "badań" ;) i jeszcze jaki jest kolejny mutant ? z przyjemnością odpowiem na następne pytania :D
Naszą Powinnością jest bycie WOLNYM!!!
-Zostań już dziś strażnikiem WOLNOŚCI
-broń Zonę
-dołącz już dziś!
i w panelu użytkownika zmień frakcje na wolność i zostań wolnościowcem
bądz wolny i nie daj się bandytom ani powinności

Za ten post sergiej arwin otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kalib99, mjn41.
Awatar użytkownika
sergiej arwin
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 01 Lip 2012, 19:43
Ostatnio był: 06 Sie 2013, 10:53
Miejscowość: sosnowiec
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: Mutanty

Postprzez mjn41 w 21 Sie 2012, 17:56

Dziękuję za odpowiedzi.
A kolejnym mutantem jest kontroler.
A oto pytania :
1. Jak w etapach wyglądałaby mutacja kontrolera.
2. Jakie ( oprócz człowieka ) stworzenie mogło się w niego zmienić ?
3. Jaką broń należy wykorzystać na tego osobnika ?
4. Kontroler w czasie niektórych ataków ryczy prawdopodobnie z bólu . Co to powoduje ?
5. Czy wystraszyliście się przy pierwszej jego wizycie ?
6. Opiszcie swoją reakcję .
Pozdrawiam Mjn .

Ps. Przepraszam za przerwę w prowadzeniu tego tematu .
Kolejnym mutantem będzie snork .
Wyraźcie opinię o tym temacie. Naprawdę mi na niej zależy .
Temat pozwala wyrazić opinię o danym mutancie, więc spodziewam się więcej niż 2 odpowiedzi. Nie pytam bo nie wiem, pytam bo chcę się dowiedzieć co wy wiecie .
Szrama zauważył kontrolera. Po tej przygodzie odstawił kozaki.

mjn41
Wygnany z Zony

Posty: 14
Dołączenie: 30 Cze 2012, 10:50
Ostatnio był: 28 Sie 2012, 17:34
Miejscowość: Sosnowiec
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: Mutanty

Postprzez Szpagin w 21 Sie 2012, 18:22

1) Szybki rozrost mózgu (stąd dziad ma taki wielki łeb) połączony pewnie z jakimiś mutacjami spowodowanymi promieniowaniem. Etapów tu nie ma, po prostu po jakimś czasie zaczynają wykształcać się zdolności psioniczne.
2) Żadne. Tylko człowiek dysponuje odpowiednio rozwiniętym mózgiem.
3) Jest pewien dystans, na którym kontroler jest bezsilny - za blisko, by atakować umysłem i za daleko, by uderzyć wroga. Myśliwy powinien zbliżyć się na taką odległość, a następnie strzelać w głowę z automatu lub strzelby.
4) Najwidoczniej próba wtargnięcia do cudzego umysłu (bo do tego sprowadzają się ataki tego mutanta) wywołuje ból.
5) Byłem po pierwszym spotkaniu z pijawką (podziemia Agropromu, SoC), nic mnie już nie zdziwiło. :D
6) Ataki psioniczne cholernie utrudniały celowanie, więc podbiegłem bliżej, aby łatwiej go ubić. Ze zdziwieniem zauważyłem, że nie atakuje. Ładowałem śrut w łeb, aż padł.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Mutanty

Postprzez kondotierfred w 21 Sie 2012, 18:38

Na chimerę i kontrolera, najlepszym jest granat z podwieszanego. Chimerę w CoP zabijałem, podchodząc w kucki do bramy, z gotowym do strzału granatnikiem pod AK lub Trs. Ma ona podobnie jak snorek, tuż przed skokiem, moment zatrzymania. Strzał w momencie jej skoku ku bramie. Tylko jeden i po robocie. Czasem dla zabawy wyprowadzałem ją na pole minowe przy ogończy. Sama się załatwiała, skacząc na miny.
A kim byłą przed mutacją? Biorąc pod uwagę jej skoczność, to rysiem, żbikiem lub innym kotowatym.
A z kontrolerem trochę inaczej. Między nim i graczem konieczne ukrycie. Wychylenie się i strzał. Czasem go odbił, więc trzeba było powtórzyć. Ukrycie, wychylenie i strzał. Można też rzucić obok niego kilka granatów ręcznych. Wtedy mięknie. A tak w ogóle, to z kontrolerem postępować należy, zależnie od miejsca gdzie go spotykamy. W tunelu, gdzie szukamy arte dla naukowców, podziemiach Agropromu , sam się prosi o granat pod nogi. A przy trupie Ducha, granat i seria. No może dwie.
A kim był przed mutacją? Psychoanalitykiem.
Ilu graczy tyle sposobów.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: Mutanty

Postprzez Gorianov w 21 Sie 2012, 19:21

Kontroler jest jednym z najniebezpieczniejszych mutantów, o ile nie na samym szczycie.
1)Tego za cholere nie wiem, nigdy nie interesowałem się tym mutantem na tyle aby to wyjaśnić. Trzeb zapytać bardziej doświadczonych.
2)Jedynie człowiek, kontroler to ludzki mutant.
3)Ja proponuję nie podchodzić do niego na bliskie odległości bo źle to się skończy, na dużej powierzchni najlepiej użyć snajperki. Z trzy celne strzały w łeb z Dragunova i się złoży jak scyzoryk.
4)Zauważyłem że ten mutant gdy kiwa się na boki, może ryczy aby odstraszyć przeciwnika ? Albo jest tak jak napisał Szpagin, czyli spowodowane jest to tym że próbuje zawładnąć czyimś umysłem.
5)Gdy pierwszy raz go zobaczyłem- Tak.
6)Gdy spotykam Kontrolera i nie muszę się z nim bić, to go po prostu omijam. Nienawidzę jego ataków, kręci się w głowie a postać się kiwa jakby miała zemdleć. Pamiętacie kontrolera który siedział w jaskini na Zatonie ? gdy się ktoś zbliżył, sam powiedział aby odejść stąd. To jest dowód że ten mutant potrafi także mówić, jest bardzo inteligenty. Te mutanty gdy są bardzo doświadczone mogą zawładnąć umysłem człowieka bez problemowo.

Za ten post Gorianov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tomasz4815,
Negative mjn41.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Re: Mutanty

Postprzez mjn41 w 22 Sie 2012, 20:13

Tak jak poprzednio pisałem, następnym mutantem jest snork .
Pytania :
1. Mutacja w snorka w etapach .
2. Czy baliście się snorka ?
3. Czy podoba wam się pomysł na tego mutanta ?
4. Zalety / wady (patrząc ze strony snorka ) tego mutanta .
5. Bugi z udziałem tego mutanta .
6. Jaką bronią go nakarmiliście ? ( proszę o więcej różnorodnych odpowiedzi )
7. Jak wyobrażacie sobie kolejną mutację snorka ?

Kolejnym mutantem będzie ( nie śmiać się ) rodent,
Pozdrawiam mjn.
Ps. Chyba należy się :wódka:
Szrama zauważył kontrolera. Po tej przygodzie odstawił kozaki.

Za ten post mjn41 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kalib99.

mjn41
Wygnany z Zony

Posty: 14
Dołączenie: 30 Cze 2012, 10:50
Ostatnio był: 28 Sie 2012, 17:34
Miejscowość: Sosnowiec
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: Mutanty

Postprzez karol626 w 22 Sie 2012, 21:47

1.Znaczny przyrost siły mięsni nóg oraz wytrzymałości "łap", pazury oraz grzbiet.
2. W sumie nie, tylko raz jak w Kordonie mi nagle zza krzaków wyskoczył to tyle.
3. Pomysł jest spoko i bardzo mi się podoba.
4. Zaletami jest długi skok co jest jednocześnie wadą, ponieważ wtedy się odsłania i łatwo go ze strzelby zastrzelić. Po ataku podskakuje powolutku po ziemi robiąc "nawrót". W trakcie tego manewru jest łatwy do zabicia co jest jego kolejną wadą.
5.Nigdy nie spotkałem się niestety.
6.Najlepiej Spas 12(SPSA14) lub Dao-12(Eliminator chyba) ogólnie strzelby czy jakieś szybkostrzelne bronie typu mp5(viper 5) i inne można. Można też RPG-7 xD
7.Nie mam zabardzo pomysłu, ale sądząc po skokach to może by to była nawet chimera, ale wątpie.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: Mutanty

Postprzez Gorianov w 22 Sie 2012, 22:39

1.Pewnie najsampierw zaczął zmieniać się wygląd człowieka, potem delikwent tracił rozum, zmiana doprowadzała go szaleństwa więc zaczął zachowywać się jak zwykłe zwierze. W tym samym czasie utworzyły się potężne mięśnie dzięki którym mógł skakać na dużą odległość. Ale to są moje przypuszczenia.
2.Nie..w tym mutancie niema nic strasznego.
3.Tak, zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć od innych.
4.Z zalet na pewno jest to że może wysoko skakać, nieostrożny stalker staje się łatwym celem dla tego mutanta. Z wad to gdy często biegnie do nas, przed skokiem jest łatwym celem. Wystarczy seria w łeb i leży.
5.Raz pamiętam że w X-18 zablokował się skacząc w kratę, która byłą na przeciw jego.
6.Różnie, jak nie mam przy sobie coś na śrut bo nieczęsto z takiej broni korzystam, to staram się zestrzelić go ze snajperki. Ale jest to trudne bo jest ciągle w ruchu. Najlepiej ubić drania podchodząc w miarę blisko, aby nie mógł na nas skoczyć i ładować w łeb. Wszystkie szturmowe bronie się nadają.
7.Nie mam pojęcia. Raczej to nie możliwe aby tyle przeszedł zwykły ludzki organizm pod wpływem promieniowania. I tak w tej postaci jakiej jest, może spokojnie konkurować z najlepszymi mutantami.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Re: Mutanty

Postprzez Fear w 23 Sie 2012, 22:42

1.Początkowo łatwy do ubicia, lecz w późniejszych etapach staje się szybszy i wytrzymalszy. Wydaje mi się że postępuje to wraz z rozwojem postaci.
2.Raz w czerwonym lesie, była noc a on siedział w tunelu chyba za jakimś obiektem nie pamiętam i wyskoczył wprost na mnie.
3.Wydaje mi się że doskonale komponuje się w grze, po prostu pasuje do niej.
4.Zalety-szybkość,wytrzymałość. Wady-atakuje potem ucieka i pozwala się dobić.
5.Brak.
6.Szczerze używam noża :D , ale na snorka i inne mutanty najlepsze są śrutówki.
7.Druga głowa xD?
Awatar użytkownika
Fear
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 23 Sie 2012, 21:52
Ostatnio był: 31 Sie 2012, 17:48
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości