Kordon-niby bug

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Kordon-niby bug

Postprzez pawloman w 14 Mar 2009, 11:40

Witam wszystkich. Mam problem mianowicie gdy wychodze z bagen do kordony po ominęciu już bazy wojkowych ide sonie spokojnie po górke a tu nagle gra mi się wyłancza. Brak jakich kolwiek komunikatów o bug trapie lub błedzie systemu. I tak za każdym razem mnie wywala jak dochodze do tego miejsca. Zainstalowałem jescze raz stalkera i to samo w tym samym miejscu wywala. próbowałem z róznymni patchami garć zaczynając od 1.5.03 do 1.5.08 i na kazdym patchu to samo. Weilokrotny reinstal windowsa teżnie pomógł... może ktoś zna odpowiedz na moje pytanie? dodam że pól roku temu grałem na tej samej instalce i wszystko było wporzo... obecnie używam modów:
-Trader_Mod_For_stalker_CS
-weapon_damage_iron_sight_clear_sky_
-Artefakty bez Wad
-Udzwig_500kg
te mody także używałem pól roku temu i raczej to nie ich wina...
pawloman
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 21:28
Ostatnio był: 18 Sie 2009, 21:46
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Kordon-niby bug

Postprzez Pasza w 14 Mar 2009, 12:46

Podaj loga błędu, napewno jest. Znajduje się w C:/Documents and Settings/Dokumenty udostępnione/STALKER-STCS/logs/
Pasza


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Kordon-niby bug

Postprzez pawloman w 14 Mar 2009, 13:19

* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M4/S1, 3254.00 mhz, 104-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26392 files cached 30 archives, 4175Kb memory used.
Init FileSystem 2.364614 sec
'xrCore' build 3502, Sep 5 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2033548 K], reserved[9376 K], committed[54164 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8084 K], process heap[1501 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4057 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "g:\scs\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[g:\scs\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:4150]: GIGABYTE RADEON 9600 PRO
* GPU driver: 6.14.10.6912
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 368 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0200/2.0/20), ps(ffff0200/2.0/20)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(20),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0200/2.0/20), ps(ffff0200/2.0/20)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [271 ms]
"g:\scs\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 120544 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 2313 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2389 ms
* phase cmem: 111461 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 524 ms
* phase cmem: 98082 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 98082 K
Wczytywanie zapisanej gry "juzio_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 24138 objects are successfully loaded
* Game juzio_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\juzio_quicksave.sav' (16.161s)
* phase time: 16161 ms
* phase cmem: 153485 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 120 ms
* phase cmem: 153557 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
-S- Entered to csPlayers [1424]
001B:0057B58F xrCore.dll, LogStackTrace()
001B:024BFBA7 xrGame.dll, xrFactory_Destroy()
001B:0238CF0B xrGame.dll, CDialogHolder::shedule_Scale()
* client : connection accepted - <>
* phase time: 208 ms
* phase cmem: 153590 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 153590 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 9113 ms
* phase cmem: 246518 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 688 ms
* phase cmem: 247532 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb
* phase time: 3964 ms
* phase cmem: 247785 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 157 ms
* phase cmem: 252949 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 104 ms
* phase cmem: 252965 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: g:\scs\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\escape\level.hom
* phase time: 153 ms
* phase cmem: 253248 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 253248 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 253248 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 520, 76441 K
* t-report - lmap: 14, 14337 K
* phase time: 7387 ms
* phase cmem: 306152 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 58 ms
* phase cmem: 306152 K
* [win32]: free[1157956 K], reserved[180836 K], committed[758296 K]
* [ D3D ]: textures[111802 K]
* [x-ray]: crt heap[306152 K], process heap[198210 K], game lua[59022 K], render[250 K]
* [x-ray]: economy: strings[14688 K], smem[1219 K]
* MEMORY USAGE: 359949 K
* End of synchronization A[1] R[1]

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'supplies_start'


stack trace:


prosze bardzo
pawloman
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 21:28
Ostatnio był: 18 Sie 2009, 21:46
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: Kordon-niby bug

Postprzez Pasza w 14 Mar 2009, 14:13

supplies_start to zapewne wina moda, moim zdaniem to początkowe zapasy albo coś takiego. Spróbuj bez modów.
Pasza


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Kordon-niby bug

Postprzez pawloman w 14 Mar 2009, 14:18

no poszło ale przez 30 sek mnie w tym miejscu przytrzymało... thx wielkie
pawloman
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 21:28
Ostatnio był: 18 Sie 2009, 21:46
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: Kordon-niby bug

Postprzez Pasza w 14 Mar 2009, 15:10

Proszę bardzo
Pasza


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości