przez CLEAR SKYline w 26 Lut 2009, 19:04
Ja mam taką teorię, że STALKER, i jak domniemam UT99, były robione domyślnie pod większą, niż minimalna, rozdziałkę i żeby po zmianie rozdziałki nie wyglądało brzydko, karta musi to wszystko skompresować w czasie rzeczywistym, zamiast dogrywać textury spośród wcześniej spreparowanych w pamięci podręcznej. Poprawi to płynność gry przy domyślnych setach przez mniejsze pożeranie pamięci, ale pogorszy przy innych ustawach.
Pamiętam, że na 7300GT i ust. default (DX9 i pół suwaków, a extremalnie nawet całych) czasem grało mi się lepiej niż przy DX8 i 3/4 suwaków.
Jednak, jak piszę, jest to tylko moja abstrakcyjna teoria.
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.