Limańsk

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Limańsk

Postprzez Wano w 19 Lip 2013, 14:58

Mam problem z Limańskiem, gdy zapisze grę w tej lokacji i zechcę wczytać to crashuje mi grę i wyrzuca do puplitu i pokazuje się ten BugTrap. Czytałem dużo jak temu zapobiec, ludzie pisali na różnych forach że trzeba zabić tych 2 bandytów na początku, zabić tych w zasadzce i rozwalić gniazdo z kaemem. Udało mi się bez śmierci, wojskowych też wybiłem. Zabił mnie granat, granat rzucony przez Bojownika Monolitu, gdy chciałem wczytać to crash :mad:

Ma ktoś ten sam problem w Limańsku? Wie ktoś jak naprawić to?

Z góry dziękuje.
:wódka:
Get out of here, Stalker!

Za ten post Wano otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive seb2e.
Awatar użytkownika
Wano
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 19 Lip 2013, 14:10
Ostatnio był: 15 Sie 2013, 19:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: Limańsk

Postprzez Gizbarus w 19 Lip 2013, 14:59

Tam u góry jest taka fajna, pomarańczowa ramka... Na pewno ją zauważyłeś - musiałbyś być ślepy, żeby jej nie widzieć. Zadanie na dziś? Przeczytać, zrozumieć, zastosować się do poleceń, a potem napisać odpowiedniego posta.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Limańsk

Postprzez Wano w 19 Lip 2013, 15:20

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2095.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 28395 files cached 30 archives, 4816Kb memory used.
Init FileSystem 6.183681 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4064276 K], reserved[55084 K], committed[74880 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8893 K], process heap[685 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4440 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\macka\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[d:\macka\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1051]: NVIDIA GeForce GT 520MX
* GPU driver: 8.17.12.6856
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2729 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Missing ogg-comment, file:  d:\macka\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\music\wasteland2.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [261 ms]
"d:\macka\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 127235 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    9872 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 10061 ms
* phase cmem: 120184 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 1069 ms
* phase cmem: 106450 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 106450 K
Wczytywanie zapisanej gry "asasaqasasa.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 21997 objects are successfully loaded
* Game asasaqasasa is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\asasaqasasa.sav' (31.542s)
* phase time: 31541 ms
* phase cmem: 152475 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 215 ms
* phase cmem: 152497 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 152530 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 152530 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 24177 ms
* phase cmem: 227001 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 2150 ms
* phase cmem: 228113 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63604 verts, 1987 Kb
* [Loading VB] 9815 verts, 306 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 48000 verts, 1500 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 48409 verts, 1512 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 543717 indices, 1061 Kb
* phase time: 1642 ms
* phase cmem: 228273 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 238 ms
* phase cmem: 230965 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 212 ms
* phase cmem: 230981 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\macka\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\limansk\level.hom
* phase time: 97 ms
* phase cmem: 231124 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 231124 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 231140 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 618, 197901 K
* t-report - lmap: 22, 22530 K
* phase time: 11406 ms
* phase cmem: 253310 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 131 ms
* phase cmem: 253310 K
* [win32]: free[3138244 K], reserved[102400 K], committed[953596 K]
* [ D3D ]: textures[239407 K]
* [x-ray]: crt heap[253306 K], process heap[8017 K], game lua[59343 K], render[212 K]
* [x-ray]: economy: strings[15180 K], smem[1050 K]
! [LUA][ERROR] ERROR: xr_logic: pstor_load_all: not registered type N 58 encountered
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:

Get out of here, Stalker!
Awatar użytkownika
Wano
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 19 Lip 2013, 14:10
Ostatnio był: 15 Sie 2013, 19:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Limańsk

Postprzez djcycu w 19 Lip 2013, 15:28

Dobra, podaj jeszcze wersję gry jaką posiadasz bo podejrzewam że nie grasz na zaktualizowanej grze...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Limańsk

Postprzez Wano w 19 Lip 2013, 15:33

Mam też zainstalowaną modyfikacje Clear Sky Complete. Wersja gry to 1.5.10 a Complete 1.1.3
Get out of here, Stalker!
Awatar użytkownika
Wano
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 19 Lip 2013, 14:10
Ostatnio był: 15 Sie 2013, 19:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Limańsk

Postprzez Cromm Cruac w 19 Lip 2013, 15:43

Wygląda mi to na zrypanego sejwa. Spróbuj wgrać autosave z początku Limańska. Albo jakiś sprzed wejścia do niego.
Czy to się dzieje zawsze po wejściu do Limańska, pograniu i zapisie?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: Limańsk

Postprzez Wano w 19 Lip 2013, 15:47

Tak. Mam zapis tuż przed Limańskiem, po wybiciu bandytów broniących mostu. Korzystam z tego zapisu, ciągle jest ten problem po wejściu do Limańska. Próbowałem też z wcześniejszych zapisów, to samo.
Get out of here, Stalker!
Awatar użytkownika
Wano
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 19 Lip 2013, 14:10
Ostatnio był: 15 Sie 2013, 19:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Limańsk

Postprzez djcycu w 19 Lip 2013, 15:59

W tym modzie miał już tutaj ktoś problem z Limańskiem. Poszukaj gdzieś może tego posta chyba że znajdą się ci co mu pomogli albo sami temu podołali.

Grałeś w ogóle w tą grę bez tego moda na czysto?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Limańsk

Postprzez Wano w 19 Lip 2013, 16:05

Nie, od razu na tej modyfikacji. Myślałem nad tym żeby odinstalować tego moda i wejść do Limańska. Zrobię to później, teraz nie mam czasu, dam znać czy zadziało.
Get out of here, Stalker!
Awatar użytkownika
Wano
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 19 Lip 2013, 14:10
Ostatnio był: 15 Sie 2013, 19:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Limańsk

Postprzez djcycu w 19 Lip 2013, 16:21

Teraz to chyba możesz o tym zapomnieć. Czeka cię gra od nowa jeśli jest to błąd spowodowany modem. A tyle razy się mówi żeby każdy zaczynając grę nie zaczynał od modów...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Limańsk

Postprzez Wano w 19 Lip 2013, 18:48

Tak jak przypuszczałem, odinstalowałem tego moda lecz dalej problem występuje, ehh... No nic, zagram od nowa bez modów i sprawdzę czy będzie crashowało.
Get out of here, Stalker!
Awatar użytkownika
Wano
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 19 Lip 2013, 14:10
Ostatnio był: 15 Sie 2013, 19:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Limańsk

Postprzez Cromm Cruac w 20 Lip 2013, 00:03

Zainstaluj sobie AtmosFear i Absolute Texture Packs. Będzie ładniej niż w Complete (moim nieskromnym zdaniem :D)
Żaden z tych modów nie zmienia nic w rozgrywce. To mody czysto graficzne.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości