S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez xyz_pl w 06 Wrz 2008, 17:37

HawkEye napisał(a):Witam
A ja ma pytanko z innej beczki
Czy ktoś wie jak przymocować artefakt do pasa? Mam trzy i za cholerę nie wiem jak z nich skrzystać


Kliknij "i", po prawej stronie od slotów broni i kombinezonu masz sloty na artefakty. Pamiętaj także że nie wszystkie kombinezony (kurtki skórzane) mają możliwość przypięcia artefaktów.
Obecnie na forum pod innym nick'iem: Agis

xyz_pl
Wygnany z Zony

Posty: 105
Dołączenie: 10 Maj 2008, 00:28
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 01:25
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez HawkEye w 06 Wrz 2008, 18:03

xyz_pl napisał(a):Kliknij "i", po prawej stronie od slotów broni i kombinezonu masz sloty na artefakty. Pamiętaj także że nie wszystkie kombinezony (kurtki skórzane) mają możliwość przypięcia artefaktów.


Dzięki, to chyba mój kombinezon niestety nie ma takiej możliwości :(, swoją drogą ciekawe które pozwalają przypiąć artefakt.
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez FireStorm w 06 Wrz 2008, 18:19

Trzeba zmodowac kombinezon tak, zeby dorobic slota na artefakty (o czym w swistku udajacym instrukcje nikt nie raczyl napisac), albo znalezc taki juz zmodowany.
Image
FireStorm
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 05 Wrz 2008, 18:40
Ostatnio był: 04 Paź 2008, 21:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez xyz_pl w 06 Wrz 2008, 18:20

HawkEye napisał(a):Dzięki, to chyba mój kombinezon niestety nie ma takiej możliwości :(, swoją drogą ciekawe które pozwalają przypiąć artefakt.


Chyba każdy oprócz tych durnowatych kurtek. Kup sobie zwykły kombinezon stalkera, tam są wszystkie sloty wolne.
Obecnie na forum pod innym nick'iem: Agis

xyz_pl
Wygnany z Zony

Posty: 105
Dołączenie: 10 Maj 2008, 00:28
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 01:25
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez HawkEye w 06 Wrz 2008, 19:02

xyz_pl napisał(a):Chyba każdy oprócz tych durnowatych kurtek. Kup sobie zwykły kombinezon stalkera, tam są wszystkie sloty wolne.


Mam Beryl-5m więc chyba powinien być ok, ale jak daje prawym na artefakt to mam tylko wyrzuć :(
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Kriston w 06 Wrz 2008, 19:13

Ja gram na takich samych ustawieniach jak w shoc i gra się tak samo dobrze anizo do połowy wygładzanie do połowy trawa do połowy i statyczne oświetlenie 1280x1024 GeForce 7800GTX (256mb) 2gb ram Pentium D 2,80Ghz
"...jestem i zawsze będę tym kim byłem..."
Awatar użytkownika
Kriston
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 17 Lip 2007, 14:53
Ostatnio był: 16 Sie 2017, 21:45
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez xyz_pl w 06 Wrz 2008, 19:14

HawkEye napisał(a):Mam Beryl-5m więc chyba powinien być ok, ale jak daje prawym na artefakt to mam tylko wyrzuć :(


Przeciągnij go na wolny slot i już.
Obecnie na forum pod innym nick'iem: Agis

xyz_pl
Wygnany z Zony

Posty: 105
Dołączenie: 10 Maj 2008, 00:28
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 01:25
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez HawkEye w 06 Wrz 2008, 19:42

xyz_pl napisał(a):Przeciągnij go na wolny slot i już.

Próbowałem, ale niestety to nie działa :(
Żebyśmy się dobrze zrozumieli, sloty na artefakty to są te 5 kółek z siatką po lewej stronie slotu na kombinezon, tak?

Pozdro
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Michu w 06 Wrz 2008, 19:45

Są to kółka po lewej od kombinezonu. Jeżeli mamy je ''czyste'' czytaj są bez siatki, możemy wrzucać artefakt. Tylko do takich które są bez siatki w środku. Jeżeli wszystkie takie są to trza se dokupić bajer u mechanika, albo nowy kombinezon. Tyle.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Freezen360 w 06 Wrz 2008, 20:30

HawkEye napisał(a):Witam
A ja ma pytanko z innej beczki
Czy ktoś wie jak przymocować artefakt do pasa? Mam trzy i za cholerę nie wiem jak z nich skrzystać

Pozdro


Nie do każdego pancerza da się przymocować artefakty np: do zwykłej kurtki się nie da ale do jakiegoś z wyższej pułki się już da.
Freezen360
Tropiciel

Posty: 254
Dołączenie: 08 Cze 2007, 16:08
Ostatnio był: 19 Gru 2016, 20:45
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez HawkEye w 06 Wrz 2008, 20:49

Dzięki, już wszystko jasne :)
Swoją drogą instrukcja mogłaby być trochę bardziej rozbudowana.
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez MałySnork w 06 Wrz 2008, 22:27

Na początku chciałem, jako, że jestem tutaj nowy, wszystkich przywitać.

Uwaga! Zamieszczam poniżej parę spojli, wiec jeśli nie grałeś nie czytaj!

Mam pewno pytanie. Jest w Agropromie, w obozie neutralnych pewien budynek z anomaliami elekro i dlaczego w tym budynku jest promieniowanie psioniczne prawie jak w czerwonym lesie bez hełmu i 3 psami czarnobylski na ekranie?! Budynek spenetrowałem znalazłem tylko 2 artefakty, ale żadnego kontrolera? Czyżby stalkerzy chcąc chronić się przed bandytami zbudowali mózgozwęglacz?

Po drugie nie podoba mi się pomysł z tak silnym wzmacnianiem frakcji. W agropromie miełem już kilka vintarów, które spadły od stalkerów zabitych przez nibypsy.

Podobają mi się opcje ulepszania, w SSoC miałem dużo kasy a kupowałem tylko amunicje. Tu nie mam żadnej kasy ale mam super spluwę i niezłą kurtkę. Fajne jest też poszukiwanie artefaktów, to jest to czego brakowało mi w SoC. Tam miałem (gdy grałem woooolno, robiąc wszystkie misje poboczne) ponad 60kg artefaktów! A tunel w Dziczy czy X16? Artefakty leżały tam jak śmieci. Artefakty stały się teraz mniej przydatne. Nie odczuwam potrzeby ciągłego ulepszanie kombinezonu aby mieć 5 pudełek. Kolejnym minusem są bardzie pokręcone nazwy broni, o ile AS Vla (AS WAŁ/VAL) było możliwe do przełknięcia to to co jest teraz zakrawa do pomstę do nieba!

Najważniejsze. Klimat jest równie fajny, acz według mnie bardziej sielankowy, mniej smętny, ale i tak cholernie dobry. Nowe podziemia Agropromu z laboratorium są świetne. Szkoda tylko, że nie ma tam pijaw, ale ten polter pod koniec jest fajnym motywem.

I jeszcze jedno ? zdobył już ktoś RK-74?

Pozdrawiam
MałySnork
Awatar użytkownika
MałySnork
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 21:19
Ostatnio był: 29 Sty 2009, 13:51
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości