[Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez DieBySword w 12 Wrz 2008, 20:16

dolina mroku zamknięta cześć fabryki to bateria +2 do wytrzymałości, można się dostać spadając przez okno u dowódcy :D
Image
Awatar użytkownika
DieBySword
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 14:41
Ostatnio był: 06 Lut 2013, 02:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez Dwaxel w 12 Wrz 2008, 21:04

radwoc napisał(a):
małySnork napisał(a):Bagna
Turtorial, miedzy anomaliami - Meduza
Spalone gospodarstwo - Kryształ
Okolice 'Parku Maszyn' (północny-wschód mapy) w płonącej rozpadlinie - Ognista kula
Okolice 'Parku Maszyn' obok słupów wysokiego napięcia w polu anomalii elektrycznych - artefakt anomalii 'Elektro'
Brzeg rzeki na zachodzie mapy, w chmurze trujących oparów - Kamienny kwiat


Witam, znalazłem na BAGNACH jeszcze jeden artefakt - KAMIENNA KREW
Oto lokalizacja:
Image


To chyba jest to miejsce w trujących oparach, o którym pisałem. To tak na marginesie, żeby ktoś nie łaził bez sensu i nie szukał dodatkowego arta, jeśli go tam nie ma :)

*edit*
I na przyszłość proponuję nie wypisywać jaki artefakt ktoś znalazł w danym miejscu, bo są generowane losowo. Istotną informacją może być ile ten art był wart. W innym wypadku podobnych nieporozumień może być więcej i będą się dublować lokalizacje.
Ostatnio edytowany przez Dwaxel, 12 Wrz 2008, 21:11, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Dwaxel
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 31 Lip 2007, 20:17
Ostatnio był: 12 Wrz 2014, 18:49
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez CLEAR SKYline w 12 Wrz 2008, 21:11

Na bagnach są dwa arty w chmurach oparów. Drugi jest bardziej na północny zachód.

@ :arrowd: Sry, że bez mapki, ale nie mam okazji zrobić, bo art zabrany :P , a na oko raczej podam mylące koordy.
Ostatnio edytowany przez CLEAR SKYline, 12 Wrz 2008, 21:20, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez Dwaxel w 12 Wrz 2008, 21:12

A to zwracam honor. Ale i tak podtrzymuję propozycję :)
Awatar użytkownika
Dwaxel
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 31 Lip 2007, 20:17
Ostatnio był: 12 Wrz 2014, 18:49
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez freakXP w 13 Wrz 2008, 01:50

Witam, jestem teraz w Czerwonym Lesie (pierwszy raz, zaraz idę do Magazynów Wojskowych); gdy jestem w danej lokacji pierwszy raz robię sobie specjalne wycieczki w poszukiwaniu artefaktów z detektorem, więc moja lista będzie w miarę kompletna:

UWAGA - róża wiatrów:

PnZ Pn PnW
ŚrZ Śr ŚrW
PdZ Pd PdW

Najpierw podaję gdzie jest artefakt na głównej mapie w PDA, potem po przecinku szczegółowe informacje.

Anomalie piszę z pamięci, więc proszę o wybaczenie (do weryfikacji - mylą mi się anomalie chemiczne i psychiczne).

BAGNA - 7 artefaktów:
a) gdy pierwszy raz trafiamy na bagna, wyciągamy detektor i wsio ;) ;
b) kraniec na ŚrW - anomalia Elektro + trzy trupy + linia wysokiego napięcia;
c) Śr - Spalone Gospodarstwo, anomalia ognia;
d) ŚrZ, na zachód od Ruin Wioski - WIDAĆ ŁUNĘ, nawet w dzień - anomalia bodajże Elektro albo chemiczna;
e) ŚrZ, trochę na południe -> na tej samej wysepce na południe od punktu d), chwilę trzeba iść z buta; anomalia chemiczna (?);
f) PnW, na północno-zachodnim krańcu Głównej Bazy Renegatów/Placu Maszynowym (czy jakoś tak); anomalia ogniowa;
g) PnW, północny wschód od f) jest lokacja z przewróconą ciężarówką, którą zdarzy nam się bronić razem ze stalkerami Czystego Nieba - od ciężarówki idziemy na wschód do anomalii Elektro.

KORDON - 3 artefakty (tutaj nie będę używał róży):
a) na północ od wioski stalkerów znanej z podstawki niemalże rzut beretem od niej jest ogrodzony teren z małą bazą stalkerów, promieniowaniem i anomaliami powietrznymi;
b) przy wlocie do tunelu kolejowego z martwym żołnierzem (i jego PDA - potrzebny do wykonania zadania zleconego przez dezertera pod mostem) na wschodzie mapy, do którego prowadzi nas anomalia Teleport nad wiaduktem jest przewrócony pociąg i anomalie powietrzne + radioaktywność. UWAGA idziemy od południa, chyba że znasz uniwersalny sposób T-1000 na przechodzenie przez metalowe druty kolczaste.
b) jak idziemy do znanego ze starego stalkera przejścia na wysypisko patrzymy cały czas w prawo i tam gdzieś powinna być widoczna grupa anomalii bodajże powietrznych.

DOLINA MROKU - 5 artefaktów + jeden, do którego się nie dostałem (spoko, będę wracał :) ):
a) Pd-trochę na Wsch. - jak jesteśmy przy posterunku Wolności skręcamy w prawo i z asfaltowej drogi na polanę usłaną pagórkami prosto przed siebie (na Wschód);
b) od punktu a) idziemy dalej na wschód (jak w Seksmisji ;) ) - anomalia ogniowa;
c) ŚrW i Fabryka z tajnym labolatorium, -> zawnętrzny, PdW róg tej lokacji zaraz przy płycie południowego ogrodzenia, muru (tam, gdzie najemnicy wysadzają tunel, tylko że - jak już pisałem - na zewnątrz lokacji) - sorry, trochę nadmiarowo tych informacji podałem :D; anomalia powietrzna;
d) PnW i najbardziej wysunięty budynek w kształcie walca na stacji benzynowej (tam, gdzie rok temu spotkaliśmy krwiopijcę-predatora i zdychającego stalkera), trzeba wejść po drabinie na środkowy i dopiero na górze przejść na północny - anomalia chemicza, BARDZO NIEBEZPIECZNA;
e) Pn, przy PnZ zewnętrznym rogu głównej bazy Wolności - jest tam trup z TRs 301, ma dużo amunicji do niej;
f) Pn, PdZ wewnętrznym rogu głównej bazy Wolności - teren zamknięty dla zwiedzających (ktoś tam mówił o skrzynkach przy kładce w hali i itp. - sprawdzę), anomalia Elektro.

WYSYPISKO - ja znalazłem 9 artefaktów:
a) Pd-trochę na Wsch. - sprawa podobna, jak w pkt. a) w Dolinie Mroku, tylko że idziemy w kierunku anomalii Elektro w zamkniętej małej kotlince/dolince;
b) i c) na północ od a) powinny był widoczne zbiorniki wodne z brudną wodą i charakterystyczną łuną, w tej pierwszej od strony asfaltowej drogi są obok siebie 2 artefakty, które bierzemy za jednym zamachem;
d), e) i f) - na PnZ krańcu mapy jest przejście do Czerwonego Lasu, nie pamiętam czy to była ta kotlinka na lewo od tego przejścia czy na prawo - tak czy siak łatwo zauważyć, nawet z daleka, anomalię Elektro. Miałem tam też lokalizację schowka Kopaczy po uratowaniu ludzi z Obozu Koncentracyjnego Bandytów. Tutaj dostałem 3 takie same artefakty, dokładnie tak jak w b) i c) obok siebie.
g) i h) - to, co było Złomowiskiem Pojazdów w stalkerze teraz jest (albo raczej - "było") Obozen Koncentracyjnym Bandytów. Dzieląc obszar obozu na pół wszerz mamy po jednym artefakcie na połówkę - anomalie to oczywiście ogień + bonusy.
i) rzut beretem na zachód od Obozu Koncentracyjnego jest anomalia powietrzna i kolejny artefakt.

AGROPROM - nie wiem, czy wszystkie pamiętam... 1 od Bagien, 2 i 3 w Pn Bazie stalkerów, 4 przy Pd Głównej Bazie Powinności (Wrota Obliviona), 5 na bagnach, 6 prawdopodobnie (?) jeden przy wschodniej ścianie Pn Bazy stalkerów i chyba przy słupie elektryczny zaraz za AD1. Moment, uporządkujmy:
I. Pn Baza stalkerów jest dokładnie w srodku mapy;
II. Główna Baza Powinności jest na PdZ;
III. Bagna są na PnZ;
OK. Tam gdzie są NA PEWNO:
a) PdZ, wychodzimy od strony Bagien (tych właściwych, nie w Agropromie radioaktywnych) i gra nas wynagradza pierwszym artefaktem w anomaliach powietrznych. Ta lokacja jest też - patrząc od wschodniej bramy GBP (gdy wychodzimy) - w prawo na skos; albo - patrząc w stronę wejścia do Podziemi Agroprom (gdy wchodzimy) na prawo i z buta wzdłuż siatki, potem jest przerwa w ogrodzeniu, w którą wchodzimy i wąska i ciasna kotlinka z wiadomą anomalią;
b) PnZ, na bagnach (_niewłaściwych_), łatwo znaleźć;
c) PdZ, północna brama GBP (przy strzelnicy), wychodzimy z bazy i widzimy rzut beretem od niej dziwny obiekt wyglądający jak Wrota Obliviona z anomalią ogniową;
d) i e) Śr, budynek z anomalią Elektro w BS, 1 piętro i 2. artefakty, łatwo znaleźć - łatwo zginąć.
I TAM, GDZIE B. PRAWDOPODOBNIE SĄ (kurde ta pamięć jest zawodna):
f) (99%) Śr, wschodnia ściana na zewnątrz BS i anomalie powietrzne;
g) (fifty-fifty) od a) szukamy wzrokiem słupa z linią wysokiego napięcia i anomalią Elektro. Jeżeli nie, to szukamy w ogóle anomalii Elektro. Powinna być widoczna w nocy gołym okiem w postaci łuku elektrycznego.
Czyli jest 5 + 2 = 7 (8).
h) (10%) PdZ, być może jest jeszcze jeden prosto na Pn za c). w Elektro.
Czyli możliwe, że 8!

3 ostatnie pkt. proszę sprawdzić !!!

UWAGA: na Pn, PnW i PdW nic nie ma - szukałem i nie znalazłem! W centrum mapy na Pd od BS też nic nie ma oprócz snorków ;).


PODZIEMIA AGROPROMU - z tego co szukałem, to nie ma. Może ktoś będzie miał więcej szczęścia. Być może podczas ucieczki, w głębi korytarza za drabiną, na którą trza szybko wejść coś jest. Tutaj nie polegajcie na mnie, bo wcześniej ograbiony przez bandytów chciałem się stamtąd jak najszybciej wydostać, bo miałem 3 pestki do AK47 i krwawiłem, a grałem na jednym quick-sejwie więc wiecie, rozumiecie ...

JANTAR - znalazłem 3 (albo 4 - NIE PAMIĘTAM!) artefakty. Może być 5!
a) PnZ część dorobionej mapy, tam gdzie robimy pierwszy quest dla doktorka/profesorka w bunkrze, czyli szukamy zaginionej grupy stalkerów. Tam widzimy ciała poległych, bierzemy PDA, zabijamy zmutowane pieski, unikamy zombie i namierzamy obiekt wyglądający jak Wrota Obliviona z anomalią ognia;
b) i c?) patrząc od strony jedynego wejścia - głównej bramy - do fabryki, które było w podstawce - wchodzimy i na prawo jest hala z Elektro, tam powinien być co najmniej jeden artefakt;
d) tak samo, patrząc od strony tego samego wejścia - idziemy po skosie w lewo. Patrząc od strony miejsca, w którym kończymy quest z zaworem - po tym, jak uda nam uruchomić chłodzenie wodne, Lewus zarządzi odwrót i zaraz potem zginie, a jego drużyna zostanie rozniesiona przez uzombifikowanych stalkerów - odwracamy się na wschód i widzimy z dachu anomalię Elektro (trochę zabudowaną takimi murkami jak osiedlowe śmietniki :) );
e ?) jak robimy quest z zaworem, to stalker, który się tym zaworem zajmuje i sam zawór jest na dachu budynku, który pamiętamy z podstawki (zakładając, że się nie walnąłem - ten sam, gdzie wchodzimy do labolatorium z Mózgozwęglaczem). Zombie wychodzą z tego budynku przez drewniane kładki porozmieszczane na stalowych rusztowaniach, które tworzą w środku prowizoryczną klatkę schodową (kładkową ;) ). Tam jest pełno anomalii psychicznych i na mój rozum powinno coś tam być, tylko że mój avatar miał za niską ochronę psioniczną i umierał w mękach z ręki niewidzialnego wroga.

CZERWONY LAS - 6 + prawd. 1 + questowy Kompas = _conajmniej_ 8 (po pierwszym przejściu - do lokacji wracamy jeszcze 2 razy):
Będzie bez róży wiatrów.
a) jak usiłujemy dogonić Strieloka, potem wpadamy w pułapkę, zabijamy oprychów i gadamy z poddanym stalkerem, to on nas prowadzi zamiast do Leśniczówki to do swoich kumpli z Powinności. Robi to przez dziurę w murze nieopodal zawalonego tunelu i podniesionego mostu, na wschód od tych lokacji. Idziemy dalej na wschów, spotykamy Powinność i słyszymy anomalię Elektro. UWAGA: w okolicy grasują krwiopijcy;
b) i c) potem jak wracamy ponaglani przez sygnał SOS i zastajemy tylko trupy przy głównej bramie do lasu, idziemy ścieżką na północ, potem na wschód w kierunku posterunku stalkerów (jak wzięliśmy PDA od trupa - a musisz to zrobić, aby skończyć grę - to lokalizacja jest w PDA). Po drodze będzie anomalia powietrzna z dwoma artefaktami. Można iść na skróty z a) - będzie DUŻO krócej - wtedy idziemy od Elektro na PdW;
d) questowy - jak dochodzimy do posterunku stalkerów (full wypas z przewodnikiem i ogniskiem ;) ), to nam stalker-dowódca obiecuje grawi (w add-onie b. drogi) w zamian za konwojowanie ich na północ do budowli trochę większej niż dwa napotkane Wrota Obliviona wcześniej. Radzę przyjąć jego ofertę, bo *i tak tam trza iść **sami możemy nie dożyć ***artefakt jest b. drogi. Jak dojdziemy na miejsce, trza ubić wielką-głowę znaną nam skądinąd jako boss z jednego z labolatorium w Cieniach (b. trudne), potem obronić grupę przed hordą niby-psów i snorków (b. trudne), potem szybko odebrać nagrodę zanim dowódca zginie i wybyć!;
EDIT: e) jak zrobimy quest d), to w tej Science-Fiction dziurze (Wrota Ob...) jest jeden. UWAGA: nie dostaniemy się tam, bo zginiemy ;). Trzeba iśc tam, zginąć, wgrać sejwa, zrobić sejwa, wgrać sejwa i wtedy gra _powinna_ wyrzucić artefakt w bardziej bezpiecznym miejscu;
f) i prawd. g) jak już będziemy na Pn na posterunku Powinności czy kto tam jest obok leśniczówki, to w PdZ rogu ogrodzonego tereny powinien być jeden czy dwa artefakty;
h) questowy Kompas - wiadomo...;
?) ...jeszcze nie skończyłem tej lokacji.

CDN ?

UWAGA: Proszę - tak jak pisałem - sprawdzić te lokacje, a dokładnie te, które "nie są pewne" (Podziemia A.; 3x Agroprom; Jantar -> drugi Elektro [1. czy 2.] + budynek z wejściem do laboratorium; Czerwony Las - posterunek P. [1. czy 2.]). Pozdrawiam.


UWAGA 2: Czasami detektor nie odbiera sygnału - tak mi się zdarzyło w Kordonie w pkt. a), gdy wiedziałem już (rozpoczynałem grę od nowa na patchu 1.5.04), że tam na pewno jest artefakt. Dlatego sprawdzajcie wszystkie łuny, łuki elektryczne itp. itd., np. w Jantarze w północno-wschodnim rogu mapy jest olbrzymia łuna oparów chemicznych. Latałem tam z detektorom i nic nie znalazłem. Bagna z Zombi na zachód od bunkra naukowców też mi się wydają podejrzane.

PYTANIA:

- czy ktoś robi taki sam spis, tylko że osób w danej lokacji, które trzeba spytać gdzie są pendrive'y do modowania sprzętu ?

- czy mi się wydaje, czy im droższy detektor, tym ma mniejszy zasięg ? Dlaczego najdroższy nie pipczy, a ten środkowy na początku tylko pokazuje kierunek, a potem dopiero daje sygnał dźwiękowy ?
freakXP
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 11 Wrz 2008, 01:11
Ostatnio był: 19 Sty 2020, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez FireStorm w 13 Wrz 2008, 10:46

Meduza.

Image
Image
FireStorm
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 05 Wrz 2008, 18:40
Ostatnio był: 04 Paź 2008, 21:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez mikew_86 w 13 Wrz 2008, 14:44

Ogólnie w CS artefakty mają bardzo kiepskie właściwości (nie to co w SoC). Jedyny sensowny artefakt w CS jaki miałem to kompas którego niestety trzeba było oddać. Te z promieniowaniem +1 są nie do noszenia bo zaraz nam licznik geigera wykrywa promieniowanie. W sumie miałem do czerwonego lasu ze 4 artefakty z których żaden nie był do noszenia na dłuższa metę. Przy tak drogich upgradach sprzętu artefakty to najlepszy materiał na sprzedaż. :)
Born to be wild.
Awatar użytkownika
mikew_86
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 06 Gru 2006, 21:36
Ostatnio był: 28 Sty 2024, 13:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez DieBySword w 13 Wrz 2008, 14:59

skrętak daje +4 do promieniowanie to jak masz 5 slotów to możesz zapodać 4 inne arty -1 do promieniowania i będzie git. Do tego jak masz seva to masz dużo punktów do promieniowania to nie musisz się martwic. Ja mam skrętaka i ten co daje +2 promieniowanie, 2 dusze ( +2 życie , -2 promieniowanie) i baterie, zero promieniowania, mogę chodzić po terenach promieniotwórczych bez dawek śmiertelnych , mogę sobie biegać a jak chodzę to się siły regenerują + życie.

Zbieraj art w każdej lokacji , jak miałem misje z kłem gdzie kradną to sprzedałem prawie wszystkie arty i zostawiłem sobie po jednym z każdego rodzaju. Można dostać sporo kaski i za to zrobić upgrade broni i pancerza. W kordonie masz już seva suit za 18k, vintara ( zabijasz kogoś kto ma ) , pistolet które, TRs 301 z tłumikiem i lunetą ( sporo giwer i amunicji można uzbierać na misjach jak "zanieś amunicje" , "zniszcz tunel" potem szybkie przeniesienie do obozu w kordonie i bardzo ładne ceny za ten złom ). Można za to upgradować prawie cały arsenał.
Ostatnio edytowany przez DieBySword, 13 Wrz 2008, 15:09, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
DieBySword
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 14:41
Ostatnio był: 06 Lut 2013, 02:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez freakXP w 13 Wrz 2008, 15:07

Heh bo nie wiesz, jak ich używać.

Do każdej konfiguracji artefaktów u siebie w slotach musisz dać przynajmniej jeden, który odejmuje promieniowanie (np. Skrętak o ile mnie pamięć nie myli) - to jest taki rodzaj artów (chyba są trzy różniące się parametrami), których jedynym zadaniem jest odejmowanie promieniowanie (i w sumie tylko one mogą to robić). Dokładnie - załóżmy że masz 5 slotów na arty, do dwóch dajesz -4 promieniowania (czyli -8), do trzeciego powiedzmy Złotą Rybkę, która daje +3 do radiacji, ale za to masz +20 albo +30kg kilogramów do maksymalnego balastu, ale masz już -5 do promieniowania. Dalej dajesz np. taki, który ci w zamian za +3 radiacji daje +6 do kondycji (przeciążony nigdy się nie zmęczysz tak, aby stanąć w miejscu - po sprincie masz chód, a nawet jak chodzisz, to stamina i TAK CI SIĘ REGENERUJE ! - możesz robić za muła i zbierać sprzęt po mapie do sprzedaży!), czyli zostaje ci dołożyć taki, który zabiera co najwyżej +2 do radiacji. No i jakiś do zdrowia (+2 promieniowanie, +2 do _samoczynnej_ regeneracji, nawet jak krwawisz) albo do krwawienia (+2 radiacja, -20 ubytek krwi). Są też takie, które za radiację dają ubytek do różnych rodzajów anomalii, np Elektro.

Słowem CZYTAJCIE OPISY, A NIE TYLKO PARAMETRY !!!

Mi 2 razy arty uratowały życie, jak nie miałem apteczek i plasterków. Jak miałem w Czerwonym Lesie przeciążony skoczyć z czołgu do anomalii Teleport wśród 10 snorków, to bez artefaktów bym tego nie zrobił.

EDIT: do tego pana powyżej. Współczynniki w ekwipunku (te na środku ekranu) nie zmieniają się jak zmieniamy arty - to też coś mówi. Nie wiem - może ktoś mnie oświeci. Czyli uwaga, że arty od promieniowania sumują się ze zbroją (co jest raczej oczywiste) jest słuszna, tylko pytanie - czy jak ich nie mamy, to reszta artefaktów bierze ze zbroi, czy... ze zdrowia :) ?

Pozdrawiam.
freakXP
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 11 Wrz 2008, 01:11
Ostatnio był: 19 Sty 2020, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez DieBySword w 13 Wrz 2008, 17:40

jak miałem 2 dusze z seva bez skrętki to mnie nic nie napromieniało więc bierze z pancerza.

Agroprom

'Ziemna kopuła' niedaleko wyjścia ze strzelnicą, z głównej bazy Powinności - Artefakt 'Spalacza' << miałem gwiazdę
Na bagnach na północnym zachodzie mapy - ? gwiazda ale artefakt był zielony O.o może zmienił kolor bo był blisko wody/bagna -.-
Image
Awatar użytkownika
DieBySword
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 14:41
Ostatnio był: 06 Lut 2013, 02:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez freakXP w 13 Wrz 2008, 20:37

DieBySword napisał(a):jak miałem 2 dusze z seva bez skrętki to mnie nic nie napromieniało więc bierze z pancerza.


Kupa prawda - arty z radioaktywności nie są dodawane do pancerza, inne tak. Te "inne" także nie biorą z pancerza - zrobiłem experyment i... umarłem. Po prostu wsadziłem 2. złote rybki na Seve bez innych artów.

Agroprom

DieBySword napisał(a):'Ziemna kopuła' niedaleko wyjścia ze strzelnicą, z głównej bazy Powinności - Artefakt 'Spalacza' << miałem gwiazdę
Na bagnach na północnym zachodzie mapy - ? gwiazda ale artefakt był zielony O.o może zmienił kolor bo był blisko wody/bagna -.-


O tych dwóch pisałem na mojej liście.

Uzupełnienie:

MAGAZYNY WOJSKOWE (bez Bazy Wojskowej - przyszłej Bazy Wolności)- 4 arty:
a) b) i c) to wiadomo, jest mapka w pierwszym poście - znalazłem dokładnie te, jakie były tam opisane; tutaj ciekawa uwaga -> wszystkie trzy poruszały się (oczywiste), ale były gdzieś 20-30 metrów od samych anomalii i można je było bez żadnego problemu i uszczerbku na zdrowiu/pancerzu podnieść;
d) czwarty artefakt - sensacja! - jest w skrytce. Spoko - zaraz napiszę gdzie ona jest i prawdopodobną lokalizację PDA z jej... lokalizacją :). Nie sprawdzałem, czy skrytka reaguje na wykrywacz.

Myślę, że PDA jest albo:
i. PnZ, jak wychodzimy od PnZ pierwszy raz w Magazynach przy rogatce Wolności (tam, gdzie najemnicy rok temu/za rok mieli/będą mieli swój "tajny" obóz) to idziemy drogą asfaltową na wschód i patrzymy na lewo, aż nam się na mini-mapie pokaże grupa martwych stalkerów. Inaczej - to jest niedaleko jedynego na PnZ (patrz - mapka) artefaktu, jeszcze przez wioską na północy zajętej przez Wolność; UWAGA - są tam zmutowane pieski.
ii. Pn, grupa Monolitu przy śmigłowcu. Śmigłowiec wiadomo jest na zachód od bariery niemalże rzut kaskiem. UWAGA - jest tam duża aktywność psioniczna, ale Monoliciarze mają ammo do Wintara w ilościach hurtowych i pełno żółtych apteczek (nie pomarańczowych).

Nie widzę innej możliwości.

Skrytka jest w wiosce na Pd, przyszłej placówce Powinności w podstawce (przy trzecim artefakcie na Pd na mapce) w budynku i pomieszczeniu z szalejącą anomalią ogniową w plecaku znajdującym się w piecu. Ja dostałem kuleczkę +3 do ognia -1 do radiacji.

Errata: JANTAR: artefaktów nie ma - choć podejrzewałem/miałem nadzieję - ani w budynku na terenie fabryki z anomalią psi, ani na bagnach z zombie przy bunkrze naukowców ani w PnW części mapy przy anomalii chemicznej (widać łunę z daleka).


Niech MałySnork upgradeuje tą listę, bo ja nie widzę tam tych 3x artów znalezionych przez mnie na zachodzie w Czerwonym Lesie, dodatkowego arta na Bagnach i niech poza tym ktoś kto ma czas i sejwy sprawdzi Agroprom (te trzy lokacje, co podałem).

Pozdro
freakXP
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 11 Wrz 2008, 01:11
Ostatnio był: 19 Sty 2020, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Spoilery!] Lokalizacje artefaktów

Postprzez MałySnork w 13 Wrz 2008, 20:54

Potrzebuje czasu ;) ale nie bój się, liste powoli update'uje
Awatar użytkownika
MałySnork
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 21:19
Ostatnio był: 29 Sty 2009, 13:51
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości