S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez R1FL3 w 04 Wrz 2008, 18:04

Sorki, mój błąd, bo myślałem, że to jest do angielskiej wersji. Na stalker.filefront.com jest do angielskiej wersji.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Morrtis w 04 Wrz 2008, 18:10

a po zainstalowaniu patcha znow problem z sajwami czy jak? bo chcialem posiekac na multi i dupa bo nasza wersja jest troche "stara" co do innych i serwery odrzucaja/
http://projectanemic.neostrada.pl/clear_sky.gif
Awatar użytkownika
Morrtis
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 15 Cze 2007, 23:19
Ostatnio był: 27 Sty 2010, 20:24
Miejscowość: Mielec
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez LONG MAN w 04 Wrz 2008, 20:38

Do Medium. Jasne że możemy się przeżucać dokonaniami na strzelnicy ( z P-63 z 50m 5/5 w sylwetkę). Mnie chodziło o to że w SoC fizyka broni jest bliższa realiom niż danym fabrycznym. A tak zupełnie poza tematem to jeśli można spytać gdzie kolega miał doczynienia z bronią, a zwłaszcza z Kałachem z zamontowaną optyką? Co by nie być gołosłwnym, 1465 PLM II Eskadra w Mieżęcicach/ I Eskadra Wrocław specjalizacja- hronometraż 1994/96. Niestety w czynnej rezerwie.

W czynnym off-topicu, rzekłbym. - Soviet
LONG MAN


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Dziarsky w 04 Wrz 2008, 22:20

Zerkam sobie właśnie na papierowe wydanie mapy do CS i podliczam poziomy, wyszczególnione na tej mapie:

Bagna
Kordon
Wysypisko
Dolina Mroku
Agroprom
Jantar
Magazyny Wojskowe
Czerwony Las
Limańsk
Szpital
Elektrownia Jądrowa w Czarnobylu

A więc jednak jest dodatkowa brakująca misja czyli Szpital. Nie będzie to część Limańska gdyż zleży wyraźnie bardziej na północ od miasta. W dodatku miejsce to jest dokładnie na wysokości Prypeci na mapie więc być może tam będą podziemia, które terytorialnie mają się ciągnąć pod Prypeć (i stąd ta powracająca informacja o takowych podziemiach).
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Darth ReX w 04 Wrz 2008, 22:23

Czyli cały kompleks Rostoku z barem i dziczą na czele szlag trafił.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 17:28
Kozaki: 224

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez meJKu w 04 Wrz 2008, 22:31

EEeee tam. Mi wystarczają zmodyfikowane stare lokacje ^^
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 22:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez KrzychuS w 05 Wrz 2008, 01:22

Ufff, jestem własnie po pierwszych dwóch godzinach gry. Pierwsze wrazenia ? Jest super -to nadal nasz kochany Stalker, tylko lekko stuningowany i zmodyfikowany. Grafika miażdzy, w moim prywatnym rankingu od razu zdeklasowała Call Of Duty 4 i inne wynalazki. W sumie pierwsze pół godziny spędziłem łażąc z rozdziawioną gębą po okolicy i podziwiając widoki -po prostu majsterszyk. Co dalej ? Wreszcie dostajemy konkretną kasę w sklepie, do tego rewelacyjna opcja mechanika u którego mozemy dowolnie modyfikowac sobie broń. Nadal jest dosc trudno -przeciwnicy potrafią niezle skopać tyłek, wiec przyda sie czesty quick save.

Minusy -szybko zmieniające sie questy, na bagnach czasem cięzko nadązyc gdy co chwilę wyswietla sie nowe zadanie, które w dodatku anuluje sie po minucie -troche to dziwne...ale zobaczymy co bedzie dalej, jak na razie jestem zauroczony :wink:
KrzychuS
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 28 Kwi 2008, 10:16
Ostatnio był: 20 Sty 2010, 04:48
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez HollowVooDoo w 05 Wrz 2008, 10:30

To trochę głupie ze zadaje takie pytanie kiedy zamówiłem preoreder, ale... czy całe modyfikowanie broni jest tak rozbudowane jak mówili, czy w standardowej wersji jest list?
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Medium w 05 Wrz 2008, 10:43

Nie wiem, czy ten przywołany wcześniej patch jest do wszystkich wersji.

Rosyjska wersja ma patch (który ukazał się bodajrze w dniu premiery) pod nazwą: stkcs-rus-pack-r-patch-any-3.exe
A cyferka 3 oznacza, że w rosyjskiej wersji gra po zainstalowaniu jest w wersji 1.5003 (nie pamiętam ile zer, ale to drobiazg, na końcu jest na pewno 3). Zatem trójka nie oznacza ilości obsługiwanych jezyków tylko wersję, bo nawet jeśli ma oznaczać wersje językowe, to czy nie obsługuje np. ENG, RUS, GER a POL nie?

Gdyby był opracowany patch do wszystkich wersji po co by było nazywać je w różny sposób?

LONG MAN - żeby nie było OT odpowiedziałem przez PW.

Pozdrawiam

Medium
Medium
Stalker

Posty: 127
Dołączenie: 01 Wrz 2008, 08:29
Ostatnio był: 30 Gru 2009, 23:59
Miejscowość: Ełk
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Hagen w 05 Wrz 2008, 15:11

Więc tak... Ten patch nie jest do wszystkich wersji ! Tak jak mówił Medium, trzeba sprawdzić w nazwie pliku do jakiej to jest wersji. Końcówka "ANY" odnosi się do wersji gry, a nie języka. Jeśli macie polską wersję trzeba czekać na polski patch( jeśli już taki nie wyszedł).
Bądź drugie rozwiązanie. Włączyć sobie rejestr,(start, uruchom, "regedit") i zmienić sobie wersję naszej gry z "pl" na "en".
O i sejvy nie będą działać po zainstalowaniu patcha !!
AMD Phenom 9550 Quad Core || Gigabyte GeForce 8800GTS 512 mb || 2x 1gb Ocz 667 Mhz || 400 gb HD ||
Super pro evul mastah :P
Awatar użytkownika
Hagen
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 27 Lut 2008, 16:56
Ostatnio był: 25 Kwi 2014, 20:20
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Wet77 w 05 Wrz 2008, 15:21

A ja mam problem ze schowkami.

Jak chcę coś do nich schować to musze ręcznie wszystko przeciągać. Klikanie na amunicje nic nie daje, a klikanie na np, apteczki czy jedzenie zużywa je.
Zabieranie ze schowka działa bez problemu. Tzn. klikam na dany przedmiot i jest przenoszony do plecaka.

Jest to bardzo irytujące jak mam wrzucić dużą ilość sprzętu :/

Vista U. 32 PL
G8800GT ,Q9450, 4GB RAM
Stalker w wersji PL
Wet77
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 21 Gru 2007, 20:40
Ostatnio był: 09 Kwi 2009, 14:25
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Wilczarz w 05 Wrz 2008, 16:15

Tak po prostu zrobiona jest gra. Nic nie poradzisz. Tak samo pasek wytrzymałości widoczny tylko menu ekwipunku.
"To have accuracy and agility
In a battle
Keep your rifle, soldier
as you keep your life"
Awatar użytkownika
Wilczarz
Stalker

Posty: 111
Dołączenie: 21 Maj 2008, 22:13
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 08:39
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości