Sciezka audio w S.T.A.L.K.E.R.?

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Sciezka audio w S.T.A.L.K.E.R.?

Postprzez Organic Shadow w 11 Sie 2005, 23:39

Co wiecie na jej temat i co byscie chcieli, zeby sie na niej znalazlo ? Jak dla mnie najbardziej klimat gry, oddawaloby polaczenie psychodeli i ostrego rocka/ metalu [granice miedzy tymi gatunkami sa "plynne" dlatego obie nazwy zostaly uwzglednione]. Piszac "sciezka audio" mam na mysli "plamy" dzwiekowe budujace klimacik - dlatego psychodela z metalem [metal bylby wykorzystywany w sytuacji ekstremalnej np podczas dlugotrwalej walki]. Na pewno nie mozna liczyc na to, iz muzyka bedzie nam towarzyszyla bezustannie [dlatego plus dla psychodeli dzieki której wystarczy kilka przemyslanych odglosów a czlowiek czuje czyjs oddech na karku]. Piszcie wasze propozycje.
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez ThreeZ w 12 Sie 2005, 07:47

Moim idealem bylby mroczny, spokojny ambient... Tak samo jak miejscami w pierwszym Unrealu pozwalal sie "wczuc" w gre. Pomysl z metalowym soundtrackiem tez nie jest zly... Z tych lepszych to przypomina mi sie soundtrack do Painkillera (ambient podczas "zwiedzania", ostre gitarowe uderzenie podczas walki), do Prince Of Persia - Warrior Within i moze dorzucilbym do puli jeszcze Morrowinda (bardzo dobry kawal symfonicznej muzyki)...
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez ST4LK3R w 12 Sie 2005, 10:19

Dla mnie soundtrack pownien byc w stylu muzyki z dwóch trailerów: trailera E3 '03 i trailera Day-Night Cycle...Muzyka z Painkillera tez...A nawet ta znana z Hitmanów (szczególnie Silent Assassin)
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Organic Shadow w 12 Sie 2005, 13:03

Deskath - popieram twój pomysl z symfonia [Morrowind mial naprawde dobra muze, a oprócz tego fajna muza byla w Mafii tylko wiadomo, ze tutaj by calkowicie nie pasowala]. Jak dla mnie to mocniejsze fragmenty mogly by byc opatrzone muzyka zblizona do pierwszej plytki Lux Occulty - "Forever Alone Immortal" a te slabsze to tak jak wczesnie pisalem psychodela z tym co zaproponowales czyli ambientem byle mocno zjechanym ;)
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez ThreeZ w 12 Sie 2005, 15:43

Organic Shadow napisał(a):Jak dla mnie to mocniejsze fragmenty mogly by byc opatrzone muzyka zblizona do pierwszej plytki Lux Occulty - "Forever Alone Immortal" a te slabsze to tak jak wczesnie pisalem psychodela z tym co zaproponowales czyli ambientem byle mocno zjechanym ;)


Pomysl z Lux Occulta jest calkiem niezly... Chetnie uslyszalbym w grze "Manetekelfares"... :D Ale patrzac powaznie to taka muzyka moglaby pasowac do S.T.A.L.K.E.R.a, ale pod jednym warunkiem - bez wokalu... A jesli chodzi o "mocno zjechany" ambient to jest nawet taka odmiana - nazywa sie "ill-ambient"...
Ostatnio edytowany przez ThreeZ, 12 Sie 2005, 19:40, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Organic Shadow w 12 Sie 2005, 18:59

To, ze zadnego wokalu nie mogloby byc jest praktycznie oczywiste ;) A co do ambientu to nie wiedzialem, ze jest taka odmiana bo po prostu nie interesuje mnie zbytnio ten typ muzyki, ale dzieki za informacje :)
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez Ctalkep w 13 Sie 2005, 10:16

S.T.4.L.K.3.R. napisał(a):Dla mnie soundtrack pownien byc w stylu muzyki z dwóch trailerów: trailera E3 '03 (...)

Jezeli chodzi ci o ten z pierwszej czesci "Zone, monsters" czteroczesciowej prezentacji z E3 to bedzie miodzio... :D

Muzyka z pierwszego trailera (ta z przejsciem z rzeczywistosci do gry) tez bylaby fajna...
Awatar użytkownika
Ctalkep
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:19
Ostatnio był: 07 Maj 2009, 18:24
Kozaki: 0

Postprzez ST4LK3R w 13 Sie 2005, 14:35

Wlasnie mówilem o muzie z trailera z tym przejsciem...Najlepsza muza w trailerze, jaka kiedykolwiek spotkalem
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Organic Shadow w 13 Sie 2005, 15:38

A co myslicie o takim motywie: nasz bohater wchodzi sobie do jakiegos mrocznego pomieszczenia, gdzie nie widac nic poza koncem lufy naszej broni, wszedzie bujaja sie ostatki zniszczonych w trakcie awarii lamp a tu nagle rozbrzmiewa niewadomo skad Dead Can Dance np. "East Of Eden" :D. Dodac do tego odpowiednie dzwieki i niezly klimacik móglby byc:D
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez ThreeZ w 13 Sie 2005, 20:49

Ja dalej przystaje do pomyslu ill-ambient + ciezkie brzmienie... :) Ta sama sytuacja - wchodzisz do jakiegos pomieszczenia, nic nie widac... Wszystkiemu towarzyszy "psychodeliczna" muzyka... Nagle wyskakuje na nas bloodsucker, a glosniki uderzaja ciezkimi riffami... To bylby dopiero klimat!
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Organic Shadow w 13 Sie 2005, 20:57

Po prostu podalem taki przyklad, ze niezle by jazdy wtedy byly [bo kto zna ten wie jaka muze tworzy Dead Can Dance]. Pomysl z psychodela//ill ambient//ciezkie brzmienie jest jak narazie najlepszy:D Czy cos/ktos go przebije?:D
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez Konjad w 29 Sie 2005, 20:57

A ja bym chcial by muzyki nie bylo! Oczywiscie w menu moglaby byc ale w samej grze lepiej by jej nie bylo, lepiej bedzie slychac odglosy "czegos" w krzakach itp... a jesli bedzie to jej niestety nie wylacze bo bedzie zbyt dobra ;) (no chyba ze GSC zacznie se znowu jaja robic i da muzyke typu disco-polo :P )
Image
Awatar użytkownika
Konjad
Stalker

Posty: 125
Dołączenie: 29 Sie 2005, 20:03
Ostatnio był: 27 Sie 2011, 16:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość