Negatywne wrażenia z gry...

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Postprzez stalkerka w 15 Gru 2007, 01:15

I właśnie o to mi chodzi- zeby obalać te stereotypy, że niby kobieta do policji ani do zony się nie nadaje i tak dalej.

Dobra, koniec offtopienia. :wink:
I can't see my face. Maybe you will in room 302.
Awatar użytkownika
stalkerka
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 12 Lis 2007, 17:41
Ostatnio była: 06 Sty 2015, 20:56
Miejscowość: X16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez MCaleb w 15 Gru 2007, 01:50

1.0003 (+Faiakes) i tylko na nie się ewentualnie patrzą.

Mi natomiast ostatnio bardzo nie podoba ta cała renoma Naznaczonego. Zabijam samotnika w środku głuszy i cała Zona mnie nienawidzi! To jakaś psychoza, oni nigdy nie zapominają, że jestem mordercą i basta. Ostatnio miałem tak, że przed X16 wszyscy mnie nienawidzili, a po wyjściu jedynie samotnicy. jednak gdy oddałem dokumenty X16 Barmanowi, to Powinność przypomniała sobie, że mnie nie lubią. Za tą zdradę poszedłem do Wolności i sobie chwalę. Przynajmniej teraz mogę bez przeszkód nienawidzić Powinności.
Moim zdaniem po pewnym czasie albo wracałbym do statusu neutralnego, lub przynajmniej był w stanie coś zrobić, by znów mnie lubili, a nie strzelali na mój widok. Nic mi nie zostaje, jak przeklinać pod adresem telepatii. :P
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Towarzysz Lenin w 15 Gru 2007, 18:03

Towarzysz Lenin napisał(a):Zawsze był to Stalker, zmienił się tylko podtytuł. A i akcja zawsze była w Czarnobylu - Soviet.


Touchdown napisał(a):2 Kwietnia 2002
Pojawiaja sie pierwsze zapowiedzi Oblivion Lost, taktycznej, druzynowej strzelaniny umiejscowionej w dalekiej przyszlosci, w której kluczowa role odgrywaja podróze przez miedzyplanetarne portale. Gra oparta jest na silniku X-Ray.
Gdzies w roku 2002
Oficjalna nazwa gry zostaje zmieniona na S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost. Akcja gry przenosi sie do Czarnobyla.


To z moich wiadomości i na to się będę powoływał.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez samer w 23 Gru 2007, 00:20

o stalkerze pierwszy raz usłyszałem dawno dawno temu ;) Zrobił wtedy na mnie naprawde duże wrażenie. W pewnym sensie balansował to co w innych grach mi sie nie podobało, w sumie nadal tak jest. Bo np strasznie nie znosze gier w których całośc fabuły przenosi sie tylko do jakichs podziemi laboratoriow, walki tylko z jednym rodzajem jednostek. Za to Stalker ma u mnie naprawde duzy plus, balans bardzo dobry do pełni szcześcia troche brakuje ale jest ok. Co do ładowania lokacji są tego plusy i minusy. Bo przypomnijcie sobie ulgę z jaką po mrocznych wojażach, po przejściu określonego etapu witaliście okienko z zapytaniem ;). Wiadomo brakuje większej swobody. Ale wydaje mi się że to nie załatwiłoby całej sprawy. Wg mnie powinny się pojawić jakieś skróty, czy też bezpieczne przejścia (powiedzmy przez obszar kontrolowany przez kogoś komu się pomogło.) pojazdy mogłyby także być w tym miejscu pomocne. Najbardziej brakuje mi chyba tych tak głośno zapowiadanych elementów RPG. Tak żeby w chwili włączenia gry faktycznie przenieść się do zony i żyć jej życiem, mieć możliwość wyboru drogi którą chcemy podążać. No długo by o tym pisać. Ja właśnie przeszedłem grę poraz pierwszy i strasznie mnie żli że nie wciągneła mnie na tyle w wątki poboczne by je realizować bo tak przeszedłem grę nie robiąc połowy zadań opisanych na forum.(ale spokojnie zaraz zaczynam podejście drugie :) Co do CS wątpię żeby choć w 25% wypełniło braki swego poprzednika. Niestety w gre w chodzą pieniądze i także dlatego wydaje mi się że stalker nie powstał taki jaki miał powstać. Projektując grę twórcom towarzyszyły inne cele, ideały..a po tylu latach kiedy naprawdę było prawdopodobne że gra nigdy nie powstanie musieli z części zrezygnować...smutne to to ale prawdziwe.
samer
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 13 Paź 2007, 21:16
Ostatnio był: 05 Kwi 2010, 22:32
Kozaki: 0

Postprzez popo w 23 Gru 2007, 12:58

Mi w grze nie przeszkaza jeśli gramy kobietą. Graliście w Killzone'a ? Tam po pewnym czasie do drużyny dołącza kobieta, a jest ona czymś w rodzaju szpiega. Tak więc : kobiety w grach - proszę bardzo. Kobiety w grach w roli agenta, szpiega? - jeszcze ciekawiej :)
Awatar użytkownika
popo
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 25 Lis 2007, 13:49
Ostatnio był: 29 Sie 2008, 23:21
Miejscowość: Bronx wita
Kozaki: 0

Postprzez physx w 29 Gru 2007, 18:20

Na początek witam wszystkich. Zarejestrowałem się by móc się wyżalić, po dzisiejszym przejściu STALKERA.
Podobnie jak większość, twierdzę że gra została brutalnie wypatroszona z wszystkich ciekawych pomysłów i stała się zupełnie przeciętną strzelanką o niesamowitym klimacie, który jako jedyny chyba ostał się z pierwotnych zamiarów developera. Ja bym mógł nawet czekać kolejne 3 lata by tylko STALKER stał sie tym czym miał początkowo być. Niestety jednak przez fakt iż światem rządzi kasa dostaliśmy co dostaliśmy.
Jak dla mnie głównym problemem STALERA jest pustość świata. Jednak nie chodzi mi o mieszkańców, lecz głownie o przedmioty. Dlaczego w 2/3 znajdowanym skrzynek jest ... pustka? Dlaczego łupy są tylko w fioletowych punktach zaznaczonych w pda? To skutecznie demotywuje do dalszego zwiedzania i chce się tylko jak najszybciej przebić przez najważniejsze miejsca i dobiec do końca gry. Jedyne naprawdę klimatyczne miejsca to laboratoria i okolice sarkofagu. Dlaczego mieszkania, domy i inne budynki są takie puste? Czy jak ludzie uciekali z zony to zabierali ze sobą wszystkie meble i inne tego typu rzeczy? Pojazdy w sumie dobrze, że wykastrowano bo gdyby pojazdy zostały przy obecnej wielkości strefy to by była tragedia, ale mogli chociaż stworzyć pozory, że miały być - np. dać możliwość wchodzenia do nich, ale każdy pozbawić paliwa, silnika albo cholera wie czego. A ciekawe co się stało z fizyką? Cieszyłem się jak dziecko jak widziałem trailer jak żołnierz spada na auto, a ono się pochyla zgodnie z siła nacisku.
Kolejną sprawą jest wielkość zony. Za mała. Czy nie wydaje się to dziwne, że jakby się uprzeć to można sprintem przebiec całą odległość od Kordonu do Czarobyla NPP w 5 minut? Przecież ta gra miała być o eksploracji, przetrwaniu, walce z nieprzyjaznym środowiskiem, a tu taka lipa. Potworów też jest jakość mało, przynajmniej te które są, dobrze się prezentują.
Artefakty, anomalie też są jakieś takie prostackie. Błyskawice? Wiatr? Ogień? Przecież to zwykła szablonowość. Oczekiwałem czegoś więcej, czegoś bardziej wyrafinowanego, może zakłóceń w hudzie? Np. pokazywało by nam złe wartości zdrowia, pancerza czy coś...nie wiem, ale mogli to lepiej wymyślić.
Kolejną sprawą jest fabuła. Wiele rzeczy można wybaczyć grze, jeśli ma ciekawą historię do przekazania, lecz i tu widać pośpiech i schematycznie wymyślone wątki. Fabuła jest słaba, a końcówka śmieszna. Dodatkowo informacje są podawane w dziwny sposób, szczątkowe, sami musimy przeczesywać pda, brakuje mi tu epickości, ciekawych zwrotów akcji, dramatyzmu...
Następna rzecz. Bugi. Czy nawet po 5 paczach ta gra musi być tak zbugowana?
Żeby w pełni cieszyć się grą to na dobrą sprawę trzeba poświęci cały dzień na wyszukiwanie i pobieranie modów, które odblokowują i synchronizują pewne rzeczy, które zostały wycięte z gry. Wspomnę tylko o spaniu, naprawie ekwipunku czy dynamicznej pogodzie i oświetleniu. A głupota ludzkich przeciwników to jakiś ponury żart (bo stwory raczej zachowują się jak trzeba :) ), raz widzą w nocy tak samo jak w dzień wystawie pół oka zza winkla i już alarm i strzelanina, innym razem są zupełnie głusi stoję za rogiem zapalam latarkę a strażnik jak stał tak stoi i zero reakcji, wychylam się staje na przeciw niego, dalej nic no po prostu brak słów. Czasem strzelam stojąc obok przeciwnika a on sobie dalej spaceruje jak gdyby nigdy nic, arrr....
IMO STALKER jest grą bardzo nie wdzięczną, bo jeśli uda nam się przebrnąć przez te wszystkie zapory to czeka nas bardzo klimatyczny FPS, ale w ogólnym rozrachunku jednak przeciętny - bo za ten zmarnowany potencjał nie można gry ocenić jako bardzo dobra. Ech, może gdyby GSG nie związało się z THQ tylko z innym wydawcą, to nie było by takich nacisków, żeby grę wydać, tylko popracowali by jeszcze i wyszłoby coś lepszego...
Uff, ale mi post wyszedł, przepraszam za tyle biadolenia ale musiałem to gdzieś napisać.
physx
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Gru 2007, 16:46
Ostatnio był: 03 Sty 2008, 17:09
Kozaki: 0

Postprzez SaS TrooP w 29 Gru 2007, 19:41

Głupio i bezsensownie gadasz.

A Prypiat i Stancja to właśnie moim zdaniem dwa najbardziej zwalone elementy.
Chyba masz wadliwąwersję, bo połowa bugów nie wystepuje. Fabuła niezła, ale rozwijanie jej poprzez 3 laboratoria jest nudne troszke. Pustości świata nie ma, questy fabularne są ciekawe mimo, że często banalne. Poza tym jednak może trochę czas i kasa zrobiły.

CO nie zmienia faktu, że stalker jest w piątkce moich najlepszych gier ever obok geniuszy jak Operation Flashpoint i Armed Assault oraz Hearts of Iron czy Hidden and Dangerous i ostatnią na pewno przebija.

Nie znasz się na grach synu.

Oj tato, daj wyrazić własną opinię, nie narzucaj swej. L
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez physx w 29 Gru 2007, 22:19

Chyba masz wadliwąwersję, bo połowa bugów nie wystepuje.

Hehe, grałem w 1.0004, więc chyba nie powiesz, że v1.0005 likwiduje wszystkie wymienione przeze mnie bugi, hę?
Skoro dałeś się omamić twórcom i nie widzisz wad tej gry i nie widzisz jaką miała być i co nam obiecywano to nie moja wina, ja staram się być obiektywny.
stalker jest w piątkce moich najlepszych gier ever obok geniuszy jak Operation Flashpoint i Armed Assault oraz Hearts of Iron czy Hidden and Dangerous i ostatnią na pewno przebija.

Skoro to twoi faworyci to możesz sobie obok nich stawiać STALKERA bo jak wiadomo każdy ma swoje ulubione tytuły, jednak STALKER to niestety nie jest to czołówka światowa fpsów i nie umywa się do np. serii COD, Bioshocka, Half-Life 2 czy Far Cry'a ...
Nie znasz się na grach synu.

Talk to the hand, dad.
physx
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Gru 2007, 16:46
Ostatnio był: 03 Sty 2008, 17:09
Kozaki: 0

Postprzez Vaniol w 30 Gru 2007, 01:19

Far Cry ssssie pałke. Jak dla mnie stalker rlz, gram od marca i dalej mi się nie znudził. A taki HL2, hmm genialny jest ale ukończyłem raz, Doom 3 ukonczylem dwa razy. A stalkera chyba z 5. Ale coż każdy ma swoje gusta. Dla mnie stalker jest w TOP10 EVER. Obok GTA 3, DOOM3, HL2, Mafii, CSS'a, GTA VC, Resident Evil (seria), Silent Hill 2 i Simsów (joke :D)
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 19 Sie 2024, 23:11
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Postprzez fjk w 30 Gru 2007, 10:01

"ssise pałkę" brzmi zdeka głupio itd... ale do teamtu, dla mnie farcry, to narazie the best fps... tylko jeden cholernie wielki minus.... nie możesz sobie JESZCZE swobodniej pochodzić, zawsze się heli znajdzie i cie bedzei chcial ubic np. na małej wysepce... =/
We have our objectives... That's all.
Awatar użytkownika
fjk
Łowca

Posty: 400
Dołączenie: 27 Lis 2006, 17:41
Ostatnio był: 01 Sie 2010, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Postprzez physx w 30 Gru 2007, 11:52

Ale coż każdy ma swoje gusta. Dla mnie stalker jest w TOP10 EVER.

No właśnie dla Ciebie może być i doskonale rozumiem, ale popatrzcie choćby na TUTAJ i poszukajcie STALKERa. Nie żeby to był jakiś wyznacznik, ale o czymś to świadczy. :)
physx
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 29 Gru 2007, 16:46
Ostatnio był: 03 Sty 2008, 17:09
Kozaki: 0

Postprzez SaS TrooP w 30 Gru 2007, 16:28

W takich rankingach tony genialnych gier nie znajdziesz. STALKER ma troche bugów, ale to naprawdę porządna gra, nie tak oczywiście jak Armed Assault genialne ale jego też nie ma nigdy na liście. Podobnie symulatory lotu np. Lock On. Mają miliony fanów i zero nagród od gazet. A poza tym przy odrobinie szczęścia fani i tak sobie stalkusia polepszą.

PS: Nie patrz na coś takiego, bo jak gazeta uwzględnia w ogóle takie tytuły jak Mario Galaxy to w ogóle tego lepiej nie czytac...
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość