kolego jesteś w jednym zasadniczym błędzie- prawdziwa strefa obeujmuje ogromny obszar lesny, z wieloma klimatycznymi miejscami. Zasadniczo widze ze lubisz ten rdzawy posmaczek sowieckiego dekadentyzmu. ludzie z problemami życiowymi. próchnica europy. Piknik na skraju drogi bardzo dobrze oddał postać Reda. i tego brakuje.
mieliście to uczucie grając pierwszy raz w SotC i śledząc fabułe? pomijam jej mirażową otoczkę, ale ciekawiły mnie strasznie sny Streloka w labach. moment kiedy przynosi świecący artefakt i jakby się teleportuje. zabrakło tego w grze. zagadka monolitu jest bardzo satysfakcjonująca i wtedy dopiero widać jak ważny jest tutaj wątek psy-fantasy. Osobiście chciałabym żeby gra oferowała jak najwięcej z prawdziwego życia tam, dodania ciężkiej rozkminy oraz nadal gloryfikowała stylu giwerowego. Mogą być nawet nowsze bronie, to i tak okres 30 po wybuchu a wiec rozwój juz nieco powinien pójść do przodu- kontrastując ze przestarzałym otoczeniem i horrorowym klimatem
mutanty czy też demony w sferach pół-sennych.
fajnie, ale żeby o tym zacząć mowić, musicie sobie zadac te pytania:
-czy podobal wam sie stalker i dlaczego
-czy chciałbyś coś w nim zmienić?
-czy wolałbyś doszlifować to co było i wydać w sprawdzonej formule?
-czy chiałbyś coś do niego dodać, co wg. ciebie pasuje tam z jakiegokolwiek prostego toku rozumowania.
ja bym ewidentnie chciała dodać motyw polowania na normalne leśne, nieco wystraszone lub dziko odważne zwierzęta (jak np. wilki albo niedźwiedzie), patroszenie na miejscu i zdobywanie trofeum. wprowadzając jakieś dopuszczalne, nieliczne jednostki zmutowane, styl naszej galerii przybrać by mógł naprawde posępny klimat (stary pokoj gospodarstwa domowego, z zieloną tapetą, wyrwanym oknem i nagromadzeniem niepokojąco wyglądającej kolekcji w zaciemnionym miejscu, owianego zapomnieniem i brudną pajęczyną.
gdyby tak dłużej się skupić na tworzeniu paranoicznego klimatu możnaby popłynąć fantazją głęboko i zrobić cos bardzo sweetaśnego
pobawić się duchami, lękami, czy też wrażeniem ciągłego śnienia
no i najważniejsze żeby gra wyglądała, albo raczej wy ja byście "widzieli"- ja lubię styl komiksowy nieco, czyli żeby dezign stalkerów był czystą perfekcją (analogicznie do uniwersum killzone2
http://www.gamegen.com.br/wp-content/up ... lghast.jpg ) nadająca całemu produktowi status majstersztyku i indywidualności.
i nie powiem, fajne mogłyby być jakieś skryptowane misje, centralnie jak BF3. wrażenie powrotu do otwartego świata byłaby bardzo miła (dziwny rodzaj poczucia szczęścia w momencie zanurzenia się w czymś jak w drugiej rzeczywistości czy fantazji- miałam to z klockami lego
)
dla ostatecznych cyników- potrzebuję się wypisać, więc nie stękajcie że coś jest niewykonywalne technicznie :* . kiedyś byś nie pomyślał o zjedzeniu banana, ale nie o to tutaj chodzi- lubię sobie w czymś takim popływać, zdecydowanie jest to milsze uczucie niż myślenie o rzeczach przyziemnych.