S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Macho1997 w 04 Cze 2011, 22:06

No dobra. Może i przesadziłem z tą atomówką, ale fajnie by było gdyby w fabule byłaby podkreślona zawiść pomiędzy Powinnością i Wolnością.
Macho1997
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 17 Sty 2011, 22:45
Ostatnio był: 01 Lip 2011, 18:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 05 Cze 2011, 14:33

A nie jest? Te frakcje zawsze się nienawidziły i są w stanie permanentnej wojny, tylko w CoP kretyńsko umieścili je w jednym budynku. Można było zrobić inaczej: np. Powinność - baza przeciwlotnicza, Wolność - cementownia.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Krzychu2007 w 06 Cze 2011, 21:29

Trudno czytać, co piszecie. Zrobicie ze stalkera mieszaną papkę. Najgorszym rozwiązaniem jest branie przykładu z innych gier... Stalker nie powinien się zmienić. Ekwipunek, bronie - mały upgrade. Fabuła nowa, okolice nowe. Frakcje bardziej zacięte. Teleportacja już była w CS, jednak to tylko Ciekawostka, i lepiej żeby tak zostało. Zanadto w przyszłość lepiej nie lecieć. Dobrze by było, żeby to miało ręce i nogi. Nie odstawało też zbytnio od rozwiązań Zewu prypeci i CS Pozdrawiam.
Krzychu2007
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 27 Lip 2010, 22:26
Ostatnio był: 02 Lis 2014, 14:09
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez PRO TOMORDEN pl w 08 Cze 2011, 14:45

Pomyłka :facepalm:
Ostatnio edytowany przez PRO TOMORDEN pl, 08 Cze 2011, 16:31, edytowano w sumie 1 raz
Wale to forum

Za ten post PRO TOMORDEN pl otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative KoweK.

PRO TOMORDEN pl
Wygnany z Zony

Posty: 25
Dołączenie: 17 Kwi 2011, 20:10
Ostatnio był: 10 Cze 2011, 15:15
Ulubiona broń: --
Kozaki: -3

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez MałyGłód w 08 Cze 2011, 16:06

@PRO TOMORDEN pl to nie jest żaden S.T.A.L.K.E.R 2 tylko mod bazujący na silniku Cry Engine. Ty mogłeś się pomylić, ale nie rozumiem ludzi, którzy wrzucają na YT filmiki które podpisują pod tytułem S.T.A.L.K.E.R 2, w których od razu można się połapać że to są to jego obecne części. Twórcy nawet sami stwierdzili, że najnowszy S.T.A.L.K.E.R będzie działał na nowym silniku. A tak w ogóle czy na tegorocznych targach E3 pojawi się nasza gra ?
Image
Podstawą szczęścia jest WOLNOŚĆ, a podstawą WOLNOŚCI odwaga.
Awatar użytkownika
MałyGłód
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 06 Mar 2011, 11:20
Ostatnio był: 14 Paź 2011, 22:36
Miejscowość: Galaktyka Kurvix
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 08 Cze 2011, 16:11

Wystarczy poczytać kilka wywiadów na temat stalkera 2 które są na głównej stronie w dziale stalker 2 aktualności.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez PRO TOMORDEN pl w 08 Cze 2011, 16:29

Sorry pomyłka :facepalm: ale z kolei xxKOWEKxx odwal sie ode mnie ! wypijasz mi kozaki tylko no i jak sie domyślam zachwile poleci albo kolejny kozak albo ban. :mad:

Uwagi moderatora:

albo warn - Matrix
Wale to forum

PRO TOMORDEN pl
Wygnany z Zony

Posty: 25
Dołączenie: 17 Kwi 2011, 20:10
Ostatnio był: 10 Cze 2011, 15:15
Ulubiona broń: --
Kozaki: -3

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez djcycu w 08 Cze 2011, 18:03

Zachowuj się grzecznie a nic się nie stanie :) Wracając do tematu to przejścia między lokacjami które wcześniej widziałem rozprawialiście powinny być takie jak były z tą różnicą że nie mamy jakichś nie wiadomo jakich skoków przez lokacje... Z lokacji na lokację wchodzimy jak z Baru na Dzicz i tak wszędzie aby to co ujrzymy przed nami była to np brama (Dolina Mroku w SoC) no a po przejściu na lokację za nami była też ta sama brama a nie tunel (Kordon w SoC)! Ja wiem że Darkscape wycięto ale i jedna i druga lokacja inaczej wyglądała przed finalną wersją więc mogli to dopatrzeć. Tak samo powinno być z Wysypiskiem i Kordonem gdzie kurde i jedno i drugie zwieńczenie poważnie się różniło... To szczególiki ale bardzo rozklimatyczniają...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kpuc w 08 Cze 2011, 18:52

FDGod napisał(a):
Czemu nie, mogliby dać jakieś smaczki w postaci rzadkich nietypowych broni.
Mogliby w formie urozmaicenia gry dać artefakt-gun. Coś ala portal-gun tylko zamiast portali spawnuje anomalie, w sytuacji gdy szarżuje na nas stado snorkow mogłoby to służyć za tworzenie zapory :E podobny pomysł użyto w bioshocku 2 z plazmidami.
Inna paranormalna bronią mogłaby bić amunicja z rdzeniem w postaci artefaktu. Delikwent po trafieniu rdzeniem "elektro" zostałby dodatkowo porażony prądem, "ognikiem" podpalony ...psoniczny rdzeń mógłby zombyfikowac. Fajnie by to wyglądało gdy nagle w szeregach wroga jedne z współtowarzysz broni rzuca się na swojego kolegę żeby wyjeść mu mozg :E
Oczywiście wszystko z umiarem, jak ma sie 5-7 sztuk takiej amunicji to nagle gra nie zmieni się w jakieś subrealistyczne szaleństwo :wink:



Jasne , pod koniec gry mogły by występować prototypowe bronie , modyfikowane przez dany artefakt np. zwiększona szybkostrzelność tak przy której dany sprzęt by się szybko zatarł czy zaciął (jak ktoś grał w mod NS wie o co chodzi)

Ale strzelania z palców , tego nie chciał bym zobaczyć w tej grze a to dlatego iż popsuło by to strasznie klimat . Co prawda fear 3 jeszcze nie wyszedł ale na filmach widać jak się gra popsuła .

Uwagi moderatora:

Po co te spacje przed przecinkami i kropkami?
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Woland w 08 Cze 2011, 19:50

Fajne w nowej części byłoby gdyby:
-Było przedstawione przedarcie się do zony ( tu taka uwaga- czemu nie przedstawić jakoś powodu dlaczego stalker się udał do zony? )
-Teorytycznie wiosenna/letnia pora roku może zostać. Ale czy zima nie była by czymś nowym? Nowe opcje do gry by to mogło dać.
- Akcja mogłaby się dziać w początkach zony. Trochę by mogli mutanty przerobić, pozmieniać. To jest ogólnie je zostawić ale lekko inne by były, lekko zmodyfikować. Stworzyć kilka innych, rzadszych, niezwykle groźnych lub niezwykle niegroźnych ( których potem już nie ma bo stalkerzy wszystkie wytępili).
Broń też by jakoś ograniczyć. Bo wiecie, mimo wszystko do klimatu pasowała by akcja że w dwóch zabija się pijawkę łopatą na przykład.
- Dodatkowo grze by można nadać taki ale wkomponowany w zone klimat bardziej brutalny, dosadny. Wręcz kontrowersyjny, bo ta zona miejscami taka z lekka za grzeczna jest...
Aha- wiadomo coś o wymaganiach? Będą w granicach ostatnich części?

PS:
GeForce 9600 GT
2.8 procesor
2gb ramu
tyle powinno wystarczyć by udźwignąć S.T.A.L.K.E.R. 2?
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez kubu k w 10 Cze 2011, 21:06

Witam,

Niby jestem tu nowy ale od samego początku obserwuje to forum. Wydaje mi się, że macie za dużą fantazję jeżeli chodzi o stalkera. Proponowałbym dać twórcom wolną rękę w tworzeniu tej gry. Według mnie jedyna wpadka jaka im się wydarzyła to Clear Sky. Czytając cały ten temat mam wrażenie, że chcecie przerobić tą grę na całkiem niezły badziew. Większość waszych pomysłów nie trzyma się kupy i to dosłownie. Jeżeli wasze pomysły dążą do gta lub mw albo i fear itp. to gratuluje. Według mnie, mimo wszystko jak im wychodziła ta gra, jak jest i jak będzie i tak będzie miała swój niepowtarzalny charakter i klimat. pzdr.

PS. Jeżeli chciałbym jeździć w tej grze samochodami to bym zażądał modelu jazdy z forza motorsport.

Za ten post kubu k otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
kubu k
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 10 Cze 2011, 20:55
Ostatnio był: 31 Paź 2019, 21:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 13

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Stalkerka91 w 11 Cze 2011, 07:17

Ja bym chciała żeby przedewszystkim stalker mial klimat bardzo wschodni. gracz powinien mieć możliwość bawienia się światem, a za to fajnie byłoby prosić NPC o pomoc, czesto oparta na systemie zapłaty ew. nabytego friendshipa, który by stanowił dość odrębny i ważny motyw. życie w zonie niszczy. jedni alienuja się i sięgają szczytów szaleństwa, inni zaś prowadzą społeczme życie. Mamy frakcje, ale nie przedstawiono nam dogłębnie takich "społecznych relacji" (dla przykładu, marzy mi się sytuacja, kiedy nasz przyjaciel poprosił nas o papierosa i na wzgórzu z widokiem na zonę i opowiedział jakąs smutną, bądz bardzo przyjemną opowieść, dzięki ktorej gracz poczułby współczucie). Picie wódki dla samego picia wódki, dla tworzenia atmosfery czegoś co jest więcej niż samą opowieścią, lub grą. Raczej wizja jakiegoś miejsca, magicznego, bo jedynego w swoim rodzaju (właściwie to odbiciem, ale bardzo dokładnym, z przywiazaniem uwagi do szczegułów.

Wolałabym żeby gra cały czas podejmowała wątki filozoficzne, co bardzo pasuje do jej realiów.

Przypuścmy ze gra pozwala na 2 rodzaje gry które maja swoje zalety- wersja alone i social. nie simsy, ale rodzaj podłoża do poprowadzenia niebanalnej opowieści w klimatach fantastyczno-obyczajowo-psychologicznej. Nie chodzi o denna fabułę z CODów ale raczej jako adaptacje jakiejś głębszej historii. Cień Czarnobyla, jak i cały Stalker jest bardzo ściekawy jeśli chodzi o fantastyke (Oaza, Monolit, zakrzywienia czasoprzestrzenne itd). dużo ciężkiego industrialu (więcej, przydałoby się więcej samych fabryk i zamknietych klaustrofobicznych przestrzeni, nawiedzające tetniacym w nich życiem kruszejącej ściany, zawalającej się klatki schodowej, dudniące i walące się instalacje. tworzyć atmosfere opuszczonych, ale żyjących własnym wizerunkiem miejscówek, jak u H.P. Lovecrafta :E
Stalkerka91
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 22:10
Ostatnio była: 05 Wrz 2011, 00:26
Kozaki: -2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość