S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez michros w 31 Maj 2011, 22:02

Ale może ktoś ma tam rodzinę i przy okazji może ją odwiedzić :P
michros
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 29 Gru 2009, 00:53
Ostatnio był: 14 Mar 2012, 21:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez charles w 01 Cze 2011, 22:37

mAM NADZIEJĘ ŻE W KOLEJNEJ ODSŁONIE BĘDZIE COŚ KONKRETNEGO Z PRZEJMOWANIEM KONTROLI NAD CZŁOWIEKIEM NP ŻE ZWARIUJE I BĘDZIE ATAKOWAĆ INNYCH STALKERÓW ALBO BĘDZIE MOŻNA MIEĆ JAKIŚ PRZYJACIÓŁ W PENETROWANIU ŚWIATA S.T.A.L.K.E.R-A
Awatar użytkownika
charles
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 27 Maj 2011, 14:12
Ostatnio był: 16 Wrz 2011, 10:45
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez FDGod w 02 Cze 2011, 23:01

mAM NADZIEJĘ ŻE W KOLEJNEJ ODSŁONIE BĘDZIE COŚ KONKRETNEGO Z PRZEJMOWANIEM KONTROLI NAD CZŁOWIEKIEM

"Luk, jestem twoim ojcem..." :D
Wybacz ale w stalkerze 2 raczej nie będzie strzelania piorunami z końca palców albo podnoszenia kamieni siłą woli.

Ps. źle używasz Capsa i shifta :D
Pogromca atików
Awatar użytkownika
FDGod
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 11 Maj 2011, 18:39
Ostatnio był: 08 Maj 2023, 11:01
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 03 Cze 2011, 10:02

FDGod napisał(a):
mAM NADZIEJĘ ŻE W KOLEJNEJ ODSŁONIE BĘDZIE COŚ KONKRETNEGO Z PRZEJMOWANIEM KONTROLI NAD CZŁOWIEKIEM

"Luk, jestem twoim ojcem..." :D
Wybacz ale w stalkerze 2 raczej nie będzie strzelania piorunami z końca palców albo podnoszenia kamieni siłą woli.

Ps. źle używasz Capsa i shifta :D


Czemu nie, mogliby dać jakieś smaczki w postaci rzadkich nietypowych broni.
Mogliby w formie urozmaicenia gry dać artefakt-gun. Coś ala portal-gun tylko zamiast portali spawnuje anomalie, w sytuacji gdy szarżuje na nas stado snorkow mogłoby to służyć za tworzenie zapory :E podobny pomysł użyto w bioshocku 2 z plazmidami.
Inna paranormalna bronią mogłaby bić amunicja z rdzeniem w postaci artefaktu. Delikwent po trafieniu rdzeniem "elektro" zostałby dodatkowo porażony prądem, "ognikiem" podpalony ...psoniczny rdzeń mógłby zombyfikowac. Fajnie by to wyglądało gdy nagle w szeregach wroga jedne z współtowarzysz broni rzuca się na swojego kolegę żeby wyjeść mu mozg :E
Oczywiście wszystko z umiarem, jak ma sie 5-7 sztuk takiej amunicji to nagle gra nie zmieni się w jakieś subrealistyczne szaleństwo :wink:
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Macho1997 w 03 Cze 2011, 21:40

Fajnie by było aby jakaś amunicja wykorzystywała siłę artefaktu, np. Gravi, tzn. podczas uderzenia wywołuje małą dziurę grawitacyjną która powoduje obrażenia wewnętrzne. Mogła by być też amunicja ponaddźwiękowa, wykorzystująca siłę anomalii trampolina zamiast zwykłego ładunku miotającego lub też prototypowe działo stacjonarne strzelające pociskami z "rozpylaczem" anomalii chemicznych. Oczywiście mogła by to być oczywiście broń dostępna tylko podczas niektórych zadań.
Co do fabuły to dla mnie by idealna wyglądała tak:
Dzieje się to 4 lata po wydarzeniach z CoP'a.
Powinność ma układy z organizacjami spoza Zony, które udostępniły im broń jądrową. Tym sposobem chce zniszczyć zonę raz na zawsze. Wolność za wszelką cenę próbuje nie dopuścić do użycia jej. Stajemy więc pomiędzy oboma stronami konfliktu i mamy wybór: Pomóc Powinności zniszczyć zonę, Wolności pomóc przywrócić dawny spokój w zonie albo być samotnikiem i żyć w strefie śmierci, pomagając Naukowcom dowiedzieć się kto udostępnił Powinności Śmierć Atomu, czyli prototypową bombę która jest połączeniem brudnej bomby i bomby neutronowej.

Za ten post Macho1997 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Ptachu, PRO TOMORDEN pl.
Macho1997
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 17 Sty 2011, 22:45
Ostatnio był: 01 Lip 2011, 18:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Ptachu w 03 Cze 2011, 22:31

A może dodamy sklepik z atomówkami??Albo nie!Nowy szyld reklamowy Sidirovicza! ATOMÓKA DLA KAŻDEGO!!
Lepszy pomysł to już z tą amunicją z kawałkami artefaktów np Gravi.W SoC-u była taka strszelba którą miał jeden ze stalkerów (Bojowy Shaser podajrze).To jest niezłe.Mogli by też dodać prostą rzecz np."widoczne" ulepszenia niektórych modyfikacji takiich jak podajnik amunicji do F2000.Noi pare pukawek więcej aby bylo z czego strzelać(asortymęt i tak jest imponujący)

Ptachu
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 23 Mar 2011, 23:36
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 19:33
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Macho1997 w 03 Cze 2011, 22:46

@up
Nie chodziło mi o to że każda frakcja ma własną broń jądrową tylko iż powinność za pomocą prototypowej bomby chce raz na zawsze zniszczyć zonę. Na przyszłość czytaj uważniej...
Macho1997
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 17 Sty 2011, 22:45
Ostatnio był: 01 Lip 2011, 18:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Ptachu w 03 Cze 2011, 23:03

@ Macho 1997
Czytałem uważnie.Powiem ci tyle.W fabule gry jest wątek o tym aby spuścić na Zone atomówki i problem z głowy.Ale Zona by się rozrosła na niewiadomo jaką odległość.A pozatym masz tzw.Kordon czyli ogrodzony na 30 km teren na około Elektrowni którego celem jest niedopuścić do takiego zajścia.
Jeszcze jedno na kolejny raz pisz takie wiadomości na PW.

Za ten post Ptachu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive impulse_101,
Negative Gość.

Ptachu
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 23 Mar 2011, 23:36
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 19:33
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Wave w 04 Cze 2011, 10:05

Co ty gadasz głupoty? Kordon to początkowa lokacja i samo "oficjalne" wejście do strefy zamkniętej. Tamtędy przedostają się wojskowi do Zony i też tam pilnują tego wejścia. W Cieniu i CN była to lokacja nie mająca 30 km kwadratowych. Widać, żeś w Stalkera nie grał, najlepiej zamilcz na wieki. Macho ta fabuła by raziła filmowością Call of Duty.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez paintball_0 w 04 Cze 2011, 11:36

Czytam sobie waszą mini dyskusję "co by było, gdybym napisał scenariusz do S2" i odnoszę wrażenie, że wam się Stalker z Oblivionem pomylił... Wyjaśnijcie mi, proszę, po co wam te frakcje, bomby atomowe i przynależność do jakiejkolwiek "tajnej" organizacji?

Największą głupotą stalkera jest właśnie to, że po całe Zonie- strefie zamkniętej, do której wstęp jest karany śmiercią- spacerują sobie tysiące osób. I to w biały dzień. Afiszując się swoimi "barwami", dzieląc między siebie terytoria i strefy wpływów. Całej serii przydałaby się przynajmniej odrobiona dyskrecji. Te wszystkie frakcje w Stalkerze to zwykła dziecinada.
No bo sami pomyślcie. Jesteście szefem takiej grupy. Pewnego dnia przychodzi do was jakiś kompletnie nieznany typ i pyta prosto z mostu "jak mogę się do was przyłączyć?" A wy mu odpowiadacie "przynieś nam ogon nibypsa, to wpuścimy cię do naszej tajnej bazy"... Czy to jest poważne? Łapać pierwszego lepszego patałacha z ulicy, wpuszczać go do swojej siedziby i dawać dostęp do wszelkich informacji o jakie poprosi? A gdzie nieufność i obawa przed szpiegiem frakcji przeciwnej?

Za ten post paintball_0 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fade, BasseB, Ptachu.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 04 Cze 2011, 11:39

Wave napisał(a):Co ty gadasz głupoty? Kordon to początkowa lokacja i samo "oficjalne" wejście do strefy zamkniętej. Tamtędy przedostają się wojskowi do Zony i też tam pilnują tego wejścia. W Cieniu i CN była to lokacja nie mająca 30 km kwadratowych. Widać, żeś w Stalkera nie grał, najlepiej zamilcz na wieki. Macho ta fabuła by raziła filmowością Call of Duty.


Kordon jest pasem okalającym cala zonę, ma on na celu odizolować i uniemożliwić ingerencje niepowołanych osób z zewnątrz. Są tez inne kordony, sanitarne lub polityczne a to że Tobie się to kojarzy jedynie z levelem stalkera o nazwie "cordon" który przedstawia tylko fragment całości to już inna bajka :P
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Ptachu w 04 Cze 2011, 14:58

@Wave
Gwałce stalkera od premiery SoC aż do dziś.
Tak zgadza się że Kordon to inaczej posterunek Armi..Ale Elektrownia jest ogrodzona na 30 km.Noi są inne kordony jak napisał Impuls

PS:Czytaj uważniej w next

@paintball
Faktycznie ale to tylko gra.I mamy rzecz którą można wymagać od GSC aby dodali :o
-realistyczne podejście do ludzi w świecie gry

Ptachu
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 23 Mar 2011, 23:36
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 19:33
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość