S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez raczejtak w 15 Kwi 2011, 18:34

Jak dla mnie samochód do Zony zupełnie nie pasuje. Przecież to zamknięta przestrzeń, gdzie oficjalnie nikt poza uprawnionymi osobami nie może przebywać! Mowicie o drogach w okolicy Czarnobyla, które są przejezdne- fakt, ale myślicie że twórcy przeniosą do gry prościuśką drogę, by jakiś koks stalkier mógł sobie, na luzie w pancernym (albo i nie- po prostu przesadzam jak i Wy) samochodzie przemierzyć Zonę wzdłuż i wszeż, nazbierać artefaktów, trochę napromieniowanych śmieci, albo i wywieść całą Zonę po trochu rozkradając np. cześci od użytych helikopterów gaszących kiedyś płonący reaktor? Wyobrażacie sobie to? Złomker! Nowa gra w osadzona w realiach Zony.


Kolejna kwestia- skoro my jako gracz możemy mieć samochód, to dlaczego nie NPC? Wyobrażacie sobie RAJDY WGŁĄB ZONY? :> albo WYŚCIG O ARTEFAKTY? :> Albo wiem! Carmagedon w Zonie! POLOWANIE NA MUTANTY- Ukraińskie Ministerstwo do Spraw Sportu i Rekreacji wydaje Ci pozwolenie na upolowanie chimery, organizujesz paru kolegów, spijacie po kozaku, ładujesię się w jakiegoś uaza i jedziecie sobie upolować chimerę. Safari job twoju mać.
Widzę zapowiedzi "nieliniowa fabuła, porywający klimat i ryk Twojej nowiuśkiej łady sprawią że mutanty uciekną gdzie pieprz rośnie, a artefakty, loot i super itemy same będą wskakiwać do Twojego bagażnika. Przy okazji- rozjedź kogo chcesz! Za każdego bandytę Kozak gratis.



Nie chłopaki. Samochód w Zonie odpada bo jest nieekonomiczny, nieopłacalny, nieklimatyczny, a cena paliwa idzie w górę :) Wiem że obiecali nam kobiety w Stalkerze 2 ale przecież nie musicie szpanować przed nimi furą, nie? :>


I każdemu kto spróbuje znaleźć sposób by zajechać pod Bar świecącą ładą wypowiem wojnę, zorganizuję bojkot pod pałacem prezydenckim i zasypię bezsensownymi postami typu "skoro mają auto, ja chcę helikopter".

Dlatego też podział mapy na mniejsze tereny jak to było dotychczas jest wysmienity. Raz że twórcy w pełni zagospodarują przemierzany przez nas teren, nasadzą easter eggów, tajemnych przejśc i schowków, dwa modderzy znów będą mieli możliwość zmieniania ekarnów ładowania ( hahaha ale argument) a trzy że w ten sposób z każdą mapą będzie się można zżyć. Nie mówię że jak brat z bratem (bo jak mniemam większość z Was rzyga kordonem :D ) ale jednak zapamiętamy wiecej.



//Off- wiem że się napiąłem, ale to co Panowie, o tych samochodach- bezedura! //
raczejtak
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 07 Wrz 2010, 16:35
Ostatnio był: 06 Gru 2014, 16:15
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez thainoodles w 15 Kwi 2011, 19:27

Też mi sie za bardzo bryki w zonie nie widzą, nawet jakby to był ledwo zipiący zaporożec, po prostu nie pasuje to za bardzo do klimatu gry. Poza tym GSC w dwójce na pewno usprawni mocno AI, więc wyobraźcie sobie sytuacje w której przebijacie sie niwką przez zone i trafiacie na jakąś blokade czy kij wie co, zostawiacie gablote i pociskacie z buta za pagórek żeby nachapać sie artefaktów w anomalii, wracacie żeby znaleźć bagażnik waszego ładillaca dokładnie wyczyszczony przez jakiegoś typa. I potem przy odchodzeniu dalej niż na 100m zabieracie wszystkie graty z kufra ze sobą, łącznie z paliwkiem.

Zrobienie jednej, dużej mapy to też imo kiepski pomysł, wystarczy spojrzeć na F3/New Vegas, cały obszar gry jest mało szczegółowy i pusty, wiem że wojna nuklearna etc ale brakuje nawet najzwyklejszych ruin.

Co bym chętnie zobaczył w dwójce? Po pierwsze kobiety. :) To by naprawde dodało grze fajnego smaczku, w końcu nie tylko faceci to desperaci ryzykujący życie. Większe mapy, które będą bardziej "wschodnioeuropejskie", w zewie już jest bardzo dobrze ale może być jeszcze lepiej. Cieszyłbym sie gdyby umiejscowili akcje jeszcze dalej na północ, może nawet po stronie białoruskiej. Co za tym idzie, mniej NPC, to jest zresztą moja najgorsza obawa, że GSC zrobi ze stalkera medal of hujnor, gdzie nawet kot będzie taszczył minigana i dżetpaka. :P Nowe mutki, jakaś nowa frakcja - to oczywiste. No i moim osobistym marzeniem jest wrzucenie do gry Oka Moskwy, ale tego prawdziwego, nie żałosnej zabaweczki umiejscowionej w środku osiedla w limańsku.

To w zasadzie tyle, jak coś sobie przypomne to dopisze.
thainoodles
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 14 Lut 2011, 10:28
Ostatnio był: 18 Wrz 2016, 22:51
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 25

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Grzdam w 15 Kwi 2011, 21:45

Plaargath napisał(a):
Grzdam napisał(a):
Official S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R. 2: The North
3 minut(y) temu · Lubię to!Nie lubię ·

Official S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Tunguska
około minuty temu · Lubię to!Nie lubię

Wychodzi na to, że raczej sobie po Zonie nie pobiegamy.


Znaczit wrzucą meteoryt do fabuły? Trochę przerażający pomysł, mam nadzieję, że to mylne przypuszczenie, bo trąci męczeniem kichy. Taka linia to STALKER 3, w którym Lenin wstaje z sarkofagu, Mikołaj II miał syna z Zojką, matką Strieloka, zona powstała bo Tesla potrzebował się odćmieczyć, a w łagrach Cartman pożera rozkosz turysty z kukurydzą. Obym się mylił.


Wydaję mi się, że całkowicie przeniesiemy się z zony czarnobylskiej do okolic tunguski z całkowicie nową fabułą, nie mającą żadnego związku ze Stalkerem jakiego znamy. Podejrzewam, że cała fabuła może opierać się na upadku tego meteorytu(tak samo jak dotychczasowa fabuła opierała się na katastrofie w elektrowni).
Grzdam
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 18 Wrz 2010, 19:19
Ostatnio był: 21 Kwi 2013, 13:53
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 15 Kwi 2011, 21:49

Bagażnik na kluczyk zamykamy. Taki mały wynalazek a zatrzyma złodzieja choćby na na 1 minute(jeżeli by nie zrezygnował. Wystrzał słyszalny.) Skoro by były pojazdy to zapewne by były takie garaże(miejsca gdzie za opłatą można zostawić bezpiecznie swoją bryke. Parking strzeżony czynny całą dobe :D . A więc wystarczy pomyśleć i wszystkie wady (większość ) można wykluczyć.Jakby co drzwi też na klucz a do tego jakaś amatorska blokada na kierownice(może trochę przesadzam)nadajnik jakby ktoś zapomniał gdzie brykę zostawił. Jakby co pomyślcie o prostych rozwiązaniach zanim będziecie wypisywać wady jakiegoś rozwiązania.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez thainoodles w 15 Kwi 2011, 21:52

Przeniesienie akcji poza zone to byłby największy błąd jaki mogliby popełnić. Oby nie, bo chyba bym sie załamał. ;x
thainoodles
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 14 Lut 2011, 10:28
Ostatnio był: 18 Wrz 2016, 22:51
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 25

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 15 Kwi 2011, 21:54

To oni sobie tak żartowali żeby zobaczyć jakie pomysły mają fani.

Za ten post Pilot otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Michu.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Ptachu w 17 Kwi 2011, 18:50

Ja troche z innej beczki ale coś mnie dziwi.W intrze do SoC-a koleś który prowadził trupiarke miał pancerz z Powinności.Na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=X-hi4Pxzi6g widać jak Powinność wraca/idzie do Elektrowni Jądrowej,broni jej przy udziale ciężkiego sprzętu ,a potem zabija jakąś szyche z Wolności (z wyglądu przypomina Czechowa z CS - http://stalker.wikia.com/wiki/Chekhov).Czyżby twórcy GSC mieli na myśli aby Powinność miała być głównym wrogiem w STALKER 2 czy może przyjacielem?.Ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=DHDg5F2TRNY przedsatwia jak Striełok niszczy Świadomośc-Z i ucieka z Elektrowni Jądrowej.
A więc nasówa się ogromna ilość pytań.Mnie interesują dwie:
1.O co chodzi z tą Powinnością?Czy naprawde będą zaprowadzac swoje porządki w Elektrowni?
2.I o co chodzi z tym drugim filmikiem.Czy ma jakieś przeznaczenie czy nie.

EDIT:
Czyli te 2 filmiki to shit.Ach ale mnie to męczyło przez pare dni.Dzięki za szybkie odpisanie.
PS:posta niemoge usunąć
Ostatnio edytowany przez Ptachu 17 Kwi 2011, 19:09, edytowano w sumie 3 razy

Za ten post Ptachu otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative KoweK.

Ptachu
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 23 Mar 2011, 23:36
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 19:33
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 17 Kwi 2011, 18:56

Oba filmiki to dzieła fanów, nie mają związku ze Stalkerem 2.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 17 Kwi 2011, 20:38

Z łaski swojej przeczytajcie kilka stron wstecz, a nie ciągle dajecie w kółko te same filmiki. Żałosne się to robi.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Wheeljack w 17 Kwi 2011, 20:44

Zamknij temat w uj do czasu pojawienia się jakiegoś newsa. I tak nic ciekawego się tu nie urodzi. :P

Uwagi moderatora:

Nie będę zamykał "mordy" ludziom, którzy lubią podyskutować na bardziej sensowne tematy. Po to jest forum, ale zawsze znajdzie się głupi zwolennik zamykania wszystkiego. - xKoweKx
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez MałyGłód w 20 Kwi 2011, 21:23

Pierwszy kwartał 2011 zbliża się do końca, a jakoś nie dostaliśmy nawet screenów. Czyżby produkcja w stylu Duke Nukem Forever lun Gran Turismo 5 ?
Image
Podstawą szczęścia jest WOLNOŚĆ, a podstawą WOLNOŚCI odwaga.
Awatar użytkownika
MałyGłód
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 06 Mar 2011, 11:20
Ostatnio był: 14 Paź 2011, 22:36
Miejscowość: Galaktyka Kurvix
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Ozi w 20 Kwi 2011, 23:07

Popatrz jak opóźniali pierwszego stalka, jasne jest, że ze wszystkim się spóźnią, na moje to pierwsze konkretne info plus jakieś graficzki w tym E3, premiera pod koniec 2013 :P .
Awatar użytkownika
Ozi
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Sty 2010, 17:51
Ostatnio był: 21 Paź 2019, 15:48
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość