S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 14 Kwi 2011, 13:57

ale naprawdę gdyby GSC zrobiło 1 wielką mapę chodził byś na piechtaka? mi się nie wydaje.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez lukasz638 w 14 Kwi 2011, 14:20

Czemu nie. W końcu od czystego nieba w stalkerze byli przewodnicy. Wystarczy że zastosowali by podobny patent jak w GTA IV z taksówkami, a w wyznaczone miejsce zaprowadził by nas przewodnik.
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 22:56
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 14 Kwi 2011, 18:22

powiedzmy że jesteś na pustkowiu gdzie żaden stalker się nie zapuszcza a jeżeli zona nie ma być zaludniona to dużo by było takich miejsc. choćby napromieniowany rower by się przydał.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Plaargath w 14 Kwi 2011, 22:59

Grzdam napisał(a):
Official S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R. 2: The North
3 minut(y) temu · Lubię to!Nie lubię ·

Official S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Tunguska
około minuty temu · Lubię to!Nie lubię

Wychodzi na to, że raczej sobie po Zonie nie pobiegamy.


Znaczit wrzucą meteoryt do fabuły? Trochę przerażający pomysł, mam nadzieję, że to mylne przypuszczenie, bo trąci męczeniem kichy. Taka linia to STALKER 3, w którym Lenin wstaje z sarkofagu, Mikołaj II miał syna z Zojką, matką Strieloka, zona powstała bo Tesla potrzebował się odćmieczyć, a w łagrach Cartman pożera rozkosz turysty z kukurydzą. Obym się mylił.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez BurnMaster w 14 Kwi 2011, 23:15

Nieee to raczej niemożliwe , myśle, że to są nazwy lokacji (prawdopodobnie) chociaż...to też trochę głupie nazywać North lokacją xD
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 14 Kwi 2011, 23:28

A co powiecie na to? Tym razem sam wrzucę "fake" trailer bo wygląda bardzo realnie, tzn. dokładnie nie wiem co to jest. Sami oceńcie, bo naprawdę realnie wygląda.


Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 14 Kwi 2011, 23:33

Patrząc na animację "bohatera" tego filmu, muszę stwierdzić, że to fake. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez paintball_0 w 15 Kwi 2011, 09:29

lukasz638 napisał(a):Czemu nie. W końcu od czystego nieba w stalkerze byli przewodnicy. Wystarczy że zastosowali by podobny patent jak w GTA IV z taksówkami, a w wyznaczone miejsce zaprowadził by nas przewodnik.



Przewodnicy to najgorszy pomysł, na jaki wpadli programiści (czy kto tam z GSC). Przez nich czułem się jak na wycieczce w lunaparku.

Idę sobie przez "niezbadane zakątki Zony", opuszczone fabryki, zawalone tunele... ogółem dzicz, na której od lat nie postała stopa człowieka. A tu przewodnik. Czeka, aż poproszę go o doprowadzenie mnie na drugi koniec Zony. Ot tak, po prostu.
I w tym momencie przychodzi mi do głowy pytanie: "skoro ci przewodnicy tak doskonale znają Zonę, że potrafią ją przebyć bez oddania jednego strzału i jeszcze przeprowadzić innego stalkera (choćby był to kompletny kot, który dopiero wlazł do Zony, ale ma kasę), to jakim cudem SAMI nie odnaleźli tych wszystkich kryjówek, tajnych miejsc i w ogóle jakim cudem sami nie ukończyli głównego wątku fabularnego!?"

Można by pomyśleć, że to właśnie przewodnicy ukrywają te wszystkie znajdźki, a potem uśmiechając się obserwują z ukrycia, jak inni stalkerzy próbują się dostać do tych fantów...

Samochód rozwiązuje ten problem. Jedyna Łada ostała się na calutkiej Zonie, quest poboczny mówi o możliwości jej naprawy. Gracz po wielu perypetiach w końcu otrzymuje jedyny środek transportu w całej grze. Żadne GTA, żadne pościgi. Po prostu środek lokomocji i pojemny bagażnik.
Albo choćby i teleport. Dwa bliźniacze artefakty, które się "przyciągają" pozostawiasz jeden w swojej bazie, zabierasz ze sobą drugi. Idziesz w Zonę. Uaktywniasz artefakt, który masz przy sobie i teleportujesz się w pobliże tego, który zostawiłeś w bazie. Proste, szybkie i skuteczne. Po co jacyś przewodnicy?
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez lukasz638 w 15 Kwi 2011, 10:04

Z tym samochodem to byłby fajny patent :D
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 22:56
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez BurnMaster w 15 Kwi 2011, 13:18

Szybko zmieniasz zdanie łukasz :P, prawda , że poruszanie się dzięki przewodnikowi z lokacji na lokację jest dziwne ale czy odrazu ten błąd trzeba naprawiać wprowadzając "środki lokomocji"? Sam przecież napisałeś, że "przemierza dzicz gdzie stopa człowieka po raz pierwsza tam stanęła" więc jak tamtędy samochód przejedzie?
Hmm jeżeli twórcy naprawdę wprowadzą środki lokomocji to chyba tylko na obrzeżach Zony i tylko wyłącznie, a dalej to już właśnie dzicz i przedzieranie na piechotę
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 15 Kwi 2011, 15:56

kto by chciał na piechtaka chodzić ten by chodził. wszędzie zostały drogi i to w lepszym stanie niż te w polsce(pomimo opuszczenia tych lokacji) sami zobaczcie przedzierając się przez jupiter w zewie, przez kordon w SHoC i w CS. samochody to najlepsze co może zastąpić przewodników i do tego ułatwić prace stalkerom i więcej kasy dla mechaników. wiecie ile możliwości jest z pojazdami. opancerzanie ich, uzbrajanie i ulepszanie. można by zrobić taki sam system jaki jest w ulepszeniach broni. dodatkowo zrobić coś z artami w pojazdach, np elektryczny pojazd działający na artefakt błysk. czyli jedziemy do brodacza zatankować i browca i do tego naszą brykę.

Uwagi moderatora:

Wiesz co to duże litery?
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez paintball_0 w 15 Kwi 2011, 17:37

@BurnMaster

Widzę samochód jako sposób na podróż z punktu A do punktu B. Nie jako fajny sposób na rozbijanie się po punkcie A i punkcie B, rozjeżdżanie dla "funu" innych stalkerów i w ogóle traktowanie samochodu jako taniej i skutecznej broni.
To, że "stopa ludzka nie postała" nie oznacza, że "nie dało się dojechać". ;) Oznacza, że nikt nie wie o miejscówce, nie ma powodu się tam zapuszczać, lub jest zbyt niebezpiecznie wewnątrz.

Po części zgadzam się z Pilotem. W Zonie ostały się drogi. Tam gdzie da się dojechać, to się da. Tam gdzie się nie da, gracz zostawia samochód i udaje się pieszo. A wracając ładuje fanty na tylne siedzenie i jedzie do handlarza. I tyle. Zona powinna być rozległa, ale nie przepchana niepotrzebnymi pościgami, wyścigami, tuningami i miejscówkami powstałymi tylko po to, żeby podniecać się czterema kółkami. Od takich fanaberii jest GTA i pochodne.

Jadąc samochodem przez Zonę chciałbym oglądać puste przestrzenie, lasy, łąki, opuszczone wsie i bagna. Słowem krajobraz. Wyobrażam to sobie jak podróż do zony w filmie Stalker. Nie akcja, akcja, akcja, tylko klimat, klimat, klimat. Dopiero po dojeździe na miejsce rozpoczynałaby się walka.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość