S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez paintball_0 w 24 Mar 2011, 09:37

To, że lokacje nie były już takie szczegółowe, jak pod ziemią, to raczej wina projektantów poziomów. Łatwiej jest dodawać detale w zamkniętej przestrzeni, kiedy masz pojęcie co powinno się pojawić w tych wszystkich tunelach. Zniszczone miasto to już zupełnie inna bajka.

W Stalkerze Prypeć udała się dlatego, że to miasto nie zostało zniszczone, tylko opuszczone, zapuszczone i ograbione. To co innego, niż gruzy po wybuchach.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Hajer w 28 Mar 2011, 16:03

Generalnie to w Metro 2033 głównymi lokacjami miały być stacje metra więc prawdopodobnie projektanci doszli do wniosku, iż lepiej będzie dopracować poziomy w, których spędzamy najwięcej czasu. Etapy na powierzchni trwają kilkadziesiąt minut (wyjątkiem jest biblioteka) i do tego rozgrywka toczy się bardzo liniowo (a szkoda :( ) więc lepiej dopracować to co trzeba.

Gdyby do w II odsłonie Stalkera wdrożyli system funkcjonowania i interakcji z otoczeniem taki jaki jest w Metrze oraz dodali ciekawsze zadania (np przejazd UAZ-em cz Ziłem połączony z ostrzeliwaniem mutaków ) to z pewnością udał bym się na pielgrzymkę do studia GSC ^^
"Zono, ojczyzno moja, Ty jesteś jak zdrowie po popromiennej chorobie"
Awatar użytkownika
Hajer
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 22 Lut 2011, 13:59
Ostatnio był: 01 Gru 2011, 23:25
Miejscowość: Sosnowiec
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez jongwa w 28 Mar 2011, 16:37

Moim zdaniem pierwszy lepszy samochód lub super działo/ rpg-u/ jakiś minigun zepsółby grę. Przykładem jest tu gra Darkest of Days. Dostajemy jakiegoś CKM-a na XIX- XVIIIw. To wszystko to zbędne ułatwienia które by zepsuły STALKER-a na dobre bo nie ma jak polowanie na pijawki z obrzynem w ręku :)
Ostatnio edytowany przez jongwa, 28 Mar 2011, 18:52, edytowano w sumie 1 raz
"Мудрый человек однажды сказал: Тот, кто находится в состоянии войны с любовью к другим, это будет поражение врага я был ведущих войну, чтобы защитить семью защитить свой ​​дом-метро. Мы победили..."
Image

jongwa
Wygnany z Zony

Posty: 51
Dołączenie: 07 Paź 2010, 09:25
Ostatnio był: 10 Kwi 2011, 13:55
Miejscowość: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: -2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 28 Mar 2011, 16:55

Też nie pochwalam idei aut w Zonie, bo i skąd miałyby się tam wziąć? To co działało, to jeszcze za komuny rozkradli na części, poza tym wojsko raczej nie przepuściłoby nikogo.
Aha, popracuj nad ortografią ("zepsół").
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Znajomy w 28 Mar 2011, 18:20

Co do aut i wszelkich innych pojazdów, to zależne od tego gdzie usadowiona byłaby fabuła gry. Przyjmując, że jest to Czarnobyl, czemu by nie dać misji ze skradzeniem, jakiegoś pojazdu z bazy wojskowych?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Znajomy
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 01 Lip 2010, 11:14
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 15:04
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Iceformen w 28 Mar 2011, 19:04

Auta i kradzieże w stylu gta ? Dajcie spokój... Ta gra to ma mieć klimat a nie jeszcze drive by ...
Depressive Black Metal
Iceformen
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 27 Sty 2011, 13:48
Ostatnio był: 27 Mar 2016, 14:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 17

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Zari w 28 Mar 2011, 19:26

Nie wiem czy ktoś już o tym wspomniał ale w Ziewie Prypeci na końcu dowiadujemy się że Kardan i ten drugi (Putin ? :P) pracowali nad pojazdem zdolnym do pracy w Zonie, więc... Mógłby być quest w którym go dostajemy ale musielibyśmy kupować lub robić tam powiedzmy ogniwa elektryczne po to aby jeździł.
Oto mój pomysł :D
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 19:01
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Znajomy w 28 Mar 2011, 20:11

Kahitan napisał(a):[...]Mógłby być quest w którym go dostajemy ale musielibyśmy kupować lub robić tam powiedzmy ogniwa elektryczne po to aby jeździł. Oto mój pomysł :D


Czyli teoretycznie dostajemy coś takiego, co obiecują nam twórcy gry Rage. Też usadowionej w post-apo klimatach.

Iceformen napisał(a):Auta i kradzieże w stylu gta ? Dajcie spokój... Ta gra to ma mieć klimat a nie jeszcze drive by ...


Nie chodzi tu o jeżdżenie samochodzikami jak właśnie w GTA. Chodzi mi o jakiś pojedyńczy przelot helikopterem, lub coś w ten deseń. Fakt faktem, ze Iceformen ma rację. Ja oczekuję od tej gry klimaciarskiego podejścia do tematu. Tak samo jak w wcześniej omawianym Metro2033.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Znajomy
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 01 Lip 2010, 11:14
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 15:04
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pijawol w 28 Mar 2011, 20:16

Kahitan napisał(a):Nie wiem czy ktoś już o tym wspomniał ale w Ziewie Prypeci na końcu dowiadujemy się że Kardan i ten drugi (Putin ? :P) pracowali nad pojazdem zdolnym do pracy w Zonie, więc... Mógłby być quest w którym go dostajemy ale musielibyśmy kupować lub robić tam powiedzmy ogniwa elektryczne po to aby jeździł.
Oto mój pomysł :D

Eee tam. Żeby ze Stalkera od razu robić Fallouta 2? Wg mnie przydałby się Quest "skradankowy" w którym byśmy musieli gdzieś się cichaczem podkraść, ukraść coś i uciec. Bez walki.
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Wczoraj, 21:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Znajomy w 28 Mar 2011, 20:29

Pijawol napisał(a): [...] Wg mnie przydałby się Quest "skradankowy" w którym byśmy musieli gdzieś się cichaczem podkraść, ukraść coś i uciec. Bez walki.


W zasadzie, dość sporą część STALKERa można było grać w ten sposób. Tylko... komu się tak chciało?? :E
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Znajomy
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 01 Lip 2010, 11:14
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 15:04
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez PMG w 28 Mar 2011, 20:33

Sądzę, że S.T.A.L.K.E.R. to gra nastawiona bardziej na walkę "pełną siłą", niż na skradanie się i ciche załatwianie spraw.

A swoją drogą chciałbym spotkać postaci z Zewu Prypeci i pozostałych części. Ciekawie by było, gdybyśmy spotkali Wano na czele oddziału badaczy, lub Zulusa przy Elektrowni Jądrowej (kto grał w CoP, ten wie o co chodzi). Dobrze by było, gdyby fabuła nawiązywała także do takich postaci. Nie jakaś całkowicie inna Zona, w której rzeba odnajdywać się na nowo.
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 15:05
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Znajomy w 28 Mar 2011, 20:40

PMG napisał(a):Sądzę, że S.T.A.L.K.E.R. to gra nastawiona bardziej na walkę "pełną siłą", niż na skradanie się i ciche załatwianie spraw.


To jest chyba zależne od twojego stylu gry, ja raczej wolę wpierw po cichu rozpracować tylu, ilu się da, a potem walić ile wlezie. I właśnie za to STALKERa kocham. Za tą różnorodność i dowolność gry.

PMG napisał(a):A swoją drogą chciałbym spotkać postaci z Zewu Prypeci i pozostałych części. Ciekawie by było, gdybyśmy spotkali Wano na czele oddziału badaczy, lub Zulusa przy Elektrowni Jądrowej (kto grał w CoP, ten wie o co chodzi). Dobrze by było, gdyby fabuła nawiązywała także do takich postaci. Nie jakaś całkowicie inna Zona, w której trzeba odnajdywać się na nowo.


Zawsze fajnie zobaczyć znane graczowi postacie ale na razie możemy tylko spekulować. Jeszcze nie wiemy nic na temat gdzie będzie rozgrywać się akcja "dwójka", więc na chwilę obecną możemy tylko przewidywać co i jak. (Może Japonia i Fukushima? :E )
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Znajomy
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 01 Lip 2010, 11:14
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 15:04
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Imienny oraz 4 gości