przez Michu w 13 Sty 2011, 17:55
Facebook przemówił.
Q: Jaka będzie różnica pomiędzy STALKEREM 2 a wcześniejszymi grami z serii, o ile jakaś będzie?
A: STALKER 2 posiadał będzie nową historię, nowe postacie (włączając kilku starych wyjadaczy) i, oczywiście, całkiem nowy silnik napędzający to wszystko
Q: Czy będzie większy nacisk na przetrwanie?
A: Tak.
Q: Jakie rzeczy zostały wycięte z wersji PC, by pójść na kompromis z konsolami?
A: Z racji tego, że grę pierwotnie tworzymy pod PC'ty, nie ujrzymy żadnych kompromisów w wersji PC. Główną różnicą będzie grafika, jej detale. (w skrócie, PCty będą oferowały ładniejszą grafikę)
Q: Będą jakieś nowości w interakcji z NPC'ami?
A: Co masz na myśli? Trudno mi teraz odpowiedzieć.
Q: Czy Sidorowicz będzie w STALKERZE 2?
A: Powstrzymam się z tą odpowiedzią w tym momencie.
Q: Wojny frakcji powrócą?
A: Nie.
Q: Czy interfejs w pecetowej wersji ucierpi, starając się zaspokoić konsolowe wymogi?
A: Nie, w ogóle.
Q: Jak dużo broni będzie w drugiej części?
A: Trudno w tym momencie powiedzieć.
Q: W jakiej cześci Strefy będzie miała miejsce rozgrywka? I czy w ogóle to będzie Strefa.
A: Grę osadzimy w trójkącie CNPP, miastach Czarnobyl oraz Czarnobyl 2 (To tam, gdzie znajduje się Oko Moskwy)
Q: Czy Zona będzie jednym wielkim terenem?
A: Na razie odłóżmy na bok tę kwestię.
Q: Gra wspierać będzie DX11?
A: Tak.
Q: Zobaczymy więcej laboratoriów X, oraz podziemnych kompleksów?
A: Tak.
Q: Czy GSC rozwinie funkcje importu broni, pozwalając graczom na import oręża spoza Zony?
A: W tej kwestii mamy kilka ciekawych pomysłów.
Q: Czy artefakty będą czymś co możemy przemienić w anomalii?
A: Nie, jednak obszar występowania artefaktu w anomalii(?) będzie się rozwijać.